Jump to content
vattax

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe

Recommended Posts

W dniu 1.01.2020 o 16:43, jupiter napisał:

Te 14 dni dotyczy odstąpienia od umowy zawieranej na odległość, jeżeli usługa nie była by świadczona w tym okresie, a ktośw ciągu tych 14 dni by zrezygnował nie ma opłaty, jeżeli natomiast ktoś odstępuje od umowy (ważne jest tu słowo odstąpienie bo to nie to samo co wypowiedzenie  czy rozwiązanie umowy) w ciągu 14 dni a tym czasem zgodził się w rozmowie z konsultantem że pakiet będzie działać już za godzinę, to w przypadku takiego odstąpienia nalicza się opłata częściowa. Jeżeli natomiast chodzi o zwykłą rezygnację z pakietu, skutkuje ona zawsze na koniec miesiąca rozliczeniowego i za ten miesiąc gdzie abonent całe 30 dni miał prawo korzystania z usługi, nalicza się zwykła, całościowa opłata za pakiet.

Takich bzdur dawno nie czytałem.

 

Pomerdało się coś z opłatą uzupełniającą (zależną od daty zamówienia usługi) z opłatą proporcjonalną do czasu korzystania z usługi.

Oto wypis z odpowiedniego prawa:

Jeżeli konsument po zawarciu umowy zgłosi wyraźne żądanie rozpoczęcia świadczenia usługi przed upływem 14 dni, ale od umowy odstąpi, będzie miał obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy (np. opłatą za wykonaną usługę instalacyjną oraz proporcjonalną część abonamentu za okres do dnia odstąpienia).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konsument w przypadku abonenta Canal+ wcale nie musi wyraźnie żądać włączenia usługi, w praktyce w każdej firmie usług TV czy telekomunikacyjnej, właściwie zawsze usługa jest świadczona niezwłocznie po zamówieniu, abonent tylko potwierdza że to akceptuje, wręcz problemem dla firmy było by, gdyby abonent chciał, żeby usługa była włączona dopiero po 14 dniach. Zawsze w przypadku takiego odstąpienia będziemy mieć opłatę proporcjonalną do czasu korzystania z usługi, gdyby tej opłaty nie było, abonent zamawiał by sobie dany pakiet np. na konkretny mecz czy turniej, potem odstępował i nie płacił nic. Jeżeli chodzi natomiast o opłatę uzupełniającą to jest to opłata za określony okres pozostały od zamówienia usługi do końca miesiąca rozliczeniowego, za który doliczany jest częściowy abonament za tę usługę, przy czym jak dotąd w historii Canal+ w Polsce spotkałem się wyłącznie z przypadkiem że opłata uzupełniająca była naliczana przy nowo podpisanej umowie i to na warunkach standardowych (gdy nie ma np. pierwszych kilku miesięcy za 0zl) jeżeli chodzi natomiast o dokupowane pakiety to nigdy mi się nie zdarzyło, żeby za miesiąc w którym jest zamówiony pakiet była ta opłata uzupełniająca naliczona. Jeżeli ktoś się spotkał z takim przypadkiem to prosimy o dowód.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Po co brnąć w brednie...co to PC+ jest ponad prawem?

Może nie robi, ale musi to robić.

Klient przed rozpoczęciem świadczenia usługi powinien być poinformowany o jej kosztach.

 

Edited by zuzik1111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcę dokupić dopełnienie do Extra, podobno nie ma takiej możliwości tyko przejście całej umowy na pakiet z Extra za 44,99. Co robić? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mi tak mówiono. W grudniu już była taka możliwość za 15zł ale do końca umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wziąłem HBO w standardzie za 35 zł w styczniu.

Pisałem żeby wyłączyli mi na koniec stycznia bo pomyliłem się zamiast do końca lutego .

Jaka opłatę mi policzą czy styczeń będzie nie liczone czy policzą?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mi nie policzyli kiedyś  o dziwo.. a powinna być opłata od dnia aktywacji.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 listopada aktywowałem pakiet HBO za 35 złotych przez Icok.  W listopadzie nie pobrali mi opłat i dopiero w grudniu zapłaciłem dodatkowo 35 złotych. Średnio wyszło 17,50na miesiąc. Może w tym roku jest inaczej.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Pawel6666 napisał:

Witam wziąłem HBO w standardzie za 35 zł w styczniu.

Pisałem żeby wyłączyli mi na koniec stycznia bo pomyliłem się zamiast do końca lutego .

Jaka opłatę mi policzą czy styczeń będzie nie liczone czy policzą?

 

Powiesz nam w lutym :-) jak dla mnie wręcz podręcznikowy przypadek, gdy należy naliczyć opłatę ;-)

 

10 godzin temu, borys19 napisał:

1 listopada aktywowałem pakiet HBO za 35 złotych przez >> Icok.  <<

 

 

A o jakiej platformie mówimy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W lutym dostanie rachunek za luty gdy opcja będzie już wyłączona. Wg mnie jeśli już korekta pojawi się jeszcze w styczniu.Ja tez w listopadzie zleciłem włączenie i wyłączenie opcji Eleven i nie dostałem żadnych dopłat.Też się zakręciłem bo zazwyczaj opcje włączone w danym miesiącu mają komunikat " Wyłączenie nie jest możliwe w Strefie CANAL+". A moja paczka miała to aktywne i z rozpędu wyłączyłem dwie dodatkowe opcje jakie wtedy posiadałem.

 

@borys19 to klasyczny włącz/wyłącz.Wszystko jest OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, wilq79 napisał:

 

Powiesz nam w lutym :-) jak dla mnie wręcz podręcznikowy przypadek, gdy należy naliczyć opłatę ;-)

 

 

A o jakiej platformie mówimy ?

Oczywiście chodziło mi o PC+ i Strefa Canal+. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podwójne włączenie HBO i HBO Go w promocji na Black Weekend, skończyło się u mnie tym, że zablokowała mi się możliwości poszerzenia oferty przez internetowe centrum abonenta. Zgłosiłem ten błąd, czego efektem było zakodowanie mi HBO i HBO Go już dzisiaj. A miałem mieć te opcje do końca stycznia. Jednak potrzebowałem włączyć Eleven, więc nie było innej opcji jak im zgłosić problemy. 

 

Tak więc dwukrotne skorzystanie z tej samej darmowej promocji, nie do końca się udało. 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u mnie wszystko OK. Podwójnie włączony MMP nadal działa.Opłaty w styczniu naliczono prawidłowo. Może przez to, że reklamowałem grudniowy rachunek.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też wszystko w porządku. HBO i HBO GO do końca roku włączone 28.11 i wyłączone 01.12. Następnie 02.12 włączyłem opcję do końca stycznia, na początku stycznia ją wyłączyłem i w lutym mam zaplanowane podstawowe opłaty. Bardzo dobra promocja dla osób, które chciały obejrzeć Watahę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś już może porównywał, czy faktycznie pełna zawartość z Cinemax jest na HBO GO.

Pokazuje mi się promocja 10 zł za ten pakiet.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lukimann
100% oferty nie przeglądałem, ale wiem że premiery tygodniowe które są na Cinemax od razu pojawiają się w HBO GO. Więc sądzę że wszystkie filmy z Cinemax są na HBO GO.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 godziny temu, lukimann napisał:

Ktoś już może porównywał, czy faktycznie pełna zawartość z Cinemax jest na HBO GO.

Pokazuje mi się promocja 10 zł za ten pakiet.

 

Odpaliłem specjalnie dla ciebie ;) Cinemax oraz Cinemax 2 i filmy co aktualnie teraz lecą w TV są w HBO GO.

Edit.

Filmy z późniejszych godzin również są w HBO GO ;)

 

Edited by kingofsouth
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to nie ma sensu zaprzątać sobie głowy tą promocją.;-)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy na infolinii trzeba jakoś zaciekle walczyć o niższe ceny opcji dodatkowych? C+ 30zł i Eleven 13.9zł na ICA 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko zależy na jakiego konsula się trafi. Są przypadki że np. można Eleveny trafić na 12 miesięcy za 7.95 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przed chwilą dzwoniłem na infolinię techniczną, ponieważ ze względu na starą umowę nie mogłem zalogować się do nc+ GO i na koniec rozmowy konsultant zapytał czy nie chcę skorzystać z promocji na paczkę C+, czyli 3 miesiące gratis, a potem do końca umowy 30 zł miesięcznie. Powiedziałem, że w sumie to miałem do nich dzisiaj dzwonić w tej sprawie, ale wolałbym ofertę 25 zł miesięcznie do końca umowy i przeszło to bez zająknięcia. Widocznie dobrze trafiłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, lukimann napisał:

No to nie ma sensu zaprzątać sobie głowy tą promocją.;-)

Ta promocja jest od zawsze. Jak już brać to w standardowych cenach na 2 m. w opcji w/w.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Rozmowa za dwoma konsultantami i bez szans na Eleven za 7.95zł przy nowo podpisanej umowie. Tylko 11.90zł

 

Canal też tylko i wyłącznie 30zł

Edited by Sierak2012

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...