Q77 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Ktoś się orientuje po jakim czasie po wypełnieniu formularza sygnał jest i umowa przychodzi na maila ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszks Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Ja się po wypełnieniu formularza nie doczekałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Ja podpisałem w salonie nc+ , umowa od ręki , a sygnał po około 1.5-rej godziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 widnieje informacja, że obsługują dual-descrambling (o to chodzi?), więc może jest to kwestia softu wgrywanego przez nc+? Dual descrambling czyli obsługuje dekowane dwóch różnych kanałów (dwie kolejki rozkazów ECM). Na pewno sprzętowo jest gotowy pod tę funkcjonalność. Fakt firmware modułu może znacznie ograniczyć możliwości hardware'u. Ponadto problemy z autoryzacją CI+ (tuner/TV <-> moduł) mogą zablokować drugą kolejkę ECM'ów. PS. W momencie zakupu modułu pytałem czy będzie możliwe nagrywanie programu innego niż oglądany w tym samym czasie i dostałem pozytywną odpowiedź od sprzedawcy. Niestety sprzedawca to sprzedawca, chce sprzedać. Zapomniał Tobie powiedzieć że sprzęt do którego wkładasz moduł musi po pierwsze wspierać obsługę więcej niż jednego programu jednocześnie. to po pierwsze, po drugie jeśli moduł jest CI+ to obsługa drugiego programu przez moduł tylko przy poprawnej autoryzacji modułu CI+. Tryb legacy może za sprawą firmware;u modułu ograniczyć funkcjonalnośc tylko do dekodowania jednego programu. To tyle w kwesti modułu. A teraz problem istotny to to że skusiłeś sie na TV z gniazdem CI. Otóż chipset TV może nie udostępniać do przetwarzania całego TS (czyłi całości danych odbieranych z transpondera/MUX'a a jedynie tylko PS czyli dane konkretnego kanału. Dokładniej dane są dostępny tylko z demultipleksera DVB a on obsługuje tylko jeden program. Wtedy z chwilą nagrywania jesteś ograniczony tylko i wyłącznie do odbioru nagrywanego programu.!!!. Tj przełączenie się na nagrywany kanał powinno dać odbiór. Sprzętu z dwoma głowicami mają drugi demultiplekser i pozwalają na obsługę max dwóch kanałów jednocześnie. Czasem jest idiotyczne ograniczenie że jeden tor jest do odbioru a drugi tylko do nagrywania. Tunery linuksowe radzą sobie inaczej - normalnie wg mnie. Tj oglądanie idzie "droga sprzętu" w chipsecie, zaś cały czas jest dostępny cały transport stream z dobieranego transpondera/muxa. Dla potrzeb nagrywanie jest powoływany programowy demultiplekser, który filtruje pakiety przepuszczając do nagrywanego pliku tylko te które dotyczą nagrywanego programu. Druga i kolejne głowice (np. dongle USB) dodają dodatkowe transport streamy jako źródła sygnału. Czyli nawet mając jedną głowice. Możesz dwa różne programy nagrywać, trzeci oglądać a czwarty może być strumieniowany do komputera/smartfona przez WebInterface. Byleby tylko wystarczyło wydolności poszczególnych urządzeń wyjściowych - wydajność dysku, wydajność sieci LAN. Oczywiście pozostaje problem dekodowania przez kartę ale istnieją softcamy mające wiele kolejek obsługi ECM (są wielostrumieniowe jak [beep], oscam oraz jednostrumieniowe jak np. gbox - dla każdego jednocześnie dekodowanego kanału kolejna instancja gboxa....). Moduły CAM niestety nie są tak elastyczne - ponadto oprócz ograniczenia na ilość jednocześnie dekodowanych kanałów mają tez ograniczenia na liczbę przypisanych strumieniu do programu np. mogą nie obsłużyć wszystkich ścieżek audio jak kanał ma ich spora liczbę (ograniczenie na ilość pozycji w tablicy CAT). Rozumiesz więc czemu obsługa modułów CAM w tunerach z linuksem jest traktowana po macoszemu.... Starsze technologicznie karty (m.in. conax!!!) mają jedno ograniczenie ich wydajność obliczeniowa. Wydajność można podwyższyć zwiększając częstotliwość taktowania karty. Jednak już dość dawno temu zaczęto temu przeciwdziałać stosując w kartach układy PLL (SECA karty od wersji 6.7 w górę było to na tyle atrakcyjne że Kudelski to kupił by swoje karty sprzętowo unowocześnić). Ostanio w nowych kartach Nagra MA (m.in. nasze karty Cyfry+ oraz najnowsze karty Polsatu Cyfrowego) sa przygotowane do programowego (istnieje od pewnego czasu patch firmware'u karty) limitowania ilość obsługiwania ECM'ów od różnych kanałów w tym samy czasie. Cyfra+ oraz obecnie NC+ nie zdecydowały się na włączenie tej funkcjonalności. Karty conax muszą obsłużyć dekodowanie 6-ciu kanałów jednocześnie czyli potrafią więcej a można je jeszcze "podkręcić". Koniec teorii trzeba wrócić do problemu. Wygląda na to, że problem jest w TV. To nie dziwi bowiem producenci telewizorów stosują najprymitywniejsze chipsety, oraz unikaja napisania dobrego firmware'u. Na pewno maksymalne ograniczenia będą stosować tacy producenci jak np. Sony. Niestety trudno namawiać do poszukiwania TV który pozwoli na wiesza swobodę w nagrywaniu/oglądaniu jednoczesnym - pozostaje niestety przeprosić się z tunerem. Najlepiej linuksowym. Moje nastawieni jest takie że nie TV ale monitor o dużej przekątnej z wejściem/ami HDMI a tunery to tylko zewnętrzne. Nie widzę sensu w TV 52" w niewielkim pokoju, a jak już stać kogoś na wielkoformatowy TV to stać go na drugi tuner i MR tylko do nagrywania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1992 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Czy jest możliwość aby przejść w nc+mix na wyższy pakiet? Mam obecnie comfort+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Mi w salonie powiedziano że nie będzie żadnych problemów ze zmianą na wyższy pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1992 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Umowę zawierałem telefonicznie , wcześniej miałem nnk , teraz chciałbym przejść wyżej. Napisałem do nich e-mail ale odpisali ,że nie ma takiej możliwość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 No to dalej totalny [beep] , a ja specjalnie dopytywałem ponieważ wziąłem comfort za 29 zł z myślą że po wakacjach przeskoczę na uniwersal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Wypowiedz przedstawiciela nc+ Tak z tym, że w każdej chwili możesz uruchomić jedynie ofertę z wyższym abonamentem. __________________ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1992 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Wczoraj napisałem po raz drugi i odpisali Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że aktualnie korzysta Pan z pakietu Comfort+ i opcji Multi+. Może Pan dołączyć jedną z niżej wymienionych opcji na warunkach promocyjnych: - HBO, - Cinemax, - Filmbox, - Noc, - Redlight. W razie chęci aktywacji opcji dodatkowej, proszę o kontakt z infolinią. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wLx Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 a ja mam taki problem... może ktoś mi coś sensownego doradzi. Wczoraj w salonie ncplus w moim mieście podpisałem umowę 12miesięczną na pakien comfort +. Pytałem się uprzejmej pani z salonu 100 razy czy w ramach tej umowy będę odbierał też kanały z opcji multi +. Pani zapewniała mnie, że tak mimo. Na pytanie czemu na umowie nie ma napisane w rubryce pakiety, że mam opcję multi + pani wytłumaczyła mi, że teraz kanały multi + są już w standardzie z opcją comfort +, i żebym się niczym nie martwił. Wczoraj wszystkie kanały mi elegancko działały, natomiast dziś już kanały multi + mi nie działają. I teraz pytanko czy jest to jakiś błąd związany z tym, że moja umowa nie została jeszcze aktywowana (tak twierdzą na infolinii), czy może dałem się po prostu bezczelnie w balona zrobić? Jeśli tak to jakie są szansę na skuteczną reklamację problemu? Jest to mój pierwszy kontakt z firmą nc+ więc uwierzyłem pani w salonie a chyba się okazuje, że zostałem po prostu oszukany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Te kanały są gratis na całą umowę i powinieneś je mieć.Pisz do nc+, prześlą jeszcze raz uprawnienia i będą śmigać.U mamy miałem to samo to napisałem do nich i kanały działają ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wLx Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 "Witam, informuję, że wspomniana opcja nie jest składową promocji z której obecnie Pan korzysta. Z wyrazami szacunku, Michał Mazur Specjalista ds. Komunikacji Elektronicznej platforma nc+" tak mi odpisali... co za CHU....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 A pisałeś że chodzi o usługę Mixx bo multi było tam za free dodawane do tego pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Korzystasz z tej oferty? : http://ncplus.pl/sklep/promocje/mixcomfortplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wLx Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 tak korzystam z tej oferty, i tak pisałem, że korzystam z usługi mix, napisałem nr umowy, abonenta itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrJakub Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Wejdz na forum nc+ , zarejestruj sie, znajdz mail do doradcy w postach i napisz wprost do doradcy, z pominieciem forum. Zwykle sa pomocni i dosc skuteczni w wyjasnianiu takich nieporozumien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Mi się wydaje że panienka w salonie zawaliła. W mojej umowie z 13.05. którą też zawarłem w salonie nc+ mam wyszczególnione Pakiet Comfort+ Usługi Multi+ Nazwa oferty promocyjnej Comfort+ 29- dekoder własny 12 m-cy. Jak u Ciebie wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Jeśli przy podpisywaniu umowy w APS pracownik nie zaznaczył w systemie darmowej opcji Multi+ to nie będzie jej w pakiecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 @cyfra.tv - można prosić o odpowiedź supportu na pytanie, czy jest możliwość zwiększenia pakietu podczas trwania umowy np. z Comfort na Universe w ofercie MIX? Jeśli tak to na jakich warunkach(długość umowy)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 W regulaminie https://ncplus.pl/sklep/Content/pdf/reg ... 9-2013.pdf nie ma ani słowa o możliwości zmiany pakietu Co do bezpłatnej opcji Multi to jej włączenie za 0 zł możliwe jest tylko w chwili podpisywania umowy (Rozdział II pkt. 3 reg.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Jak widać za niekompetentnych pracowników NC+ jak zwykle konsekwencje poniesie abonent.Już widzę jak po tej sytuacji chętnie podpisze kolejną umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wLx Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 piszę już do doradców, piszę do działu reklamacji, do wszystkich co się da.... naprawdę jestem zażenowany tą sytuacją, myślałem że to normalna firma.... a tu takie bezczelne oszustwo i złodziejstwo mnie spotkało na początku... odczekam te 12 miesięcy (no chyba, że wcześniej jakiś gwarantowany kanał wycofają to wcześniej zerwę umowę) I NIGDY WIĘCEJ NC +!!!!! i wszystkim będę odradzał tą firmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Osobiście poszedł bym do Pani która zawaliła umowę i niech kombinuje jak to odwinąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wLx Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 też tak planuje... ale babeczka zawsze może się wszystkiego wyprzeć i powiedzieć.... "podpisałeś umowę to teraz oglądaj to co masz na umowie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.