Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 ...ząbek-posluchaj Jego Cienia. ... No i dobrze by było, gdyby posłuchał, bo dla przykładu ja mam właśnie Premium w CP + Universe z C+ w nc+ za w sumie 148, więc jak masz co lepszego do zaoferowania, to bardzo Cię proszę, ale jeśli nie, to lepiej zmilcz, zamiast gadać, co Ci ślina na język przyniesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutek Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Gutek..to nie jest zadna rekompensata.wszyscy co wzieli fuul za 179 maja do grudnia po 159. kolega ma tuner z N i tez dostal autoamycznie 159 zl mimoze mu wszystko smiga. te znizki to bonusy dla "WSZYSTKICH " abonentow. ząbek-posluchaj Jego Cienia. za polsat i history wez sobie zaabonuj druga platforme z odrzutami po cyfrowymi ,hahaha tylko 188-pikus..) ale jaja.hahaha hanys ja to wiem i Ty to wiesz i Wszyscy wiedzą... ale w odpowiedzi na reklamację mi napisali że ta obniżka to rekompensata za brakujące programy i jak nie jest to dla mnie satysfakcjonujące to mogę cofnąć migrację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Gutek..to nie jest zadna rekompensata.wszyscy co wzieli fuul za 179 maja do grudnia po 159. kolega ma tuner z N i tez dostal autoamycznie 159 zl mimoze mu wszystko smiga. te znizki to bonusy dla "WSZYSTKICH " abonentow. Ja dzisiaj dostałem rachunek na ... 179!!! Miało być 159 - niezły bonus!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tetrachion Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 swoją drogą uważam że c+ była dobrymn tworem a N zniszczyła wizerunek dobrej firmy W pełni się z tobą zgadzam,ja po połączeniu platform zrezygnowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanys Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 A&G reklamuj rachunek. na ICA ile masz? po prostu ich błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Jeszcze muszę im udowodnić, że umawialiśmy się na 159!!! Coś mi się wydaje, że nie będzie łatwo. :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanys Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 pytalem ile masz na ICA. poza tym nie wiem na co sie umawialeś. wszyscy ktorzy przeszli na poczatku maja AUTOMATYCZNIE z 179 kwote 159. moze przeszedles po 11kwietnia http://media2.pl/media/101942-Platforma ... ntami.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Problem polega na tym, że na ICA też widnieje 179!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanys Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 a kiedy przeszles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Zabij mnie, ale dokładnie nie pamiętam - chyba 11-go, bo mam w telefonie połączenie z tą datą z numerem 22 591 24 43, a takowego nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanys Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 to wazne..12 juz sie nie lapie..musisz to sprawdzic na umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Na tej co to jej jeszcze do tej pory nie dostałem?!? A poza tym podczas rozmowy telefonicznej kilkakrotnie (specjalnie) pytałem o cenę i za każdym razem słyszałem 159/m-c. Tak więc 11-ty, 12-ty, czy 14-ty nie powinien (teoretycznie) mieć znaczenia. Tylko jak im to udowodnić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joshuaa Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Dzisiaj dostałem odpowiedź na reklamację w sprawie Polsatu HD i innych i napisali mi że mam 20zł rabatu do końca roku.Czy oni sobie robią jaja ? Przecież każdy kto migrował na ALL INCLUSIVE w dniach od 21 marca - 11 kwietnia 2013 dostał taki rabat,tak samo ci z sprzętem ADB,którzy odbierają te kanały które reklamowałem.To jest jakaś żenada,nie wiem co robić,znów pisać reklamację ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 @joshuaa, idź z tym do rzecznika konsumentów, tam znajdziesz pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mask Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Mam takie pytanie. Wysłałem wypowiedzenie ze względu na brak Polsatu HD. Czy w takim wypadku okres wypowiedzenia trwa również 30 dni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufer5 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 jeszcze powinni zwrócić wszystkie wpłaty abonamentu od umowy do rozwiązania za karę że oszukują klientów i robią w bambuko odpisując w emailu 70 % nie na temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymek Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Nie wiem czy ktoś pisał o tym. Zamówiłem sobie kanał History i dostałem informację: Jednocześnie wyjaśniam, że obecnie trwają prace nad uruchomieniem kanału dla Abonentów korzystających z dekodera UltraBox+ Pace HD PVR. Do czasu usunięcia utrudnień prosimy o korzystanie z przekazu stacji w wersji SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Po prostu wyjasniają że przy zamówieniu opcji History HD, na tym dekoderze będziesz miał dostęp tylko do wersji w SD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Dokładnie! A z tym "trwają prace..." to zwyczajna ściema. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ubot Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Witam, Orientuje się koś czy jeżeli posiadam ofertę NC+(karta z cyfry) i kupie sobie dokoder z czytnikiem conax, np. Arive 102E lub 202E, to kanały Polsat HD i History HD będą świecić? Pozdrawiam Marek S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Te tunery maja czytniki uniwersalne, karta cyfry oczywiście będzie działać ale tych kanałów nie odbierzesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 nie, będzie ciemność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ubot Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Dziękuje za szybką odpowiedź. Przyznaje że liczyłem że mój szczwany plan się powiedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Tak gwoli ścisłości, karta dawnej CYFRY+ (karta Cameleon) pracuje w systemie Seca/Nagra i nie jest parowana z dekoderem. Własny tuner z czytnikiem kart Conax nic tu więc nie pomoże. Tym bardziej, że karty Conax platformy nc+ są parowane z dekoderami dedykowanymi tej platformy i tylko z nimi działają. Plarforma nc+ nie udostępnia modułów CAM sparowanych z kartami Conax. Fergusony serii "Ariva" posiadają tzw. czytniki uniwersalne. Karty Cameleon dawnej CYFRY+ oczywiście w nich działają, ale nie dekodują tych kanałów, na których nie ma dołączonego systemu Seca/Nagra, czyli m.in. Polsat HD. Działają także karty Conax, ale tylko te nieparowane, czyli np. karty "Telewizji na Kartę SD" lub "Smart HD+". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Gwoli ścisłości, karta Conax "abonamentowa" wyjęta z dekodera n/nc+ zdekoduje w niezależnym dekoderze kanały które nie wymagają parowania, czyli w praktyce te, co są w ofercie Smart HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.