Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dodam jeszcze, że dystrybutor informował mnie, że po 3m (w moim przypadku) moge zrezygnować z HBO bez utraty pozostałych zniżek. Dzwonił nawet do dytrybutora regionalnego upewnić się i on powiedzial mu to samo. Tak jak napisała ella nigdzie nie jest to uwzględnione w umowie, więc odpuściłem sobie HBO tylko dlatego, że wole podpisywac się pod umowami jasno skonstruowanymi, tyle :)

 

Marcinek17xD - tak :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, właśnie przestudiowałem dokładnie cała umowę i regulamin świadczenia usług i jestem spokojny. Wbrew pozorom wszystko jest napisane w miarę jasno i zrozumiale.

Mam Podstawowy+ i nie byłem pewien czy będę miał Comedy Central- po zerknięciu w umowę/regulamin wszystko jasne-mam. Mam 50% taniej przez 9 miesięcy i takie tam opcje dodatkowe ble, ble ,ble. Trochę to było zagmatwane, ale wierzcie mi, przeczytanie umowy/regulaminu dużo wyjaśnia- do czego serdecznie zachęcam, bo z tego co widzę nie wszyscy go chyba czytają :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa ma być tak napisana aby czytając można było rozumieć to co się czyta (czytanie ze zrozumieniem)Siedzieć w domu i studiować porąbane zaoisy cyfry to ja też potrafię.Nawiasem mówiąc do dzisiaj rana nie można było podpisać umowy bez HBO.System wywalał jako błąd.Tak więc nie cwaniakować po przeczytaniu postów i dopiero podpisaniu umowy bo najprawdopodobniej cyferka naprawiła w międzyczasie błąd systemowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie wreszcie jak jest naprawdę bo ja JESZCZE umowy nie podpisałem, zrobię to najprawdopodobniej w piątek i chcę wiedzieć co i jak robić.

Planuję podpisać umowę na 18 miesięcy na Komfortowy+.

Jak jest w końcu z tymi gratisami? Czy jeśli po 5 miesiącach zrezygnuję z HBO to utracę również Canal+, Filmboxy i kanały HD czy też mogę spokojnie wyłączyć wtedy HBO nie tracąc nic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lewy a skąd to wiesz? od dystrybutora czy dzwoniłes i się dowiadywałes ?

Od dystrybutora, mam cyfre+ i to nie jest moja pierwsza umowa. Zawsze biore to co jest gratis i po upływie promo wyłączam. Np. rok temu była taka promocja że canal+ był gratis przez 12 miesiecy a hbo jak dobrze pamietam 4 mies. Po 4 miesiącach wyłączyłem hbo, a canal+ pozostał mi dalej w gratisie.

lewy1026 ma racje..dzwonisz przed terminem kiedy konczy cie sie opcja np HBO i tylka ja ci odłacza..reszte ogladasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie wreszcie jak jest naprawdę bo ja JESZCZE umowy nie podpisałem, zrobię to najprawdopodobniej w piątek i chcę wiedzieć co i jak robić.

Planuję podpisać umowę na 18 miesięcy na Komfortowy+.

Jak jest w końcu z tymi gratisami? Czy jeśli po 5 miesiącach zrezygnuję z HBO to utracę również Canal+, Filmboxy i kanały HD czy też mogę spokojnie wyłączyć wtedy HBO nie tracąc nic?

Tomo21

mam umowe na komfort + na 13.hbo na 5m-cy ;c+ na 13 ;filmbox na 13;hd na 13 m-cy.Dzwonie w maju odłaczam od 1.06.hbo a reszta zostaje za stałą cene jaka na umowie masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie nie pytajcie na infolinii czy w dziale utrzymania klienta, o te rozbieżności. Tylko dział sprzedaży Canal+, jest według mnie najlepiej poinformowany, odnośnie tej promocji. Powiedzieli mi, że jak ktoś bierze np. Komfort w promocji świąteczne doładowanie, a w opcjach ma HBO za darmo na 3 miesiące, to jesli zrezygnuje w drugim gratisowym miesiącu oglądania,jakos pod koniec miesiąca, a nie w trzecim miesiącu, to nie traci, ani promocji na canal+ ani na pakiet komfort, czyli oznacza to, że przez całą umowę, cena za komfort z canal+, wynosi 54,90 zł. Konsultant dla zapewnienia mnie, rozmawiał z innym konsultantem, trochę to trwało, ale potwierdziło się, że nie robią żadnego numeru wobec nowych abonentów, jak ktoś przebąkiwał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie twierdzi, że Cyfra chce kogoś oszukać tylko w umowie z HBO jest taki zapis:

"pkt1..

... - dla Opcji "C+HBO" ze zniżką w wysokości 100% aktualnej wartości Abonamentowej Opłaty Uzupełniającej za tę Opcję oraz w cenie 15 zł przez okres 3 kolejnych miesięcy, a następnie 44,90 zł przez kolejne 10 miesięcy dla Raty Miesięcznej"

Nie ma żadnego wyjaśnienia, że po wyłączeniu HBO nie traci się zniżek, jest wręcz punkt 2 który mówi "...Rezygnacja w okresie promocyjnym z którejkolwiek opcji otrzymanej w promocji w ramach Akcja Opcja, oznacza utratę promocji na tę Opcję"

Gdyby HBO było bez C+ wszystko byłoby jasne, a tak różnie można to interpretować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ja też się podłącze.

Pytam osób, które mają umowę. Nie chcę, żeby wszyscy gdybali.

Chce wziąć dla rodziców Świąteczną promocję z TV.

Czy biorąc Komfortowy muszę wziąć "Canal + HBO Cinemax" czy wystarczy Canal i oddzielnie HBO?

Jeśli wezmę oddzielnie, to czy będę mógł zrezygnować po 6 miesiącach z gratisowego HBO (przypominam o TV)?

Czy muszę brać Multiroom?

 

I ostatnie pytanie: czy są gdzieś w Warszawie dekodery PVR, najlepiej 500GB?

 

offtopic:

osobiście korzystam z N i uważam ich oficjalne forum za fantastyczny pomysł

tu na każde stronie ludzie podają sprzeczne wiadomości :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie twierdzi, że Cyfra chce kogoś oszukać tylko w umowie z HBO jest taki zapis:

"pkt1..

... - dla Opcji "C+HBO" {bla, bla, bla]

Ech, normalnie przypomniała mi się zeszłoroczna promocja - gdzie sporo osób biegało do dystrybutorów zmieniać umowy bo im zapisy nie dawały spać. Człowieku weź do ręki regulamin świadczenia usług i zobaczysz, że takiej opcji "C+HBO" nie ma!! Więc nie możesz z niej zrezygnować i stracić zniżki bo takiej opcji NIE MA!! To że tak umowa jest skonstruowana to jedno, a dostępność tych opcji to drugie. C+ oraz HBO występują wyłącznie w osobnych opcjach i bez problemu można z jednej z nich zrezygnować zachowując zniżki na opcję drugą.

Tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek Twoje słowa są miodem na moje zmysły bo nie mogę spać.Ale czemu pani w ICA twierdzi inaczej i każe składać reklamacje.Przecierz to jest chore.To gdzie mam dzwonić do prezesa.

Mogę napisać tylko jedno: olej babę, przecież to jakaś studentka zaoczna po jednodniowym szkoleniu...

Lepiej wyślij maila (formularz kontaktowy na stronie cyfry). Jak opiszesz dzisiaj swoje wątpliwości to zobaczysz, że jutro dostaniesz odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie twierdzi, że Cyfra chce kogoś oszukać tylko w umowie z HBO jest taki zapis:

"pkt1..

... - dla Opcji "C+HBO" {bla, bla, bla]

Ech, normalnie przypomniała mi się zeszłoroczna promocja - gdzie sporo osób biegało do dystrybutorów zmieniać umowy bo im zapisy nie dawały spać. Człowieku weź do ręki regulamin świadczenia usług i zobaczysz, że takiej opcji "C+HBO" nie ma!! Więc nie możesz z niej zrezygnować i stracić zniżki bo takiej opcji NIE MA!! To że tak umowa jest skonstruowana to jedno, a dostępność tych opcji to drugie. C+ oraz HBO występują wyłącznie w osobnych opcjach i bez problemu można z jednej z nich zrezygnować zachowując zniżki na opcję drugą.

Tyle w temacie.

 

Właśnie problem polega na tym ze ....HBO nie występuje na umowie w osobnej opcji a jest z komfortowym jako całość,gdyby HBO było (tak jak c+ za 15zl) na umowie osobno to nie było by takiego młynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"ella" cytujesz regulamin której promocji ?? bo chyba nie świątecznego doładowania ??

 

Nie chce się wczytywać w te wszystkie poprzednie posty - ale nie ma problemu żeby przy świątecznym doładowaniu ( i tej dzisiejszej promocji ) zostawić sobie sam np. Komfortowy ~( w nim ~Canal + ) i wyłaczyć HBO i miec to wszystko za 49zł

 

tylko przy tej Światecznej z TV był wymóg Komfortowy + C+H = taki twór Komfortowy canal plus i HBO było wymogiem.

 

jak się TV nie brało to juz nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w umowie z HBO jest taki zapis:

"pkt1..

... - dla Opcji "C+HBO" ze zniżką w wysokości 100% aktualnej wartości Abonamentowej Opłaty Uzupełniającej za tę Opcję oraz w cenie 15 zł przez okres 3 kolejnych miesięcy, a następnie 44,90 zł przez kolejne 10 miesięcy dla Raty Miesięcznej"

Nie ma żadnego wyjaśnienia, że po wyłączeniu HBO nie traci się zniżek, jest wręcz punkt 2 który mówi "...Rezygnacja w okresie promocyjnym z którejkolwiek opcji otrzymanej w promocji w ramach Akcja Opcja, oznacza utratę promocji na tę Opcję"

Gdyby HBO było bez C+ wszystko byłoby jasne, a tak różnie można to interpretować.

Jest dokładnie tak, jak piszesz!

W tekście umowy "C+HBO" jest nazywane OPCJĄ (liczba pojedyncza!), czyli stanowi ona jedną całość!

Nie da się zrezygnować z "połowy opcji" i gdyby sprawa trafiła do sądu, to Cyfra wygrywa sprawę już na pierwszej rozprawie!

W zeszłym roku był dokładnie ten sam problem. Z tekstu umowy wynikało co innego, infolinia oraz sprzedawcy mówili co innego.

Infolinia oraz sprzedawcy zapewniali, że po upływie okresu promocji można zrezygnować z HBO nie tracąc promocyjnych warunków na Canal+, ale nikt tego nie chciał dać na piśmie!

Gdy podpisywałem swoją umowę, sprzedawca bił się w piersi, że będę mógł bezkarnie zrezygnować z HBO, ale gdy poprosiłem go, żeby mi to odręcznie napisał pod tekstem umowy i podbił swoją pieczątką, to się wycofał!

W końcu Redakcja SatKuriera wystosowała do Cyfry+ oficjalne zapytanie o interpretację tego fragmentu umowy i nie otrzymała żadnej odpowiedzi!

Czy samo to nie jest znamienne?

Regulaminy i umowy Cyfry specjalnie są pisane w sposób zagmatwany i niejednoznaczny.

Regulamin usługi zajmuje 10 stron i jest wydrukowany najmniejszą czcionką jaka jest dostępna w edytorach tekstu, po to, żeby klient tego nie mógł przeczytać.

Ten sam regulamin wydrukowany normalną czcionką (wielkości pisma maszynowego), zajmuje nie 10, lecz 30 stron!

Niestety, trzeba mieć świadomość, że Cyfra+ w pogoni za pieniędzmi posługuje się metodami, których ktoś uczciwy nigdy by nie użył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie twierdzi, że Cyfra chce kogoś oszukać tylko w umowie z HBO jest taki zapis:

"pkt1..

... - dla Opcji "C+HBO" {bla, bla, bla]

Ech, normalnie przypomniała mi się zeszłoroczna promocja - gdzie sporo osób biegało do dystrybutorów zmieniać umowy bo im zapisy nie dawały spać. Człowieku weź do ręki regulamin świadczenia usług i zobaczysz, że takiej opcji "C+HBO" nie ma!! Więc nie możesz z niej zrezygnować i stracić zniżki bo takiej opcji NIE MA!! To że tak umowa jest skonstruowana to jedno, a dostępność tych opcji to drugie. C+ oraz HBO występują wyłącznie w osobnych opcjach i bez problemu można z jednej z nich zrezygnować zachowując zniżki na opcję drugą.

Tyle w temacie.

Człowieku! Nie denerwuj się tak! Sam mam problem z dokładnym zrozumieniem tego regulaminu. Cytuje jedynie to, co jest napisane w umowie. Jeśli potrafisz racjonalnie wytłumaczyć zawiłości zapisane w tej umowie, to zrób to, bez wykrzykników!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym roku był dokładnie ten sam problem. Z tekstu umowy wynikało co innego, infolinia oraz sprzedawcy mówili co innego.

Infolinia oraz sprzedawcy zapewniali, że po upływie okresu promocji można zrezygnować z HBO nie tracąc promocyjnych warunków na Canal+, ale nikt tego nie chciał dać na piśmie!

Gdy podpisywałem swoją umowę, sprzedawca bił się w piersi, że będę mógł bezkarnie zrezygnować z HBO, ale gdy poprosiłem go, żeby mi to odręcznie napisał pod tekstem umowy i podbił swoją pieczątką, to się wycofał!

W końcu Redakcja SatKuriera wystosowała do Cyfry+ oficjalne zapytanie o interpretację tego fragmentu umowy i nie otrzymała żadnej odpowiedzi!

Czy samo to nie jest znamienne?

I co z tego wynika? Nic... Miałem tą promocję, zrezygnowałem z HBO, C+ został dalej przez 12 miesięcy gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wielu przypadkach z Cyfra można się dogadać. Ja kupując rodzicom Świąteczną z TV = z konsultantem prze Tel ustaliłem wszystko a gdy wydrukowali umowę na papierze nie wpisali mi pakietu Filmbox - nie zauważyłem tego i podpisałem umowę. Po 2-3 dniach się zorientowałem że rodzice nie oglądają Filmbox-ów -zaglądam do umowy i szok !! No to wiedząc że i tak nie mam nic do stracenia ( przecież moja wina bo czytalem umowę ) napiąłem reklamacje - po 2 tygodniach uznali !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku! Nie denerwuj się tak! Sam mam problem z dokładnym zrozumieniem tego regulaminu. Cytuje jedynie to, co jest napisane w umowie. Jeśli potrafisz racjonalnie wytłumaczyć zawiłości zapisane w tej umowie, to zrób to, bez wykrzykników!

Oj, wyraziłem swoje zdanie tylko. Jak za bardzo krzyczałem, to przepraszam. Mnóstwo osób miało podobny problem z umowami w zeszłym roku (m.in. ja) i kilka osób na forum już o tym pisało - Cyfra jakoś nikogo nie oszukała i pozwalała odłączać opcje dowolnie (mimo dziwnych zapisów w umowach). Każdy jednak powinien zadbać sam i własne finanse i dopytywać i wypytywać zanim podpisze umowę. Ja tylko dorzuciłem swoje trzy grosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znowu zaczyna się to samo, co rok temu :? Rok temu brałem świąteczną promocję i zaryzykowałem pomimo różnych opinii biorąc Canal+, HBO i Cinemax i w umowie miałem wpisane, że jeżeli zrezygnuje z tego pakietu to stracę promocje , a jednak okazało się, że dystrybutorzy mieli rację! Mogłem bez żadnych problemów odłączyć w kwietniu HBO i Cinemax i dalej miałem za darmo Canal+

 

W sprawie HBO sytuacja w tym roku jest podobna i gwarantuje, że nie ma się czego bać :!:

Jedyna rzecz, która mnie zastanawia to sprawa pakietu HBO HD. Czy po wyłączeniu HBO i HBO HD po 3 miesiącach nie stracę darmowego Pakietu Canal+HD?

Tego też pewnie do końca mi nikt nie powie, ale w tym roku zamierzam znowu wykorzystać w 100% promocję i zaryzykuje :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siejecie zamęt naprawdę! jak ktoś ma wątpliwości to niech poprosi o zaznaczenie samej opcji CANAL+. jeśli sprzedawca twierdzi, że się nie da to niech wam faktycznie to pokaże na ekranie monitora. od tej opcji sprzedawcy też dostają prowizję.

 

... - dla Opcji "C+HBO" ze zniżką w wysokości 100% aktualnej wartości Abonamentowej Opłaty Uzupełniającej za tę Opcję oraz w cenie 15 zł przez okres 3 kolejnych miesięcy, a następnie 44,90 zł przez kolejne 10 miesięcy dla Raty Miesięcznej"

Nie ma żadnego wyjaśnienia, że po wyłączeniu HBO nie traci się zniżek, jest wręcz punkt 2 który mówi ".

 

albo głupi jestem w tym momencie albo już tak namieszaliście, skoro opcja C+HBO ma po 3 miesiącach zniżkę 44,90 to za tę opcję po tych 3 pierwszych miesiącach wciąż będzie się płaciło 15 zł., tego jakoś nikt nie widzi?

 

..Rezygnacja w okresie promocyjnym z którejkolwiek opcji otrzymanej w promocji w ramach Akcja Opcja, oznacza utratę promocji na tę Opcję"

Gdyby HBO było bez C+ wszystko byłoby jasne, a tak różnie można to interpretować.

 

ten fragment oznacza, że jeśli zrezygnujesz np. z opcji CANAL+, a np. po 3 miesiącach ponownie zechcesz włączyć opcję CANAL+ to już nie będzie zniżki.

 

w systemie pewne opcje występują tylko razem (w tym przypadku C+HBO, ale są w 100% rozdzielne), ale to tylko system generowania umów i uproszczenia ich wzorów przez Cyfrę, stąd pewnie zawiłości. jeśli obejrzycie ulotkę to każdy widzi, że nie ma takiego pakietu jak C+HBO i obie opcje występują oddzielnie. jedyna opcja gdzie występują razem to w pakiecie razem z Cinemax'ami! ( a i tak ten pakiet można rozdzielić) to samo było rok temu.

 

@taiszo, jeśli zrezygnujesz z HBO HD to opcja CANAL+ HD zostanie. sytuacja analogiczna jak w przypadku opcji C+HBO w wersji SD.

 

nie dzielcie włosa na czworo i nie doszukujcie się wszędzie kruczków! jak ktoś nadal ma wątpliwości to niech nie bierze darmowego HBO i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...