Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Haha po tym jak odrzuciłem ich oferty w sobotę po południu do tej pory nie dostałem jeszcze telefonu. Widać, że strasznie chcą utrzymać klienta, któremu umowa kończy się za parę dni. A po fuzji tak pięknie śpiewali, że każdy klient na wagę złota i zrobią wszystko by ich utrzymać. Nie to nie jakoś przez najbliższy czas sobie poradzę bez tv. Mam dobry internet więc z transmisjami online nie będzie problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do tej pory mam klasycznego "łamańca" dobrze znanego wszystkim forumowiczom.

 

Dzisiaj telefon w sprawie przedłużenia umowy. Wypowiedzenie już wysłane, a umowa kończy się na koniec sierpnia.

 

Zaproponowano mi:

Extra+8C+ za 79,90zł

Extra+6C+ za 69,90zł

Comfort+6C+ za 59,90zł

Start+6C+ za 54,90zł

Entry+6C+ za 59,90zł

 

Każda z opcji z multiroom i dekoderem z nagrywarką.

Dodatkowo przy opcji Extra+6C+ zaproponowano mi na 6 miesiecy HBO, nie dopytałem czy ta opcja byłaby dostępna przy pozostałych propozycjach.

 

Ogólnie gdybym sam korzystał zdecydowałbym się pewnie na ostatnią opcję. W TV oglądam głównie kanały informacyjne, tematyczne z "+" i CANAL+. W Start+ z 6C+ zabrakłoby właściwie tylko Polsatu News.

Jednak każdy z członków rodziny woli co innego, więc pewnie ostatecznie zostanę przy drugiej opcji. W sumie różnica cenowa pomiędzy pakietami jest niewielka.

Ogólnie umówiłem się z nim na podjęcie ostatecznej decyzji po rozstrzygnięciu przetargów. Nie śpieszy mi się, umowa dotychczasowa przez jeszcze miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Mam do Was pytanie, umowę mam do końca lipca i jeśli nie zdecyduję si ę przedłużyć umowy pozostaje mi dwa tygodnie na zdanie sprzętu, ale czy w ciągu tych dwóch tygodni nie odłączą mi mojego pakietu ???

Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Mam do Was pytanie, umowę mam do końca lipca i jeśli nie zdecyduję si ę przedłużyć umowy pozostaje mi dwa tygodnie na zdanie sprzętu, ale czy w ciągu tych dwóch tygodni nie odłączą mi mojego pakietu ???

Z góry dzięki za odpowiedź.

 

Liczysz ,że zaoferują Ci coś konkretnego ? Ja bym nie liczył po dzisiejszym telefonie do nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłączą Cię

 

 

To ja też muszę wiadrami nabrać na zapas tej TV :) Bo jak się pożegnamy to już czuję ,że na wieczność

 

Tak swoją drogą nie macie przypadkiem wrażenia ,że dzwonią często jakieś firmy pośredniczące ?

 

Zawsze myślałem ,że dzwonią z jakiejś centrali ale ostatnio mam wrażenie ,że z jakichś mniejszych firemek opychających pakiety w piwnicy.

 

Mogę wyczuć kiedy ktoś posługuje się skryptem i zazwyczaj te oferty są lepsze. Jak dzwonią jakieś cwaniaczki bez skryptu normalnie rozmawiają to oferta jest badziewna. Wniosek taki ,że najlepsze warunki z NC+ a te gorsze to często jakieś firmy krzaki bazujące na umowach wewnętrznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skopek69

 

Poczekajmy, aż im Netflix wejdzie i zrobi konkurencję lada chwila. Co sprytniejsi już korzystają za 9 $ miesięcznie masz tv w super jakości z ofertą o wiele bogatszą od NC+ jeśli chodzi o filmy i seriale. Oglądam co chcę , kiedy chcę i ile chcę za śmieszną kasę. Kiedy wejdzie ta konkurencja gwarantuje wam ,że nc+ zejdzie o 50 % z cenami na wszystkich pakietach. Kwestia max roku.

 

Czekam z niecierpliwością na Netflix, póki co ratuję się ściąganiem plików z kont premium catshare, rapidshare itd. filmy 720p i 1080p mam w parę minut przy łączu 200 Mbps. Dlatego tak jak wcześniej pisałem z jednej strony to co proponują z punktu biznesowego podwyżka moim zdaniem była konieczna, natomiast czy się przyjmie to co innego. Co sprytniejsi znajdą alternatywę, inni muszą się męczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam tak ,wku... mnie dzisiaj na maxa

mam umowe do konca lipca ,wypowiedzenie wyslane ,oczywiscie wszystkie ich oferty odrzuciłem ,dzwonie dzisiaj ponieważ nie dzwonią od dwoch tygodni pytam czy jakoś się dogadamy a konsultant do mnie ,że nie mają dla mnie żadnych ofert.

zadzwoniłem ponownie mowie ,że chcę comfort z C+ za 59 zl i reszta mnie nie interesuje to poszedł konsultować z przełożonym i mnie rozłączył.

Cos mnie podkusiło i zadzwoniłem jeszcze raz ,niestety przedstawiono mi ofertę 64,50 + 5 zeta za mediaboxa i to pakiet comfort ,moje argumenty jak grochem o sciane .Nie ważne ,ze mam dwa kontrakty ,że miałem więcej kanałów za mniejsze pieniadze bo łamańca,chyba się jednak z nimi pożegnam ,ma dzwonić jutro ale h.z nimi.

 

 

 

Tylko nie dzwoń z prośbami błagalnymi w ostatni dzień przed wygaśnięciem umowy......

 

chociaż, z pewnością zadzwonisz :)

 

Żal mi Was drodzy nc plusowicze z tym parciem na tv.

Lubię tv, lubię nc+ do 31 lipca ale bez przesady, płacę im pieniądze więc to ode mnie zależy czy z nimi będę czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca sierpnia, wypowiedzenie wysłane.

Pierwszy tel. 2 tygodnie temu extra+, c+ 8, hbo na 6 miesiecy, mr 2x cameleon, pace + wifibox za 79.90 - odrzucone.

Dzisiaj oferta extra+, c+ 8, hbo, redlight, mr x2, c+vod, nc+go, hbo go na 6 miesiecy, lub history i h2 zamiast redlight na 1 miesiac za 89.90 umowa 12 msc.

Do tego wymiana pace na wifipremiumbox za 5 zl/msc.

Czy mozna wymienic dekoder bez dodatkowych opłat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zdasz, jak i wielu tutaj najgłośniej krzyczących.

 

Tak samo jak nie zdało 350000 innych abonentów, którzy uciekli. Co bogatsi się stali ?

 

NC+ nie rozumie tego ,że wielu starych klientów jest z nimi tylko dla starego sprzętu a i to ostatnio stało się wątpliwe . 1500zł rocznie to jest masa kasy skoro . Naprawdę taka platforma nie potrafi dać 60zł upustu rocznie albo dołożyć jakiegoś redlighta na rok ? Czy naprawdę musi to wyglądać tak ,że klient traktowany jest jak dojna krowa gotowa zapłacić każdą cenę ? Ja rozumiem ,że może jest małe pole manewru dla abonamentów za 50-60-70zł ale kurcze no 110-120 to nie jest mało. Zauważcie jak poleciały ceny innych mediów komórek i internetu. W Polsce NC+ to monopolista bo ma najlepszą dostępną ofertę ale mocno ją przewartościowuje. Dla mnie warto było tylko na kilka kanałów premium. CHętnie bym zrezygnował z 80 % kanałów zostawiając sobie canal+, hbo filmoboxy itp... a resztę sieczki bym wywalił z oferty. Tylko oczywiście nie można bo bezwartościowe śmieci są w pakiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko rok temu to wysłanie rezygnacji dało cokolwiek. Oni łamali się przynajmniej troszkę. Teraz nie dość ,że się nie złamali to jeszcze stosują metody poniżej pasa. Mi np. mówiono wiele razy ,że jak chcę skorzystać z tej cudownej oferty to muszę zdecydować się tu i teraz a jutro będzie drożej 20 % bo oferta jednorazowa. Nie wiem co tam się stało w centrali ale podejście do klienta zmieniło się diametralnie przez ten rok. Bo czytam posty powyżej i widzę ,że ludzie nie dostają NICZEGO. Ogólnie to wątek ten przestał mieć sens skoro nikt niczego nie dostaje.

 

Zresztą gwarantuje ci ,że jak wymienią stary sprzęt lub wprowadzą licznik na karty to połowa klientów wyparuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zwiększyć, ale pamiętaj, że rabaty masz przypisane do konkretnego pakietu i po podwyższeniu będziesz płacił standardową stawkę.

 

 

 

TO NIE JEST PRAWDĄ ZE PO KONCU OKRESU PROMOCYJNEGO BEDZIESZ PŁACIŁ WYZSZĄ STAWKE.. oczywiście zazwyczaj tak jest ale jest sposób żeby abo nigdy CI nie wzrosł

 

wystarczy przy decydowaniu o kwocie abonaementu zadac jedno proste pytanie a mianowicie " PROSZE MI POWIEDZIEC CZY GDY SIE ZDECYDUJE NA TA OFERTE TO DO KONCA TRWANIA UMOWY BEDE PLACIL TA KWOTE??" i znajac zycie 99.99% procent konsultantow odpowie ze tak, ze do konca trwania umowy abonament nie wzrosie jesli nie dobierzemy nic nowego. a jesli tak powiedza to juz jestescie wygrani bo koniec okresu promocyjnego nie jest koncem umowy, umowa konczy sie dopiero gdy sygnal zostanie wylaczony calkowicie a nie po np 24mc promocji. wiec jesli tak wam powiedza a kiedykolwiek cena abo wam wzrosnie to skladajcie reklamacie piszac ze wasza umowa trwa nadal mimo konca promocji a konsultant powiedzial ze cena nie wzrosie w trakcie jej trwania i zawsze wygracie. tyle ze nie mozecie dac sie sciemnic i jak by tego probowali to odpowiadajcie " w takim razie spotkamy sie w sadzie" a w sadzie to wy wygracie na 1 sprawie :)))

:brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he szepnij konsulowi że dostaniesz HBO za zero złotych i Ci włącza. Glupszego tekstu dawno nie słyszałem. Podczas czytania oświadczenia jest informacja ze promocja jest na 12/15/24 miesiące i po tym okresie ceny przechodzą na standardowe. Konsul czyta słowo w słowo oświadczenie . Ty to musisz zaakceptować i jeśli nawet powiesz to zdanie to znaczy ze nie zrozumiałeś tego co zostało ci przeczytane. Otrzymujesz nawet mailem ofertę do akceptacji a tam wszystko jeszcze raz opisane. Nie wiem czy jesteś naiwny....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...