Skocz do zawartości


Zdjęcie

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7966 odpowiedzi w tym temacie

#7961 marenss

marenss

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 473 postów
  • Od: 21 sie 2009
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 19 listopad 2017 - 23:47

Jak wygląda kwestia własności sprzętu w przypadku aneksu do umowy z wymianą własnościowego modułu na dekoder? Zdaje moduł i otrzymuje dekoder na własność, czy otrzymuje dekoder na udostępnienie a moduł przechodzi w prepaid?


Użytkownik swojadroga edytował ten post 20 listopad 2017 - 00:15
Przeniosłem do bardziej odpowiedniego tematu.

Cyfrowy Polsat Familijny HD (24/3 19,99zł) HD5500s | Darmowy HD CAM CI+


#7962 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5653 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 20 listopad 2017 - 00:18

Własnościowy moduł nadal zostaje Twoją własnością i ewentualnie możesz uruchomić na nim pakiety w opcji Pre-Paid po jego zablokowaniu. Dekoder wydany dzięki aneksowi jest już sprzętem udostępnionym i po rozwiązaniu umowy wymagany jest jego zwrot wraz z akcesoriami.


Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.

Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.

34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!


#7963 Czesio

Czesio

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 12 postów
  • Od: 21 lis 2017

Napisano 21 listopad 2017 - 20:44

witam, jestem nowy na forum, jeśli ktoś mógłby mi pomóc w podjęciu decyzji to byłbym wdzięczny: W tej chwili mam umowę 15 miesięcy z CP która kończy się 30 marca, obecny pakiet to Familijny HD za 39,90 (hd 5000) + Multiroom za 10 zł.(hd 3000) dziś już dzwonili i oferowali umowę 15 miesięcy w tym 3 za darmo, do tego multiroom za 10 zł i drugi bo chcę jeszcze jeden za 5 zł. Dekodery jak narazie są bezawaryjne to raczej bym ich nie wymieniał. Czy waszym zdaniem lepiej poczekać jeszcze, czy lepiej już teraz z nimi negocjować? i co waszym zdaniem mogę ugrać? jakiś pakiet albo więcej darmowych miesięcy? bardzo proszę o pomoc zorientowanych i wprawionych w negocjacjach z CP - z góry dziękuję.  

 

PS: wszedłem na stronę CP , czy coś mnie ominęło nie ma już mojego pakietu Familijny HD tylko 3 do wyboru? za 29,99 , 69,99 i 99,99  ???


Użytkownik Czesio edytował ten post 21 listopad 2017 - 21:01


#7964 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5653 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 21 listopad 2017 - 22:23

Szukaj odpowiedzi we właściwym temacie: http://forum.satkuri...view=getnewpost

Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.

Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.

34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!


#7965 Nath_147

Nath_147

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 20 postów
  • Od: 04 kwi 2013

Napisano 23 listopad 2017 - 22:23

nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie:

- czy oferta w lokalu może różnić się czymś od tej zawieranej przez internet ? czy jedyna różnica to że od tej przez internet mogę odstąpić w ciągu 14 dni?

 

 



#7966 the cable guy

the cable guy

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1125 postów
  • Od: 06 lip 2016

Napisano 23 listopad 2017 - 23:31

Oferta może się różnić. Internet to tylko pakiety podstawowe, wyjściowe. W punktach jest ich więcej. To samo tyczy się np. działu utrzymania klienta gdzie też mogą być oferty inne niż na stronie czy w APS. 



#7967 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5653 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano wczoraj, 06:23

nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie:
- czy oferta w lokalu może różnić się czymś od tej zawieranej przez internet ? czy jedyna różnica to że od tej przez internet mogę odstąpić w ciągu 14 dni?


W temacie ofert dla nowych klientów masz rozpiske: http://forum.satkuri...w-cp/?p=1310449
W APS-ach też są oferty z prawem odstąpienia od umowy w terminie 10 dni. Opisane to zostało w podlinkowanym temacie.

Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.

Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.

34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!