Skocz do zawartości


Zdjęcie

Netflix


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
364 odpowiedzi w tym temacie

#361 Rasheed

Rasheed

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 324 postów
  • Od: 22 lip 2010

Napisano 14 luty 2017 - 14:44

Do tej pory było tak, że można było w dowolnym momencie rezygnować i ponawiać subskrypcję a konto było cały czas zachowane.

 

To w jaki sposób Netflix zabezpiecza się przed tym by nie zakładać co chwilę darmowego miesiąca przy płatności przelewe ? Trzeba podać numer konta ?

 

Dziwne, ze jeszcze Netflix tego nie nagłośnił. Sporo osób zniechęcało się gdy mieli podać nr karty.


Użytkownik Rasheed edytował ten post 14 luty 2017 - 14:49


#362 the cable guy

the cable guy

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 453 postów
  • Od: 06 lip 2016

Napisano 14 luty 2017 - 14:53

Darmowy miesiąc jest tylko do kwietnia, a zabezpiecza się jednogroszowym przelewem. 



#363 Globus903

Globus903

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Od: 10 sie 2016

Napisano 16 luty 2017 - 21:22

Polepszyła się coś oferta Netflixa u nas?

#364 Emil.1603

Emil.1603

    Ekspert

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7808 postów
  • Od: 21 sie 2011
  • LokalizacjaWielka Brytania.

Napisano 16 luty 2017 - 22:40

Wejdź na strony zajmujące się opisywaniem Netflixa w Polsce to się dowiesz.


nc+: Extra+ z CANAL+, Multiroom Standard HD (114,90 zł) / wifi Premiumbox+ (ADB NCP-4740SF/500 GB), 2x wifibox+ (Sagemcom DSIW74) ||| Cyfrowy Polsat: Pakiet Familijny Max HD + Pakiet Film HD + Pakiet Cinemax HD + Pakiet Sport HD (59,90 zł) / HD 5000 ||| Virgin Media: Player TV (http://bit.ly/myvirginbundle), TiVo® box (Samsung SMT-C7100). Konsole: Xbox One (500 GB), Xbox 360 (120 GB), PlayStation 4 (CUH-1216A), PlayStation 3 (CECHM03), PlayStation Vita (PCH-2016), Nintendo Wii U.

Netflix: Standard (£7.49) ||| Virgin Media SuperFibre 50 broadband (up to 50Mbps).


#365 leonk1974

leonk1974

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 717 postów
  • Od: 25 wrz 2010
  • LokalizacjaLubuskie

Napisano 16 luty 2017 - 22:58

Polepszyła się coś oferta Netflixa u nas?

 

Oczywiście, że tak.