Katon Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Swoją drogą żaden to odbiornik fta, skoro potrzebuje karty nawet do kanałów darmowych Chyba musi wiedzieć jakie kanały FTA pobrać z satelity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Nie musi a nawet lepiej, żeby nie wiedział. Bo kanałów FTA które są na liście głównej CP nie można dodać do listy ulubionych (np. po to, żeby pod numerami 200+ mieć kolejno ułożone DZIAŁAJĄCE programy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos7 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 witam. posiadam dekoder mini cp i po wlaczeniu pojawia mi sie komunikat : problem z karta- blad09. prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bufi Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Czytaj ten wątek. Nie zakładaj drugiego: viewtopic.php?f=7&t=9&hilit=b%C5%82%C4%85d&start=990#p191432 btw. mam to samo i nadal nie wiem jak sobie z tym poradzić. Chyba trzeba czekać aż naprawią. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 A ty nie cytuj postu na który odpowiadasz... Co do odpowiedzi to zajrzyj do instrukcji tam na 100% masz opisane błędy... Albo zadzwoń do BOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bufi Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 A ty nie cytuj postu na który odpowiadasz... Przyzwyczajenie z usenetu. A cytowanie jest po to żeby wiedzieć komu i na co się odpowiada. Bardziej mnie irytują długaśne bezsensowne sygnaturki ze zdjęciami. Wtedy to dopiero się 'fajnie' czyta wątki. Dobrze, że można to w opcjach wyłączyć. Co do odpowiedzi to zajrzyj do instrukcji tam na 100% masz opisane błędy... Powiedz mi na której stronie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Ale na tym Forum zabrania tego Regulamin. Nie czytałeś Co do opisu błędu, to nie wiem, czy znajdziesz w instrukcji. Polecam Magazyn dla Abonentów 1/2008. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Powiedz mi na której stronie? Pozdrawiam A tego nie wiem, nie mam MINI, ale jak się poszuka to musi być... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario791 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 AWARIA W CYFROWYM POLSACIE.TRZEBA CZEKAĆ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alista73 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Niestety błąd 09 to problem ogólnokrajowy dzisiaj. Do biura obsługi nie można się dodzwonić, a strona polsatu też jest przeciążona . ludzie za to odpowiedzialni niestety nie staneli na wysokości zadania. PS w instrukcji obsługi nie ma wykazu błędów to tak na marginesie dla mądralińskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Informacja z infolinii dla APSów: usterka występuje od wczoraj g.23:00 - 23:10. Technicy naprawią problem dzisiaj. Godzina nie jest znana. Trzeba, choć nie jest to wymagane włączyć dekoder na kanał 21 (Dla Abonentów) Proszę więcej nie pisać niepotrzebnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katon Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Uspokójcie się http://tvpolsat.info/news.php?readmore=1614 . : Użytkownicy dekoderów Mini utracili dostęp do kanałów z oferty Cyfrowego Polsatu. Wkrótce po włączeniu odbiornika na ekranie pojawia się komunikat Błąd 09 – Problem z kartą. Przedstawiciele platformy zapewniają, że trwają prace nad usunięciem usterki i przepraszają za zaistniałe utrudnienia. Klientów próbuje uspokoić m.in. infolinia Cyfrowego Polsatu, na którą jednak trudno się dodzwonić. Po połączeniu można usłyszeć nagrany komunikat, w którym platforma informuje o awarii i przeprasza za problemy. Warto dodać, że nie należy podejmować prób naprawy na własną rękę. Jedynym wyjściem jest czekanie na interwencję Cyfrowego Polsatu. Źródło: TV Polsat.info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafiX Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Temat "blad09" zostały połączony z istniejącym już wątkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T79 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam, mam problem z moim mini dekoderem, (nie chodzi mi o błąd 09). Dekoder notorycznie mi się zawiesza. Byłem w czoraj w punkcie, gdzie go kupiłem. Powiedzieli mi, że muszę go na własny koszt wysłać do serwisu. Czy skoro u nich go kupowałem, nie powinni mi na miejscu go wymienić? Dlaczego mam być około miesiąca bez dekodera? Czy możecie mi coś doradzić. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Czytaj wstecz, a dowiesz się wszystko o tym błędzie. Jeśli usterka podlega gwarancji, to Ty nie ponosisz kosztów wysyłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGORF1 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Ktoś ,wygaduje bzdury, -dekoder Mini podlega wymianie w punkcie sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T79 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 rozmowa z konsultantem z infolini Polsatu: " awaraia POWINNA zostać usunięta najpóźniej do rana". na pytanie czy w związku z dłuższą przerwą niż 24 godziny -zgodnie z regulaminem CP - czy można wypowiedzieć umowę Pani Konsultantka powiedziała że mogę napisać reklamację a może uznają a może nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 A może lepiej byłoby dostać możliwość wymiany dekodera Mini D1, na jakikolwiek dekoder z rodziny Samsung Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Eee, ja to słyszałem, że mają wymienić MINI D1, ale na MINI D1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bufi Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Mija już ponad 30h od kiedy nie działa Mini. Polsat nie raczył nawet napisać oficjalnego komunikatu co się stało. O co tu chodzi? Czy taka przerwa jest podstawą do zerwania umowy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik14 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Macie błąd softu, CP naprawia soft... Zaglądnijcie topicu w tym dziale o Zerwaniu umowy... Mam pewien problem z CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katon Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 http://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-s ... 12-2008.cp Sprawa, chyba rozwiązana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 W tym całym komunikacie podoba się mi jedno stwierdzenie: "...przypadki chwilowego zaniku..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katon Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Też mnie to rozbawiło, a najlepsze to to że to dalej nie działa :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał24 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Już zwineli ten komunikat ze strony CP.Pewnie piszą coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.