Skocz do zawartości

Tunery: MINI D1 / M100


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
A ty nie cytuj postu na który odpowiadasz... :)

Przyzwyczajenie z usenetu. A cytowanie jest po to żeby wiedzieć komu i na co się

odpowiada. Bardziej mnie irytują długaśne bezsensowne sygnaturki ze zdjęciami.

Wtedy to dopiero się 'fajnie' czyta wątki. Dobrze, że można to w opcjach

wyłączyć.

Co do odpowiedzi to zajrzyj do instrukcji tam na 100% masz opisane błędy...

Powiedz mi na której stronie?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety błąd 09 to problem ogólnokrajowy dzisiaj. Do biura obsługi nie można się dodzwonić, a strona polsatu też jest przeciążona . ludzie za to odpowiedzialni niestety nie staneli na wysokości zadania.

PS w instrukcji obsługi nie ma wykazu błędów to tak na marginesie dla mądralińskich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uspokójcie się :arrow:http://tvpolsat.info/news.php?readmore=1614 .

 

: Użytkownicy dekoderów Mini utracili dostęp do kanałów z oferty Cyfrowego Polsatu. Wkrótce po włączeniu odbiornika na ekranie pojawia się komunikat Błąd 09 – Problem z kartą. Przedstawiciele platformy zapewniają, że trwają prace nad usunięciem usterki i przepraszają za zaistniałe utrudnienia.

 

Klientów próbuje uspokoić m.in. infolinia Cyfrowego Polsatu, na którą jednak trudno się dodzwonić. Po połączeniu można usłyszeć nagrany komunikat, w którym platforma informuje o awarii i przeprasza za problemy. Warto dodać, że nie należy podejmować prób naprawy na własną rękę. Jedynym wyjściem jest czekanie na interwencję Cyfrowego Polsatu.

 

Źródło: TV Polsat.info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem z moim mini dekoderem, (nie chodzi mi o błąd 09).

Dekoder notorycznie mi się zawiesza. Byłem w czoraj w punkcie, gdzie go kupiłem.

Powiedzieli mi, że muszę go na własny koszt wysłać do serwisu.

Czy skoro u nich go kupowałem, nie powinni mi na miejscu go wymienić?

Dlaczego mam być około miesiąca bez dekodera?

 

Czy możecie mi coś doradzić.

 

Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozmowa z konsultantem z infolini Polsatu: " awaraia POWINNA zostać usunięta najpóźniej do rana". na pytanie czy w związku z dłuższą przerwą niż 24 godziny -zgodnie z regulaminem CP - czy można wypowiedzieć umowę Pani Konsultantka powiedziała że mogę napisać reklamację a może uznają a może nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...