daball Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Również mam taką samą sytuację, minął miesiąc i nie otrzymałem odpowiedzi. A wysłali nawet list, że rozpatrzą w trybie regulaminowym. Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Monitować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lidi Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Wczoraj złożyłem reklamacje telefonicznie ze względu na brak pakietu multi plus. Na jaką rekompensatę mogę liczyć jeśli potrwa to miesiąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwancyk Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Reklamacje składałem 4 lipca, dzwonie 9 sierpnia a konsultant że 30 dni liczy się od momentu przyjęcia reklamacji do działu reklamacji i to jest 15 lipca, więc mają jeszcze czas. Kpina jakaś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 cwancyk: Regulamin, Rozdział XI. Postępowanie reklamacyjne, pkt. 11: W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia, uważa się, że reklamacja została uwzględniona. Przy następnym telefonie wyślij ich na drzewo, a dokładnie do ich Regulaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Ja złożyłem reklamacje w czerwcu na naliczony abonament z którego rzekomo miałem być zwolniony. W lipcu dostałem pismo w którym moja reklamacja została uznana za zasadną a wpłata czerwcowa miała być wyksięgowana i wliczona na poczet kolejnych opłat. Na początku sierpnia po zalogowaniu się do ICA okazało się nie tylko, że nie mam zwrotu opłaty czerwcowej, ale jeszcze muszę dopłacić. Po moim telefonie do BOK okazało się, że w sumie za czerwiec policzyli mi 135 zł abonament gdzie miałem mieć za darmo a teraz każą mi dopłacić mimo, że uznali moją reklamację. Oczywiście złożyłem kolejną reklamację. Wysłałem tez zawiadomienie do UOKIK, ale myślę też o Rzeczniku Praw Konsumenta. Już nie wiem do kogo można się zwrócić. Dziadostwo i tyle mam już dość NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie4 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Miał ktoś z Was taki przypadek że przy przedłużaniu (migracji) umowy pojawiło się saldo o 412zł za duże i na fakturze jest pozycja "inne opłaty 412zł"reklamację złożyłem telefonicznie i konsultantka od razu powiedziała że to jakiś błąd w systemie i na reklamację mają 30 dni ale mogę po 10 dniach dzwonić. Rozumiem że takie coś uwzględniają i nie robią problemów ?? Mi naliczyli na fakturze za lipiec inne opłaty 116 zł, z tym, że mam też na fakturze korektę -47 zł, co razem dawałoby 69 zł, czyli opłatę, jaką powinienem płacić co miesiąc. A że faktury za czerwiec w ogolę nie dostałem, więc przypuszczam, że to może być właśnie opłata za ten okres. Tylko czemu by to tak [beep]nie rozpisywali, to nie wiem, być może 116 zł miałbym im płacić będą na starej umowie na czas nieokreślony. Poza tym, po 33 dniach od złożenia mojej reklamacji napisałem im, że zgodnie z regulaminem uznali moją reklamację i że czekam na jak najszybsze wykonanie zawartych w niej postulatów. Na co koleś mi napisał, żebym się nie niecierpliwił (!). Istny cyrk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptysiub Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Niestety, ale z przykrością muszę przyznać , że wszystkie negatywne opinie o oszukańczych konsultantach są jak najbardziej słuszne i prawdziwe. W dniu 08.08.2013 r. migrowałem z cyfry+ do nc+ i wczoraj okazało się, że niewiele z tego co zostało ustalone telefonicznie z konsultantem zgadza się ze stanem faktycznym. Przede wszystkim chciałem się zabezpieczyć przed niektórymi ewentualnymi "niezgodnościami" poprzez ustalenie daty rozpoczęcia świadczenia nowej umowy od przyszłego miesiąca, tj. od 01.09.2013 r. żeby w międzyczasie dostać papierowy aneks do umowy i móc się z nim zapoznać. A tu sygnał z nc+ włączony dnia następnego, oczywiście brak HBO ( ustalonego za 0 zł na 12m-cy). Po rozmowie tel. z konsultantem na infolinii - pakiet HBO został włączony , najpierw za 25 zł po chwili zmienione na 0 zł. Po sprawdzeniu oferty - zamiast ustalonego darmowego MR - doliczona opłata 10 zł. No i przyjęta reklamacja na 30 dniowy termin rozpatrzenia oraz odsłuchanie rozmowy. A konsultant z działu utrzymania abonenta , z którym zawierałem umowę zapewniał, że wszystko w 100% będzie dokładnie tak jak ustaliliśmy telefonicznie. A ustaliliśmy pakiet silver+/ dodatkowe 4xC+/HBO/najem dekodera/MR - wszystko w nie najniższej cenie 94 zł. Już mi się nie chciało walczyć o sławny u+/6xC+ za 59 zł, bo tam to dopiero ponoć są "nieścisłości". Myślałem naiwnie, że za wyższą cenę to już nie będzie tych wszystkich klocków z reklamacjami. No, ale się niestety przeliczyłem. Zmyliły mnie 3 poprzednie umowy z cyfrą+ zawierane również telefonicznie - tam NIGDY nie było żadnego problemu. No ale widać w nc+ abonent jest traktowany na równi z [beep]lem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasper00 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Witam Minął miesiąc od złożenia mojej reklamacji na brak polsatu hd . Oto odpowiedź jaką otrzymałem po upomnieniu się, że termin 30 dni minął.. "odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, iż kwestia rozpatrzenia reklamacji została przekazana do odpowiedniego działu. W najbliższym czasie otrzyma Pani odpowiedź na reklamację. Proszę o cierpliwość ww. kwestii." haha mają jazdy już napisałem, że takie działanie jest niezgodne z prawem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PytajNick Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Hej, Mam pytanie do użytkowników forum, którzy składali reklamacje - czy ma to jakieś znaczenie, czy wysyłam ją na adres mailowy Cyfry+ czy z formularza na stronie nc+? Chodzi mi o to, że przez wiele lat byliśmy klientami Cyfry i przez te lata nigdy nie mieliśmy tyle niedogodności co przez te kilka tygodni, odkąd jesteśmy w nc+. Zastanawiam się, czy może maila obsługują ludzie od Canal+ i wtedy jest większa szansa na pozytywne rozpatrzenie prośby... Jeżeli ktoś mógłby udzielić wskazówek i podać maila na którego mamy pisać (pojawiło się ich tu chyba kilka...) to będziemy wdzięczni. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Wysłałem e-maila z reklamacją na brak możliwości odbioru na moim sprzęcie kanałów Polsat HD i Polsat Sport News.Teraz czekam na odpowiedź z ich strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceli13 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Jak ja 2 dni temu przedłużałem umowę to konsultantka czytając aneks zaznaczyła że na sprzęcie cyfry kanałów Polsat HD oraz sport news nie będzie. U mnie problem jest nieco inny a mianowicie otrzymałem pakiet Comfort+ za 24,90 a aktualne saldo do zapłaty to 75 zł. Pakiet Comfort 59 zł oraz Multi + za 15 zł. Ciekawe bo 59+15 to 74 (skąd oni biorą te ceny) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Przyszedł nowy rachunek i to mi się podoba : ps.fajnie było by tak co miesiąc płacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Wysłałem e-maila z reklamacją na brak możliwości odbioru na moim sprzęcie kanałów Polsat HD i Polsat Sport News.Teraz czekam na odpowiedź z ich strony. Ja jak wysylalem reklamacje to z formularz kontaktowego oto link:https://www.ica.cyfraplus.pl/ Hej, Mam pytanie do użytkowników forum, którzy składali reklamacje - czy ma to jakieś znaczenie, czy wysyłam ją na adres mailowy Cyfry+ czy z formularza na stronie nc+? Chodzi mi o to, że przez wiele lat byliśmy klientami Cyfry i przez te lata nigdy nie mieliśmy tyle niedogodności co przez te kilka tygodni, odkąd jesteśmy w nc+. Zastanawiam się, czy może maila obsługują ludzie od Canal+ i wtedy jest większa szansa na pozytywne rozpatrzenie prośby... Jeżeli ktoś mógłby udzielić wskazówek i podać maila na którego mamy pisać (pojawiło się ich tu chyba kilka...) to będziemy wdzięczni. Pzdr. Ja wysylalem reklamacje z formularza kontaktowwego z ICA: https://www.ica.cyfraplus.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arr0w Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 ps.fajnie było by tak co miesiąc płacić Mój rachunek jest lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_M Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Ja złożyłem reklamacje w czerwcu na naliczony abonament z którego rzekomo miałem być zwolniony. W lipcu dostałem pismo w którym moja reklamacja została uznana za zasadną a wpłata czerwcowa miała być wyksięgowana i wliczona na poczet kolejnych opłat. Na początku sierpnia po zalogowaniu się do ICA okazało się nie tylko, że nie mam zwrotu opłaty czerwcowej, ale jeszcze muszę dopłacić. Po moim telefonie do BOK okazało się, że w sumie za czerwiec policzyli mi 135 zł abonament gdzie miałem mieć za darmo a teraz każą mi dopłacić mimo, że uznali moją reklamację. Oczywiście złożyłem kolejną reklamację. Wysłałem tez zawiadomienie do UOKIK, ale myślę też o Rzeczniku Praw Konsumenta. Już nie wiem do kogo można się zwrócić. Dziadostwo i tyle mam już dość NC+. Jak jesteś byłym cyfrowiczem to pisz maile. Też miałem za dużo naliczone, reklamacje zgłaszałem, itp., aż w końcu zacząłem pisać maile i sprawa praktycznie od ręki była załatwiona. Tylko tam umotywuj to, że jesteś niezadowolony, że miałeś ich za profesjonalną firmę, ale się zawiodłeś. Dużo łatwiej mailowo załatwić takie sprawy niż telefonicznie. A reklamacje wysyłajcie na informacje@cyfraplus.com.pl , ja tak do nich pisałem zwykłe maile, nie przez żaden formularz kontaktowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Dostałem e-maila w sprawie mojej reklamacji na brak Polsatu HD.Niestety odpowiedź była negatywna i nie dostanę nic w ramach rekompensaty.W uzasadnieniu napisali, że wymienione kanały działają tylko na sprzęcie ADB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Podobno informują przy migracji,że tak będzie,ale chyba jak widać nie zawsze i nie każdego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taomeek Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Witam. Mam taką sprawę moja reklamacja została przyjęta i dostałem pismo że od 01.09.2013 opłata miesięczna wyniesie 142zł. 1 sprawa to w ICA moja oferta mam pakiet dodatkowy HBO HD i HD-Optimum Promo co to jest to drugie i czy mogę przez telefon jak do nich zadzwonię wyłączyć te dwa pakiety bo nie chcę im płacić 142zł. i sprawa wypowiedzenia na jaki adres pisać i jakiej mogę się spodziewać oferty jak bym chciał zachować wszystkie Canal+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniwder Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 i sprawa wypowiedzenia na jaki adres pisać i jakiej mogę się spodziewać oferty jak bym chciał zachować wszystkie Canal+ Wszystkiego na ten temat dowiesz się czytając wątek "Migracja z Cyfry + do nc+ ". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ator Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Witam, myślałem że mnie to nie spotka, a tymczasem okazuje się, żę w tej firmie to jednak jest reguła. Po długotrwałych negocjacjach w końcu w dniu dzisiejszym udało mi się ustalić warunki mi odpowiadające, aby zmigrować z umowy w n do nc+ - tak mi się przynajmniej wydawało. No więc do rzeczy. Ustalone warunki to: Canal+Silver 6xC+ HBO Cinemax na 6 miesięcy Multi Premium To wszystko powyższe w cenie 89 PLN. W czasie rozmowy wielokrotnie powtarzałem nazwy wszystkich tych 6 kanałów C+, żęby nie było wątpliwości że chodzi o pełną paczkę, a nie o 2 czy 4. Ba, nawet przy końcu rozmowy kiedy konsultant recytował co mi włączają używając nazw pakietów które mi nic nie mówię, bo i nie ma ich nigdzie na stronie np Canal+Premiere i coś tam jeszcze to odpowiadałem, że jesli to oznacza 6 kanałów C+ to wyrażam zgodę. Zadowolony zakończyłem rozmowę Przy okazji pytając doradcę z forum o pewien niuans okazało się jednak, że na koncie mam przypisane nie 6, ale 4 kanały C+ - bez canal+film i canal+film2. Przyznam, że ciśnienie mi skoczyło. Ha i teraz pytanie co można szybko zrobić. Teoretycznie ta oferta jeszcze nie powinna obowiązywać, bo od rozmowy minęło parę godzin, a konsultant mówił że do dwóch dni to włączą więc pytanie czy jeszcze mogę odstąpić od tych ustaleń, a jesli tak to w jaki sposób. Doradca z forum nc+ kolei napisał, że trzeba pisać reklamację. Czyli dzisiaj ustaliłem warunki, konsultant jawnie mnie oszukał wpisując coś innego i teraz od 01.09.2013 (albo i zaraz) wyłączą mi kanały i będę czekał, aż raczą odsłuchać rozmowę. Paranoja. Poradźcie co robić w tej sytuacji, bo krew zalewa, głównie z tego powodu, że nawet powtarzając jak mantrę wszystkie nazwy kanałów itd człowiek ni e może być pewien, że go nie oszukają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Niestety! Tylko reklamacja. Jeśli było tak, jak piszesz, to po odsłuchaniu przeprowadzonej rozmowy reklamacja zostanie uwzględniona. Tylko, że teraz te oczekiwanie napsuje ci trochę nerwów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea_i_nicole Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 @Ator a masz uruchomioną usługę czy jeszcze nie sprawdzałeś co masz dostępne a co nie? Może konsultant nie zauważył co masz w ofercie takie sytuacje też się zdarzały, a po kolejnym telefonie wychodziło, że jednak jest wszystko OK. Najlepiej jest się upewnić czy masz ofertę dokładnie taką jaką ustalałeś czy nie, jeżeli nie i nie włączyli Ci nowej oferty musiałbyś bardzo szybko przed jej uruchomieniem wysłać odstąpienie od umowy, jeżeli nie zdążysz zostaje wtedy tylko reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ator Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Tego nie wiem bo jestem jeszcze w pracy, telefon był w godzinach przedpołudniowych, a ja w domu będę dopiero za godzinę. Niemniej wiedzę tę opieram na informacji od doradcy nc+, który sprawdzał na moim koncie i potwierdził, że nie sa przypisane kanały Canal+Film i Canal+Film2. A jesli jeszcze by nie włączyli to gdzie to odstąpienie słać i jaki medium (list, mail)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Witam,...................Przy okazji pytając doradcę z forum o pewien niuans okazało się jednak, że na koncie mam przypisane nie 6, ale 4 kanały C+ - bez canal+film i canal+film2. Przyznam, że ciśnienie mi skoczyło. Ha i teraz pytanie co można szybko zrobić......... Reklamacja jak nic ........ 30 dni możesz czekać albo skontaktuj się z doradcą NC+(e-mail) ps.ja też składałem reklamację( rozpatrzona na moją korzyść i upust na abonament ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.