Gość kingofsouth Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Dziś dostałem pismo pocztą ,we wtorek na e-maila przyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Dla niewtajemniczonych wszystkie Canal+ cały czas miałem z tym że nikt z konsultantów nie był mi w stanie powiedzieć czy w systemie jest tak jak powinno być Nie widzę powodu, aby się z tego cieszyć. Taka postawa jest naganna. Innym razem inny abonent z faktycznym problemem może być pokrzywdzony. Czy to jest powód do samozadowolenia. I jeśli dalej zamierzasz kombinować i tu wszem i wobec ogłaszać, to usuń się z tego Forum. Inaczej ja to zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Jakie kombinowanie?????Gdybym nie napisał reklamacji z końcem czerwca miałbym wyłączone 2Canal+ tak jak to inni mieli!!!! Czyli co miałem piasać reklamacje po wyłaczeniu kanałów?? To ze one mi działały nie oznaczało że kombinuje Możesz mnie usunąć jak chcesz niech się użytkownicy wypowiedzą czy to kombinowanie Zbanowanie mnie oznacza jedno ze NC+ ma ludzi na "https://satkurier.pl/" powiem tak "i don't care" Chyba w reklamacji było napisane że nie miałem aktywnej opcji "Canal+Premiere" to że one mi działały to chyba miałem farta. ps.Screen twojej fajnej wypowiedzi mam na kompie.... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_drill Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 witam, jakie są sposoby składania reklamacji do nc+? Czy istnieje możliwość wysłania takowej drogą elektroniczną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Lukas ja zlozylem reklamacje droga elektroniczna przez strone nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_drill Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Rozumiem, jest na stronie kontakt poprzez formularz...ale czy reklamacja może też zostać puszczona tą samą drogą? Czy mam napisać, że jest to reklamacja, czy może do reklamacji jest inny przewidziany kontakt drogą elektroniczna? Czy oni takowe pismo zaakceptują? dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reksio Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Lukas ja zlozylem reklamacje droga elektroniczna przez strone nc+ U mnie niestety po 2-ch miesiącach nie dostałem żadnej odpowiedzi na moją reklamację złożoną tą drogą. Nawet dodatkowy monit miesiąc temu nie pomógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 @Reksio czym sie martwisz Twoja reklamacja jesli taki tytuł nosiła jest juz na Twoja korzyść rozpatrzona @kingofsouth szkoda nerwów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reksio Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 @Reksio czym sie martwisz Twoja reklamacja jesli taki tytuł nosiła jest juz na Twoja korzyść rozpatrzona W moim przypadku chodziło o włączenie kanału mezzo, którego nie chcą włączyć - moja obecna umowa na to pozwala. Na infolinii nawet nie chcą powiedzieć dlaczego tak się dzieje. Do dzisiaj kanał nie jest włączony. Umowę mam jeszcze z C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 lukas przez NC+"formularz" pozdrawiam i walcz z korporacją jeśli zostałeś oszukany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_drill Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 No jak na razie wszystko jest ok, ale mam mieć nowy aneks po migracji włączony od 1 sierpnia, więc tak się dopytuję, by być na wszystko przygotowany Wolałbym jednak nie korzystać z tej "usługi". zobaczymy, jakby co, to się oczywiście na forum poradzę :> Gracias kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arr0w Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Mi, po blisko miesiącu oczekiwania, za brak Polsatu HD (itp.), zaproponowali 1 mies. abo za darmo (59 PLN). Wolałbym HBO na 6 mies. za darmo. Myślicie, że można jeszcze coś wywalczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 mi też zaproponowali darmowy sierpień i na początku przyjąłem ale się rozmyśliłem i powiedziałem że chce hbo za free do końca umowy. Z tym że mnie jeszcze był brak history hd za który płacę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Jeśli uwzględnią reklamacje to w jaki sposób informują o tym fakcie?Wysyłając list, e-maila czy dzwonią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Zarówno jeśli uwzględnią reklamacją jak i nie to wysyłają list. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arr0w Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Ja reklamacje składałem telefonicznie. Potwierdzenie dostałem listownie, a odpowiedź (uznanie) otrzymałem e-mailem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnriQez Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 U mnie sprawa jest następująca. Pod koniec czerwca wysłałem wypowiedzenie dotyczące umowy która wygasła 1 lipca. Wysłałem wypowiedzenie za poręczeniem odbioru, dzień przed końcem umowy dzwonili konsultanci z nowa ofertą, w sumie dzwonili chyba cały tydzień, odmówiłem. Z dniem 1 lipca dekoder przestał działać i sygnał zniknął, zawiozłem dekoder do punktu NC+ i dostałem poręczenie odbioru. Niejakie 3 dni temu przyszedł do mnie rachunek z fakturą do zapłaty 79 zł za sierpień. Dzwonie do biura obsługi i informuje ich o zaistniałej sytuacji, pani konsultanta stwierdziła że miałem źle sformułowane wypowiedzenie i źle napisałem powód rezygnacji i że nie obchodzi ją to że już nie mam dekodera i nie mogę nawet odbierać sygnału, mam zapłacić rachunek i wysłać kolejne wypowiedzenie bo umowa nie została rozwiązana a to że nie mam już dekodera i sygnału na nim nie było nie obchodzi ją zbytnio!!!! Wysłałem pisemną reklamacje na dwie strony i zastanawiam się nad zgłoszeniem do biura ochrony konsumenta... czy ktoś z was miał tez taki przypadek??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creative99 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Ja nie miałem, też obawiałem sie takiej sytuacji, więc po wysłaniu wypowiedzenia dzwoniłem i pytałem czy zostało juz zarejestrowane w systemie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinning2 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Witam. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie. Poszła reklamacja na adres informacje@cyfraplus.com i już w następnym dniu włączyli brakujące kanały. Włączenie potwierdzili mailem. Pozdrawiam spinning2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Mi, po blisko miesiącu oczekiwania, za brak Polsatu HD (itp.), zaproponowali 1 mies. abo za darmo (59 PLN).Wolałbym HBO na 6 mies. za darmo. Myślicie, że można jeszcze coś wywalczyć? Ja pisałem maila - reklamację na początku maja kilka dni po migracji. W mailu w związku z brakiem odbioru Polsatu HD na dekoderze i kartach od cyfry+ napisałem ze chce w ramach rekompensaty za darmo dostęp do kanałów HBO lub Cinemax albo Filmbox na 6 miesięcy. Na początku czerwca zadzwonił konsultant z pytaniem który pakiet kanałów włączyć. Wybrałem HBO. Do końca roku mam za darmo. 6 miesięcy liczone od lipca plus czerwiec;) Więc w reklamacjach pisz na przyszłość czego oczekujesz w ramach rekompensaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_M Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Po perypetiach z telefonicznymi reklamacjami dotyczącymi 20 zł za użytkowanie Sagemcoma HD, wysłałem kolejną na informacje@cyfraplus.com. Odzew był bardzo szybki, bo już na drugi dzień mail, że oczywiście, mam płacić 69 zł, 20 zł mam już jako nadpłatę, wszystko zostało zmienione. Jak widać, ta droga reklamowania jest skuteczniejsza. Niestety mimo maila na ICA wciąż nie mam nadpłaty, a za ostatni miesiąc tkwi faktura na 89 zł. Odpowiedziałem w sobotę, mam nadzieję, że w poniedziałek w końcu to poprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shidishi16 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 W piatek podpisana umowa. Mialem dostac jeden dekoder na wynajm za 0zł a drugi rowniez wynajm do MR za 20zł (Pace). A dzis okazuje sie ze nie ma w ogole w systemie czegos takiego i z salonu nie moga wydac mi tego dekodera za ktory mam placic 20zl. KOnsultanci wala w bambuko. Ile trzeba bedzie czekac na takie roztrzygniecie reklamacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_drill Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Standardowo 30 dni, przy dużej dozie szczęścia wcześniej, przy odrobinie szczęścia - dłużej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j-a-c-k Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Witam! Na jaki adres mailowy wysłać reklamacje w sprawie braku odbioru Polsatu HD na sprzęcie Cyfry. Mail informacje@cyfraplus.com wyrzuca zwrotki, chyba jest już nieaktywny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasper00 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Witam ! Właśnie jestem w trakcie ocieplania budynku. Rusztowanie rozstawione przez ekipę wykonującą pracę sprawiło, iż nie mam zasięgu satelitarnego. Potrwa to miesiąc. Czy jest możliwość żeby zaprzestać opłaty abonamentu na miesiąc sierpień z tego powodu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.