Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dla niewtajemniczonych wszystkie Canal+ cały czas miałem z tym że nikt z konsultantów nie był mi w stanie powiedzieć czy w systemie jest tak jak powinno być

Nie widzę powodu, aby się z tego cieszyć. Taka postawa jest naganna. Innym razem inny abonent z faktycznym problemem może być pokrzywdzony.

Czy to jest powód do samozadowolenia.

I jeśli dalej zamierzasz kombinować i tu wszem i wobec ogłaszać, to usuń się z tego Forum. Inaczej ja to zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Jakie kombinowanie?????Gdybym nie napisał reklamacji z końcem czerwca miałbym wyłączone 2Canal+ tak jak to inni mieli!!!!

Czyli co miałem piasać reklamacje po wyłaczeniu kanałów??

To ze one mi działały nie oznaczało że kombinuje

 

Możesz mnie usunąć jak chcesz niech się użytkownicy wypowiedzą czy to kombinowanie

Zbanowanie mnie oznacza jedno ze NC+ ma ludzi na "https://satkurier.pl/"

powiem tak "i don't care"

Chyba w reklamacji było napisane że nie miałem aktywnej opcji "Canal+Premiere" to że one mi działały to chyba miałem farta.

ps.Screen twojej fajnej wypowiedzi mam na kompie....

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Reksio czym sie martwisz Twoja reklamacja jesli taki tytuł nosiła jest juz na Twoja korzyść rozpatrzona ;-)

 

W moim przypadku chodziło o włączenie kanału mezzo, którego nie chcą włączyć - moja obecna umowa na to pozwala.

Na infolinii nawet nie chcą powiedzieć dlaczego tak się dzieje.

Do dzisiaj kanał nie jest włączony.

Umowę mam jeszcze z C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sprawa jest następująca. Pod koniec czerwca wysłałem wypowiedzenie dotyczące umowy która wygasła 1 lipca. Wysłałem wypowiedzenie za poręczeniem odbioru, dzień przed końcem umowy dzwonili konsultanci z nowa ofertą, w sumie dzwonili chyba cały tydzień, odmówiłem. Z dniem 1 lipca dekoder przestał działać i sygnał zniknął, zawiozłem dekoder do punktu NC+ i dostałem poręczenie odbioru. Niejakie 3 dni temu przyszedł do mnie rachunek z fakturą do zapłaty 79 zł za sierpień. Dzwonie do biura obsługi i informuje ich o zaistniałej sytuacji, pani konsultanta stwierdziła że miałem źle sformułowane wypowiedzenie i źle napisałem powód rezygnacji i że nie obchodzi ją to że już nie mam dekodera i nie mogę nawet odbierać sygnału, mam zapłacić rachunek i wysłać kolejne wypowiedzenie bo umowa nie została rozwiązana a to że nie mam już dekodera i sygnału na nim nie było nie obchodzi ją zbytnio!!!! Wysłałem pisemną reklamacje na dwie strony i zastanawiam się nad zgłoszeniem do biura ochrony konsumenta... czy ktoś z was miał tez taki przypadek???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi, po blisko miesiącu oczekiwania, za brak Polsatu HD (itp.), zaproponowali 1 mies. abo za darmo (59 PLN).

Wolałbym HBO na 6 mies. za darmo.

 

Myślicie, że można jeszcze coś wywalczyć?

Ja pisałem maila - reklamację na początku maja kilka dni po migracji. W mailu w związku z brakiem odbioru Polsatu HD na dekoderze i kartach od cyfry+ napisałem ze chce w ramach rekompensaty za darmo dostęp do kanałów HBO lub Cinemax albo Filmbox na 6 miesięcy. Na początku czerwca zadzwonił konsultant z pytaniem który pakiet kanałów włączyć. Wybrałem HBO. Do końca roku mam za darmo. 6 miesięcy liczone od lipca plus czerwiec;)

 

 

Więc w reklamacjach pisz na przyszłość czego oczekujesz w ramach rekompensaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po perypetiach z telefonicznymi reklamacjami dotyczącymi 20 zł za użytkowanie Sagemcoma HD, wysłałem kolejną na informacje@cyfraplus.com. Odzew był bardzo szybki, bo już na drugi dzień mail, że oczywiście, mam płacić 69 zł, 20 zł mam już jako nadpłatę, wszystko zostało zmienione. Jak widać, ta droga reklamowania jest skuteczniejsza. Niestety mimo maila na ICA wciąż nie mam nadpłaty, a za ostatni miesiąc tkwi faktura na 89 zł. Odpowiedziałem w sobotę, mam nadzieję, że w poniedziałek w końcu to poprawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piatek podpisana umowa. Mialem dostac jeden dekoder na wynajm za 0zł a drugi rowniez wynajm do MR za 20zł (Pace). A dzis okazuje sie ze nie ma w ogole w systemie czegos takiego i z salonu nie moga wydac mi tego dekodera za ktory mam placic 20zl. KOnsultanci wala w bambuko. Ile trzeba bedzie czekac na takie roztrzygniecie reklamacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...