Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja złożyłem reklamacje w czerwcu na naliczony abonament z którego rzekomo miałem być zwolniony. W lipcu dostałem pismo w którym moja reklamacja została uznana za zasadną a wpłata czerwcowa miała być wyksięgowana i wliczona na poczet kolejnych opłat. Na początku sierpnia po zalogowaniu się do ICA okazało się nie tylko, że nie mam zwrotu opłaty czerwcowej, ale jeszcze muszę dopłacić. Po moim telefonie do BOK okazało się, że w sumie za czerwiec policzyli mi 135 zł abonament gdzie miałem mieć za darmo a teraz każą mi dopłacić mimo, że uznali moją reklamację. Oczywiście złożyłem kolejną reklamację. Wysłałem tez zawiadomienie do UOKIK, ale myślę też o Rzeczniku Praw Konsumenta. Już nie wiem do kogo można się zwrócić. Dziadostwo i tyle mam już dość NC+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś z Was taki przypadek że przy przedłużaniu (migracji) umowy pojawiło się saldo o 412zł za duże i na fakturze jest pozycja "inne opłaty 412zł"

reklamację złożyłem telefonicznie i konsultantka od razu powiedziała że to jakiś błąd w systemie i na reklamację mają 30 dni ale mogę po 10 dniach dzwonić.

Rozumiem że takie coś uwzględniają i nie robią problemów ??

 

Mi naliczyli na fakturze za lipiec inne opłaty 116 zł, z tym, że mam też na fakturze korektę -47 zł, co razem dawałoby 69 zł, czyli opłatę, jaką powinienem płacić co miesiąc. A że faktury za czerwiec w ogolę nie dostałem, więc przypuszczam, że to może być właśnie opłata za ten okres. Tylko czemu by to tak [beep]nie rozpisywali, to nie wiem, być może 116 zł miałbym im płacić będą na starej umowie na czas nieokreślony.

 

Poza tym, po 33 dniach od złożenia mojej reklamacji napisałem im, że zgodnie z regulaminem uznali moją reklamację i że czekam na jak najszybsze wykonanie zawartych w niej postulatów. Na co koleś mi napisał, żebym się nie niecierpliwił (!). Istny cyrk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale z przykrością muszę przyznać , że wszystkie negatywne opinie o oszukańczych konsultantach są jak najbardziej słuszne i prawdziwe. W dniu 08.08.2013 r. migrowałem z cyfry+ do nc+ i wczoraj okazało się, że niewiele z tego co zostało ustalone telefonicznie z konsultantem zgadza się ze stanem faktycznym. Przede wszystkim chciałem się zabezpieczyć przed niektórymi ewentualnymi "niezgodnościami" poprzez ustalenie daty rozpoczęcia świadczenia nowej umowy od przyszłego miesiąca, tj. od 01.09.2013 r. żeby w międzyczasie dostać papierowy aneks do umowy i móc się z nim zapoznać. A tu sygnał z nc+ włączony dnia następnego, oczywiście brak HBO ( ustalonego za 0 zł na 12m-cy). Po rozmowie tel. z konsultantem na infolinii - pakiet HBO został włączony , najpierw za 25 zł po chwili zmienione na 0 zł. Po sprawdzeniu oferty - zamiast ustalonego darmowego MR - doliczona opłata 10 zł. No i przyjęta reklamacja na 30 dniowy termin rozpatrzenia oraz odsłuchanie rozmowy.

A konsultant z działu utrzymania abonenta , z którym zawierałem umowę zapewniał, że wszystko w 100% będzie dokładnie tak jak ustaliliśmy telefonicznie. A ustaliliśmy pakiet silver+/ dodatkowe 4xC+/HBO/najem dekodera/MR - wszystko w nie najniższej cenie 94 zł. Już mi się nie chciało walczyć o sławny u+/6xC+ za 59 zł, bo tam to dopiero ponoć są "nieścisłości". Myślałem naiwnie, że za wyższą cenę to już nie będzie tych wszystkich klocków z reklamacjami. No, ale się niestety przeliczyłem. Zmyliły mnie 3 poprzednie umowy z cyfrą+ zawierane również telefonicznie - tam NIGDY nie było żadnego problemu. No ale widać w nc+ abonent jest traktowany na równi z [beep]lem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) Minął miesiąc od złożenia mojej reklamacji na brak polsatu hd .

 

Oto odpowiedź jaką otrzymałem po upomnieniu się, że termin 30 dni minął..

"odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, iż kwestia rozpatrzenia reklamacji została przekazana do odpowiedniego działu.

W najbliższym czasie otrzyma Pani odpowiedź na reklamację.

Proszę o cierpliwość ww. kwestii."

 

haha mają jazdy już napisałem, że takie działanie jest niezgodne z prawem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Mam pytanie do użytkowników forum, którzy składali reklamacje - czy ma to jakieś znaczenie, czy wysyłam ją na adres mailowy Cyfry+ czy z formularza na stronie nc+? Chodzi mi o to, że przez wiele lat byliśmy klientami Cyfry i przez te lata nigdy nie mieliśmy tyle niedogodności co przez te kilka tygodni, odkąd jesteśmy w nc+. Zastanawiam się, czy może maila obsługują ludzie od Canal+ i wtedy jest większa szansa na pozytywne rozpatrzenie prośby...

 

Jeżeli ktoś mógłby udzielić wskazówek i podać maila na którego mamy pisać (pojawiło się ich tu chyba kilka...) to będziemy wdzięczni. :)

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja 2 dni temu przedłużałem umowę to konsultantka czytając aneks zaznaczyła że na sprzęcie cyfry kanałów Polsat HD oraz sport news nie będzie.

U mnie problem jest nieco inny a mianowicie otrzymałem pakiet Comfort+ za 24,90 a aktualne saldo do zapłaty to 75 zł.

Pakiet Comfort 59 zł oraz Multi + za 15 zł. Ciekawe bo 59+15 to 74 (skąd oni biorą te ceny) ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem e-maila z reklamacją na brak możliwości odbioru na moim sprzęcie kanałów Polsat HD i Polsat Sport News.Teraz czekam na odpowiedź z ich strony.

Ja jak wysylalem reklamacje to z formularz kontaktowego oto link:https://www.ica.cyfraplus.pl/

 

Hej,

 

Mam pytanie do użytkowników forum, którzy składali reklamacje - czy ma to jakieś znaczenie, czy wysyłam ją na adres mailowy Cyfry+ czy z formularza na stronie nc+? Chodzi mi o to, że przez wiele lat byliśmy klientami Cyfry i przez te lata nigdy nie mieliśmy tyle niedogodności co przez te kilka tygodni, odkąd jesteśmy w nc+. Zastanawiam się, czy może maila obsługują ludzie od Canal+ i wtedy jest większa szansa na pozytywne rozpatrzenie prośby...

 

Jeżeli ktoś mógłby udzielić wskazówek i podać maila na którego mamy pisać (pojawiło się ich tu chyba kilka...) to będziemy wdzięczni. :)

 

Pzdr.

Ja wysylalem reklamacje z formularza kontaktowwego z ICA: https://www.ica.cyfraplus.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja złożyłem reklamacje w czerwcu na naliczony abonament z którego rzekomo miałem być zwolniony. W lipcu dostałem pismo w którym moja reklamacja została uznana za zasadną a wpłata czerwcowa miała być wyksięgowana i wliczona na poczet kolejnych opłat. Na początku sierpnia po zalogowaniu się do ICA okazało się nie tylko, że nie mam zwrotu opłaty czerwcowej, ale jeszcze muszę dopłacić. Po moim telefonie do BOK okazało się, że w sumie za czerwiec policzyli mi 135 zł abonament gdzie miałem mieć za darmo a teraz każą mi dopłacić mimo, że uznali moją reklamację. Oczywiście złożyłem kolejną reklamację. Wysłałem tez zawiadomienie do UOKIK, ale myślę też o Rzeczniku Praw Konsumenta. Już nie wiem do kogo można się zwrócić. Dziadostwo i tyle mam już dość NC+.

 

Jak jesteś byłym cyfrowiczem to pisz maile. Też miałem za dużo naliczone, reklamacje zgłaszałem, itp., aż w końcu zacząłem pisać maile i sprawa praktycznie od ręki była załatwiona. Tylko tam umotywuj to, że jesteś niezadowolony, że miałeś ich za profesjonalną firmę, ale się zawiodłeś. Dużo łatwiej mailowo załatwić takie sprawy niż telefonicznie.

 

A reklamacje wysyłajcie na informacje@cyfraplus.com.pl , ja tak do nich pisałem zwykłe maile, nie przez żaden formularz kontaktowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam taką sprawę moja reklamacja została przyjęta i dostałem pismo że od 01.09.2013 opłata miesięczna wyniesie 142zł. 1 sprawa to w ICA moja oferta mam pakiet dodatkowy HBO HD i HD-Optimum Promo co to jest to drugie i czy mogę przez telefon jak do nich zadzwonię wyłączyć te dwa pakiety bo nie chcę im płacić 142zł. i sprawa wypowiedzenia na jaki adres pisać i jakiej mogę się spodziewać oferty jak bym chciał zachować wszystkie Canal+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

myślałem że mnie to nie spotka, a tymczasem okazuje się, żę w tej firmie to jednak jest reguła. Po długotrwałych negocjacjach w końcu w dniu dzisiejszym udało mi się ustalić warunki mi odpowiadające, aby zmigrować z umowy w n do nc+ - tak mi się przynajmniej wydawało. No więc do rzeczy. Ustalone warunki to:

Canal+Silver

6xC+

HBO

Cinemax na 6 miesięcy

Multi Premium

 

To wszystko powyższe w cenie 89 PLN.

 

W czasie rozmowy wielokrotnie powtarzałem nazwy wszystkich tych 6 kanałów C+, żęby nie było wątpliwości że chodzi o pełną paczkę, a nie o 2 czy 4. Ba, nawet przy końcu rozmowy kiedy konsultant recytował co mi włączają używając nazw pakietów które mi nic nie mówię, bo i nie ma ich nigdzie na stronie np Canal+Premiere i coś tam jeszcze to odpowiadałem, że jesli to oznacza 6 kanałów C+ to wyrażam zgodę. Zadowolony zakończyłem rozmowę

 

Przy okazji pytając doradcę z forum o pewien niuans okazało się jednak, że na koncie mam przypisane nie 6, ale 4 kanały C+ - bez canal+film i canal+film2. Przyznam, że ciśnienie mi skoczyło. Ha i teraz pytanie co można szybko zrobić. Teoretycznie ta oferta jeszcze nie powinna obowiązywać, bo od rozmowy minęło parę godzin, a konsultant mówił że do dwóch dni to włączą więc pytanie czy jeszcze mogę odstąpić od tych ustaleń, a jesli tak to w jaki sposób. Doradca z forum nc+ kolei napisał, że trzeba pisać reklamację. Czyli dzisiaj ustaliłem warunki, konsultant jawnie mnie oszukał wpisując coś innego i teraz od 01.09.2013 (albo i zaraz) wyłączą mi kanały i będę czekał, aż raczą odsłuchać rozmowę. Paranoja. Poradźcie co robić w tej sytuacji, bo krew zalewa, głównie z tego powodu, że nawet powtarzając jak mantrę wszystkie nazwy kanałów itd człowiek ni e może być pewien, że go nie oszukają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ator a masz uruchomioną usługę czy jeszcze nie sprawdzałeś co masz dostępne a co nie? Może konsultant nie zauważył co masz w ofercie takie sytuacje też się zdarzały, a po kolejnym telefonie wychodziło, że jednak jest wszystko OK.

Najlepiej jest się upewnić czy masz ofertę dokładnie taką jaką ustalałeś czy nie, jeżeli nie i nie włączyli Ci nowej oferty musiałbyś bardzo szybko przed jej uruchomieniem wysłać odstąpienie od umowy, jeżeli nie zdążysz zostaje wtedy tylko reklamacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie wiem bo jestem jeszcze w pracy, telefon był w godzinach przedpołudniowych, a ja w domu będę dopiero za godzinę. Niemniej wiedzę tę opieram na informacji od doradcy nc+, który sprawdzał na moim koncie i potwierdził, że nie sa przypisane kanały Canal+Film i Canal+Film2.

 

A jesli jeszcze by nie włączyli to gdzie to odstąpienie słać i jaki medium (list, mail)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
Witam,...................Przy okazji pytając doradcę z forum o pewien niuans okazało się jednak, że na koncie mam przypisane nie 6, ale 4 kanały C+ - bez canal+film i canal+film2. Przyznam, że ciśnienie mi skoczyło. Ha i teraz pytanie co można szybko zrobić.........

Reklamacja jak nic ........ 30 dni możesz czekać albo skontaktuj się z doradcą NC+(e-mail)

ps.ja też składałem reklamację( rozpatrzona na moją korzyść i upust na abonament :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...