Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Nie każdy ma czas siedzieć cały czas na forum i szukać dlatego zadaje konkretne pytanie i liczę na konkretną odpowiedź.Wchodzę, czytam i wychodzę. APS-y nc+ w Galerii Pomorskiej i Centrum Rondo nie posiadają w sprzedaży tych starterów.Twierdzą że wogóle już tego nie rozprowadzają.Tylko łapią jelonków na abonament :D nie chce kupować zestawu z dekoderem bo mam swój sprzęt. Będę musiał zamawiać na aledrogo bo najtaniej wychodzi; w Hollex'ie trochę drożej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od ok. 2 lat mam Smart HD+ z ich dedykowanym odbiornikiem (kupione w zestawie). Do tej pory, jak nie doładowywałem to FTA miałem. Teraz nie mogę przejść do kanałów, bo wyświetla się info aktywuj konto i że dostęp w ciągu 48 godzin dostanę. Wszystko robiłem już: ustawienia fabryczne, wyciąganie karty, wyłączanie odbiornika. Nic nie pomogło. Odbiornik domaga się aktywacji karty. A przecież ją aktywowałem kilka lat temu. Jedynie to mogę wyszukać kanały, aby mieć je na liście, ale dojść nie mogę.

Edytowane przez Barti
Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 3 lat mam Smart HD+ wraz z dedykowanym dekoderem Globo X2. Dotąd nie narzekałem. Czy doładowywałem kartę, czy nie to kanały FTA zawsze były dostępne. Od wczoraj pojawił się na ekranie komunikat "Masz sygnał z HB. Możesz aktywować kartę". Bez tej aktywacji nie mogę nic oglądać, bo dekoder nie przepuszcza mnie do listy kanałów. Próbowałem wszystkiego: wyciąganie karty, odłączanie zasilania, ustawienia fabryczne. Za każdym razem dekoder zapraszał do aktywacji karty. I z aktywacją  zaczyna się problem. Internetowa aktywacja to porażka, ponieważ oprócz wszystkich danych typu nr karty, telefon, nr konta, e-mail i danych osobowych, wymagany jest PIN do BOK-u, którego po prostu nie znam. A bez niego strona nie przepuszcza mnie dalej. .Aktywacja telefoniczna pod numerem 224307777 to zabawa dla bardzo cierpliwych. Po 30 minutowym oczekiwaniu na konsultanta telefon się rozłącza. Sprawdzałem to dwukrotnie. Poradźcie, jak można inaczej się skontaktować, by aktywować kartę, która była już aktywowana kilka lat temu.

Edytowane przez Barti
Post napisany bardzo niechlujnie! Wyjątkowo poprawiono tragiczną wręcz pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz zaraz dzwonić na infolinię. Pozostaw swój dekoder włączony na kanale TVP1 HD. Po pewnym czasie (zazwyczaj po kilku, kilkunastu minutach) twoja karta powinna ponownie się uaktywnić. Wówczas ponownie pojawi się obraz na kanale TVP1 HD. Gdy to już nastąpi to pozostaw jeszcze przez dłuższą chwilę dekoder na tym kanale, aby do karty spłynął "komplet" uprawnień odbioru. Jeśli mimo to reaktywacja automatyczna się nie powiedzie to wtedy zadzwoń na infolinię i poproś konsultanta o ponowne przesłanie uprawnień odbioru.

 

Co do ponawiania uprawnień odbioru dla kart Smart HD+ przez Internet to fakt, bardzo brakuje takiej opcji. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działają Wam kanały z transpondera 10.719 V, tj. Discovery Channel,  nSport+, Strefa abonenta nc+ oraz z transpondera 12.188 V Discovery? Parę dni temu działały mi, a dziś tak sobie skanowałem satelitę i brak uprawnień na w/w kanały. Wiem, że są odpowiedniki w/w w kanałów w HD, ale chyba zaczyna się powolne wyłączanie uprawnień kanałów SD, skoro brak uprawnień. U mnie i u kolegi jest.

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne i przystankowe. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tweed77

To jest wątek dotyczący oferty Smart HD+, a nie "n na kartę" i jej pokrewnych. I właśnie o sytuacji w ofercie Smart HD+ jest tutaj mowa.

 

Co do sytuacji z odbiorem ww. kanałów z karty Smart HD+ to ja u siebie tego już nie sprawdzę, gdyż dawno temu powywalałem wszystkie duble SD z pamięci mojego tunera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie i one wkrótce zostaną wyłączone. To tylko kwestia czasu. Dostęp np. do Discovery SD nie był wyłączony od wczoraj, a jeżeli się nie mylę to od zeszłego czwartku lub piątku. Pamiętam, bo sprawdzałem na Strefie abonenta nc+. Nie działała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mógłby mi wymienić kanały dostępne w Smart HD+ oraz w Start+? W różnych miejscach widziałem różne kanały, a na stronie sprawdzając zauważyłem też, że jest otwarte okno na kilka kanałów (m.in. Discovery Channel), czy ktoś może potwierdzić, że te kanały działają w Smart HD+, głównie Discovery Channel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak są w HD a to FTA u nich to coś innego znaczy. Niestety z nSport+ HD może być tak że zostanie do 1 listopada tego roku w podstawowym pakiecie lub pakietyzacja przejdzie kompletną reformację, ucięcie pakietu Smart HD + do  poziomu Start + a Multi + zastąpiony przez comfort + ; co jest możliwe.

 

Tyle że w TNK HD w podstawowym pakiecie jest jeszcze  Disney XD i  Eurosport 1 HD a w Smart HD+ nie.

 

Edytowane przez EveRTuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...