Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

No i zakupiłem URZ0198.

I jak szybko go zakupiłem tak szybko zwróciłem. Trzy dni mi wystarczyły, pierwsze wrażenie było decydowanie mylne, może są szczęśliwi użytkownicy URZ198, ale mnie zawiódł i nie polecam go, nie na moje nerwy :)

Zakup nr 2: Ariva 102E, w porównaniu z Cabletechem - niebo a ziemia, zero problemów, sprawne działanie samego dekodera oraz współpraca z ofertą Smart HD+.

Amen :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie ciekawi inna rzecz. Na jak długo karta "Smart HD+" pozostanie "aktywna" po wygaśnięciu jej doładowania i po późniejszym wygaśnięciu również Pakietu Bez Opłat? :roll:

Chodzi mi o to, że np. gdy nie przedłużę doładowania, karta sobie "wygaśnie" i potem, np. za rok zechcę sobie znów ją doładować to czy będzie to możliwe? Czy też w międzyczasie karta zdeaktywuje się "na amen", podobnie jak np. nie używane przez dłuższy czas telefoniczne karty SIM "prepaid"? W przewodniku oferty "Smart HD+" jest o tym wzmianka, ale nie ma tam podanych żadnych terminów, po jakich taka trwała deaktywacja byłaby możliwa... :?:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Barti

Gdzieś mi się obiło o uszy że te zapis o dezaktywacji w przypadku braku aktywnej katy to straszak i jest tak jak było w zwykłym Smart HD czyli doładowujesz kiedy potrzebujesz choć osobiście nie testowałem czy tak rzeczywiście jest :) Znając życie kilka miesięcy może poleżeć taka karta,a potem jak zobaczą że nie ma szans żebyś płacił to ją zdezaktywują "na amen"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jerkre

To, że każda taka karta ma przypisane "własne", indywidualne konto to ja o tym wiem. Ja i tak na konto nie wpłacam, tylko doładowanie robię sobie u dystrybutora.

Przy "Smart HD+" nie ma żadnego terminu ważności karty. Takie coś było tylko przy "TnK SD".

 

@klep55

No właśnie, może jest to tylko straszak, a może i nie. W każdym bądź razie, jak np. nie doładuję już ponownie karty, ona potem "wygaśnie" to skąd mam później wiedzieć (np. po roku), że karta ta nie została już zdeaktywowana "na amen"? No bo co? Zrobię ponownie doładowanie (a więc wydam pieniądze), a okaże się, że karta ta jest już całkowicie zdeaktywowana i mogę ją sobie tylko wyrzucić do kosza? I co wtedy? Pieniądze stracone! :/ Myślę, że nie powinno takie coś być! Ewentualnie powinna być jakaś możliwość uprzedniego sprawdzenia, czy taka nie doładowana od dłuższego czasu karta nadaje się do ponownego doładowania. :roll: Bo np. w telefonii komórkowej jest tak, że telefon, w którym jest karta SIM prepaid, która zostanie całkowicie zdeaktywana z powodu braku doładowań, w ogóle nie zaloguje się do sieci. Będzie tak, jakby był poza zasięgiem sieci. Tak więc tutaj od razu wiadomo, że karty takiej już nie doładujemy i możemy co najwyżej kupić sobie nowy starter. ;) A w przypadku karty "Smart HD+" tego nie sprawdzimy. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Barti" w przypadku telefonii komórkowej określa to ważność określa to ważność konta ,która jest różna u różnych operatorów.W przypadku Smart HD nie ma w zapisie sformułowania że ważność wygasa po" x czasie" ,podobnie jak nie ma sformułowania o dokonaniu doładowania raz na określony czas aby konto w ogóle było aktywne wyjątkiem by była sytuacja kiedy usługa by została całkowicie zlikwidowana - tak i się przynajmniej wydaje

 

Z drugiej strony nawet gdyby doładował konto ,a operator by nie uruchomił usługi to i tak musiałby oddać pieniądze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, jest dokładnie tak, jak mówisz. Tak więc, może to faktycznie tylko straszak albo chodzi w tym o to, że operator oferty "Smart HD+" zastrzega sobie prawo do likwidacji tej usługi. Ale wówczas może inaczej byłby ten zapis sformułowany. :roll: Bo ten obecny jest bardzo niejasny. :?

Oczywiste jest też to, że w przypadku zapłaty za doładowanie karty "Smart HD+" przy jednoczesnym braku możliwości tego doładowania z powodu trwałej deaktywacji karty, "Cyfrowy Dom" musiałby oddać wpłacone, nienależne mu w tej sytuacji pieniądze. Tyle tylko, że wtedy to trochę z tym "zabawy", bo pisanie pisemek, wysyłanie poleconego itp. A "Cyfrowy Dom" mógłby wtedy się migać, kombinować, aby tej kasy nie oddać. Chociaż byłoby to bezprawne... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę inaczej - w przypadku Smart HD każdemu użytkownikowi jest przypisane inne subkonto (inny numer rachunku bankowego) więc by musiało dojść do fizycznego zamknięcia konta ,bo innego powodu niemożności doładowania nie widzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersje sd z wszystkimi wersjami językowymi eurosportu i eurosportu2 było fta ale już są zakodowane więc i pewnie HD zakodują jak się ogarną, chyba że to taka promocja do końca roku, swoją drogą cieszył bym sie gdyby nc+ w końcu coś dodali do smart hd+ tylko ta oferta od nc+ nie została wzbogacona o żadne kanały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...