Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie trzeba pisać daty zawarcia umowy, ja nigdy jej nie piszę i przyjmują bez problemu. Imię, nazwisko i nr umowy albo PESEL. To są informacje wystarczające do identyfikacji i jeśli nie masz u nich więcej niż jedną umowę to nic więcej nie musisz pisać. A jak masz dwie umowy to wystarczy data zakończenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie jakiś wzór do rozwiązania umowy. Pamiętam, że kiedyś był gotowiec, a nie mogę znaleźć.

A google to nie łaska.

 

 

 

U góry dane, wiadomo, imię, nazw..., itd. a później

 

Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu 14.02.2012 i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem ustalonego w aneksie okresu minimalnego, tj. 31.05.2013.

 

Podziałało, wystarczy tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 marca dokonałem wpłaty za pośrednictwem eprzelewu (tak jak zawsze) w ICA C+. Do dziś w ICA C+ mam ujemne saldo a na liście moich wpłat nie widać ostatniej wpłaty. Za pośrednictwem formularza kontaktowego wysłałem potwierdzenie przelewu i dostałem maila "Szanowni Państwo, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informujemy, że zarejestrowaliśmy potwierdzenie wpłaty. Dziękujemy za uregulowanie należności." A w ICA C+ dalej ujemne saldo i dalej nie widać mojej wpłaty. O co tu chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przejmuj się jeśli zapłaciłeś. Dokładnie to samo u mnie. Otrzymali potwierdzenie wpłaty i nie zalegam a na ICA widnieje ujemne konto. Babka na linii powiedziała że dopiero na ICA będzie ok przy następnym rachunku, czyli w kwietniu, a póki co mam się nie martwić bo kasę otrzymali. To podobno wina eCardu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 lata temu rozwiązałem umowę z ówczesną n. Zwróciłem dekoder. Potem przyszło pismo, że mam 500 zł kary za niezwrócony dekoder. Oczywiście po monicie okazało się, że to ich pomyłka. Dekoder oddałem w terminie. Anulowali. Teraz podpisałem umowę z nc+. Otwieram ICA a tam - BUM! - na 1 pozycji faktura że do zapłacenia 500 zł. Oczywiście po wejściu dalej widnieje do zapłacenia 0.00 PLN. Wybieram obecną swoją umowę i też 0,00 PLN. W sumie nic takiego ale denerwuje mnie to. 1. Dlaczego łączą nieobecną już firmę n z nc+? 2. Dlaczego nie skasowali mi tej faktury mimo wielokrotnych monitów i potwierdzeń ze strony przedstawicieli n? Czy mają nadal nadzieję że jakiś [beep] się nabierze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie na dniach poprawią, przecież potwierdzili ci wpłatę.
Nie przejmuj się jeśli zapłaciłeś. Dokładnie to samo u mnie. Otrzymali potwierdzenie wpłaty i nie zalegam a na ICA widnieje ujemne konto. Babka na linii powiedziała że dopiero na ICA będzie ok przy następnym rachunku, czyli w kwietniu, a póki co mam się nie martwić bo kasę otrzymali. To podobno wina eCardu.

Wiem, wiem panikarz ze mnie. Dzięki, że mnie uspokoiliście. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Jaki dział na infolinii zajmuje się weryfikacją umów?

 

Przedłużyłem umowę i chce zaobaczyć co mają zapisane w systemie. Dzwoniłem do działu płatności (bo mi źle naliczyli rachunek za marzec) i nie mają podglądu do mojej nowej umowy. dziwne. poprosiłem o warunki nowej umowy żeby przesłali na maila ale tez trwa to około 2 tyg (wiem, że mają 30 dni).Panienka odpisała że przekazała moją prośbę do innego działu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy w nc+ istnieje jakaś jedna kwota kary umownej jaką ponosi klient, który chce zerwać umowę ? Czy kwota kary jest indywidualna ? Myślę nad zerwaniem umowy, czytałem że kary przy zerwaniu umowy z dekoderem mediabox wynoszą około 500 zł, z kolei w innych artykułach czytałem że ludziom wysyłającym wypowiedzenia rok temu przy tym zamieszaniu z umowami dowalili po 1000 zł kary. Obecnie posiadam dekoder mediabox, 11 msc umowy, pakiet comfort+ z ofcją 3xcanal +. Będę wdzięczny za pomoc. Aha. Nie mogę odczytać wysokości kary z umowy, bo niedawno ją renegocjowałem, a z tego co wiem to "papierowe" potwierdzenie umowy telefonicznej przychodzi po 3 miesiącach jakoś (tak miałem ostatnio ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...