ziut60 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Czy po migracji z Cyfry , zostaje to samo konto do wpłat ; - CANAL+ CYFROWY S.A. ; - RBS BANK POLSKA S.A . nr.rach............................................ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 U mnie zostało to samo. Dla pewności sprawdź w ICA lub na fakturze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Konto zostaje to samo tylko nagłówek się zmienia z Canal+Cyfrowy na ITI Neovision. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martusia83 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Podpisałam umowę pod koniec sierpnia i do końca września powinnam mieć HBO. Pod koniec września zadzwoniłam, aby mi HBO wyłączyli. Zgłoszenie zostało przyjęte, a ja dzisiaj przeglądam kanały, patrze, a HBO świeci Ja już osobiście nie mam siły walczyć z tym nc+. Walczyłam kilka tygodni z nc+GO, a tu kolejny kwiatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Ja bym się wcale nie unosił, że chcą mi HBO zafundować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martusia83 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 No tak, tylko pytanie czy nie każą za nie płacić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Pewnie każą ale od tego jest reklamacja przecież. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Mam szybkie i krótkie pytanko. Kiedyś w cyfrze+ jak się zmieniało adres zamieszkania i spółdzielnia nie zgodziła się na instalację anteny satelitarnej to się dostawało pokwitowanie i można było bez okresu wypowiedzenia zakończyć umowę. Czy teraz w nc+ też jest taka możliwość? Lub ewentualnie, jeśli nie potrzebuję przy montażu wiercenia dziur w ścianach i antena będzie przymocowana do poręczy na balkonie i przez okno będzie szła przejściówka, to nie potrzebuję zgody właścicieli? Tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 tak wziąłem dziś z ciekawości moją umowę z nc+(migrowałem w kwietniu z cyfry) i tam coś pisze o 3-miesięcznym okresie wypowiedzenia umowy.Prawda to,bo w cyfrze był 1-miesięczny okres wypowiedzenia??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Nie. 3 miesięczny okres wypowiedzenia jest wtedy, gdybyś chciał rozwiązać umowę bez podania przyczyny: Każda ze stron może rozwiązać Umowę bez podania przyczyn z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Bieg terminu wypowiedzenia rozpoczyna się w pierwszym dniu Okresu rozliczeniowego następującego po dniu złożenia wypowiedzenia. Wypowiedzenia, należy dokonać pisemnie listem poleconym lub poprzez osobiste doręczenie drugiej stronie Umowy z zastrzeżeniem, iż osobiste doręczenie Dostawcy usług może nastąpić w siedzibie Dostawcy usług lub u Autoryzowanych Przedstawicieli, których lista znajduje się na stronie internetowej Dostawcy usług. Abonent ma obowiązek niezwłocznego zwrotu do Autoryzowanych Przedstawicieli, których lista znajduje się na stronie internetowej Dostawcy usług (z zastrzeżeniem, iż nie może nastąpić to później niż w terminie 14 dni od daty rozwiązania umowy) udostępnionego Sprzętu. Z tytułu braku zwrotu, nieterminowego zwrotu, zwrotu Sprzętu uszkodzonego lub zniszczonego, Abonent będzie zobowiązany do uiszczenia na rzecz Dostawcy usług kar w wysokościach określonych w Cenniku, Szczegółowych Warunkach, Warunkach Promocji.I konsekwencje takiego wypowiedzenia w okresie umownym masz w punkcie 5. Można wyciągnąć wniosek, iż przepis ten będzie miał zastosowanie do umów, które przeszły na czas nieoznaczony, czyli wtedy okres wypowiedzenia: 3 miesiące.=== Nas interesuje ten punkt: Umowa wygasa wskutek:1) upływu czasu, na jaki została zawarta, w przypadku Umów zawartych na czas oznaczony w sytuacji, gdy Abonent na 30 dni przed upływem okresu na jaki Umowa została zawarta, zawiadomi pisemnie Dostawcę usług o rezygnacji z korzystania z usług, ze skutkiem na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec okresu oznaczonego Umowy; Czyli okres wypowiedzenia umowy na czas oznaczony to 30 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 .... Można wyciągnąć wniosek, iż przepis ten będzie miał zastosowanie do umów, które przeszły na czas nieoznaczony, czyli wtedy okres wypowiedzenia: 3 miesiące....) Poza przypadkami kiedy pierwotna umowa zawierana była na odległość,bo taka umowa przechodząc na czas nieoznaczony również rozwiązuje się za 1 m-cznym okresem wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Jestem abonentem NC+ od 5 października i czy faktura będzie wystawiona w tym miesiącu czy w następnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 W listopadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Zawsze bedzie miesiac do tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Miesiąc aktywacji jest miesiącem gratis toteż ciężko mówić o płaceniu do tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Nie ma żadnego płacenia miesiąc do tyłu, na fakturze wystawionej 1 października mam wpisaną opłatę za październik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 potrzebna mi papierowa faktura z NC+ jak ją dostać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Zadzwoń i poproś o przysłanie. Lub wydrukuj e-rachunek z maila (jak takowy dostajesz, jeżeli nie to dostępny jest w ICA) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Już załatwiłem:) jak by ktoś potrzebował to robi się to tak: Trzeba na stronie NC+ wejść w "Dokumenty" ( na dole strony) potem w "Płatności" i "Zgoda na fakturę elektroniczną"wydrukować " wypełnić i podpisać , zeskanować, na dole strony NC+ jest "Kontakt z NC+[/color]" kliknąć i na nowej stronie wybrać podświetlone na czerwono "Formularz" - kliknąć wypełnić dodać załącznik i wysłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qartek Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Umowa od początku września, mamy połowę października wciąż brak na ica informacji o płatności. Mam się cieszyć czy martwić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Na dniach będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Mam szybkie i krótkie pytanko. Kiedyś w cyfrze+ jak się zmieniało adres zamieszkania i spółdzielnia nie zgodziła się na instalację anteny satelitarnej to się dostawało pokwitowanie i można było bez okresu wypowiedzenia zakończyć umowę. Czy teraz w nc+ też jest taka możliwość?Lub ewentualnie, jeśli nie potrzebuję przy montażu wiercenia dziur w ścianach i antena będzie przymocowana do poręczy na balkonie i przez okno będzie szła przejściówka, to nie potrzebuję zgody właścicieli? Tak? Ponawiam pytanie, bo to dla mnie ważne i jeżeli ktoś zna odpowiedź na którąkolwiek część pytania to proszę napisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 1.W regulaminie znalazłem tylko taki zapis,ale tyczy się on raczej nowych umów-"Dostawca usług zastrzega sobie możliwość rozwiązania Umowy w terminie 2 dni od dnia jej zawarcia, w przypadku,jeżeli po jej zawarciu okaże się, że nie istnieją warunki techniczne do wykonania Umowy - po uprzednim złożeniu przez Abonenta oświadczenia o woli rozwiązania Umowy na skutek braku warunków technicznych do jej wykonania wraz z równoczesnym zwrotem do Autoryzowanych Przedstawicieli". 2.Nie wiem jaką masz umowę najmu,ale wydaje się,że TAK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 nie kumam o co chodzi, od marca jestem w NC+ a tu taki list: Szanowni Państwo, potwierdzamy przyjęcie Państwa rezygnacji z Umowy o Abonament CYFRY+. Z przykrością przyjęliśmy Państwa decyzję. W trosce o Państwa zadowolenie, przygotowaliśmy ofertę specjalną z wyjątkowymi rabatami, dzięki której będą Państwo mogli oglądać programy nc+ tj. połączonych platform CYFRY+ i n. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami pod numerem telefonu: 22 22 00 191 w godzinach: 10.00 - 21.00 (od poniedziałku do soboty). Wierzymy, że nasza propozycja spotka się z Państwa zainteresowaniem i pozwoli w pełni korzystać z bogatej oferty programowej nowej platformy. nc+ to unikalna i najbogatsza oferta programowa na polskim rynku. Oferuje najlepsze kanały Premium CANAL+ i HBO, największą ilość kanałów tematycznych, ponad 50 kanałów w jakości HD i znakomity sport, w tym wszystkie najważniejsze rozgrywki piłkarskie: Ligę Mistrzów, Ligę Europy, najlepsze ligi zagraniczne i rodzimą T-Mobile Ekstraklasę. Jeżeli posiadają Państwo telewizor HD, zachęcamy do wymiany dekodera na dekoder HD, co znacznie poprawi jakość oglądanych programów. Dekoder mogą Państwo wymienić u najbliższego dystrybutora nc+. Z wyrazami szacunku, Dział Utrzymania Klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Za to odpowiada bałagan panujący w tej firmie. Nie ty jeden to dostałeś. Olej to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.