dadi82 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 czytaj dokładnie kilka wypowiedzi wcześniej...C+ świecą do 1 lipca w promocji WSZYSTKIM skoro nie masz prócz nazwy pakietu dodatkowo nic o paczce 6x C+ (OP platinum) to prawdopoodbnie tego nie masz i 1 lipca Ci wyłączą. zadzwoń i się przekonaj Właśnie że nie. Mi przed migracją świecił tylko c+family1 i c+familiy2. A reszta c+ zaświeciła się po migracji. Telefonowałem do nich dzisiaj i zapewnikli mnie że mam full c+ na 12 miesięcy. Co do informacji w ICA to dostałem informację że tam nie ma opcji dodatkowych widocznych, na moje pytanie że u niektórych abo jest to wyszczególnione trochę się zmieszał i poprosił żebym wysłał zapytanie przez formularz, ja na to że zrobiłem to wczoraj, to on żebym spokojnie poczekał na odpowiedź. Ale zapewnił mnie że te opcje są włączone na 12 miesięcy czyli na cały okres umowy a nie tylko do 1 lipca. No cóż czekam na potwierdzenie mailem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krycho Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Dadi82 na jaki mail wysłałeś tą wiadomość? I jakbyś mógł mi przesłać na priv treść tej wiadomości(oczywiście bez danych osobowych) bo mam identyczny pakiet jak Ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zag12wsx Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Mi w e-mail napisali że do pakietu universe+ w ramach oferty specjalnej otrzymałem dodatkowo opcję Canal+ Platinum bezpłatnie na 12 mies. kalendarzowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 @mervel miałeś rację No żesz Oto jakiego otrzymałem dzisiaj maila na moje pytanie dlaczego nie mam opcji dodatkowej w ICA c+ platinum: "Witam, informuję, że zgodnie z Pani (umowa jest na żonę dlatego wszędzie Pani ) kontem abonenckim, nie posiada Pani opcji dodatkowych Canal+ Platinum, bla bla bla bla Zagotowałem się (dodam że wszystkie c+ świecą). Od razu poszła reklamacja 1. mail zwrotny 2. Przez formularz zupełnie nowe zgłoszenie. Przed wysłaniem reklamcji rozmowę z kosultatnem przesłuchałem 3 razy. (ich poprostu trzeba nagrywać!!!!) W reklamacji podałem dokładne imię i nazwisko gościa z którym gadałem o raz godzine rozmowy. a tutaj końcowy fragment reklamacji: .....był tu dokładny cytat tego ci im napisałem ale w sumie po co? Jeszcze się ktoś przyczepi że to poufne albo jakieś inne bzdury.W każdym razie: 1. Zażądałem pilnego ropatrzenia reklamacji czyli dopisanie do ICA opci dodatkowej Canal + Platinium, (kanały świecą) 2. Zprzestania oszukiwania klientów (poczułem się oszukany) 3. Traktowania nas z godnym szacunkiem 4. Oraz zapytałem czy dostali za mało kar od UOKiKu i od razu sam odpowiedziałem że pewnie mają je w nosie bo i tak my abonenci za nie zapłacimy. Wysyłać tym [beep] jeszcze pismo?? Czy wystarczy przez formularz? Tak, że nie słuchajcie paplaniny konsultantów przez telefon tylko wysyłajcie reklamacje że ICA mają być wypisane wszystkie opcje dodatkowe jakie padły podczas rozmowy migracyjnej, bo potem może być "z[beep]o" że coś znika. Teraz jest najlepszy moment na uporządkowanie tych spraw, z mojej przynajmniej punktu widzenia, bo canal+ świeci cały i reklamacja zostanie rozpatrzana zanim minie ew. okno do 1 lipca. Czy jak to się tam nazywa. Trochę się zagotowałem PS. a już odlubiłem antyncplus, skoro zmigrowałem to nie chiałem mieć rozdwojenia jaźni, ale chyba zaraz idę kliknąc z powrotem lubię to. Dadi82 na jaki mail wysłałeś tą wiadomość? I jakbyś mógł mi przesłać na priv treść tej wiadomości(oczywiście bez danych osobowych) bo mam identyczny pakiet jak Ty. Poprzez formularz kontaktowy na stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Mi w e-mail napisali że do pakietu universe+ w ramach oferty specjalnej otrzymałem dodatkowo opcję Canal+ Platinum bezpłatnie na 12 mies. kalendarzowych. Mimo to jabym żądał aby było to wyszczególnione w ICA. Co zresztą robię wysyłając pismo reklamacyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Warto wiedzieć, że przedsiębiorca – zawierając z nami umowę na odległość – ma obowiązek poinformować nas na piśmie o prawie do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni (tak stanowi art. 9 ust. 3 u.o.n.p.k.). Jeśli tego nie uczyni (konsument nie otrzyma pisemnego potwierdzenia takiej informacji), to termin na odstąpienie od umowy wydłuża się do trzech miesięcy (stanowi to art. 10 ust. 2 u.o.n.p.k.). Termin do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn wydłuża się do trzech miesięcy także w przypadku, gdy przedsiębiorca co prawda poinformuje (na stronie internetowej lub w rozmowie telefonicznej) o prawie do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni, ale nie dostarczy konsumentowi tej informacji na piśmie. Zgodnie z tym mam 3 miesiące na odstąpienie od umowy? Ale z aneksami chyba jest inaczej? Czy się mylę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zag12wsx Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Mi w e-mail napisali że do pakietu universe+ w ramach oferty specjalnej otrzymałem dodatkowo opcję Canal+ Platinum bezpłatnie na 12 mies. kalendarzowych. Mimo to jabym żądał aby było to wyszczególnione w ICA. Co zresztą robię wysyłając pismo reklamacyjne. Nowa umowa wchodzi od 01.06. a w ica jest jeszcze po staremu ,więc spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Spoko koko, też tak myślałem. Ale w ICA masz już nową opcję czyli Universe?? Bo jeżli masz Universe czyli po nowemu ale nie masz OP Platinium, to żadne spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zag12wsx Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 W ica jeszcze nie mam universe , będzie jak pisałem od 01. 06. więc nie widzę powodu do paniki ,po prostu trzeba poczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 No jak masz po starem to najwyżej panika będzie 1 lipca, czego ci nie życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zag12wsx Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 dadi82@ Nie wiem dlaczego ty tak panikujesz ,na czym cię oszukali ,ja na tą chwilę nie mam powodu do reklamacji czy oszustwa z ich strony , a po 01.06. napiszę co będzie w ica będę miał większą jasność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Jak byś przeczytał moje posty to byś wiedział że dostałem maila z taką informacją: "informuję, że zgodnie z Pani kontem abonenckim, nie posiada Pani opcjidodatkowych Canal+ Platinum, w związku z czym nie pojawiają się one na koncie." Co oznacza ni mniej ni więcej że odbieram wszystkie c+ tylko dzięki uprzejmości nc+ i mogą mi to wyłączyć w każdej chwili. Wolę "panikować" teraz niż 1 lipca czy każdego innego dnia kiedy mi ew. wyłączą 4xc+. I nie "panikowałbym" gdyby nie fakt że nc+ nie jest zbyt wiarygodny mówiąc bardzo delikatnie. Zag12wsx nie masz na razie powodu do reklamacji bo masz mieć nowy pakiet od 01.06 tak? Ja natomiast mam go od 01.05.2013. A w zasadzie, nie mam zgodnie z informacją jaką dostałem w mailu. A tak BTW, to na forum.ncplus.pl jest taka cenzura że żadne moje posty odnośnie ich praktyk nie przechodzą. Mimo że napisałem 2 wersje z czego 2 bardzo lajtowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zag12wsx Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Przecież w e-mail i w rozmowie tel. dostałem zapewnienie na opcje Platinum c+ przez 12 mies. a nie do końca 06. więc tylko trzeba czekać na rozwój wypadków , czyli ty nie otrzymałeś info. o 12 mies. opcji c+ Platinum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Ja mam i ICA Pakiet: Canal+ Silver Opcje dodatkowe Najem Ultraboxa A według zapewnień mam mieć, Canal+ Silver + OP Canal+Platnium + HBO+ PVR 500GB. Na chwilę obecną w ich systemie jest tylko pace 500GB na darmowy najem i HBO do 31 grudnia gratis. Po OP Canal+ Platnium nie ma śladu, póki co odbieram 6x C+, ale wedle zapewnień konsultantów w ramach otwartego okna. Co dziwne to odbieram HBO, którego nie mam wyszczególnionego w ICA w ramce opcje dodatkowe. Reklamacje złożyłem już dzień po przedłużeniu umowy czyli, 23 kwietnia, bo w systemie widniało, tylko C+ Silver. Łącznie złożyłem 4 reklamacje. - oferta migracyjna nie zakładała tylko samego C+ Silver, ale również 6 x Canal+ - brak Polsat HD w ofercie, a według zapewnień ta stacja jest dostępna, dla każdego użytkownika NC+, nigdzie nie ma informacji, że trzeba posiadać dekodery NC+ - Brak możliwości wymienienia przez 15 dni Pace SD na PVR, ponieważ w każdym punkcie w moim mieście nie było tego, sprzętu, według konsultantki zapewnień mogłem wymienić sprzęt, w każdym bo był dostępny. - Brak w ica opcji HBO i OP Canal+ Platinium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Przecież w e-mail i w rozmowie tel. dostałem zapewnienie na opcje Platinum c+ przez 12 mies. a nie do końca 06. więc tylko trzeba czekać na rozwój wypadków . No przecież ja nie sugeruję że chcą Cię "przekręcić". Sprawdzaj tylko w ICA i jak pojawi się nowa opcja to lepiej żebyś tam miał OP Platinium.(czy jakoś tak) Ja też dzwoniłem wcześniej czyli 12.05. i mi potwierdzali że mam cały c+ ale na "papierze" (mailu) już zaprzeczyli. Więc mam prawo czuć się nie ciekawie że tak napiszę. I umnie w ICA jest goły Silver, a powinno być jeszcze OP Platinum. Więc wole wyjaśnić sprawę wcześniej a nie dopiero po ew. odłączeniu 4xc+ Tym bardziej że inni użytkownicy mają ten sam problem, a są i takie przypadki którym nie włączyli w ogóle c+ mimo że telefonicznie migrowali z full c+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zag12wsx Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Jest też wersja że w ica nie musi być napisana opcja o tym już słynnym Op Platinum 6xc+ ,a jest dostępna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Zag12wsx, też tak myslałem jeszcze do wczoraj ale dostałem jasną informację że nie mam tej opcji masz przecież wytłuszczone pare postów wyżej. Dla przypomnienia "informuję, że zgodnie z Pani kontem abonenckim, nie posiada Pani opcjidodatkowych Canal+ Platinum, w związku z czym nie pojawiają się one na koncie." Z tego ewidentnie wynika że jakbym posiadał opcje dodatkowe C+ Platinum, to by pojawiły się na moim koncie (żony koncie) Jest "pani" bo umowa jest na żonę i wszystkie maile podpisuję się jako ona. Więc są 2 opcje albo mają tam taki że nie wiedzą jakie pakiety mi sprzedali, albo poprostu chcą mnie naciągnąć, wolę dmuchać na zimne i wyjaśnić sprawę przed ewntualnym wygaśnięciem mitycznego "okna c+" TYLE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zag12wsx Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Ja wyślę do nich e-mail i niech mi jeszcze raz potwierdzą wszystko to co było uzgadniane tel. zobaczę co napiszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Ja wyślę do nich e-mail i niech mi jeszcze raz potwierdzą wszystko to co było uzgadniane tel. zobaczę co napiszą. Zrób to poprzez formularz na stronie. Tak jak ja. Mam nadzieję że z Tobą nie będą kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Polecam skontaktować sie z doradcą Godzinkę temu wysłam zapytanie jak to jest z moją ofertą i....odpwiedz właśnie przyszła Zapis w systemie jest taki jak w mojej sygnaturce Pozdrawiam niedowiarków i spiskowców teori " 1 LIPCA" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Brawo, ale co Twój post wnosi do dyskusji bo jakoś nie zajarzyłem. Jakbyś przeczytał kilka postów wcześniej to byś wiedział że mi konsultantka odpisała:"nie posiada Pani opcji dodatkowych Canal+ Platinum, w związku z czym nie pojawiają się one na koncie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Polecam skontaktować sie z doradcąGodzinkę temu wysłam zapytanie jak to jest z moją ofertą i....odpwiedz właśnie przyszła Zapis w systemie jest taki jak w mojej sygnaturce Pozdrawiam niedowiarków i spiskowców teori " 1 LIPCA" konsultant potwierdza niektórych przypuszczenia i obawy a Ty nazywasz ich spiskowcami ? weź głęboki oddech i zluzuj.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Ja tylko pisze że wielu na tym forum sieje zamęt np dodatkowe wpisy na ICA i takie tam.... Jak sie orientuje nie ma osoby która miała by wpisane 6Canal+ w ICA tam mamy poszczególne oferty(standardowe) wpisy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Jak sie orientuje nie ma osoby która miała by wpisane 6Canal+ w ICAtam mamy poszczególne oferty(standardowe) wpisy... To słabo się orientujesz nie będę teraz szukał ale jest sporo osób na forum które twierdzą że mają to wpisane w ICA. Nawet gdzieś chyba screny były. A tak BTW skoro kolego wspomniał coś o spiskowej teorii... to przyszedł mi do głowy taki spisek, że przy kolejnym przedłużaniu umowy może być taka sytuacja że będą wmawiali że na koncie abonenckim był np. goły silver i nie ma opcji z pełną paczką c+ oprócz platyny. Niby to bez sensu ale z nimi nic nigdy nie wiadomo. Bo niby dlaczego nie wpisują tych opcji dodatkowych? Ja tam w przypadki nie wierzę. Taki już ze mnie "nie wierny Tomasz" :> Albo jak kto woli zwolennik spiskowej teorii dziejów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Abo Nki? ,czy Cyfry? Wydaje mi sie że zaden z nas Nkowiec nie ma takiego wpisu... (scren) też raczej nie był tu udostepniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.