Skocz do zawartości

Oszukani przez Konsultantów!


naskrecik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czytaj dokładnie kilka wypowiedzi wcześniej...

C+ świecą do 1 lipca w promocji WSZYSTKIM

skoro nie masz prócz nazwy pakietu dodatkowo nic o paczce 6x C+ (OP platinum) to prawdopoodbnie tego nie masz i 1 lipca Ci wyłączą.

zadzwoń i się przekonaj

Właśnie że nie. Mi przed migracją świecił tylko c+family1 i c+familiy2. A reszta c+ zaświeciła się po migracji. Telefonowałem do nich dzisiaj i zapewnikli mnie że mam full c+ na 12 miesięcy.

Co do informacji w ICA to dostałem informację że tam nie ma opcji dodatkowych widocznych, na moje pytanie że u niektórych abo jest to wyszczególnione trochę się zmieszał i poprosił żebym wysłał zapytanie przez formularz, ja na to że zrobiłem to wczoraj, to on żebym spokojnie poczekał na odpowiedź. Ale zapewnił mnie że te opcje są włączone na 12 miesięcy czyli na cały okres umowy a nie tylko do 1 lipca.

No cóż czekam na potwierdzenie mailem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mervel miałeś rację :!::!:

No żesz :censored::chair:

Oto jakiego otrzymałem dzisiaj maila na moje pytanie dlaczego nie mam opcji dodatkowej w ICA c+ platinum:

"Witam,

 

informuję, że zgodnie z Pani (umowa jest na żonę dlatego wszędzie Pani :) ) kontem abonenckim, nie posiada Pani opcji

dodatkowych Canal+ Platinum, bla bla bla bla

 

Zagotowałem się (dodam że wszystkie c+ świecą).

Od razu poszła reklamacja

1. mail zwrotny

2. Przez formularz zupełnie nowe zgłoszenie.

 

Przed wysłaniem reklamcji rozmowę z kosultatnem przesłuchałem 3 razy. (ich poprostu trzeba nagrywać!!!!)

W reklamacji podałem dokładne imię i nazwisko gościa z którym gadałem o raz godzine rozmowy.

a tutaj końcowy fragment reklamacji:

.....był tu dokładny cytat tego ci im napisałem ale w sumie po co? Jeszcze się ktoś przyczepi że to poufne albo jakieś inne bzdury.

W każdym razie:

1. Zażądałem pilnego ropatrzenia reklamacji czyli dopisanie do ICA opci dodatkowej Canal + Platinium, (kanały świecą)

2. Zprzestania oszukiwania klientów (poczułem się oszukany)

3. Traktowania nas z godnym szacunkiem

4. Oraz zapytałem czy dostali za mało kar od UOKiKu i od razu sam odpowiedziałem że pewnie mają je w nosie bo i tak my abonenci za nie zapłacimy.

 

Wysyłać tym [beep] jeszcze pismo?? Czy wystarczy przez formularz?

 

Tak, że nie słuchajcie paplaniny konsultantów przez telefon tylko wysyłajcie reklamacje że ICA mają być wypisane wszystkie opcje dodatkowe jakie padły podczas rozmowy migracyjnej, bo potem może być "z[beep]o" że coś znika. Teraz jest najlepszy moment na uporządkowanie tych spraw, z mojej przynajmniej punktu widzenia, bo canal+ świeci cały i reklamacja zostanie rozpatrzana zanim minie ew. okno do 1 lipca. Czy jak to się tam nazywa.

 

Trochę się zagotowałem :read:

PS. a już odlubiłem antyncplus, skoro zmigrowałem to nie chiałem mieć rozdwojenia jaźni, ale chyba zaraz idę kliknąc z powrotem lubię to.

Dadi82 na jaki mail wysłałeś tą wiadomość? I jakbyś mógł mi przesłać na priv treść tej wiadomości(oczywiście bez danych osobowych) bo mam identyczny pakiet jak Ty.

Poprzez formularz kontaktowy na stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w e-mail napisali że do pakietu universe+ w ramach oferty specjalnej otrzymałem dodatkowo opcję Canal+ Platinum bezpłatnie na 12 mies. kalendarzowych.

Mimo to jabym żądał aby było to wyszczególnione w ICA.

Co zresztą robię wysyłając pismo reklamacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto wiedzieć, że przedsiębiorca – zawierając z nami umowę na odległość – ma obowiązek poinformować nas na piśmie o prawie do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni (tak stanowi art. 9 ust. 3 u.o.n.p.k.).

 

Jeśli tego nie uczyni (konsument nie otrzyma pisemnego potwierdzenia takiej informacji), to termin na odstąpienie od umowy wydłuża się do trzech miesięcy (stanowi to art. 10 ust. 2 u.o.n.p.k.). Termin do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn wydłuża się do trzech miesięcy także w przypadku, gdy przedsiębiorca co prawda poinformuje (na stronie internetowej lub w rozmowie telefonicznej) o prawie do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni, ale nie dostarczy konsumentowi tej informacji na piśmie.

 

Zgodnie z tym mam 3 miesiące na odstąpienie od umowy?

 

 

Ale z aneksami chyba jest inaczej? Czy się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w e-mail napisali że do pakietu universe+ w ramach oferty specjalnej otrzymałem dodatkowo opcję Canal+ Platinum bezpłatnie na 12 mies. kalendarzowych.

Mimo to jabym żądał aby było to wyszczególnione w ICA.

Co zresztą robię wysyłając pismo reklamacyjne.

Nowa umowa wchodzi od 01.06. a w ica jest jeszcze po staremu ,więc spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byś przeczytał moje posty to byś wiedział że dostałem maila z taką informacją:

"informuję, że zgodnie z Pani kontem abonenckim, nie posiada Pani opcji

dodatkowych Canal+ Platinum, w związku z czym nie pojawiają się one na

koncie."

Co oznacza ni mniej ni więcej że odbieram wszystkie c+ tylko dzięki uprzejmości nc+ i mogą mi to wyłączyć w każdej chwili.

Wolę "panikować" teraz niż 1 lipca czy każdego innego dnia kiedy mi ew. wyłączą 4xc+. I nie "panikowałbym" gdyby nie fakt że nc+ nie jest zbyt wiarygodny mówiąc bardzo delikatnie.

Zag12wsx nie masz na razie powodu do reklamacji bo masz mieć nowy pakiet od 01.06 tak?

Ja natomiast mam go od 01.05.2013. A w zasadzie, nie mam zgodnie z informacją jaką dostałem w mailu.

 

A tak BTW, to na forum.ncplus.pl jest taka cenzura że żadne moje posty odnośnie ich praktyk nie przechodzą.

Mimo że napisałem 2 wersje z czego 2 bardzo lajtowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam i ICA

 

Pakiet: Canal+ Silver

Opcje dodatkowe Najem Ultraboxa

 

A według zapewnień mam mieć, Canal+ Silver + OP Canal+Platnium + HBO+ PVR 500GB.

 

 

Na chwilę obecną w ich systemie jest tylko pace 500GB na darmowy najem i HBO do 31 grudnia gratis. Po OP Canal+ Platnium nie ma śladu, póki co odbieram 6x C+, ale wedle zapewnień konsultantów w ramach otwartego okna. Co dziwne to odbieram HBO, którego nie mam wyszczególnionego w ICA w ramce opcje dodatkowe. Reklamacje złożyłem już dzień po przedłużeniu umowy czyli, 23 kwietnia, bo w systemie widniało, tylko C+ Silver. Łącznie złożyłem 4 reklamacje.

 

- oferta migracyjna nie zakładała tylko samego C+ Silver, ale również 6 x Canal+

- brak Polsat HD w ofercie, a według zapewnień ta stacja jest dostępna, dla każdego użytkownika NC+, nigdzie nie ma informacji, że trzeba posiadać dekodery NC+

- Brak możliwości wymienienia przez 15 dni Pace SD na PVR, ponieważ w każdym punkcie w moim mieście nie było tego, sprzętu, według konsultantki zapewnień mogłem wymienić sprzęt, w każdym bo był dostępny.

- Brak w ica opcji HBO i OP Canal+ Platinium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież w e-mail i w rozmowie tel. dostałem zapewnienie na opcje Platinum c+ przez 12 mies. a nie do końca 06. więc tylko trzeba czekać na rozwój wypadków .

No przecież ja nie sugeruję że chcą Cię "przekręcić".

Sprawdzaj tylko w ICA i jak pojawi się nowa opcja to lepiej żebyś tam miał OP Platinium.(czy jakoś tak)

Ja też dzwoniłem wcześniej czyli 12.05. i mi potwierdzali że mam cały c+ ale na "papierze" (mailu) już zaprzeczyli. Więc mam prawo czuć się nie ciekawie że tak napiszę.

I umnie w ICA jest goły Silver, a powinno być jeszcze OP Platinum. Więc wole wyjaśnić sprawę wcześniej a nie dopiero po ew. odłączeniu 4xc+

Tym bardziej że inni użytkownicy mają ten sam problem, a są i takie przypadki którym nie włączyli w ogóle c+ mimo że telefonicznie migrowali z full c+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zag12wsx, też tak myslałem jeszcze do wczoraj ale dostałem jasną informację że nie mam tej opcji masz przecież wytłuszczone pare postów wyżej.

Dla przypomnienia

"informuję, że zgodnie z Pani kontem abonenckim, nie posiada Pani opcji

dodatkowych Canal+ Platinum, w związku z czym nie pojawiają się one na

koncie."

Z tego ewidentnie wynika że jakbym posiadał opcje dodatkowe C+ Platinum, to by pojawiły się na moim koncie (żony koncie)

Jest "pani" bo umowa jest na żonę i wszystkie maile podpisuję się jako ona.

 

Więc są 2 opcje albo mają tam taki :censored: że nie wiedzą jakie pakiety mi sprzedali,

albo poprostu chcą mnie naciągnąć, wolę dmuchać na zimne i wyjaśnić sprawę przed ewntualnym wygaśnięciem mitycznego "okna c+" TYLE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Polecam skontaktować sie z doradcą

Godzinkę temu wysłam zapytanie jak to jest z moją ofertą i....odpwiedz właśnie przyszła

Zapis w systemie jest taki jak w mojej sygnaturce

Pozdrawiam niedowiarków i spiskowców teori " 1 LIPCA" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo, ale co Twój post wnosi do dyskusji bo jakoś nie zajarzyłem.

Jakbyś przeczytał kilka postów wcześniej to byś wiedział że mi konsultantka odpisała:"nie posiada Pani opcji

dodatkowych Canal+ Platinum, w związku z czym nie pojawiają się one na

koncie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam skontaktować sie z doradcą

Godzinkę temu wysłam zapytanie jak to jest z moją ofertą i....odpwiedz właśnie przyszła

Zapis w systemie jest taki jak w mojej sygnaturce

Pozdrawiam niedowiarków i spiskowców teori " 1 LIPCA" :D

 

konsultant potwierdza niektórych przypuszczenia i obawy a Ty nazywasz ich spiskowcami ?

weź głęboki oddech i zluzuj..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Ja tylko pisze że wielu na tym forum sieje zamęt np dodatkowe wpisy na ICA i takie tam....

Jak sie orientuje nie ma osoby która miała by wpisane 6Canal+ w ICA

tam mamy poszczególne oferty(standardowe) wpisy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie orientuje nie ma osoby która miała by wpisane 6Canal+ w ICA

tam mamy poszczególne oferty(standardowe) wpisy...

To słabo się orientujesz nie będę teraz szukał ale jest sporo osób na forum które twierdzą że mają to wpisane w ICA.

Nawet gdzieś chyba screny były.

A tak BTW skoro kolego wspomniał coś o spiskowej teorii...

to przyszedł mi do głowy taki spisek, że przy kolejnym przedłużaniu umowy może być taka sytuacja że będą wmawiali że na koncie abonenckim był np. goły silver i nie ma opcji z pełną paczką c+ oprócz platyny.

Niby to bez sensu ale z nimi nic nigdy nie wiadomo. Bo niby dlaczego nie wpisują tych opcji dodatkowych? Ja tam w przypadki nie wierzę. :mrgreen::mrgreen: Taki już ze mnie "nie wierny Tomasz" :> Albo jak kto woli zwolennik spiskowej teorii dziejów. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...