diabolique Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Po co kabel? wystarcza 2 karty cameleon Taak? A dają teraz nowym? :> Jest jeszcze coś takiego jak Access Point, więc może z tym kablem to niekoniecznie. A dekodery WiFi nie posiadają? Edit: więc sytuacja wygląda tak, że listów "migracyjnych" nie dostaniemy dopóki UOKiK się nie wypowie, ten ma czas jak mówili do kilku/kilkunastu tygodni. Zatem pozostajemy przy swoim obecnym pakiecie za obecną cenę, z nową paczką Canal+, oby UOKiK był nierychliwy . A potem może nakażą im zaniechania podobnej praktyki i dojedziemy na starych umowach do końca, kto wie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booyak Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Ja dziś byłem w punkcie nc+ (starym punkcie cyfry+) w celu oddania sprzętu cyfry po migracji do nc+. Gość wszystko ładnie wstukał w system. Już sprawdzał czy w pudełku z dekoderem oddaje wszystko tak jak powinienem aż tutaj nagle komunikat: 'Drogi użytkowniku, nie ma możliwości zwrotu dotychczas posiadanego sprzętu' czy coś w tym stylu. Gość odmówił przyjęcia dekodera. Jak mam to rozumieć? Dodam że podobnie jak ja on też nie wiedział o co chodzi i kazał dzwonić na infolinie i tam szukać wyjaśnienia. Spotkał się ktoś z taką sytuacją? Dodam że migrowałem przed świętami czyli jeszcze w Marcu. W ICA cyfry+ nadal widnieje moja umowa z cyfrą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Mam tak samo ze zdaniem starego dekodera. Od konsultanta otrzymałem info, że w system jeszcze nie jest to wprowadzone. Mam czekać na list i mail'a. Na oddanie dekoder jest 30 dni od rozwiązania starej umowy. Dokładnie takie info na mail'a dostałem: "Aktualnie oczekujemy na podpisane oświadczenie o odstąpieniu od Umowy z CYFRĄ+. Po jego otrzymaniu zostanie zaplanowane rozwiązanie kontraktu. Jeżeli zaś chodzi o termin zwrotu sprzętu, zostaniesz o tym poinformowany w osobnej korespondencji." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booyak Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Dwóch konsultantów twierdziło że mam tylko 2 tygodnie na oddanie sprzętu. Skoro jednak twierdzisz że miesiąc zaufam raczej Tobie niż im W takim układzie nie będę dzwonił a cierpliwie czekał na jakąś informację od nich. jak się nie pojawi do końca Kwietnia wtedy ruszę do punktu jeszcze raz. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolique Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Lepiej weźcie pismo od dystrybutorów, że odmawiają przyjęcia sprzętu. To zaczyna już przypominać Orwella. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Ja mam zamiar dzwonić bliżej 18-IV kiedy jest termin płatności, chcę się dowiedzieć na jakie konto mam wpłacić abonament, na nowe czy jeszcze na stare. To jeszcze też mam nie wyjaśnione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 ".... Po jego otrzymaniu zostanie zaplanowane rozwiązanie kontraktu. Jeżeli zaś chodzi o termin zwrotu sprzętu, zostaniesz o tym poinformowany w osobnej korespondencji." Co to za nowa moda [beep]a wszystkim na Ty? Jakaś nowa strategia? W Cyfrze nie było takiego zwyczaju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zico268 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 ".... Po jego otrzymaniu zostanie zaplanowane rozwiązanie kontraktu. Jeżeli zaś chodzi o termin zwrotu sprzętu, zostaniesz o tym poinformowany w osobnej korespondencji." Co to za nowa moda [beep]a wszystkim na Ty? Jakaś nowa strategia? W Cyfrze nie było takiego zwyczaju. Po prostu traktują nas tak za kogo nas uwarzają.... czyli za śmieci. Dotychczas wszystko tak wygląda z ich strony, mają nas głęboko gdzieś tylko ceny windować i oferować "elastyczne" umowy nie do odrzucenia. Jeszcze będę płakać, że wybrali taką politykę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczek Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 ".... Po jego otrzymaniu zostanie zaplanowane rozwiązanie kontraktu. Jeżeli zaś chodzi o termin zwrotu sprzętu, zostaniesz o tym poinformowany w osobnej korespondencji." Co to za nowa moda [beep]a wszystkim na Ty? Jakaś nowa strategia? W Cyfrze nie było takiego zwyczaju. i znów nie zrozumieliśmy Juliana w Jego kręgach tak się mówi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolique Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 A czy to był dosłowny cytat? Wątpię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disnemar Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Przecież on zacytował maila,więc czemu ma nie być dosłowny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BronekTS Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Pytanie - bo trochę się opuściłem a za szybko posty są nabijane. Dostał ktoś list od Cyfry jako abo C+ o konieczności migracji? Jaka jest najlepsza oferta na Platinum z MR Cameleon utrzymane wszystko na swoim sprzęcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolique Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Nikt z Cyfry nie dostał listu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Ja już zgłupiałem. Mam C+optimum HD umowa od marca 18 miechów i zupełnie nie wiem co mam robić? Czytałem tu wiele razy że cyfrowcy muszą wypowiedzieć w kwietniu ( nie pamietam do którego) aby od lipca przejsc lub zrezygnowac z nc+. Tylko że miałem dostac jakis list i mialy zostac wylaczone kanały. A mi nic nie wylaczyli i nie mam zadnego listu z wyjasnieniami. A nie chce potem sie dowiedziec ze za pozno na wypowiedzenie i musze placic w lipcu za platinum jak za zboże. Może mi ktos wyjasnic co robic? Czekać czy wypowiadac a jesli tak to w oparciu o co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek.ka Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 jak to ci nie wyłączyli. na pewno nie masz 13 steet.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrNo Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Przed chwilą rozmawiałem z rzeczowym konsultantem, a rozmowa oczywiście dotyczyła propozycji migracji do nC+. Mam pakiet Canal+Optimum HD z wszelkimi opcjami na 6 m-cy za 77 zł + 15 zł najem dekodera (umowa dla nowych) i MR. Oferował pakiet Platinum lub AI. Gadka szmatka na temat działań nC+, moje rozczarowanie pakietami i przede wszystkim cenami, zrozumienie dla ich pracy, wszystko spokojnie i bardzo kulturalnie. AI od razu odrzuciłem, natomiast propozycję Platinum (119 zł) z MR i bodajże HBO 149 zł skwitowałem znanymi wszystkim argumentami: masa kanałów niegwarantowanych, cena jak dla nowych, abonament więcej za mniej... Podziękowałem, zaproponowałem Jego kierownictwu ochłonięcie i dostosowanie oferty dla Polaków, bo żyjemy w Polsce - nie na zachodzie i zarobki mamy jakie mamy. Zwrócił uwagę, że mam pakiet do lipca 2014, więc z tego względu póki co - z tego co wie, na razie mogę utrzymać obecną umowę dopóki "góra" nie podejmie jakiś decyzji. Te decyzje, jak również zapewne zmiany w ofertach w najbliższym czasie mogą się pojawić. Polecił więc... przeglądanie SatKuriera, bądź FB bo jak zapewne wiem, działa profil Anty NC+.. Podziękował za rozmowę, ja również, z Jego strony podziękowanie za zrozumienie i kulturalną konstruktywną rozmowę, z mojej chęć migracji na bardziej przystępnych warunkach. W związku z tym mają dzwonić, jeśli "góra" ochłonie i oferty, oraz ceny będą przystępne. Co jak co, ale z mojej strony zgody na tak arogancką ofertę nie będzie. Trudno, najwyżej moja przygoda z NC+ skończy się w czerwcu, bo jednak mam przeczucie, że z mojej umowy nC+ nie będzie się chciało wywiązać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unknow Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Ja już zgłupiałem. Mam C+optimum HD umowa od marca 18 miechów i zupełnie nie wiem co mam robić? Czytałem tu wiele razy że cyfrowcy muszą wypowiedzieć w kwietniu ( nie pamietam do którego) aby od lipca przejsc lub zrezygnowac z nc+. Tylko że miałem dostac jakis list i mialy zostac wylaczone kanały. A mi nic nie wylaczyli i nie mam zadnego listu z wyjasnieniami. A nie chce potem sie dowiedziec ze za pozno na wypowiedzenie i musze placic w lipcu za platinum jak za zboże. Może mi ktos wyjasnic co robic? Czekać czy wypowiadac a jesli tak to w oparciu o co? Czekaj na list od nc+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 jak to ci nie wyłączyli. na pewno nie masz 13 steet.... Racja, wylączyli to i romanticę. Czekać na list ? a co jak nie przyjdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BronekTS Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Racja, wylączyli to i romanticę. Czekać na list ? a co jak nie przyjdzie? Przechodząc wczoraj koło APSu właśnie o to zapytałem. Co jak nie przyjdzie. Odpowiedź była taka, że musi przyjść. Jak nie przyjdzie, to nie mogą zmigrować z automatu. A jak zmigrują, to płacić swoją dotychczasową kwotę i wysłać z[beep]kę, żeby cofnęli to i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zico268 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 I to jest to co mnie właśnie najbardziej doprowadza do szału - oni sami nic nie wiedzą, nie podjęli jeszcze najważniejszych decyzji co zrobić z obecnymi abonetami, co z kanałami ale już się pchać na rynek z nowym starym produktem. Równie dobrze salony samochodowe mogą zacząć sprzedawać auta bez gwarancji czy będą jeździły na benzynę czy na płyn do naczyń, czy będą miały koła czy nie.... I co najlepsze zmuszają cię do podjęcia decyzji gdy jeszcze nic nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolique Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 jak to ci nie wyłączyli. na pewno nie masz 13 steet.... Racja, wylączyli to i romanticę. Czekać na list ? a co jak nie przyjdzie? Dopóki nie przyjdzie to odbieramy to co mamy za tyle co mamy z nową paczką Canal+. Źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BronekTS Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Racja, wylączyli to i romanticę. Czekać na list ? a co jak nie przyjdzie? Przechodząc wczoraj koło APSu właśnie o to zapytałem. Co jak nie przyjdzie. Odpowiedź była taka, że musi przyjść. Jak nie przyjdzie, to nie mogą zmigrować z automatu. A jak zmigrują, to płacić swoją dotychczasową kwotę i wysłać [beep], żeby cofnęli to i już. Aha i jeszcze mi powiedział, że jest szansa, że pójdą po rozum do głowy i zrobią paczkę na zasadzie Universe + paczka C+ ( czyli jakby pełna oferta bez VODów, nC+ Go, HBO, Cinemaxów itp.) za 79 zł bez MR. Bo podobno takie krążą plotki, że wejdzie taki pakiet, bo pomysł Comfort + paczka C+ jest chybiony, bo Comfort jest okrojony z kanałów za bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Mi nawet rachunku nie przysłali na kwiecien (od kwietnia obowiazuje mnie nowa umowna na c+optimum hd). Nawet nie mam jak zaplacic haha. Przez neta nie place. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marty Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Mam pytanko do zorientowanych. Posiadam aktualnie multiroom z cyfry (2 cameleony) dekodery Pace PVR i Sagemcom 87, mozna dostac do multiroom jakis inny dekoder lub zakupic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armirix Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 siema mam takie pytanie czy ktos dostal juz pakiet comfort z wszystkimi canal+ za 79 zl?? jesli tak to to jaki pakiet mieliscie wczesniej, ja aktualnie mam c+ superpremium i boje sie ze nie dadza mi tego bo bede mniej placic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi