Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie Juliana pewnie zaglądają tu regularnie także jakiekolwiek chwile zwątpienia mogą być wykorzystane przeciwko nam :]

Bądźmy czujni, nieugięci i twardzi bo, jak mówi klasyk "w życiu trzeba być twardym a nie miętkim" :evil::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

canal+ silver + 6x c+ i dekoder pace 500 za 69 na 12 miesiecy. Zgodziłem się bo juz zmeczyły mnie te negocjacje a wiecej niz 10 zl sadze ze bym jzu nie ugrał.

 

w ICA wyswietlilo mi się:

PAKIET

CANAL+ SILVER109zł

OPCJE DODATKOWE:

KANAŁY CANAL+ FILM I PREMIERE40zł

 

Czy jest wszystko w porządku? Po jakim czasie powinienem miec aktywne kanały bo na chwilę obecna są wszystkie te same ale migrowalem 2 h temu niecale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Obecnie:

CANAL+ OPTIMUM HD

HD OPTIMUM PROMO

HBO HD (dobrane po miesiącu trwania umowy)

dekoder Philips 250GB (10zł)

------

131zł

 

 

Niestety "zaspałem" z wypowiedzeniem umowy, która obowiązywała do końca czerwca. Za lipiec przyszło mi zapłacić dodatkowe 31zł.

Przesiedziałem cały dzień w tym temacie, a następnie wykonałem telefon do NC+ z pytaniem czy mają dla mnie ofertę i usłyszałem 99zł za samą platynę(najpierw Pani dawała platynę+hbo za 149zł). Odmówiłem...

Następnego dnia wysłałem wypowiedzenie(to było jakiś tydzień temu) i do tej pory zero odzewu.

 

Pytanie pierwsze to od którego momentu mam liczyć 3miesiące(wypowiedzenia)? Od dnia zakończenia umowy(31czerwiec?), od dnia wysłania wypowiedzenia(18lipiec) czy od dnia przyjęcia/zarejestrowania przez nich wypowiedzenia(kto to wie kiedy?).

 

Interesuje mnie pakiet:

Universe +6xC+

 

Czy mogę na niego liczyć w cenie 69zł? Wiem, że różnica cenowa dość duża, ale rezygnuję z HBO.

 

Generalnie zdaję sobie sprawę, że mają teraz przewagę, bo zaspałem z wysłaniem wypowiedzenia i przez trzy miesiące zgarną dodatkowe 93zł, ale mogę to przeboleć byle tylko później już miesięcznie płacić "cywilizowany" abonament.

Na koniec jeszcze dodam, że jestem klientem Cyfry od początku ich istnienia, ale czy oni w ogóle zwracają na to uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

niektórzy to mają szczęście do konsultantów;) Mnie umowa z Cyfrą wygasa 31bm. Wypowiedzenie wysłane, zarejestrowane.

Dotychczas posiadam Kompakt + paczka C+

Dotychczas jakie telefony miałem to albo mi proponowali Platinium za 99 albo dzisiaj Comfort + paczka C+ za 64zł.

Jak mówię coś o Universe + C+ to zawsze słyszę tą samą odpowiedz: nie ma takiej oferty.

Zobaczymy, zostało jeszcze parę dni, musu nie mam na podpisywanie :)

Czy im będzie bliżej końca umowy da się coś z nimi ugrać ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dziś dwa telefony w odstępie pół godziny. Pierwszy tel. - nawet dokładnie nie pamiętam bo nie było szans, żebym się zgodził. Drugi tel. - Universe i 6xC+ za 69 zł, Multiroom 0 zł, wymiana PVR 250 na Pace'a i opłata nadal 0 zł, ale już za drugiego Phillipsa 20 zł i nie ma innej możliwości (teraz mam za 5 zł). Jakby wynajem tego drugiego pozostał na dotychczasowym poziomie, to bym się zgodził. Powiedziałem, żeby zadzwonili jutro a ja się zastanowię. Niby mam jeszcze Sagema na własność ale myślę nad splitterem, więc i tak bym nie miał z niego pożytku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dostałem po 2 miesiącach od migracji list z regulaminem. Mam tam wypisany pakiet Universe+ i wynajem dekodera. O opcji dodatkowej Canal+ Platinum ani słowa. To samo jeśli chodzi o regulaminy. Dostałem regulamin najmu dekodera, pakietu Universe, a o opcji dodatkowej nic. Mimo to kanały te działają. Olać to, czy pisać do nich? Może za pomyłkę jakieś HBO dorzucą za darmo? :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale się dzisiaj zdenerwowałem. Przeglądam sobie ten nowy soft, wchodzę sobie na HBO seriale a tu informacja usługa niedostępna pomimo posiadania opcji .HBO. Na telefoniczne zapytanie w NC+ usłyszałem odpowiedź, że zmigrowałem z Cyfry a teraz w MC+ ta opcja nie jest dostępna. Może później będzie dostępna. A miało być tak dobrze!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dostałem po 2 miesiącach od migracji list z regulaminem. Mam tam wypisany pakiet Universe+ i wynajem dekodera. O opcji dodatkowej Canal+ Platinum ani słowa. To samo jeśli chodzi o regulaminy. Dostałem regulamin najmu dekodera, pakietu Universe, a o opcji dodatkowej nic. Mimo to kanały te działają. Olać to, czy pisać do nich? Może za pomyłkę jakieś HBO dorzucą za darmo? :lol2:

 

Ja mam to samo. Pisałem reklamacje i odpisali że opcji dodatkowych w umowie nie ma bo jest to niestandardowa, indywidualna promocja tylko dla mnie :lol2:

Tak więc nie ma co panikować. Po prostu wysyłają standardowe pisemka gdyby chcieli wszystkim wszystkie opcje wpisywać to by musieli każdemu inną umowę pisać i inny regulamin bo różne rzeczy tu ludzie negocjują a tak to działają na zasadzie drukujemy standardowe pisemko wysyłamy i z głowy :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w otrzymanej umowie również nie mam wpisanej opcji Platinum ale dysponuję mailami potwierdzającymi otrzymanie 6 x C+ na cały okres umowy oraz nagraną na dyktafonie magnetycznym rozmową z konsultantem podczas zawierania umowy. Wbrew temu co twierdzą niedouczone przemądrzałki nie znające podstaw prawnych nagranie prze ze mnie rozmowy z konsultantem może być dowodem w sądzie w przypadku "wypierania" się przez NC+. Nie mniej uważam to za niezwykle mało prawdopodobne z uwagi na fakt, że tysiące osób otrzymało tego typu oferty oraz negatywny szum medialny jaki by to wywołało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj konsultant obiecał universe z 6c + filmbox 6 miesiecy gratis za 49,99 dzis dzwonię upewnić się i mam tylko universe, konsultant twierdzi że innej opcji dla mnie nie ma, mogę złożyć reklamację, co wy na to? kłamią!!!!

 

Złożyłem reklamacje e-mailem, parę dni temu przyszedł list z nr. reklamacji, wczoraj zadzwonił konsultant przeprosił za zaistniałą sytuację (mówił że odsłuchał rozmowę) i włączają mi canal+ czyli mam za 49.99 universe; 6x c+; fimbox 6 m-cy gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultacji w ostatnich dniach umowy oferuja nam pakiety ktorych nie przepuszcza ich system. Jak widac rozmowy sa nagrywane i nc+ pod tym wzgledem podchodzi solidnie do zlozonych reklamacji. Dziwi jednak po co taka szopka? Czy nie mozna zmienic systemu ktory by akcpetowal to co proponuje konsultant. Pewnego rodzaju oferty moga dac tylko wybrani konsultanci. Wiec jak to jest ? Ponosi ich fantazja cenowa ? Szefostwo sie na to zgadza wiec po co problemy z wprowadzeniem danych umow do systemu. Watpie by ich zwierzchnicy nie wiedzieli ze oferuja "platyne" za 59 zl .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

@FazaFm zapewne na forum są ludzie blisko związani z NC+ może ktoś w końcu weźmie sobie do serca to co napisałeś :wink:

wychodzi na to że tak jak nasze oferty są niestandardowe to i platforma taka jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...