ircios Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Stwierdzam fakty i wciąż wierzę.Jezcze 4 dni mi zostały,aby wierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 @ircios tylko nie kombinuj i nie oszukuj ....ludzie juliana są wszędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Nie ma z czym kombinować...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 to był żart... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knaB Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ludzie Juliana pewnie zaglądają tu regularnie także jakiekolwiek chwile zwątpienia mogą być wykorzystane przeciwko nam Bądźmy czujni, nieugięci i twardzi bo, jak mówi klasyk "w życiu trzeba być twardym a nie miętkim" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiz91 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 canal+ silver + 6x c+ i dekoder pace 500 za 69 na 12 miesiecy. Zgodziłem się bo juz zmeczyły mnie te negocjacje a wiecej niz 10 zl sadze ze bym jzu nie ugrał. w ICA wyswietlilo mi się: PAKIET CANAL+ SILVER109zł OPCJE DODATKOWE: KANAŁY CANAL+ FILM I PREMIERE40zł Czy jest wszystko w porządku? Po jakim czasie powinienem miec aktywne kanały bo na chwilę obecna są wszystkie te same ale migrowalem 2 h temu niecale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swirpac Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Witam Obecnie: CANAL+ OPTIMUM HD HD OPTIMUM PROMO HBO HD (dobrane po miesiącu trwania umowy) dekoder Philips 250GB (10zł) ------ 131zł Niestety "zaspałem" z wypowiedzeniem umowy, która obowiązywała do końca czerwca. Za lipiec przyszło mi zapłacić dodatkowe 31zł. Przesiedziałem cały dzień w tym temacie, a następnie wykonałem telefon do NC+ z pytaniem czy mają dla mnie ofertę i usłyszałem 99zł za samą platynę(najpierw Pani dawała platynę+hbo za 149zł). Odmówiłem... Następnego dnia wysłałem wypowiedzenie(to było jakiś tydzień temu) i do tej pory zero odzewu. Pytanie pierwsze to od którego momentu mam liczyć 3miesiące(wypowiedzenia)? Od dnia zakończenia umowy(31czerwiec?), od dnia wysłania wypowiedzenia(18lipiec) czy od dnia przyjęcia/zarejestrowania przez nich wypowiedzenia(kto to wie kiedy?). Interesuje mnie pakiet: Universe +6xC+ Czy mogę na niego liczyć w cenie 69zł? Wiem, że różnica cenowa dość duża, ale rezygnuję z HBO. Generalnie zdaję sobie sprawę, że mają teraz przewagę, bo zaspałem z wysłaniem wypowiedzenia i przez trzy miesiące zgarną dodatkowe 93zł, ale mogę to przeboleć byle tylko później już miesięcznie płacić "cywilizowany" abonament. Na koniec jeszcze dodam, że jestem klientem Cyfry od początku ich istnienia, ale czy oni w ogóle zwracają na to uwagę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 To jeszcze do października będziesz płacił. Jest duża szansa na taką ofertę ale dopiero pod koniec okresu wypowiedzenia, a nawet czasem po nim... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcik Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Witam, niektórzy to mają szczęście do konsultantów;) Mnie umowa z Cyfrą wygasa 31bm. Wypowiedzenie wysłane, zarejestrowane. Dotychczas posiadam Kompakt + paczka C+ Dotychczas jakie telefony miałem to albo mi proponowali Platinium za 99 albo dzisiaj Comfort + paczka C+ za 64zł. Jak mówię coś o Universe + C+ to zawsze słyszę tą samą odpowiedz: nie ma takiej oferty. Zobaczymy, zostało jeszcze parę dni, musu nie mam na podpisywanie Czy im będzie bliżej końca umowy da się coś z nimi ugrać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszo85 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ja miałem dziś dwa telefony w odstępie pół godziny. Pierwszy tel. - nawet dokładnie nie pamiętam bo nie było szans, żebym się zgodził. Drugi tel. - Universe i 6xC+ za 69 zł, Multiroom 0 zł, wymiana PVR 250 na Pace'a i opłata nadal 0 zł, ale już za drugiego Phillipsa 20 zł i nie ma innej możliwości (teraz mam za 5 zł). Jakby wynajem tego drugiego pozostał na dotychczasowym poziomie, to bym się zgodził. Powiedziałem, żeby zadzwonili jutro a ja się zastanowię. Niby mam jeszcze Sagema na własność ale myślę nad splitterem, więc i tak bym nie miał z niego pożytku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpoesp Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 A ja dostałem po 2 miesiącach od migracji list z regulaminem. Mam tam wypisany pakiet Universe+ i wynajem dekodera. O opcji dodatkowej Canal+ Platinum ani słowa. To samo jeśli chodzi o regulaminy. Dostałem regulamin najmu dekodera, pakietu Universe, a o opcji dodatkowej nic. Mimo to kanały te działają. Olać to, czy pisać do nich? Może za pomyłkę jakieś HBO dorzucą za darmo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talooon Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ale się dzisiaj zdenerwowałem. Przeglądam sobie ten nowy soft, wchodzę sobie na HBO seriale a tu informacja usługa niedostępna pomimo posiadania opcji .HBO. Na telefoniczne zapytanie w NC+ usłyszałem odpowiedź, że zmigrowałem z Cyfry a teraz w MC+ ta opcja nie jest dostępna. Może później będzie dostępna. A miało być tak dobrze!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas8887 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 A ja dostałem po 2 miesiącach od migracji list z regulaminem. Mam tam wypisany pakiet Universe+ i wynajem dekodera. O opcji dodatkowej Canal+ Platinum ani słowa. To samo jeśli chodzi o regulaminy. Dostałem regulamin najmu dekodera, pakietu Universe, a o opcji dodatkowej nic. Mimo to kanały te działają. Olać to, czy pisać do nich? Może za pomyłkę jakieś HBO dorzucą za darmo? Ja mam to samo. Pisałem reklamacje i odpisali że opcji dodatkowych w umowie nie ma bo jest to niestandardowa, indywidualna promocja tylko dla mnie Tak więc nie ma co panikować. Po prostu wysyłają standardowe pisemka gdyby chcieli wszystkim wszystkie opcje wpisywać to by musieli każdemu inną umowę pisać i inny regulamin bo różne rzeczy tu ludzie negocjują a tak to działają na zasadzie drukujemy standardowe pisemko wysyłamy i z głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Tylko wiesz brak papieru brak w najgorszym przypadku Twojej racji Owszem nie mówie ze ''nc+'' robic bedzie kazdego w balona ale jakos bedziesz musiał udowodnic swoje racje jakby cos było nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas8887 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ja mam z 15 e_maili od nich w których mam potwierdzenie oferty dodatkowych opcji i kilka innych rzeczy gdyż składałem kilka reklamacji tak więc strachu nie ma Zbieram maile tak na wszelki wypadek jak by jednak chcieli kogoś (np mnie) zrobić w [beep] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heban Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ja w otrzymanej umowie również nie mam wpisanej opcji Platinum ale dysponuję mailami potwierdzającymi otrzymanie 6 x C+ na cały okres umowy oraz nagraną na dyktafonie magnetycznym rozmową z konsultantem podczas zawierania umowy. Wbrew temu co twierdzą niedouczone przemądrzałki nie znające podstaw prawnych nagranie prze ze mnie rozmowy z konsultantem może być dowodem w sądzie w przypadku "wypierania" się przez NC+. Nie mniej uważam to za niezwykle mało prawdopodobne z uwagi na fakt, że tysiące osób otrzymało tego typu oferty oraz negatywny szum medialny jaki by to wywołało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stani Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 wczoraj konsultant obiecał universe z 6c + filmbox 6 miesiecy gratis za 49,99 dzis dzwonię upewnić się i mam tylko universe, konsultant twierdzi że innej opcji dla mnie nie ma, mogę złożyć reklamację, co wy na to? kłamią!!!! Złożyłem reklamacje e-mailem, parę dni temu przyszedł list z nr. reklamacji, wczoraj zadzwonił konsultant przeprosił za zaistniałą sytuację (mówił że odsłuchał rozmowę) i włączają mi canal+ czyli mam za 49.99 universe; 6x c+; fimbox 6 m-cy gratis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FoX12345 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 chyba nikt nie dostał z byłych cyfrowiczów takiej oferty z ceną 50zł/mc. tylko pogratulować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Konsultacji w ostatnich dniach umowy oferuja nam pakiety ktorych nie przepuszcza ich system. Jak widac rozmowy sa nagrywane i nc+ pod tym wzgledem podchodzi solidnie do zlozonych reklamacji. Dziwi jednak po co taka szopka? Czy nie mozna zmienic systemu ktory by akcpetowal to co proponuje konsultant. Pewnego rodzaju oferty moga dac tylko wybrani konsultanci. Wiec jak to jest ? Ponosi ich fantazja cenowa ? Szefostwo sie na to zgadza wiec po co problemy z wprowadzeniem danych umow do systemu. Watpie by ich zwierzchnicy nie wiedzieli ze oferuja "platyne" za 59 zl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 @FazaFm zapewne na forum są ludzie blisko związani z NC+ może ktoś w końcu weźmie sobie do serca to co napisałeś wychodzi na to że tak jak nasze oferty są niestandardowe to i platforma taka jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 A gdzie ta platyna za 59? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 ircios przeciez napisalem w cudzysłowie kazdy wie o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Tak tak,moja odpowiedź też była z przymrużeniem oka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bob psuja Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Witam. A jak wyglada wymiana deka np. z phila na Pejsa? Konsul wpisuje do systemu, idziemy do APS i wymieniamy, czy to bardziej skomplikowane? Trzeba wypisac z systemu stary, a na następny dzien wziąć nowy- tak proponowała konsultantka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shidishi16 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Witam. Wczoraj po poludniu migrowałem do NC+. Mam do dobrania tylko PACE PVR HD z 20zl oplata. Czy tak powinno na ICA pisac ze dobralem dekoder? Zalaczam screena. Brak tam wpisu ze wynajmuje PACE. Prosze o podpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi