Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post, ale czytam te forum regularnie. Podzielę się moją migracją do nc+. Miałem Start C+. Umowa do 22 czerwca. Po złożeniu wypowiedzenia czekałem na telefony z propozycjami i nic... zero odzewu. Kiedy dostałem pismo odnośnie przyjęcia wypowiedzenia, z ciekawości zadzwoniłem czy mają jakąś dla mnie ofertę. Odpowiedź była standardowa: Platinium za 99zł (super promocja, wyjątkowa, tylko dla pana). Podziękowałem. Usłyszałem, że pewnie już nikt nie zadzwoni. I niestety nikt nie zadzwonił. Po otrzymaniu smsa, żeby oddać sprzęt (24.06) z numerem telefonu gdzie znajdę listę punktów nc+, postanowiłem zadzwonić ostatni raz. Konsultantka wskazała mi miejsce oddania sprzętu i zaraz zauważyła, że się kontaktowałem odnośnie oferty i czy jestem jeszcze zainteresowany jej przedłużeniem. Zaproponowała mi comfort z opcją 6xC+ za 69 zł. Stwierdziłem, że interesuje mnie universe z 6xC+ za 59 zł. Powiedziała, że skonsultuje się z przełożonym i da mi odpowiedź. Po ok 10s stwierdziła, że jest zgoda. I tym samym jestem już w nc+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zmigrowałem do nc+

Umowa 12 miesięcy

Platinum+HBO za 99 zł na cały okres umowy

 

Dek nie chcieli wymienic na media ale zrobie tak jak wczesniej pisal @godunow zglosze reklamacje powiedz mi jeszcze @godunow przy czytaniu aneksu miales pytanie ze jestes swiadom tego ze nie beda dzialaly te vod na pace?

 

No ja prawdę mówiąc czekam na minimum taką ofertę ale póki co są nieugięci i wciąż męczą mnie tym za 109 zł :/ (jeszcze głupie teksty w stylu "co Panu zależy te 10 zł :D ) Już mi pomału na nerwy zaczynają działać. Wypowiedzenie do końca czerwca i zobaczymy jak to się rozwinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam, że niektórych z Was nękają wręcz telefonami w okresie wypowiedzenia. Ja wysłałem je na początku maja, umowa do końca czerwca i próby kontaktu były na początku czerwca jedynie (1-2 dni). Kiedy udało im się w końcu dodzwonić i nie zgodzili się na moją propozycję 59zł więcej kontaktów przez kolejne 3 tygodnie nie ma. Zdarzyło się komuś z Was, że już nie dzwonili do końca wypowiedzenia?

 

Ja też mam do końca czerwca, złożyłem wypowiedzenie w kwietniu i ani raz nie dzwonili :/ potwierdzenie przyjecia dostalem dzis smsem i tez sie zastanawiam czy zadzwonią jeszcze :)

 

 

Też mam do końca czerwca umowę.Wypowiedzenie wysłane w kwietniu.Nikt nie dzwonił do tej pory ,wczoraj dostałem smsa że potwierdzaja wypowiedzenie i gdzie mam zdac sprzęt.W C+ od 14 lat ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę z cyfrą do końca lipca 2013r. Mam pytanie czy jeżeli będę wysyłał wypowiedzenie, to jest jakaś różnica(w sensie, kiedy można dostać lepszą ofertę) w przypadku, gdy wyślę je ze względu na koniec umowy czy ze względu na wyłączenie kanałów? I czy ktoś w ogóle dostał satysfakcjonującą ofertę bez wysyłania wypowiedzenia(interesuje mnie pakiet Universe+ z paczką 6xCanal+). Aktualnie mam Canal+ Optimum HD z HD Optimum Promo i najmem Philpisa PVR HD. Od kilku miesięcy płacę 104zł, wcześniej było trochę mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już swoje boje z nc+ zakończyłem. Negocjowałem w imieniu rodziców, do tej pory był pakiet: C+ OPTIMUM HD + HD OPTIMUM PROMO + PACE PVR HD za 65 PLN. Umowa do końca czerwca, wypowiedzenie wysłane.

 

Do tej pory były propozycje w przedziale 79-99 PLN. Wczoraj najpierw telefon ok. 12:00, poprosiłem o kontakt w godz. 15:00-16:00. Zadzwoniła bardzo miła pani ze standardową gadką: dotarło wypowiedzenie, czemu taka decyzja i czy byłbym skłonny ją wycofać. Powiedziałem, że raczej nie, bo był już kontakt ze strony nc+ i przedstawiane oferty były bardzo słabe (w domyśle za drogo). Padła oferta: UNIVERSE+ + 6xC+ + PACE PVR HD + HBO na 6 miesięcy za 49 PLN. Powiedziałem, że na taki pakiet w takiej cenie mogę się zgodzić, pod warunkiem, że bez paczki HBO (kompletnie nie interesują mnie te kanały, a trzeba by było pamiętać za pół roku o rezygnacji). Umowa została oczywiście klepnięta.

 

Dodam jeszcze, że próbowałem ugrać turboBOXa, bo ojciec nie jest z PACE'a do końca zadowolony, ale podobno są kłopoty z dostępnością. Nie nalegałem. Multiroomy czy dodatkowe kanały filmowe mnie nie interesowały.

 

Jeszcze moje uwagi dla tych, co będą migrować. Podczas wspomnianej rozmowy dostałem od razu ofertę za 49 PLN, ale w czasie gadki dwa razy konsultantka wypowiedziała kwotę 59 PLN - nie wiem czy była to pomyłka, czy robiła to celowo. Ja ją poprawiałem, ona przepraszała, ale trzeba zachować czujność. Druga sprawa to czytanie regulaminu. Jako że jest to nowa umowa, trwa to znacznie dłużej niż czytanie aneksów Cyfry+. W moim przypadku konsultantka tak się spieszyła, że rozumiałem co najwyżej 50 procent tego co czytała, więc na wszelki wypadek na końcu jeszcze raz wymieniłem wszystkie składniki pakietu i poprosiłem o potwierdzenie łącznej ceny. Poprosiłem też o prawidłowe wprowadzenie wszystkiego do systemu i wysłanie umowy w wersji papierowej, bo wiem że bywają z tym problemy.

 

Powodzenia w negocjacjach. Ja mam rok spokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę mam do końca lipca 2013. Wypowiedzenie wysłane pod koniec kwietnia. Nie dostałem żadnego sms z potwierdzeniem przyjęcia wypowiedzenia ani też nie wróciło do mnie potwierdzenie odebrania przesyłki pocztowej. W maju zadzwoniłem sam spytać o wypowiedzenie i konsultant potwierdził zarejestrowanie wypowiedzenia. Przedstawił ofertę platyna z mr za ponad 120zl. Podziękował i powiedziałem że jak będą mieli coś lepszego to mogą dzwonić. Jak narazie kompletna cisza, sms o wypowiedzeniu nie dotarł i zero ofert. Dzwonić samemu czy czekać jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę mam do końca lipca 2013. Wypowiedzenie wysłane pod koniec kwietnia. Nie dostałem żadnego sms z potwierdzeniem przyjęcia wypowiedzenia ani też nie wróciło do mnie potwierdzenie odebrania przesyłki pocztowej. W maju zadzwoniłem sam spytać o wypowiedzenie i konsultant potwierdził zarejestrowanie wypowiedzenia. Przedstawił ofertę platyna z mr za ponad 120zl. Podziękował i powiedziałem że jak będą mieli coś lepszego to mogą dzwonić. Jak narazie kompletna cisza, sms o wypowiedzeniu nie dotarł i zero ofert. Dzwonić samemu czy czekać jeszcze?

ja mam to samo.w maju wysłałem.miesiąc temu 3 tel.z zastrzeżonego,których nie odebrałem i cisza.total zero,i jak narazie tym sie nie przejmuje i nie mam zamiaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...