Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Umowa do jutra zero kontaktu z ich strony wypowiedzenie zarejestrowane w lutym (jestem z cyfra od 14 lat) - czekac na ruch z ich strony?

Ani dziś, ani jutro nic już nie zdziałasz. Wniosek? W zasadzie nie jesteś już ich klientem. Oddajesz sprzęt i bierzesz ofertę dla nowych po świętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Jak kogoś migrują a nie dostał listu to ma się wykłucić i ... zadzwonić. Tylko zdajecie sobie sprawę załatwianie spraw z one milion klientów??? Tyle o ile pamiętam jest w cyfrze z paczką c+. To ma się wszystko odbyć na koniec czerwca. Życzę im i nam powodzenia. Dlatego w kwietniu piszę wypowiedzenie umowy z powodu braku jakże niezbędnych do życia kanałów :read::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jutro koniec umowy, wysłałeś wypowiedzenie i się nie odezwali to chyba koniec twojej długoletniej przygody z C+.Mi też jutro się by się skończyła, ale po wysłaniu wypowiedzenia oddzwonili i przedłużyłem umowę na starych warunkach.Zadzwoń po świętach i się upewnij, czy już cię wykluczyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Jak kogoś migrują a nie dostał listu to ma się wykłucić i ... zadzwonić. Tylko zdajecie sobie sprawę załatwianie spraw z one milion klientów??? Tyle o ile pamiętam jest w cyfrze z paczką c+. To ma się wszystko odbyć na koniec czerwca. Życzę im i nam powodzenia. Dlatego w kwietniu piszę wypowiedzenie umowy z powodu braku jakże niezbędnych do życia kanałów :read::D

Cały proces migracji ma potrwać prawdopodobnie do końca lipca jest ona podzielona na trzy etapy (poczytaj w internecie wypowiedż tego żabojada)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do jutra zero kontaktu z ich strony wypowiedzenie zarejestrowane w lutym (jestem z cyfra od 14 lat) - czekac na ruch z ich strony?

Ani dziś, ani jutro nic już nie zdziałasz. Wniosek? W zasadzie nie jesteś już ich klientem. Oddajesz sprzęt i bierzesz ofertę dla nowych po świętach.

Niekoniecznie tak musi byc, ma 30 dni na oddanie sprzetu a w tym czasie moga sie jeszcze z nim kontaktowac z oferta przejscia do nc+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli umowa zakończyła się 31.03 to nie oznacza że już koniec, po otrzymaniu listu z prośbą o pozostanie jest jeszcze na to do 3dni po zakończeniu umowy na rozmowy i po uzgodnieniu ciągniemy dalej umowę... info własne doświadczenie nie jednokrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem. Wyborcza chyba drukowała. Tak czy siak na koniec każdego z tych okresów wiadomo co będzie na infolinii. Etap dotyczący abo z paczką c+ chyba do końca czerwca. Nie wyobrażam sobie by dzwonili w okresie urlopowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem. Wyborcza chyba drukowała. Tak czy siak na koniec każdego z tych okresów wiadomo co będzie na infolinii. Etap dotyczący abo z paczką c+ chyba do końca czerwca. Nie wyobrażam sobie by dzwonili w okresie urlopowym.

w czerwcu nie dostaną urlopów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbardziej przykre jest to iż nawet już przystając na ich ceny dla świętego spokoju, tego spokoju nie wiadomo ile będzie z powodu niegwarantowanych programów :|

dlatego nawet jak mi dadzą jakąś ciekawą ofertę po złożeniu pisemnej rezygnacji to nie wiem czy zdecyduję się przejść... martwi mnie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbardziej przykre jest to iż nawet już przystając na ich ceny dla świętego spokoju, tego spokoju nie wiadomo ile będzie z powodu niegwarantowanych programów :|

 

Włąsnie to jest jedno z tych przegięc NC+ które drażnią mnie najbardziej - profilaktycznie wkładajana tą listę wszystko co maja ochotę wypier.... w najbliższym czasie i żeby czasem nie było chętnych do tego by rezygnować. Mogli by zrobić gwiazdkę przy każdym kanale i powiedzeć ze go nie gwarantują ale 179 masz płacić.... TO JEST ZAGWARANTOWANE :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślałem do czasu jak się dowiedziałem , że przedłużylem umowę 26 marca ok 13.00 mimo że się nie zgodziłem i powiedziałem że poczekam do końca lipca bo wtedy mi się kończy umowa a Pani mnie poinformowała że przedłużyłem na Pakiet Gold + Hbo czyli wsadzili mi bez mojej wiedzy taką samą cenę jak teraz płacę czyli 119 zł . Sprawa w reklamacji a rozmowa do odsłuchu. Radzę bardzo uważać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nikomu z dotychczasowych abonentów cyfry nie udało się wynegocjować platinum za 89 zł gołego bez MR.

 

Właśnie też się nad tym zastanawiam. Jeśli dostałbym propozycję platinum za 89zł, bez dodatkowej opłaty za Philips PVR to wziąłbym nawet i dzisiaj. Ale obecnie widzę taką dziwną politykę nc+, że nie można zejść z ceny. Jeśli do tej pory płaciłem 139zł (patrz mój opis), to póki co nie oferują nic tańszego mimo mojej deklaracji w rozmowach telefonicznych, że chcę platinum bez HBO, Cinemax i Filmbox. Dotychczas proponowano mi:

1) All Inclusive 179zł

2) Platinum 149zł

i tekst... "że nie ma dla Pana innych ofert". No to czekam dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...