Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

@banita24, dają, ale klientom na wylocie, tuż przed końcem umowy, albo takim draniom, których chcą mieć tak czy inaczej z głowy, bo są dla nich zbyt asertywni. :)

 

Mnie tak dali, choć umowa kończyła mi się dopiero na koniec lipca i teraz mam właśnie U+ z kanałami plus za 59, co i tak uważam przepłaciłem.

 

Resztę mam w CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepsze oferty sa na dwa tyg przed koncem umowy czyli przykladaowo jak macie oferte do konca czerwca to teraz dopiero w polowie miesiaca uzyskacie dobra oferte, druga rzecz jest taka ze nie mozecie sie powolywac na to ze wiecie jakie sa oferty bo znacie je z forum poniewaz to nie jest podstawa do tego zeby konsultant taka oferte wam przedstawil trzeba sie powolac na przejscie do konkurecji jakie kanaly ogladacie itp sa to tak zwane slowa klucz po ktorych kosultant moze przeds lepsza propozycje jak juz nie jeden pisal trzeba to madrze wynegocjowac kultutralna rozmowa a nie jak jakis napaleniec ze jak wiem jaka jest oferta i jak nie dacie mi takiej to nic nie wezem kazda firma ma swoje procedury a konsultanic sa z tego rozliczani. Druga sprawa jest tez wydaje mi sie logiczna im gorsza oferta dla klienta tym lepsza prowizja dla konsultanta takze nie ma sie co dziwic ze staraja sie sprzedac lepsze dla nich ofery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Krótko o moim doświadczeniu z migracją. Umowa do 31.05. Wypowiedzenie wysłane w ostatnich dniach kwietnia z racji zbliżającego się końca umowy. Pierwszy kontakt w sprawie migracji ok. 15 maja, oczywiście niesatysfakcjonująca propozycja Platinium za 99 zł. Później nastąpił ciąg dziwnych zdarzeń - przez kolejne ok. 2 tygodnie klikadziesiąt połączeń z numeru ukrytego (średnio po 2 - 4 dziennie za wyjątkiem weekendów). Nie byłoby może w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że po 2 - 3 sygnałach połączenia się urywały, tak więc najczęściej nie było nawet możliwości ich odebrania. Jeżeli natomiast udało się odebrać po drugiej stronie cisza i rozłączanie połączenia. Już zaczęliśmy z żoną podejrzewać, że ktoś robi nam głupie numery, ale po migracji do nc+ cała akcja z głuchymi telefonami się skończyła. Ciekawe, czy ktoś z Was miał podobne doświadzczenia. Przypuszczam, że najprawdopodobniej towarzystwo z infolinii zaczęło w maju "wirtualnie" nabijać wyniki lub przyjęto taktykę na wymęczenie klienta.

A teraz najlepsze: 31 maja telefon od pani z DUK. Pytanie, dlaczego dotychczasowe oferty nas nie zainteresowały? (kurde jakie oferty się pytam??) Ostatecznie po rozmowie i niezbyt pasjonujących "negocjacjach" stanęło na U+ oraz 6xC+ oraz dotychczasowy dekoder wszystko gwarantowane przez 12 m-c w cenie 59 zł/mc. Pani powtarzała dwukrotnie ofertę, bo chciałem się upewnić, że proponuje właśnie taką ofertę, następnie przeczytała jej warunki po raz trzeci przy potwierdzaniu i zawieraniu umowy (to żona jest abonentem), co również słyszeliśmy oboje oraz jeszcze dwie inne osoby (przez głośnomówiący). I jakie było moje zdziwienie, gdy 3 czerwca wobec braku wszystkich C+ dzwonię na infolinię nc+ z zapytaniem, why?, a Pan mówi mi, że w systemie nie ma żadnych C+, jest tylko pakiet U+!!!!

Oczywiście złożyłem automatycznie reklamację na niezgodność z zawartą umową i zobaczymy, jak to się dalej rozwinie. Skoro nagrywają każdą rozmowę, to finał może być według mnie tylko jeden, bo wiem co słyszałem i o czym rozmawiałem. Abstra[beep]ąc od tego cała sytuacja jest żenująca - dla mnie jest to zwykłe oszustwo, bo nikt z nc+ nie przekona mnie, że można coś źle przypadkiem do systemu wprowadzić, gdy w takich okolicznościach się przedłuża umowę i trzykrotnie potwierdza jej zawartość. Zresztą w C+ jesteśmy od 4 lat, dwukrotnie przedłużaliśmy umowy przez DUK i nigdy dotąd nie spotkasliśmy się z takim oszustwem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IRCIOS

 

STANDARD to multiroom w cyfrze+ 2 karty a w N to dwa dekodery połaczone kablem

 

 

A zauważyłem ze osoby które migrowały z 6 x CANAL+ inaczej mają nazwane opcje dodatkowe:

UNIVERSE+ - mają w ICA: PLATINUium OP

a

SILVER + mają w ICA: KANAŁY CANAL+ PREMIER I FILM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomi_r , ale dlaczego to się zdarza jak dzwonią z Krakowa (iti)?to jest dziwne

 

Iricos ja nie wiem dlaczego się tak zdarza i skąd oni w ogóle dzwonią (wyświetla się jako ukryty numer). Opisałem tylko nasze doświadczenia i fakt, że wkurzyło nas to :evil: . Przeciez to zwykła żenada tym bardziej w sytuacji, gdy są na cenzurowanym i w dodatku, kiedy każda rozmowa jest nagrywana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@banita24, dziś już nie dałbym za to 79 złotych, bo dla mnie na dzień dzisiejszy, to co oferują, nie jest warte więcej, niż 49-59 PLN.

 

Może dlatego, że nc+, to obecnie w moim przypadku tylko uzupełnienie oferty. ;)

 

człowieku ludzie płacili za ten pakiet ponad 100zł po fuzji i nie grymasili a ty bredzisz,że nie jest warte więcej niz 49-59zł,przed fuzją po mega targowaniu canal+optium był za 62-65 zł i ludzie którzy dostali ten pakiet w takiej cenie byli szczęśliwi a dodaj do tego jeszcze hbo za które brali po 19zł ! czyli teraz jest więcej wytwórni i praw sportowych i JEST TANIEJ a ty głupoty wypisujesz,że nie jest warte 49-59zł! za 79zł brałbym z podziękowaniem taki pakiet ale nie mam takiej możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepsze oferty sa na dwa tyg przed koncem umowy czyli przykladaowo jak macie oferte do konca czerwca to teraz dopiero w polowie miesiaca uzyskacie dobra oferte, druga rzecz jest taka ze nie mozecie sie powolywac na to ze wiecie jakie sa oferty bo znacie je z forum poniewaz to nie jest podstawa do tego zeby konsultant taka oferte wam przedstawil trzeba sie powolac na przejscie do konkurecji jakie kanaly ogladacie itp sa to tak zwane slowa klucz po ktorych kosultant moze przeds lepsza propozycje jak juz nie jeden pisal trzeba to madrze wynegocjowac kultutralna rozmowa a nie jak jakis napaleniec ze jak wiem jaka jest oferta i jak nie dacie mi takiej to nic nie wezem kazda firma ma swoje procedury a konsultanic sa z tego rozliczani. Druga sprawa jest tez wydaje mi sie logiczna im gorsza oferta dla klienta tym lepsza prowizja dla konsultanta takze nie ma sie co dziwic ze staraja sie sprzedac lepsze dla nich ofery.

 

i ten system dla mnie jest chory, na tym tracą klientów. Ja mam swój honor i już żadnej oferty nawet za 1 zł miesięcznie nie przyjmę, skoro ciągle było dla mnie za 99 zł a dla innych nawet 49 zł. Koniec, honor trzeba zachować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@banita24, dziś już nie dałbym za to 79 złotych, bo dla mnie na dzień dzisiejszy, to co oferują, nie jest warte więcej, niż 49-59 PLN.

 

Może dlatego, że nc+, to obecnie w moim przypadku tylko uzupełnienie oferty. ;)

 

człowieku ludzie płacili za ten pakiet ponad 100zł po fuzji i nie grymasili a ty bredzisz,że nie jest warte więcej niz 49-59zł,przed fuzją po mega targowaniu canal+optium był za 62-65 zł i ludzie którzy dostali ten pakiet w takiej cenie byli szczęśliwi a dodaj do tego jeszcze hbo za które brali po 19zł ! czyli teraz jest więcej wytwórni i praw sportowych i JEST TANIEJ a ty głupoty wypisujesz,że nie jest warte 49-59zł! za 79zł brałbym z podziękowaniem taki pakiet ale nie mam takiej możliwości.

Ja mam płacić za universa i 6 C+ 59 zł i zgadzam się, że mniej więcej tyle to jest warte, a jak wyłączą część kanałów niegwarantowanych to wartość tego jeszcze spadnie. Przecież Jego Cień napisał, żt to jest warte 49-59 zł. Powiedzmy, ze i te 65 zł też może być, ale nie więcej. Mnie już kilku kanałów brakuje, a jak wyłączą CC czy coś z Disneya czy Viacom dla dzieci to już zupełnie będzie słabo. Szczerze mówiąc skończą się ligi to nie będzie co oglądać. Właściwie gdyby nie sport z Canal+ to osobiście nie widziałbym powodu, aby brać nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

człowieku ludzie płacili za ten pakiet ponad 100zł po fuzji i nie grymasili a ty bredzisz,że nie jest warte więcej niz 49-59zł,przed fuzją po mega targowaniu canal+optium był za 62-65 zł i ludzie którzy dostali ten pakiet w takiej cenie byli szczęśliwi a dodaj do tego jeszcze hbo za które brali po 19zł ! czyli teraz jest więcej wytwórni i praw sportowych i JEST TANIEJ a ty głupoty wypisujesz,że nie jest warte 49-59zł! za 79zł brałbym z podziękowaniem taki pakiet ale nie mam takiej możliwości.

Te wytwórnie filmowe i Serie A już mieliśmy i teraz doszło tylko LM i LE.Piszesz,ze jest taniej.To wytłumacz mi skoro teraz płacę za Superpremium HD+ Cinemax 118 zł i za to samo w chwili obecnej wołają 145 zł + aktywacja 199 zł za mediabox lub 49zł i 10 zł co miesiąc.I pokaż mi gdzie masz taniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...