Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kingofsouth
@Kibo no Hikari: znajdź mi tutaj wpis osoby, która otrzymała na maila warunki umowy a później przystała na umowę. Pomogę Ci: nie ma tu takiej.

 

@Krzychooo o takie coś ci chodziło :?::wink:

 

29.04.13 Pakiet "GOLD"

 

image.jpg

 

 

01.10.13 Pakiet "Full Extra"

 

image.jpg

PS.Polecam takie coś zawsze to jakiś dowód na wypadek reklamacji

przyszli migranci to dla was info :wink:

Mnie to wiele zachodu nie kosztowało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to chyba nie mam szczęścia ;/

Umowa dobiegła końca 31.10

 

Tak jak tu radziliście czekałem twardo na telefon z nc+, ale do dzisiaj cisza. W końcu sam zadzwoniłem (222200191) z pytaniem gdzie zdać sprzęt i jak wygląda cała procedura.

Miła Pani grzecznie wytłumaczyła co i jak po czym się ze mną pożegnała - nie pytała ani o powód odejścia, ani czy chciałbym migrować, nic z tych rzeczy.

 

Mam wrażenie, że w systemie przy moim nazwisku mają adnotację: "pozbyć się".

Klient od początku istnienia Canal+ w Polsce...

 

Nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego do wielu z Was dzwonią i naciskają o migrację, a u mnie taka obojętność ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas na zdanie sprzętu po umowie z C+ masz do końca listopada. To jeszcze ponad 2 tygodnie. Poczekaj jeśli możesz. Zawsze możesz zadzwonić kilka razy jeszcze do końca listopada.

Jeszcze jest jedna opcja że przy zdawaniu sprzętu ci w punkcie zaproponują ciekawą ofertę. Też były takie przypadki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer znalazłem w tym temacie kilka stron wstecz.

Bezpośrednio do działu utrzymania klienta raczej nie da się dodzwonić.

Do punktu mam daleko i nie słyszałem żeby ktokolwiek dostał tam dobrą oferte.

Maila w sumie mogę napisać, nie zaszkodzi.

 

edyt:

 

Moja sytuacja jest o tyle niekorzystna, że nie mogę czekać do ostatniego dnia z nadzieją że się uda, za duże ryzyko.

Do punktu ze sprzętem też nie za bardzo, bo jak nie dostanę nic ciekawego to mam powiedzieć, że jednak nie oddam im sprzętu :D ?

 

Mogę prosić o przypomnienie co kryje się pod skrótem APS?

 

edyt 2:

dzwonić oczywiście mogę jeszcze kilka razy, ale czy oni przypadkiem nie zaznaczają tego w systemie i jeśli zauważą, że ktoś dzwoni wielokrotnie żeby zapytać o zdanie sprzętu czy nawet o ofertę to chyba szybko wysnują wnioski, że to mi zależy bardziej niż im i cena pójdzie zamiast w dół to jeszcze w góre...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

oto na takich warunkach przeszedlem do NC+ (dodam ze umowę z cyfra mialem podpisana w marcu czyli jeszcze by obowiazywala przez rok, )

oto na takich warunkach przeszedlem do NC+

 

- pakiet CANAL+ Platinum w cenie 99 zł miesięcznie,

- opcja HBO bezpłatnie przez 18 miesięcy,

- opcja Multiroom bezpłatnie przez 18 miesięcy,

- najem dekodera ultraBox+ bezpłatnie przez 18 miesięcy,

- najem drugiego terminalu ultraBox+ do opcji Multiroom, w cenie 10 zł

przez 18 miesięcy.

 

 

 

Wysokość opłaty miesięcznej od 1 listopada 2013 roku wyniesie 109 zł.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...