Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przeleciałem cały wątek i był może jeden lub dwa wpisy o tym, że możliwe jest otrzymanie

Universe + C+Platinum +HBO(6 m-cy) za ok. 59zł jeśli wcześniej nie posiadało się kanałów Cyfry + tylko goły Optimum HD.

 

Czy ktoś otrzymał rzeczywiście taką propozycję i czy po podpisaniu umowy jest to pełny pakiet C+ Platinum, czy tylko dwa kanały c+ Family i jeszcze jakiś jeden?

 

 

(obecnie Optimum HD + Pace PVR 500 za 57zł do końca czerwca, wyp. wysłane)

Pierwsza oferta:

Silver + C+Platinum + 9m-cy (cinemax lub fimbox lub redlight lub noc) umowa na 18mcy, ale po rozmowie z kierownikiem pani powiedziała

że się pomyliła i C+ Plat nie da, tylko Universe + dodatki za 64zł.

 

Kolejne telefony to już szkoda gadać, oferty znacznie gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dogadałem się z nc+. Po 40 minutach rozmowy doszliśmy do tego:

Canal+Gold + HBO

Opcja Canal+Platinum

Cinemax

Filmbox

Pace PVR

Umowa na 12 miesięcy, 139 zł/m-c... Nic oszałamiającego ale już nie miałem siły... Pani odczytywała 15 minut regulaminy. Trochę to dziwne mają, że trzeba wsiąść Gold z opcja Platinum aby mieć HBO za darmo....Oczywiście na moim Pace nie odbiorę ekskluzywnych kolekcji, Polsatu HD - to mnie pani poinformowała... nie wiem jak zatem ktoś tam składał reklamacje skoro już teraz odczytują takie oświadczenia....uff... Straszny jest brak konkurencji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotychczas Kompakt + opcja HD za 11zł.

 

W końcu zadzwonili... Umowa kończyła się z końcem tego m-ca. W kwietniu wysłane wypowiedzenie.

Wcześniej i w APS i na infolinii oferowali tylko i wyłącznie Silver+ najpierw za 79zł a później za 64zł (BEZ dodatkowych C+). Universe+ oferowano mi tylko i wyłącznie po wielkiej łasce za 59zł.

 

Dzisiaj: Universe+ za 49zł + wymiana Sagecom na Pace 500 + sami zaproponowali Filmbox na 6 m-cy. Ja jestem zadowolony. W sumie to i tak dużo za dużo, bo mało oglądam tv...

 

Nie mogli tak od razu? ;-)

 

Na moje, że wziąłbym Silver+ za 64zł, ale z pełną paczką C+, niestety, nie da rady, bo to oferta dla tych, co niby mieli C+ wcześniej. Mi akurat na C+ nie zależało aż tak bardzo. Bardziej na NC+GO, który ma być w ofercie za dodatkową opłatą 15zł, a który to jest z darmo w pakiecie Silver+. Miałem też do wyboru Ipla u konkurencji, co od razu zakomunikowałem konsultantowi. Niestety, nie dało rady. Pewnie gdybym odrzucił tą ofertę, to jutro, albo pojutrze zadzwoniliby znowu i pewnie zgodziliby się na te C+, ale j/w, jestem zadowolony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę do tych co zmigrowali o pomoc. Wypowiedzenie wysłane ponieważ dostałem oferty do bani: Gold za 89zł i Platinum za 99zł. Obecnie posiadam Canal+ Kompakt + HBO + Pace PVR za 82zł.

1. Najbardziej zależy mi na piłce stąd też moje zaintereowanie paczką C+.W jakich pakietach i za ile to dostaliście?

2. Żonie natomiast zależy troche na HBO. Za ile to można wyrwać z paczką z C+?

3. Czy wogóle ten platinum jest warty świeczki tj. konkretnie chodzi mi o te VOD: Seriale+,Canal+VOD,VOD+,Tvp prapremiery. Czy tam jest wogóle coś interusującego? i czy ja na swoim dekoderze (nie jest podłączony do internetu) będe miał pełny dostęp do tego?

4. Najbardziej to by mnie urządzał Universe + paczka C+ + HBO bo nie ma róznicy między Universe a Platinum (tylko te VOD). Czy można to wogóle dostać w takiej konfiguracji?

5. W ostateczności jak będą twardzi to moge się zgodzić na Platinum za 89zł + HB0 czyli de facto dołożyć te 7zł do interesu :-).

Co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bibo999
natala napisał(a):

Bibo999 czy mogę wysłać jeszcze jedno wypowiedzenie dotyczące usunięcia kanałów w którym miesiącu i ja to napisać

 

Na obecną chwilę nie możesz wysłać... dopiero jak faktycznie wyłączą kanały, czyli od 1 lipca.

Tak jak kolega iricios zauważył, czy jest sens pisać jedno wyp w sierpniu i teraz na lipiec.

Hmmmm, jak uważasz....... czas do namysłu do lipca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dogadałem się z nc+. Po 40 minutach rozmowy doszliśmy do tego:

Canal+Gold + HBO

Opcja Canal+Platinum

Cinemax

Filmbox

Pace PVR

Umowa na 12 miesięcy, 139 zł/m-c... Nic oszałamiającego ale już nie miałem siły... Pani odczytywała 15 minut regulaminy. Trochę to dziwne mają, że trzeba wsiąść Gold z opcja Platinum aby mieć HBO za darmo....Oczywiście na moim Pace nie odbiorę ekskluzywnych kolekcji, Polsatu HD - to mnie pani poinformowała... nie wiem jak zatem ktoś tam składał reklamacje skoro już teraz odczytują takie oświadczenia....uff... Straszny jest brak konkurencji

 

Nie chcę ci @wujektom psuć humoru ale skąd ci się wzięło, że masz hbo za darmo? Przeliczyłeś to sobie? Bo jeśli ująłeś w tym zestawieniu wszystko (chyba, że zapomniałeś o MR), to nie wygląda mi na to byś cokolwiek poza c+platinum miał za darmo. A już na pewno nie hbo. No chyba, że golda masz w cenie jak dla nowego klienta. Rozumiem, że trafiłeś na ścianę i nie dało się zejść z ceny ale po co powtarzać po konsultantach taki kit, że hbo za darmo to od golda... Jeszcze się ktoś zasugeruje negocjując. Za takie "darmo" lepiej podziękować i wziąć płatne, przynajmniej możesz odłączyć jak będzie potrzeba zejścia z kosztów.

 

A teraz coś z zupełnie innej beczki: czy wszyscy, którzy zmigrowali z hbo nie mają udostępnionego czegoś, co w cyfrze nazywało się hbo seriale? Ja nie mam. Dzwoniłam - wyjaśnili , że w nc nie udostępniają "na razie" tej opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynegocjowałem pakiet (Universe+ , 6xC , HBO ) dziś o godz 19 przeszły uprawnienia czyli włączyli Universe + ale na kanałach

CANAL+ i HBO - że niby BRAK UPRAWNIEŃ - miał ktoś podobnie czy potrzebują jeszcze paru dni na włączenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce Cię straszyć, ale najpewniej włączyli Ci sam Universe+, spokojnie wielu użytkowników tego forum to już przerabiało ( w tym ja) :D:jupi: Masz dwa wyjścia zadzwonić do nich jutro, próbować to sprostować, ale na moje oko stracisz tylko czas i będziesz się gorączkował albo od razu złożyć reklamacje (i radzę abyś wybrał to drugie) i prosić o odsłuchanie tej rozmowy migracyjnej co miała miejsce wczorajszego dnia. Bije o zakład, że posiadasz sam Universe+, a gdy jutro zadzwonisz do nich usłyszysz magiczne zdanie: "Jest pan posiadaczem Universe za 49zł, ja tu niestety nie widzę 6x Canal czy HBO" Złożyć reklamacje i czekać 30 dni na jej rozpatrzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ICA widnieje u mnie tylko Universe+

 

Jest też drugie wyjście w ciągu 10 dni można zrezygnować z usługi NC+ większość chyba o tym nie wie jeżeli jutro usłyszę to co mówisz wyślę kolejne wypowiedzenie znowu stracę 5zł - BRAK MI SŁÓW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że umowy, które są przedłużane przez telefon nie kwalifikują się pod ten "paragraf?", o którym wspomniałeś tutaj. Wystarczy tylko, że zadzwonisz dziś do nich i złożysz stosowne zażalenie (reklamacje), jak konsultant Ci mówił o opcji 6x Canal+ to śpij spokojnie odsłuchają i Ci włączą, musisz czekać 30 dni na rozpatrzenie wniosku, a raczej powinienem powiedzieć: "do 30 dni". Ja w swoim ICA mam Canal+ Silver + Ultrabox. Złożyłem reklamacje i ją uwzględnili, mam wszystkie rozmowy meila odpowiedź reklamacyjną od nich, więc to jestem spokojny :)

 

Chłopaki: Czy ktoś ma te "złote" aneksy, których nie można dostać od 23 maja, a miały być do 10 dni roboczych nam dostarczone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwalifikują nawet sam konsultant mnie o tym poinformował że mam możliwość w ciągu 10 dni na odstąpienie od umowy z nc+ - swoją droga jest ktoś kto mimo wynegocjowanego platinum czyli 6xC dostał odpowiedz negatywną w sensie nie uznaną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę do tych co zmigrowali o pomoc. Wypowiedzenie wysłane ponieważ dostałem oferty do bani: Gold za 89zł i Platinum za 99zł. Obecnie posiadam Canal+ Kompakt + HBO + Pace PVR za 82zł.

1. Najbardziej zależy mi na piłce stąd też moje zaintereowanie paczką C+.W jakich pakietach i za ile to dostaliście?

2. Żonie natomiast zależy troche na HBO. Za ile to można wyrwać z paczką z C+?

3. Czy wogóle ten platinum jest warty świeczki tj. konkretnie chodzi mi o te VOD: Seriale+,Canal+VOD,VOD+,Tvp prapremiery. Czy tam jest wogóle coś interusującego? i czy ja na swoim dekoderze (nie jest podłączony do internetu) będe miał pełny dostęp do tego?

4. Najbardziej to by mnie urządzał Universe + paczka C+ + HBO bo nie ma róznicy między Universe a Platinum (tylko te VOD). Czy można to wogóle dostać w takiej konfiguracji?

5. W ostateczności jak będą twardzi to moge się zgodzić na Platinum za 89zł + HB0 czyli de facto dołożyć te 7zł do interesu :-).

Co sądzicie?

 

Universe + i 6xC+ i hbo 6msc powinenes dostac za 59zl to jest realne wszystko zalezy od Ciebie powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawa telekomunikacyjna daje operatorowi furtkę w postaci tzw momentu rozpoczęcia świadczenia usług. Jeśli komuś zdążyli uruchomić nowe pakiety przed upływem 10 dni od daty umowy, to klauzula o odstąpieniu od umowy świadczonej na odległość przestaje obowiązywać.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę ci @wujektom psuć humoru ale skąd ci się wzięło, że masz hbo za darmo? Przeliczyłeś to sobie? Bo jeśli ująłeś w tym zestawieniu wszystko (chyba, że zapomniałeś o MR), to nie wygląda mi na to byś cokolwiek poza c+platinum miał za darmo. A już na pewno nie hbo. No chyba, że golda masz w cenie jak dla nowego klienta. Rozumiem, że trafiłeś na ścianę i nie dało się zejść z ceny ale po co powtarzać po konsultantach taki kit, że hbo za darmo to od golda... Jeszcze się ktoś zasugeruje negocjując. Za takie "darmo" lepiej podziękować i wziąć płatne, przynajmniej możesz odłączyć jak będzie potrzeba zejścia z kosztów.

 

A teraz coś z zupełnie innej beczki: czy wszyscy, którzy zmigrowali z hbo nie mają udostępnionego czegoś, co w cyfrze nazywało się hbo seriale? Ja nie mam. Dzwoniłam - wyjaśnili , że w nc nie udostępniają "na razie" tej opcji.

 

Nie zepsułaś mi humoru :) Za darmo mam Platinum (opcję) a cała oszczędność to 15 złotych... Mnie się po prostu już nie chce z nimi gadać... Teraz płacę 136 złotych i tyle mogłem dać...Postem się nie chwaliłem tylko informowałem. Powodzenia w negocjacjach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że umowy, które są przedłużane przez telefon nie kwalifikują się pod ten "paragraf?", o którym wspomniałeś tutaj. Wystarczy tylko, że zadzwonisz dziś do nich i złożysz stosowne zażalenie (reklamacje), jak konsultant Ci mówił o opcji 6x Canal+ to śpij spokojnie odsłuchają i Ci włączą, musisz czekać 30 dni na rozpatrzenie wniosku, a raczej powinienem powiedzieć: "do 30 dni". Ja w swoim ICA mam Canal+ Silver + Ultrabox. Złożyłem reklamacje i ją uwzględnili, mam wszystkie rozmowy meila odpowiedź reklamacyjną od nich, więc to jestem spokojny :)

 

Chłopaki: Czy ktoś ma te "złote" aneksy, których nie można dostać od 23 maja, a miały być do 10 dni roboczych nam dostarczone?

Mnie konsultantka wspominała o tych 10-ciu dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...