arzak Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Przeleciałem cały wątek i był może jeden lub dwa wpisy o tym, że możliwe jest otrzymanie Universe + C+Platinum +HBO(6 m-cy) za ok. 59zł jeśli wcześniej nie posiadało się kanałów Cyfry + tylko goły Optimum HD. Czy ktoś otrzymał rzeczywiście taką propozycję i czy po podpisaniu umowy jest to pełny pakiet C+ Platinum, czy tylko dwa kanały c+ Family i jeszcze jakiś jeden? (obecnie Optimum HD + Pace PVR 500 za 57zł do końca czerwca, wyp. wysłane) Pierwsza oferta: Silver + C+Platinum + 9m-cy (cinemax lub fimbox lub redlight lub noc) umowa na 18mcy, ale po rozmowie z kierownikiem pani powiedziała że się pomyliła i C+ Plat nie da, tylko Universe + dodatki za 64zł. Kolejne telefony to już szkoda gadać, oferty znacznie gorsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Jeśli umowa do końca czerwca to masz jeszcze sporo czasu na migracje, teraz takiej oferty nie dostaniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Wypowiedzenie z cyfry+ wysłać na: nc+ Skr. pocztowa nr 8 02-100 Warszawa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Zamiast "nc+" w adresie daj "CANAL+ Cyfrowy S.A.". Reszta adresu OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Dzięki, a jak to wyślę poleconym za potwierdzeniem odbioru, to jak dostanę to potwierdzenie? Skoro to idzie na skrytkę pocztową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 A myślisz że skrytka odbiera listy? Przecież jakiś przedstawiciel odbiera i potwierdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Ok dzięki. A zwykły polecony wystarczy? Czy lepiej mieć to potwierdzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Lepiej potwierdzenie, choć w necie też można sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Dzięki to piszę i idę wysłać. Może zejdą z ceny za universe+ z 49zł. Ewentualnie dodadzą coś extra. Bo póki co to nic nie da rady. Samo universe+ i nic nie da się dołożyć. Tak samo z ceny niżej nie schodzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Właśnie dogadałem się z nc+. Po 40 minutach rozmowy doszliśmy do tego: Canal+Gold + HBO Opcja Canal+Platinum Cinemax Filmbox Pace PVR Umowa na 12 miesięcy, 139 zł/m-c... Nic oszałamiającego ale już nie miałem siły... Pani odczytywała 15 minut regulaminy. Trochę to dziwne mają, że trzeba wsiąść Gold z opcja Platinum aby mieć HBO za darmo....Oczywiście na moim Pace nie odbiorę ekskluzywnych kolekcji, Polsatu HD - to mnie pani poinformowała... nie wiem jak zatem ktoś tam składał reklamacje skoro już teraz odczytują takie oświadczenia....uff... Straszny jest brak konkurencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empireus Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Dotychczas Kompakt + opcja HD za 11zł. W końcu zadzwonili... Umowa kończyła się z końcem tego m-ca. W kwietniu wysłane wypowiedzenie. Wcześniej i w APS i na infolinii oferowali tylko i wyłącznie Silver+ najpierw za 79zł a później za 64zł (BEZ dodatkowych C+). Universe+ oferowano mi tylko i wyłącznie po wielkiej łasce za 59zł. Dzisiaj: Universe+ za 49zł + wymiana Sagecom na Pace 500 + sami zaproponowali Filmbox na 6 m-cy. Ja jestem zadowolony. W sumie to i tak dużo za dużo, bo mało oglądam tv... Nie mogli tak od razu? Na moje, że wziąłbym Silver+ za 64zł, ale z pełną paczką C+, niestety, nie da rady, bo to oferta dla tych, co niby mieli C+ wcześniej. Mi akurat na C+ nie zależało aż tak bardzo. Bardziej na NC+GO, który ma być w ofercie za dodatkową opłatą 15zł, a który to jest z darmo w pakiecie Silver+. Miałem też do wyboru Ipla u konkurencji, co od razu zakomunikowałem konsultantowi. Niestety, nie dało rady. Pewnie gdybym odrzucił tą ofertę, to jutro, albo pojutrze zadzwoniliby znowu i pewnie zgodziliby się na te C+, ale j/w, jestem zadowolony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natala Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Bibo999 czy mogę wysłać jeszcze jedno wypowiedzenie dotyczące usunięcia kanałów w którym miesiącu i ja to napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziak Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Mam prośbę do tych co zmigrowali o pomoc. Wypowiedzenie wysłane ponieważ dostałem oferty do bani: Gold za 89zł i Platinum za 99zł. Obecnie posiadam Canal+ Kompakt + HBO + Pace PVR za 82zł. 1. Najbardziej zależy mi na piłce stąd też moje zaintereowanie paczką C+.W jakich pakietach i za ile to dostaliście? 2. Żonie natomiast zależy troche na HBO. Za ile to można wyrwać z paczką z C+? 3. Czy wogóle ten platinum jest warty świeczki tj. konkretnie chodzi mi o te VOD: Seriale+,Canal+VOD,VOD+,Tvp prapremiery. Czy tam jest wogóle coś interusującego? i czy ja na swoim dekoderze (nie jest podłączony do internetu) będe miał pełny dostęp do tego? 4. Najbardziej to by mnie urządzał Universe + paczka C+ + HBO bo nie ma róznicy między Universe a Platinum (tylko te VOD). Czy można to wogóle dostać w takiej konfiguracji? 5. W ostateczności jak będą twardzi to moge się zgodzić na Platinum za 89zł + HB0 czyli de facto dołożyć te 7zł do interesu . Co sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Bibo999 czy mogę wysłać jeszcze jedno wypowiedzenie dotyczące usunięcia kanałów w którym miesiącu i ja to napisać ale jak umowa ci się kończy w sierpniu,to czy to jest sens pisać w lipcu kolejnego?chyba nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bibo999 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 natala napisał(a):Bibo999 czy mogę wysłać jeszcze jedno wypowiedzenie dotyczące usunięcia kanałów w którym miesiącu i ja to napisać Na obecną chwilę nie możesz wysłać... dopiero jak faktycznie wyłączą kanały, czyli od 1 lipca. Tak jak kolega iricios zauważył, czy jest sens pisać jedno wyp w sierpniu i teraz na lipiec. Hmmmm, jak uważasz....... czas do namysłu do lipca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Właśnie dogadałem się z nc+. Po 40 minutach rozmowy doszliśmy do tego:Canal+Gold + HBO Opcja Canal+Platinum Cinemax Filmbox Pace PVR Umowa na 12 miesięcy, 139 zł/m-c... Nic oszałamiającego ale już nie miałem siły... Pani odczytywała 15 minut regulaminy. Trochę to dziwne mają, że trzeba wsiąść Gold z opcja Platinum aby mieć HBO za darmo....Oczywiście na moim Pace nie odbiorę ekskluzywnych kolekcji, Polsatu HD - to mnie pani poinformowała... nie wiem jak zatem ktoś tam składał reklamacje skoro już teraz odczytują takie oświadczenia....uff... Straszny jest brak konkurencji Nie chcę ci @wujektom psuć humoru ale skąd ci się wzięło, że masz hbo za darmo? Przeliczyłeś to sobie? Bo jeśli ująłeś w tym zestawieniu wszystko (chyba, że zapomniałeś o MR), to nie wygląda mi na to byś cokolwiek poza c+platinum miał za darmo. A już na pewno nie hbo. No chyba, że golda masz w cenie jak dla nowego klienta. Rozumiem, że trafiłeś na ścianę i nie dało się zejść z ceny ale po co powtarzać po konsultantach taki kit, że hbo za darmo to od golda... Jeszcze się ktoś zasugeruje negocjując. Za takie "darmo" lepiej podziękować i wziąć płatne, przynajmniej możesz odłączyć jak będzie potrzeba zejścia z kosztów. A teraz coś z zupełnie innej beczki: czy wszyscy, którzy zmigrowali z hbo nie mają udostępnionego czegoś, co w cyfrze nazywało się hbo seriale? Ja nie mam. Dzwoniłam - wyjaśnili , że w nc nie udostępniają "na razie" tej opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuza444 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Wynegocjowałem pakiet (Universe+ , 6xC , HBO ) dziś o godz 19 przeszły uprawnienia czyli włączyli Universe + ale na kanałach CANAL+ i HBO - że niby BRAK UPRAWNIEŃ - miał ktoś podobnie czy potrzebują jeszcze paru dni na włączenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Nie chce Cię straszyć, ale najpewniej włączyli Ci sam Universe+, spokojnie wielu użytkowników tego forum to już przerabiało ( w tym ja) Masz dwa wyjścia zadzwonić do nich jutro, próbować to sprostować, ale na moje oko stracisz tylko czas i będziesz się gorączkował albo od razu złożyć reklamacje (i radzę abyś wybrał to drugie) i prosić o odsłuchanie tej rozmowy migracyjnej co miała miejsce wczorajszego dnia. Bije o zakład, że posiadasz sam Universe+, a gdy jutro zadzwonisz do nich usłyszysz magiczne zdanie: "Jest pan posiadaczem Universe za 49zł, ja tu niestety nie widzę 6x Canal czy HBO" Złożyć reklamacje i czekać 30 dni na jej rozpatrzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuza444 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 w ICA widnieje u mnie tylko Universe+ Jest też drugie wyjście w ciągu 10 dni można zrezygnować z usługi NC+ większość chyba o tym nie wie jeżeli jutro usłyszę to co mówisz wyślę kolejne wypowiedzenie znowu stracę 5zł - BRAK MI SŁÓW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Obawiam się, że umowy, które są przedłużane przez telefon nie kwalifikują się pod ten "paragraf?", o którym wspomniałeś tutaj. Wystarczy tylko, że zadzwonisz dziś do nich i złożysz stosowne zażalenie (reklamacje), jak konsultant Ci mówił o opcji 6x Canal+ to śpij spokojnie odsłuchają i Ci włączą, musisz czekać 30 dni na rozpatrzenie wniosku, a raczej powinienem powiedzieć: "do 30 dni". Ja w swoim ICA mam Canal+ Silver + Ultrabox. Złożyłem reklamacje i ją uwzględnili, mam wszystkie rozmowy meila odpowiedź reklamacyjną od nich, więc to jestem spokojny Chłopaki: Czy ktoś ma te "złote" aneksy, których nie można dostać od 23 maja, a miały być do 10 dni roboczych nam dostarczone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuza444 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Kwalifikują nawet sam konsultant mnie o tym poinformował że mam możliwość w ciągu 10 dni na odstąpienie od umowy z nc+ - swoją droga jest ktoś kto mimo wynegocjowanego platinum czyli 6xC dostał odpowiedz negatywną w sensie nie uznaną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daszel Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Mam prośbę do tych co zmigrowali o pomoc. Wypowiedzenie wysłane ponieważ dostałem oferty do bani: Gold za 89zł i Platinum za 99zł. Obecnie posiadam Canal+ Kompakt + HBO + Pace PVR za 82zł.1. Najbardziej zależy mi na piłce stąd też moje zaintereowanie paczką C+.W jakich pakietach i za ile to dostaliście? 2. Żonie natomiast zależy troche na HBO. Za ile to można wyrwać z paczką z C+? 3. Czy wogóle ten platinum jest warty świeczki tj. konkretnie chodzi mi o te VOD: Seriale+,Canal+VOD,VOD+,Tvp prapremiery. Czy tam jest wogóle coś interusującego? i czy ja na swoim dekoderze (nie jest podłączony do internetu) będe miał pełny dostęp do tego? 4. Najbardziej to by mnie urządzał Universe + paczka C+ + HBO bo nie ma róznicy między Universe a Platinum (tylko te VOD). Czy można to wogóle dostać w takiej konfiguracji? 5. W ostateczności jak będą twardzi to moge się zgodzić na Platinum za 89zł + HB0 czyli de facto dołożyć te 7zł do interesu . Co sądzicie? Universe + i 6xC+ i hbo 6msc powinenes dostac za 59zl to jest realne wszystko zalezy od Ciebie powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtS007 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Ustawa telekomunikacyjna daje operatorowi furtkę w postaci tzw momentu rozpoczęcia świadczenia usług. Jeśli komuś zdążyli uruchomić nowe pakiety przed upływem 10 dni od daty umowy, to klauzula o odstąpieniu od umowy świadczonej na odległość przestaje obowiązywać. ArtS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Nie chcę ci @wujektom psuć humoru ale skąd ci się wzięło, że masz hbo za darmo? Przeliczyłeś to sobie? Bo jeśli ująłeś w tym zestawieniu wszystko (chyba, że zapomniałeś o MR), to nie wygląda mi na to byś cokolwiek poza c+platinum miał za darmo. A już na pewno nie hbo. No chyba, że golda masz w cenie jak dla nowego klienta. Rozumiem, że trafiłeś na ścianę i nie dało się zejść z ceny ale po co powtarzać po konsultantach taki kit, że hbo za darmo to od golda... Jeszcze się ktoś zasugeruje negocjując. Za takie "darmo" lepiej podziękować i wziąć płatne, przynajmniej możesz odłączyć jak będzie potrzeba zejścia z kosztów. A teraz coś z zupełnie innej beczki: czy wszyscy, którzy zmigrowali z hbo nie mają udostępnionego czegoś, co w cyfrze nazywało się hbo seriale? Ja nie mam. Dzwoniłam - wyjaśnili , że w nc nie udostępniają "na razie" tej opcji. Nie zepsułaś mi humoru Za darmo mam Platinum (opcję) a cała oszczędność to 15 złotych... Mnie się po prostu już nie chce z nimi gadać... Teraz płacę 136 złotych i tyle mogłem dać...Postem się nie chwaliłem tylko informowałem. Powodzenia w negocjacjach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz17 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Obawiam się, że umowy, które są przedłużane przez telefon nie kwalifikują się pod ten "paragraf?", o którym wspomniałeś tutaj. Wystarczy tylko, że zadzwonisz dziś do nich i złożysz stosowne zażalenie (reklamacje), jak konsultant Ci mówił o opcji 6x Canal+ to śpij spokojnie odsłuchają i Ci włączą, musisz czekać 30 dni na rozpatrzenie wniosku, a raczej powinienem powiedzieć: "do 30 dni". Ja w swoim ICA mam Canal+ Silver + Ultrabox. Złożyłem reklamacje i ją uwzględnili, mam wszystkie rozmowy meila odpowiedź reklamacyjną od nich, więc to jestem spokojny Chłopaki: Czy ktoś ma te "złote" aneksy, których nie można dostać od 23 maja, a miały być do 10 dni roboczych nam dostarczone? Mnie konsultantka wspominała o tych 10-ciu dniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi