banita24 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Nie dziw się teoretycznie C+ już nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 To nie zależało od Cyfry+ czy teraz od nc+. Z tego co widzę w tym roku Eurosport nie uruchomił (co czynił w sezonach 2011 i 2012) okolicznościowego kanału Eurosport 3D. Pewnie gdyby takowy uruchomili, to i na liście nc+ by się znalazł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chart Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 A gdzie Ty to widzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Choćby w newsach brak informacji o tym, by pojawiła się taka inicjatywa: 2011: https://satkurier.pl/news/66619/koniec-e ... tu-3d.html 2012: https://satkurier.pl/news/75333/testy-ka ... z-13e.html, https://satkurier.pl/news/75486/rola ... al-3d.html W 2012 roku pokazywali Roland Garros na Canal+ 3D dzięki uprzejmości Eurosportu jako ich partner dzięki oddzielnemu porozumieniu, a nie jako właściciel praw. Prawa do pokazywania French Open w (m.in.) naszym pięknym kraju ma Eurosport i kończą się im w 2014 roku. Jako, że w tym roku Eurosport nie przeprowadza transmisji w 3D, to i nc+ nie miało od kogo wysępić przekaz. Gdyby było inaczej to o 15 oglądałbyś w 3D finał na Sporcie czy innym Family, jednak ja takiej transmisji w programie C+ nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Dzis osoba na innym forum napisala ze zdawala dekoder i miala numer ponad 652 tys czy to mozliwe ze abonenci samej platformy N zdali az tyle dekoderow. Ja na swoim swistku nie mam zadnego numeru a bylem w C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Świstki za zwrot sprzętu dla abonentów byłej C+ wyglądają inaczej niż dla abonentów byłej N i w przeciwieństwie do tych ostatnich nie ma tam żadnych (domniemanych) informacji o ilości zdanego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Tak wiem i dlatego sie dziwie skad posiadaja te liczby jak u mnie nic takiego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszF Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Dzis osoba na innym forum napisala ze zdawala dekoder i miala numer ponad 652 tys czy to mozliwe ze abonenci samej platformy N zdali az tyle dekoderow. Ja na swoim swistku nie mam zadnego numeru a bylem w C+. Napewno możliwe. Tylko pytanie, jakiego okresu ta numeracja dotyczy? Być może to liczba dekoderów zdanych od chwili powstania platformy n. A także mogą być w tej liczbie uwzględniane dekodery wymieniane. Jak wymieniałem dekoder w kwietniu to dostałem świstek z numerem 567 tys, a miesiąc później przy wymianie z numerem 615 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Może coś sprostuję. Nr zwrotu sprzętu dla N, jest nadawana również przy wymianach i upgrade. Po prostu stary dekoder jest zwracany i wydawany jest nowy. Więc to, że nr zwrotu jest 652 xxx nic nie znaczy. Tak są to numery od samego początku istnienia N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAR1O Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Witam a ja mam pytanko, jak nc+ dostarcza do abonenta przedluzenie umowy/kontraktu lub aneks ? (chodzi tylko o papiery bez sprzetu, poczta polecony czy kurier) Pozdrawiam Mariusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 "wirtualnie" mozna powiedziec znaczy mowia ze dostarcza w 30 dni, tylko ze moje dwa aneksy jakos do mnie nigdy nie dotarly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zaznaczałem klientowi w systemie wysyłkę faktury za zakupioną antenę i też nie doszła, coś mają nie tak z wysyłaniem dokumentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydromanekin Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 migrowałem z c+ do nc+ 22 marca 2013 roku dziś przyszedl aneks poczta w kopercie normalnie jak rachnuek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Mi przyszedł wczoraj, a migrowałem 27.03.2013. Czekam jeszcze na drugi list z migracją z N do nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Co z karą dla nc+? Sprawa ucichła, a 11 mln drogą nie chadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zapłacą, nie bój się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Odwołanie, potem jakaś ugoda i zapłacą ze 2-3 mln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_kjk Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Mamy takie prawo, że pojedynczy klient musi płacić a potem może się odwołać (jest w tym sens, bo każdy mógłby mając czy nie mając racji przestać płacić i odwoływałby się), ale to korporacje są uprzywilejowane, nie płacąc i odwołując się, a to trwaaa ... Dlaczego nie muszą też najpierw zapłacić, a potem ewentualnie się odwoływać - ktoś powinien to zmienić, bo to chore jest. Korporacje śmieją się z takich kar, bo odwołania trwają całymi latami, a dzięki "nieutrzciwym praktykom" spokojnie zarobią na karę, która i tak po odwołaniu jest już dużoooo mniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TVRepublika Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Temat luźno, ale jednak związany z tematem wątku: http://niezalezna.pl/43531-tysiace-kome ... na-z-sieci Czyżby niedługo taka krytyka jak ostatnio nc+ nie była już mozliwa? Czy czasem to wszystko nie efekt wspomnianej zmasowanej krytyki nc+? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 TVRepublika tylko bądźmy szczerzy, że z jakieś 80% tej krytyki to było totalne [beep]stwo osób piszących te komentarze. Sam krytykowałem, bo nie podobały mi się pewne rzeczy i do dziś kilka rzeczy mi się nie podoba ale zawsze odnosiłem się wtedy do konkretów ale sory jeśli ktoś pisze, że nc+ to złodzieje i radzi aby przerzucić się na darmowe oglądanie w internecie czy same teksty typu ze złodziejami i oszustami się nie pertraktuje to uważasz to za krytykę czy za [beep]stwo autora? A w tym 1 moim przykładzie to kto jest złodziejem? . Czy będąc prezesem jakiejkolwiek firmy chciałbyś rozmawiać z osobą według której jedyną argumentem w krytyce Ciebie jest nazwanie Ciebie złodziejem czy jednak z kimś kto odniesie się do konktrtnych aspektów działalność które mu się nie podobają bez emocji i fanatyzmu ? Myślę, że odpowiedź jest logiczna. Jeśli takie komentarze mają być usuwane jestem za, bo prawie całe forum antnc+ i cała akcja na facebooku to własnie takie komentarze. Ba dla mnie to mogą nawet takich pozbawionych szarych komórek ludzi karać za głupotę. I to nie tyczy się nc+ ale wszystkiego I jeśli jesteśmy przy narzekaniach to do dziś mnie irytuje, że nie mogę wymienić dekodera od multiroomu mimo, że ich winy dostałem standard zamiast premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 @mad85, również i ja nie jestem za krytyką dla samej krytyki, ale mówiąc między nami, trudno jest znaleźć w Polsce firmę, która tak jak ITI jest tak obrzydliwie konsekwentna w swoich działaniach na niekorzyść klientów o małej asertywności. Depczą ich, jak kapustę w beczce i to bez mrugnięcia okiem. Pewnie, że jeśli ktoś przyprze ITI do muru i przedstawi logiczne argumenty, to czasem udaje się coś wywalczyć, ale powiedzcie, czy tak wyobrażacie sobie firmę, świadczącą powszechne usługi, z której jakby nie było korzysta ponad milion klientów? To forum, pełni rolę edukacyjną i sporo ludzi z tego korzysta, ale tak mi się wydaje, że bywa tu tylko znikomy odsetek wszystkich abonentów satelitarnych platform, więc de facto wiele to nie zmienia w ogólnym rozrachunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TVRepublika Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 gdzie drwa rąbią ... zawsze obok konstruktywnej krytyki pojawiają się hejterzy to jest cena wolności, pozostaje albo to albo nie licz że skrytykujesz coś więcej niż zamulanie dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 zawsze obok konstruktywnej krytyki pojawiają się hejterzy to jest cena wolności, . Raczej anonimowości, więcej niż połowa skuliła by ogon pod siebie gdyby miała to powiedzieć otwarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Muszę przyznać, że jestem mocno rozczarowany nc+. Od samego początku istnienia Cyfry+ byłem jej abonentem i przyznam szczerze, że choć było drogo, to obsługa i traktowanie klienta było na dość przyzwoitym poziomie. Nie potrafię tego zrozumieć, że zaledwie w kilka dni, w sumie niemal ten sam podmiot prawny zmienił tak diametralnie podejście do klientów. To jest po prostu skandal, że od prawie 4 miesięcy, my byli abonenci Cyfry+, którzy pozostali przy swoim sprzęcie nie mamy dostępu do takich kanałów jak: Polsat HD, Polsat Sport News, History HD i Hustler. Mało tego, nie dali nam nawet dostępu do włączonego na chwilę ESPN America. A przecież płacimy za ofertę takie same pieniądze jak abonenci korzystający z Mediaboxów. Aż dziw bierze, że nie zajął się tą kwestią jeszcze UOKiK. Ja, jako abonent wywiązuję się ze swoich obowiązków należycie, tzn. płacę co miesiąc abonament, zaś nc+ nie realizuje zapisów umowy, albowiem nie świadczy mi pełnej oferty, do której się zobowiązała. Najgorsze jest to, że robią to bezkarnie a my klienci jesteśmy bezradni wobec takich ich działań. Ja wiem, że mogę rozwiązać umowę, bo nikt mnie na siłę tam nie trzyma. Tyle, że to nie rozwiązuje problemu. Zachowanie nc+ się niestety nie zmieni, bo wszyscy naraz nie odejdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TVRepublika Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 przyzwoici dają w takich wypadkach rabaty... Pytałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.