Skocz do zawartości

Narzekamy na platformę CANAL+


marioking
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to się ciesz. Tylko zwróć uwagę, że niektórzy (szczególnie posiadacze Cyfry+ z opcją Canal+) żeby właściwie utrzymać to co mają obecnie z drobnymi zmianami (fakt są nowe prawa, ale też wylatuje ileś kanałów), muszą dopłacić 50 zł. I tu argument "wszystko drożeje" zaczyna w zdaniu wyglądać zabawnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam pojęcia jak jest z klientami cyfry opisałem tylko moją sytuację i współczuję. na pewno ta fuzja nic dobrego nie zrobiła. wielu moich znajomych psioczy. osobiście też byłem w kropce do dzisiejszej rozmowy z konsultantem. w obecnej sytuacji po fuzji nie ma zbyt wiele alternatyw. z polsatem miałem przykre doświadczenia a upc - tylko z tej kablówki mogę korzystać - ma kiepską jakość obrazu pseudo hd itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podczas migrowania do nc+ nie usłyszałem nawet wzmianki na temat kanałów niegwarantowanych od konsultanta.

Dlatego mam to gdzieś. Kopię papierów dostałem od kuriera, ale nic nie kazał podpisać, jedynie dał mi moje kopie.

Tak więc mojego podpisu na papierach nie ma, konsultant o niczym nie mówił, jak wywalą coś co lubię to momentalnie złożę reklamację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ło matko. Tak poczytałem dzisiaj te wszystkie historie i jest to porażające. Straszny bałagan i niechlujstwo. Na chwilę obecną strach to brać, pomijając nawet ceny. Technicznie, nowa platforma jest kompletnie nie przygotowana. Nawet nie będę wymieniał bo jest tego tak wiele :shock: Marka Canal + zeszła na ostatnie dziady. Ktosiek odpowiedzialny za wprowadzenie nowego tworu, powinien już sypać głowę popiołem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Protesty nic nie dadza, oni juz tam raczej nie wiedza jak naprawic sytuacje. Na forum anty nc ktos z krakowa podal ze wplynelo im 1mln wypowiedzien, poczta zwozi listy ciezarowkami. Przy sciemnianiu rzadko kto pomysli o takim rachonalnym uzupelnieniu. Ciezko mi uwierzyc, ale to az tak niewiarygodne ze az musi byc prawdziwe :D Jesli to prawda to szczerze mowiac nc juz jest skonczona.

 

Swoja droga to jest wielce prawdopodobne, cyfra jak i nc+ dawno przecwiczyla abonentow ze bez wypowiedzenia nie ma sensownych negocjacji, wiec kazdy rosadny poslal wypowiedzenie, jak nie na podstawie listu to na podstawie zapowiedzi o wylaczonych kanalach. Chociaz ciagle ciezko mi uwierzyc, bo troche zbyt piekne by bylo prawdziwe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym że przedobrzyli. Zakupili zbyt wiele praw sportowych i filmowych - praktycznie żadna platforma w Europie nie może się pochwalić takim ogromem sportu i filmów w ofercie ! Za same prawa do Premier League na kolejne 3 lata zapłacili krocie. Jak napisał ten chłopak na antync+, im realnie może grozić widmo upadku, bo te pieniądze MUSZĄ się im zwrócić. Dlatego sport zapakowany jest w drugi najdroższy pakiet - jak wszyscy pobiorą niskie lub średnie pakiety to oni po prostu padną. Oni muszą sobie odbić te ogromne sumy które w to władowali... ale moim skromnym zdaniem to nie zda egzaminu, źle wybrali rynek.

Przetrwać może i przetrwają, ale koszta będą ogromne. Prawa do LM mają jeszcze przez rok - dla mnie to pewniak że nie zakupią już kolejnych praw do tych rozgrywek. Jedynie cięcie kosztów i praw filmowo-sportowych może ich ocalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to bardzo ciekawy wątek.

Czy ktoś ma dojście do informacji lub potrafi oszacować realna liczbę odjeść z sieci C+ i N ?

 

Ta informacja będzie kluczowa co do nowych losów NC+.

 

Jeżeli okazałoby się, że skala protestów i wypowiedzeń jest naprawdę duża i zmusiłaby operatora do przekonstruowania oferty i cen do mozliwości i postulatów klientów to byłby pierwszy w Polsce przypadek pokonania korporacji.

 

Co ciekawe, klienci nie chcą nic za darmo. Chcą konkretnych programow za konkretne pieniądze bez wciskania kitów, VOD, pornoli i innych śmieci. Klienci chcą równych praw na umowach bez pułapek drobnym drukiem.

 

Kutwa jakie to proste.

 

Paniał gospodin Verley ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczne od poztywów. Oferta i cena mi pasują 179 za all incusive. Do tej pory płaciłęm za obie 246 zł więc 67 jestem do przodu i moge zaliczyć się do tego" elitarnego" grona abonetów którzy będą płacić mniej po fuzji. Ale tutaj zaczeły się problemy. Zaczełem migorwać 23 marca, ze względu na ich problemy dokońćzyłem migracje 27 marca i tutaj zaczeły się problemy. Wziełem odbiór sprzętu u dystrybutora , następnego dnia idę odebrać a tu zonk. Dystrybutor nie może mi wydać 2 dekoderów tylko 1 (zamówiłem opcje z MUltiroom Premium HD) , skarga na infolinii , on skarga na swoje kontakty i czekamy umawiająć się na telefon. Pare ostry wymien na infolini ktoś zapewnia, żę mogę odebrać sprzęt jutro na 100% i co się okazuje, że już nawet 1 dekodera nie mogę wziąć i umowa jest zablokowana. Ciecie na infolini jak zawsze prawią swoje bzdurne banały. Ja się w[beep]... już na maxa i sytuacja bezwyjscia. Znaczy wyjśćie jest anulowanie umowy, kontaktowałem się kimś kto mi powiedział jak mogę to migracje anulować z winy operatora bez żądnych kosztów nawet po tych 10 dniach od jej zawarcia ale problem polega na tym, że mi się to nie opłaca. Bo będe musiał zapłącić standardową cene przy podpisywaniu nowej umowy (alternatywy nie mam żądnej w dostępie do tych treśći, bo w CP nie ma nić jak dla mnie ciekawego, kablówka to koszt w tysiącach jeśli chodzi o podłączenie ) , do maja mam jeszcze N więć w zasadzie dostęp do tych samych treści na 2 dekoderach, ale od 1 maja zostaje sama C+ i tu pojawia się proble.

 

Najgorsze jest to, że ci konsultanci nie mają pojęcia co mówią, jednen mówi, że nie mam zaznaczonego MR, 2 zę mam. 3 mówi, że dostane sprzęt po światch kurierem, 4 że wszytsko jest okej. Brak jakiejkolwiek chęci pomocy abonentowi z ich strony. I to jest najgorszy minus nowej platformy po fuzji. Konsulatnci nie są elastycznie, nie wyrażają chęci pomocy i wiekszość z nich przejawia brak jakichkolwiek kompetencji. Co lepsze dystybutorowi do dnia 5.04.2013 roku nik nie odpowiedział na maila ( bo drogą telefoiczną nie może się dodzownic do odpowiedniego przedstawiciela regionalnego aby wyjaśnić sprawę) nie odpowiedział. A jest to chyba jedyna osoba która wyraziłą jakieś zaangazowanie w celu wyjaśnienia problemu. Gdyby podejscie do kilenta było inne ceny nie stanowiłyby takiego problemu jak teraz. Polityka informacyjna jest tragiczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po swojej migracji miałem 5 rozmów z różnymi konsultantami - za każdym razem omawiałem ten sam problem, i dostałem 5 różnych obietnic, 5 różnych zapewnień, i dopiero słowa ostatniego konsultanta się sprawdziły. Im pomimo najlepszych chęci nie można po prostu ufać, bo niektórzy z nich nie mają pojęcia o czym mówią.

Obecnie jestem po migracji, mam już działającą Platynę z Mediaboxem; mam też swoją starą Cyfrę+ Optimum która również nadal chodzi, nawet pobrali mi za nią kasę 2 dni za kolejny miesiąc, pomimo iż umowa z Cyfrą wygasła mi tydzień temu. 3 z 5 konsultantów + gość z APSu stwierdziło że pobiorą mi extra za Platynę również w tym miesiącu, 2 z 5 konsultantów stwierdziło że mi nie pobiorą.

Czyli w sumie nic nie wiem, będzie co będzie, czuję się naprawdę świetnie poinformowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przeglądam ofertę nc+ i zastanawia mnie jedna rzecz. Jeśli bym wziął pakiet silver to czy bym miał zapewnione że na kanałach Canal + family będzie na stałe ekstraklasa czy mogą to zmienić. Bo widzę że musiałbym wziąc pakiet za 119zł żeby mieć wszystkie kanały Canal+. Samej paczki C+ nie ma jak dawniej było w Cyfrze. Za to w polsacie nie ma wszystkich meczów ekstraklasy a na nich mi zależy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz Miecugow i inni prowadzący SK są w takiej sytuacji jak konsultanci w nc+. Niewiele mogą poza wysłuchaniem.

Ale bardzo dobrze że ludzie dzwonią bo problem jest nagłaśniany.

 

P.S.Było by bardzo ciekawie gdyby prowadzącym SK był np.Edward Miszczak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem w sobotę maila do nc+ z zapytaniem czy moje wypowiedzenie dotarło i zostało wprowadzone do systemu i jak zwykle cisza. Pewnie gdybym napisał, że chcę migrować to by w przeciągu minuty zadzwonili. W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy zarejestrowali wypowiedzenie ? Na infolinię się dodzwonić też nie mogę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...