marioking Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Czas to zweryfikuje, szczerze watpie koncepcja jaka zapropnowali nie ma racji bytu w aktualnych realiach. Napewno nie przy zalozeniu ze nie straca ani jednego klienta co tak krzycza, to po prostu nie wiem skad sie urwali, i mysla ze z ta oferta cos osiagna. Szczerze watpie zeby na taka strategie zlapali chociaz z 10% z tych 2,5mln. Przy takim podejsciu gdy planuja za kwartal postawic ludzi przed wyborem przejsc/odejsc to jak nic polowa sie pozegna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin26 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Mam pytanie, wczoraj przez telefon zgodziłem się na migracje do NC+. Jednak się rozmyśliłem co do nowych dekoderów i chciał bym jednak zostać przy swoich z obecnym multiroomem na dwóch kartach od C+. Czy można to jeszcze jakoś zmienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldini Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Jeden narzeka, że został oszukany, a drugi, że się rozmyślił. Ludzie, czy Wy swoich praw nie znacie? Macie 10 dni na odstąpienie od umowy bez żadnych konsekwencji. W czym więc problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin26 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 No ok, ale odstąpić od umowy mogę przez telefon czy listownie? Z góry dzięki za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Mam pytanie, wczoraj przez telefon zgodziłem się na migracje do NC+. Jednak się rozmyśliłem co do nowych dekoderów i chciał bym jednak zostać przy swoich z obecnym multiroomem na dwóch kartach od C+. Czy można to jeszcze jakoś zmienić? teoretycznie masz 10 dni na rozmyslenie sie odnosnie umowy zawartej na odleglosc, a praktyczine to byl problem z interpretacja ze przedluzanie umowy z tym samym dostawca sie pod ta nie lapie. NA szczescie dla ciebie bedac w cyfrze nowe umowy podpisujesz z ITI, czyli zmienil ci sie operator, wiec na tacy ci nie podam ale pogogluj w necie na temat 10 dni odnosnie odstapienia od umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldini Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 @marioking Nie wprowadzaj w błąd! Co Ty za głupoty opowiadasz, że to teoretycznie, jakieś problemy z interpretacją, że dostawca się nie łapie?? 10 dni na odstąpienie od umowy nie jest obwarowane żadnymi obostrzeniami. Nie trzeba podawać powodu odstąpienia i nie ponosi się żadnych kosztów z tym związanych. @Marcin26 Musisz wysłać pismo, decyduje data nadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin26 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Dzięki, poszukam w internecie jakiegoś wzoru i wysyłam. Tylko co zrobić jak kurier z umową i dekoderami przyjedzie? Nie przyjmować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 @marioking Nie wprowadzaj w błąd! Co Ty za głupoty opowiadasz, że to teoretycznie, jakieś problemy z interpretacją, że dostawca się nie łapie?? I widzisz tu jest praktyka! Przy przedluzaniu umowy jesli wszystkie elementy umowy beda od razu dzialac usluga jest juz swiadczona co sprawia problem i to osobiscie przerobilem. JA swoje, prawo niby swoje ale operator sie wypial, olal. W sadzie bym pewnie dopial sprawy ale to chodzilo ze osobie nieswiadomej wcisneli niekorzystne warunki, w skali roku stracilo sie 250zl, wiec gra niewarta swieczki. Naprawde nie wiem skad sie urwales, bo wlasnie wycofania z przedluzen jest bardzo ciezkie i nieraz czytalem o takich problem wlasnie w tym kontekscie. Wiec teoretykowanie nie pokrywa sie z praktyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 marioking, to nie jest umowa przedłużeniowa, tylko migracyjna do całkiem nowego podmiotu, więc tu absolutnie można w terminie 10 dni zrezygnować, byle pisemnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldini Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ja bym nie przyjął, a na Twoim miejscu poinformowałbym ich, że odstępujesz od umowy, zgodnie z obowiązującym prawem i żeby się nie fatygowali z wysyłaniem. Tylko uważaj, wysłanie pisma jest niezbędne i nie daj się zwieść, jak jaśnie oświecony konsultant powie Ci, że Twoja decyzja o odstąpieniu została przyjęta telefonicznie. Oni raz, że niedoinformowani, a dwa celowo mogą wprowadzać w błąd. Wysyłaj polecony, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. @marioking Albo się ma określone prawa, albo się ich nie ma. Nie ma więc co siać defetyzmu, że ciężko dochodzić swoich racji. A to normalne, że oni zawsze będą mówili, że niemożliwe, że się nie da itp. Wiem z doświadczenia, że wystarczy konsekwencja, a działanie, o którym mówisz ma na celu zniechęcenie klienta i niestety często ludzie się dają stłamsić. Ty myślisz, że oni by się sądzili za 250 zł? Nie, widząc determinację klienta i to, że prawo stoi po jego stronie od razu przyznaliby rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 marioking, to nie jest umowa przedłużeniowa, tylko migracyjna do całkiem nowego podmiotu, więc tu absolutnie można w terminie 10 dni zrezygnować, byle pisemnie. I daltego pisalem ze ma ulatwione zadanie, przedluzanie tez jest zawieraniem uslugi na odleglosc ale jest juz problematyczne z wegzekwoaniem swoich praw w kwesti rozwiazania umowy wciagu 10 dni! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stangmer Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 masz 10 dni pod warunkiem że nie zaczęto ci świadczyć nowych warunków od zaraz myślę że jeszcze nie masz wszystkich nowych programów z ich nowej oferty jeśli już ci je włączyli to będzie problem w odkręceniu tego przejścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ale elemtnatmi umowy byly tez dekodery ktorych jeszcze nie odebral, wiec tu ma chyba mocny punkt zaczepienia. I nie wiem czy migracja byla poprzedzona wypowiedzeniem? Bo jesli tak to zostalo tez anulowane wiec odkrecajac migracje tez pamietaj ze musisz je chyba powtorzyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Na wszystkich portalach poświęconych NC+ użytkownicy zachęcają jak na razie do nie podpisywania umów dopóki nie zmienią swojej oferty która będzie przyjazna dla użytkowników, uważam że to dobry pomysł żeby nauczyli się respektu i szacunku do klienta czyli co wojna kto jest za. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vip-picks Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 To jest mikro odsetek, oni i tak zarabiają, bo masa ludzi podpisuje z nimi umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Teraz należy wziąć sobie na wstrzymanie z ewentualną migracją i poczekać na rozwój sytuacji.To w końcu abonenci płacą abonament a nie odwrotnie. Twarde negocjacje mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stangmer Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 jestem ZA szczególnie ci co mają do końca starych umów jeszcze długi czas ale są i tacy co na teraz umowa im się kończy oni albo NC+ albo zmiana operatora lub naziemna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 To jest mikro odsetek, oni i tak zarabiają, bo masa ludzi podpisuje z nimi umowy. Nie prawda właśnie że mało ludzi podpisuje umowy w salonach i telefonicznie jak dowiadują się cen a jakie wiązanki lecą pod ich adresem i odchodzą mówiąc oszaleli , ludzie z ACTA wygrali to i z NC+ wygrają w jedności siła internet to potęga słowa i czynów w dobrym słowa tego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin26 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Nie mogę nic znaleźć konkretnego. Może ktoś mi podpowiedzieć co napisać w wypowiedzeniu i na jaki adres wysłać. Wolę tu zapytać niż tych niekompetentnych konsultantów Właśnie do nich dzwoniłem, no i jak mi wkręca, że nie mogę złożyć wypowiedzenia. Szok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 wyjaśnijcie mi dlaczego w platformie premium nie ma history hd i sundance hd choć by nawet od platyny,, zero nawet history sd w silver ,gold, jaja sobie robią... history sd i history hd mają inna ramówkę...i żadnego nie ma! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stangmer Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 jeśli jak pamiętam zamawiając przez tel masz dostać kurierem nowy sprzęt to po prostu nie odbieraj od kuriera przesyłki i dodatkowo zadzwoń i poinformuj ich wcześniej żeby nie wysyłali bo i tak nie odbierzesz to nowa umowa nie będzie zawarta-zmieniona te 10 dni to masz jak odbierzesz sprzęt od kuriera ale po co robić sobie dodatkowe koszty na odsyłanie lub zwrot do APSu sprzętu i całe to odkręcanie nowej umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Nie mogę nic znaleźć konkretnego. Może ktoś mi podpowiedzieć co napisać w wypowiedzeniu i na jaki adres wysłać. Wolę tu zapytać niż tych niekompetentnych konsultantów Właśnie do nich dzwoniłem, no i jak mi wkręca, że nie mogę złożyć wypowiedzenia. Szok nie chce mi sie tego szukc, ale chyba najlepiej sie powoloac na stosowny paragaf prawa i tyle powinno wystarczyc. A wypowiedzenie wysylasz do operatora z ktorym podpisywales umowe, w tym wypadku ITI NEOVIOSION((zadzwon i upewnij sie moze czy to rzeczywiscie ITI skoro byles w cyfrze), adres na forum powinines znalezc, bo chyba sie nie zmienil od czasu n-ki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stangmer Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 history hd i sundance hd można dokupić a history sd w nc+ nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stangmer Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 jeśli przeszedłeś z cyfry do nc+ przez tel oraz mają ci przesłać nowe dekodery to nie odbierając ich nie będą spełnione warunki nowej umowy i nic nie musisz wysyłać żadnego wypowiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin26 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 No właśnie tak szukam w google i czytam, że umowa przez tel nie jest wiążąca dopóki jej nie podpisze. Czyli jak kurier przyjdzie to odprawiam go z powrotem. Jeszcze do nich zadzwonię i o tym ich powiadomię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.