Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie mam optimum hd, zadzowniłem dzisiaj z ciekawości co proponują.

Interesuje mnie universe+6x c+ do tego multiroom premium z mediaboxem.

Najpierw konsultant zaproponował 99 później 89. No i plus oczywiście aktywacja mediaboxa i adapter wifi we własnym zakresie.

Konsultant miał bardzo mocny argument, że w nc+ jest romance hd a w cyfrze nie/ma ... ehh

Czekam dalej bo chcem max 79zł za ten zestaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie sprawdzajcie telefonicznie warunki swojej nowej umowy!! Przypominam, że dwa dni temu zmigrowałem na Universe+, opcję Platinium, 3xHBO + HBO GO, Cinemax HD, wynajem jednego dekodera + multiroom + możliwość darmowej wymiany Philipsa 250 na Pace'a 500. Wszystko to za 99PLN. Umowa od lutego z prośbą o maila potwierdzającego. Ponieważ mail do dzisiaj nie doszedł zadzwoniłem sobie do BOK'u z pytaniem co widnieje w systemie od 1.02. No i kupa! Zamiast 99PLN jest 119PLN. Wkurzyłem się nieźle i spytałem gościa czy przypadkiem nie policzyli multiroomu za 20PLN. Coś pomruczał, że tak i obiecał, że skoryguje wpis w systemie. Podziękowałem i się rozłączyłem ale za chwilę mnie ogarnęły wątpliwości, bo przecież nadal nie mam żadnego dowodu a gość nie brzmiał zbyt przekonująco. Po 15 minutach zadzwoniłem ponownie. Tym razem trafiłem na bardzo miłego i kumatego konsula, którego poprosiłem o sprawdzenie wpisu w systemie i wysłanie maila. Wyciszył się na dłuższą chwilę i po powrocie stwierdził, że maili nie wysyłają ponieważ wyślą umowę na piśmie ale rozumie do czego mi ten mail był potrzebny i w związku z tym może mi się ponownie przedstawić i oficjalnie odczytać co jest w systemie. Poprosiłem o możliwość nagrywania, zgodził się i przeczytał. Okazało się, że pierwszy konsul skorygował kwotę na 99PLN ale drugi nie wyczytał multiroomu więc podejrzewam, iż pierwszy po prostu go wykasował z systemu, żeby się kwota obniżyła do 99PLN :) Jak spytałem o multiroom to konsul trochę pomilczał twierdząc, że musi to jeszcze w innym miejscu sprawdzić (dziwne, że nie w tym samym co pakiety, ale może rzeczywiście tak jest w systemie) i stwierdził, że jak najbardziej mam darmowy multiroom (może w tym czasie go dopisał za 0PLN :) ). Ponieważ nie wspomniał o kosztach wynajmu to spytałem go o nie i po dłuższej chwili też potwierdził 0PLN za wynajem. Pozostał problem HBO GO i możliwości wymiany na Pace'a bo podobno w tym momencie tego nie widać. Tak jak napisałem konsul był na szczęście bardzo uprzejmy więc zaproponował, że dołączy do mojego kontraktu w systemie notatkę, która wyląduje u jakiegoś specjalisty, który ma mi mailowo potwierdzić HBO GO i możliwość wymiany na Pace'a (bo tak jak mi powiedziano przy migracji wpis w systemie jest jedyną informacją, przy pomocy której mogę dekoder wymienić w punkcie). Czyli jednak sprawdziły się moje obawy, że nie wszystko pójdzie bezproblemowo :( Na koniec konsul mnie pocieszył, że przecież mają moją rozmowę i wszystko co mi w niej obiecano musi się w końcu znaleźć w systemie i żebym się nie martwił :) Tak więc uważajcie!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KF2008 ja proponuje Ci przez ten formularz link http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas poprosić o warunki na mail bo konsul nie zawsze mówi prawdę i jak by nie było możesz się za kilka dni (minie Ci opcja odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni bo piszesz ze umowa ma wejść w życie od 1 lutego 2014 a wiec masz możliwość odstąpienia w najgorszym wariancie wprowadzenia Cię w błąd przez konsula).

 

Ja po trzech dniach dostałem wszystko to co chciałem z warunkami promocji oraz to co mam za free a za co płacę no i wykaz z kara umowna pomniejszana o 75 zł co miesiąc od przyznanej ulgi w kwocie 1350 zł na 18 m-cy taki wykaz mi przysłali bez problemu

 

Nie czekaj szkoda nerwów i pieniędzy na dzwonienie a na mail muszą Ci odpisać tylko napisz ze to nie reklamacja tylko ''zapytanie'' no chyba ze ufasz słowu mówionemu a nie pisanemu no to już Twoja sprawa ;-)

 

Na dodatek w szoku byłem ze mi odpisali tym bardziej ze migrowałem z byłej Cyfry+ HD

 

@Kibo jak bys chciał psioczyć na mnie to ja mu tylko podpowiadam i doradzam a nie namawiam do odstąpienia od umowy :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj 2 telefony mimo że nie wysłałem wypowiedzenia jeszcze: pierwsza oferta silwer + 6cp pozostaje dekoder c+ cena 84zł umowa 18miesięcy podziękowałem po kilku godzinach kolejny telefon oferta silwer + 6cp 12miesiecy dekoder pozostaje cena 74zł obecnie posiadam umowe do marca optimum hd w poniedzialek wysyłam wypowiedzenie

 

podajcie tresc wypowiedzenia jesli mozecie

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mario290 to powinno się nadać http://dokumenty.nf.pl/Dokument/419/Rez ... -zerwanie/ tylko Sp. z o.o. zamieniasz na S.A.

 

Ewentualnie:

 

- data i miejscowość

- oświadczenie o treści Informuję, że nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu XX.XX.XXXX i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem okresu minimalnego.

- imię, nazwisko, adres,numer abonenta

 

Pismo musisz obowiązkowo własnoręcznie podpisać.

 

Adres, na który trzeba wysłać pismo to:

 

CANAL+ Cyfrowy S.A.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mario290 to powinno się nadać http://dokumenty.nf.pl/Dokument/419/Rez ... -zerwanie/ tylko Sp. z o.o. zamieniasz na S.A.

 

Ewentualnie:

 

- data i miejscowość

- oświadczenie o treści Informuję, że nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu XX.XX.XXXX i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem okresu minimalnego.

- imię, nazwisko, adres,numer abonenta

 

Pismo musisz obowiązkowo własnoręcznie podpisać.

 

Adres, na który trzeba wysłać pismo to:

 

CANAL+ Cyfrowy S.A.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

ja nie podawalem dnia zawarcia umowy, nie pamietalem i nie chcialo mi sie szukac, ale i tak jest uwzgledniona i zarejestrowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pół roku do końca umowy/ Oferta d.... nie urywa:

- pakiet Universe+ w cenie promocyjnej 44 zł przez 18 miesięcy,

- opcja Canal+ Platinum w cenie promocyjnej 40 zł przez 18 miesięcy,

- opcja HBO w cenie promocyjnej 20 zł przez 18 miesięcy,

- opcja Cinemax w cenie promocyjnej 5 zł przez 12 miesięcy,

- usługa Multiroom w cenie promocyjnej 0 zł przez 12 miesięcy,

 

Spokojnie czekamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj 2 telefony mimo że nie wysłałem wypowiedzenia jeszcze

Mam podobnie i przyobiecany telefon. A nie mam parcia.

Tak, czy owak, czas gra na moją korzyść. Muszę tylko dobrze to rozegrać bez ponaglania.

Da rade. Mi dzis dawala comfort+ 6xc+ z Mr za 74 zl. Super promocja ze tanio a ja przepraszam 64 mi ostatnio za Univers+ 6xc+ z Mr dawali a Pani mi daje promocje? a Wypowiedzenie doszlo a ona chwilka doszlo. Niby poszla do przelozonego i oferta Univers+6xc+Mr za 54 zl ale ja chcialem 3x Hbo za 59 albo bez za 49 i niby sie nieda a poltorej miecha do konca umowy poczekam:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pon wyslalem pisemko poleconym sadze ze wtorek max sroda dotarlo to ile mniej wiecej czekac na telefon lub jakis news ze doszlo i ze zarejestrowano? 20 styczen to bedzie w pon i przyznam ze jakis sygnal w next week by sie przydal z konkretna oferta :)

 

wiekszosc z was tutaj mowi ze po zarejestrowanym wypowiedzeniu od razu dzwonia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...