Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kolejny telefon...

ceny za platinum + 2x MR 124pln na 18 miesięcy. za dekodery dodatkowe 98pln.

 

 

na moją odpowiedź nie i prośbę o telefon po świętach usłyszałem iż po świętach to oni juz nie będą dzwonić, tylko będą działali na zasadzie infolinii i czekali na telefony, moja cierpliwość się skończyła poprosiłem o kontakt z kierownikiem - którego oczywiście nie było - a później o wyjaśnienie kto dla kogo jest i co to znaczy że to ja, abonent z 13 letnim stażem, mam do nich łaskawie wydzwaniać.

 

po czym ładnie podziękowałem i poprosiłem o telefon gdy już będę mieli coś lepszego do zaoferowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o cenniki zagranicznych platform, to tutaj są PEŁNE dla CANALSAT i Sky (UK), więc pisanie, że wszystko w CANALSAT kosztuje 39€, to jest to bzdura.

;)

 

 

Biorąc pod uwage zarobki to ich 100euro czy 100 funtów za pełna ofertę to jak nasze 100 zł

 

Ja nie twierdzę że oferta nc+ jest droga- jest źle UŁOŻONA (kto chce mieć paczkę CANAL+ to musi wykupić pakiet ze 100 innymi kanałami płacąc 119 zł). Opcja C+ tez powinna być tansza - 2 kanały za 15 zł 4 kanały za 30 zł 6 kanałów za 45 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać co konsultant to inny poziom.

Mi za pierwszym razem trafiła się jakaś gimnazjalistka, która chyba wróciła co dopiero z impry, nic nie wiedziała i w ogóle rzucała głupimi tekstami a w końcu się rozłączyła bo stwierdziła że mnie nie rozumie; za drugim razem z kolei bardzo miły i rzeczowy facet, na każde pytanie odpowiedział, rozmowa była naprawdę na poziomie; trzeba chyba mieć farta by nie trafić na półidiotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o cenniki zagranicznych platform, to tutaj są PEŁNE dla CANALSAT i Sky (UK), więc pisanie, że wszystko w CANALSAT kosztuje 39€, to jest to bzdura.

;)

 

 

Biorąc pod uwage zarobki to ich 100euro czy 100 funtów za pełna ofertę to jak nasze 100 zł

 

Ja nie twierdzę że oferta nc+ jest droga- jest źle UŁOŻONA (kto chce mieć paczkę CANAL+ to musi wykupić pakiet ze 100 innymi kanałami płacąc 119 zł). Opcja C+ tez powinna być tansza - 2 kanały za 15 zł 4 kanały za 30 zł 6 kanałów za 45 zł

 

Nie kolego oferta nc+jest naprawdę "super tania" Proszę nie rozśmieszajcie mnie. Ja teraz za fula płacę w C+ 137zł. Więc nie wyobrażam sobie żebym miał za all płacić więcej jak 150 (jeszcze przy wielkich porywach wiatru. Jak chcą robić ofertę "premium" to niech ją robią w Niemczech, Francji czy UK. U nas średnie zarobki to nie 8000 tys. złotych na rękę tylko 2,5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ste100 @ - mi Pani Konsultant probowala tlumaczyc ze dzialanie multiroomu przez WIFI jest zalezne od tego jakiej predkosci mam internet :D Jak mam szybko to bedzie dobrze dzialac :)

Totalną kpiną są te telefony co mówią "przykro mi, nie mam żadnej oferty dla pana/pani" - jak widać automat sam wybiera numery, a dopiero po nawiązaniu połączenia pokazuje czy jest jakaś oferta.

Też bym wpadł w szał jakby mi wyskoczyli z tak durnym telefonem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

137 zł to jest ponad 1/10 najniższej pensji. Jak widać ciebie stać na płacenie tak dużej kwoty, więc ironia z twojej strony "supertania" jest nie na miejscu.

 

 

Poza tym prawa sportowe i filmowe nie są tanie. Niestety nc+ przeholowało. Kasa ponad wszystko i teraz mają tego efekty. Do tego dla mnie kompletnie niezrozumiana decyzja biznesowa o umieszczaniu WŁASNYCH tematycznych kanałów dopiero w drugim pakiecie. Dlaczego CP jest w stanie zaoferować 32 płatne kanały za 14,90 zł . no bo postawił na spółki joint venture i brandowanie swoją marką innych kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nC+: UOKiK zaniepokojony działaniami platformy. Możliwa interwencja!

UOKiK nie wyklucza postępowania administracyjnego w sprawie działań nC+. Chodzi o kontrowersyjne zapisy w listach i propozycjach ofert, które od kilku dni otrzymują abonenci Cyfry+ oraz n-ki. Decyzja w sprawie interwencji może zapaść już w przyszłym tygodniu.

„Jesteśmy po wstępnej analizie skarg, których nie ukrywam, że napływa do nas coraz więcej. Konsumenci skarżą się na dokonaną przez ITI Neovision wobec abonentów "n" jednostronną zmianę warunków umów polegającą na wprowadzeniu oferty „nC+”, tylko dziś otrzymaliśmy ponad 30 zgłoszeń telefonicznych” – mówi Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy UOKiK.

 

Okazuje się, że wątpliwości UOKiK-u odnośnie działań nC+ pokrywają się z zastrzeżeniami, które od kilku dni zgłaszają nasi czytelnicy: „Po wstępnej analizie zgłaszanych problemów, przede wszystkim nasze wątpliwości budzi praktyka operatora polegająca na jednostronnej zmianie umowy zawartej na czas oznaczony. Automatyczne zastępowanie ofertą „nC+” od 1 maja starych umów, w przypadku gdy konsument nie zrezygnuje z dotychczasowej umowy zawartej na określony czas – również budzi nasze wątpliwości.”

 

Przypomnijmy, że od kilku dni abonenci dwóch połączonych platform cyfrowych (Cyfry+ i n-ki) otrzymują od nC+ listy z propozycją nowej oferty operatora. Zgodnie z treścią listu, brak wypowiedzenia umowy do 19 kwietnia ma skutkować automatycznym przyjęciem nowej umowy. W dołączonej do listu ofercie znajduje się również informacja o tym, że nowa oferta będzie obowiązywać abonenta przez okres 18 miesięcy.

 

W związku z uzasadnionymi wątpliwościami, UOKiK nie wyklucza interwencji w tej sprawie: „Jeśli będą podstawy naruszenia zbiorowych interesów konsumentów nie wykluczamy podjęcia kroków polegających na wszczęciu postępowania administracyjnego w tej sprawie. W tej chwili analizujemy napływające skargi, najpóźniej w przyszłym tygodniu podejmiemy decyzję o ewentualnym postępowaniu” – podsumowuje Małgorzata Cieloch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porownanie cen pakietow TV satelitarnej w Europie:

 

- CanalSat Francja - full pakiet - 39 euro,

- Canal + Hiszpania - full pakiet - 35 euro,

- Sky DE - full pakiet - 39 euro,

- Sky Irlandia - full pakiet - 35 euro,

- nc+ Polska - 40 euro.

Drogi kolego w Sky Ireland full pakiet z Sky Movies i Sky Sports to 69€ .Ale mozna osobno .Podstawowe 25€+mozna dobierac dodatki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje aby ci, którzy podpisali emigrację do nc+ założyli sobie oddzielny wątek na którym be3da się wymieniali doświadczeniami i rozkoszo9wali " tanią" ofertą nc+. W tym wątku , nad którym chyba nikt nie panuje jedynie jątrzą i niepotrzebnie podgrzewają atmosferę. To tak jakby stanęli na bazarze Kabulu i głośno krzyczeli kocham USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie ile sie czeka na aktywacje,bo podpisalem dzisiaj umowe na platinum z mr i do tej pory nie ma nic nawet w ICA swieci moja stara umowa.

A dostałeś od razu dekodery i mas zje w domu? Bo mi nie dali i powiedzieli, że wydadzą po aktywacji, która trwa 72 godziny. Ponadto nie mogę korzystać z mojego starego nboxa, bo wyłączyli mi sygnał na czas aktywacji nowej umowy. Dziwne, ale prawdziwe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie chciałbym pozdrowić wszystkich pracowników APS-sów, naprawdę przechodzą teraz ciężkie czasy i nie zazdroszczę im pracy. Rozmawiałem dziś z bardzo sympatyczną Panią w APS-ie, na początku rzuciła mi się kartka z drukowanym tekstem że nie można u nich składać wypowiedzeń umowy oraz były podane adresy gdzie należy je wysłać. Na początku stwierdziłem że to dziwny zapis bo jest sprzeczny z regulaminem, dostałem odpowiedz od Pani , ze zdaję sobie z tego sprawę ale taki dostali nakaz że nie mogą przyjmować wypowiedzeń i jedynie drogą listowną to można zrobić. No nic pokazałem swoją ofertę z "listu migracyjnego" i chciałem się upewnić czy do mojej "niepowtarzanej" oferty silver 79 (23 ) muszę sobie doliczyć 10 zł multiroom, który obecnie posiadam, oczywiście dostałem potwierdzenie moich przypuszczeń. Pani od razu mi powiedziała że jeśli mi się nie podoba oferta z listu to mogę u niej coś wybrać, ja na wstępie oznajmiłem ze ewentualnie mógłbym płacić maks za platinium 99 zł z MR żeby mieć pełny dostęp do Ligi mistrzów (bo obecny pełny dostęp do ligi mistrzów jest mi zabierany 1 maja mimo że umowę miałem do sierpnia ale co tego że 1 maja staje się ona nieważna i muszę płacić więcej za mniejszą zawartości niż miałem) no i jakby nie patrzeć z obecnych 4 kanałów premium robi mi się 6, na co pani z smutkiem obróciła do mnie monitor i pokazała mi co może mi zaoferować (znaczy co jej system wypluwa po wpisaniu nr klienta). Pokiwałem przecząco głową i powiedziałem grzecznie ze nie mogę na takie warunki się zgodzić, na co Pani powiedziała że mnie rozumie i zaproponowała mi że poda mi adresy gdzie mam wysłać wypowiedzenie po czym dodała, że w sumie dziś głownie tylko to robi tj. podaje adresy gdzie wysyłać wypowiedzenia. Podziękowałem za poradę i życzyłem wszystkiego dobrego i wesołych świąt, na co luźno podziękowała i powiedziała że od 21 marca przeżywa tutaj (w pracy) horror i wszyscy się na niej wyżywają. Sorry za długi, mam nadzieję w miarę po polsku napisany post, ciekawe kto to przeczyta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dwa dni temu w ramach dziwnego uniesienia emocjonalnego migrowałem z N (99zł) do NC+ Platinium z MR za 119zł. Moje emocje opadły i jednak bym poczekał. Rozumiem że mam 10 dni na zerwanie umowy zawartej przez telefon posyłając listownie za potwierdzeniem rezygnację.

Ale wczoraj przyszła mi oferta standardowo wysyłana z propozycją migracji do Golda.

Teraz pytanie, czy wysyłając rezygnację opieram się tylko na tej migracji telefonicznej czy też wysyłać drugą rezygnację zrywającą dotychczasową umowę z N powołując się na zmianę oferty programowej ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie chciałbym pozdrowić wszystkich pracowników APS-sów, naprawdę przechodzą teraz ciężkie czasy i nie zazdroszczę im pracy. Rozmawiałem dziś z bardzo sympatyczną Panią w APS-ie, na początku rzuciła mi się kartka z drukowanym tekstem że nie można u nich składać wypowiedzeń umowy oraz były podane adresy gdzie należy je wysłać. Na początku stwierdziłem że to dziwny zapis bo jest sprzeczny z regulaminem, dostałem odpowiedz od Pani , ze zdaję sobie z tego sprawę ale taki dostali nakaz że nie mogą przyjmować wypowiedzeń i jedynie drogą listowną to można zrobić. No nic pokazałem swoją ofertę z "listu migracyjnego" i chciałem się upewnić czy do mojej "niepowtarzanej" oferty silver 79 (23 ) muszę sobie doliczyć 10 zł multiroom, który obecnie posiadam, oczywiście dostałem potwierdzenie moich przypuszczeń. Pani od razu mi powiedziała że jeśli mi się nie podoba oferta z listu to mogę u niej coś wybrać, ja na wstępie oznajmiłem ze ewentualnie mógłbym płacić maks za platinium 99 zł z MR żeby mieć pełny dostęp do Ligi mistrzów (bo obecny pełny dostęp do ligi mistrzów jest mi zabierany 1 maja mimo że umowę miałem do sierpnia ale co tego że 1 maja staje się ona nieważna i muszę płacić więcej za mniejszą zawartości niż miałem) no i jakby nie patrzeć z obecnych 4 kanałów premium robi mi się 6, na co pani z smutkiem obróciła do mnie monitor i pokazała mi co może mi zaoferować (znaczy co jej system wypluwa po wpisaniu nr klienta). Pokiwałem przecząco głową i powiedziałem grzecznie ze nie mogę na takie warunki się zgodzić, na co Pani powiedziała że mnie rozumie i zaproponowała mi że poda mi adresy gdzie mam wysłać wypowiedzenie po czym dodała, że w sumie dziś głownie tylko to robi tj. podaje adresy gdzie wysyłać wypowiedzenia. Podziękowałem za poradę i życzyłem wszystkiego dobrego i wesołych świąt, na co luźno podziękowała i powiedziała że od 21 marca przeżywa tutaj (w pracy) horror i wszyscy się na niej wyżywają. Sorry za długi, mam nadzieję w miarę po polsku napisany post, ciekawe kto to przeczyta :)

 

Ja przeczytałem i tak sobie myślę że wypadało by zrobić zdjęcie takiej kartki i wysłać go rzecznika konsumentów bo skoro umowa gwarantuje Ci zerwanie umowy również w APS to jest to jak najbardziej sprawa którą powinien się zająć. Więc jak ktoś może zrobić taką fote to poproszę o udostępnienie jej lub wysłanie do rzecznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dwa dni temu w ramach dziwnego uniesienia emocjonalnego migrowałem z N (99zł) do NC+ Platinium z MR za 119zł. Moje emocje opadły i jednak bym poczekał. Rozumiem że mam 10 dni na zerwanie umowy zawartej przez telefon posyłając listownie za potwierdzeniem rezygnację.

Ale wczoraj przyszła mi oferta standardowo wysyłana z propozycją migracji do Golda.

Teraz pytanie, czy wysyłając rezygnację opieram się tylko na tej migracji telefonicznej czy też wysyłać drugą rezygnację zrywającą dotychczasową umowę z N powołując się na zmianę oferty programowej ??

Nie masz 10 dni bo to jest aneks do umowy, a nie nowo podpisana aktywacja. Nic już nie zrobisz.

 

Oj no to klops, wkopałem się, dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dwa dni temu w ramach dziwnego uniesienia emocjonalnego migrowałem z N (99zł) do NC+ Platinium z MR za 119zł. Moje emocje opadły i jednak bym poczekał. Rozumiem że mam 10 dni na zerwanie umowy zawartej przez telefon posyłając listownie za potwierdzeniem rezygnację.

Ale wczoraj przyszła mi oferta standardowo wysyłana z propozycją migracji do Golda.

Teraz pytanie, czy wysyłając rezygnację opieram się tylko na tej migracji telefonicznej czy też wysyłać drugą rezygnację zrywającą dotychczasową umowę z N powołując się na zmianę oferty programowej ??

jeżeli odstąpisz od migracji telefonicznej, to wrócisz do stanu przed niej czyli zgodnie z otrzymanym listem zmigrują Cię do golda. moim zdaniem powinieneś zatem odstąpić od migracji z tytułu podpisania umowy na odległość i nie wyrazić zgody na migrację na golda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dwa dni temu w ramach dziwnego uniesienia emocjonalnego migrowałem z N (99zł) do NC+ Platinium z MR za 119zł. Moje emocje opadły i jednak bym poczekał. Rozumiem że mam 10 dni na zerwanie umowy zawartej przez telefon posyłając listownie za potwierdzeniem rezygnację.

Ale wczoraj przyszła mi oferta standardowo wysyłana z propozycją migracji do Golda.

Teraz pytanie, czy wysyłając rezygnację opieram się tylko na tej migracji telefonicznej czy też wysyłać drugą rezygnację zrywającą dotychczasową umowę z N powołując się na zmianę oferty programowej ??

Nie masz 10 dni bo to jest aneks do umowy, a nie nowo podpisana aktywacja. Nic już nie zrobisz.

 

Nie tak do końca. Zrezygnować może tylko że nie będzie mógł startować jako obecny klient tylko jako nowy, no i oczywiście zapłaci kary umowne które to wynoszą tyle ile dostał upustu za każdy miesiąc umowy. Z tym że skoro umowa się zaczęła lub dopiero się zacznie to chyba te kary nie będą jakieś wielkie.

Oczywiście nie namawiam do tego tylko wskazuje drogę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dwa dni temu w ramach dziwnego uniesienia emocjonalnego migrowałem z N (99zł) do NC+ Platinium z MR za 119zł. Moje emocje opadły i jednak bym poczekał. Rozumiem że mam 10 dni na zerwanie umowy zawartej przez telefon posyłając listownie za potwierdzeniem rezygnację.

Ale wczoraj przyszła mi oferta standardowo wysyłana z propozycją migracji do Golda.

Teraz pytanie, czy wysyłając rezygnację opieram się tylko na tej migracji telefonicznej czy też wysyłać drugą rezygnację zrywającą dotychczasową umowę z N powołując się na zmianę oferty programowej ??

Nie masz 10 dni bo to jest aneks do umowy, a nie nowo podpisana aktywacja. Nic już nie zrobisz.

podpisuje umowe z nc+ a nie n, więc to nowa umowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...