Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja migrowałem ale mnie przerobili i za Platinium mam zapłacić 139 zł. A ustalałem co innego. Może błąd jakiś :shock:

 

 

A masz multiroom? Bo ja dzisiaj bylem w salonie NC+ - dostałem ofertę Platinum + HBO za 129zł - na pytanie czy multiroom jest w cenie pan powiedział że zaraz sprawdzi. Zaznaczył multiroom premium i pokazało sie ze zamiast ceny jest puste miejsce (czyli ani 0 ani 20zł). Doszło do tego że wydrukowali mi już umowę, na której się okazało że też nie ma nic na temat wielkości opłaty za multiroom. Sami nie wiedzieli więc zadzwonili na specjalną infolinię dla salonów. Po 15 minutach oczekiwania (i zebraniu się paru osób w kolejce) pan zadzwonił na inny numer gdzie o dziwo od razu ktoś odebrał. Po 5 minutowej rozmowie na zapleczu pan wrócił i powiedział że pani sama do końca nie wie - ale jak w umowie nie kwoty to raczej nie będę płacił. Do tego doszło jeszcze że w pakiecie nie ma VOD seriale więc umowy nie podpisałem. Pan był lekko zyirytowany całą sprawą, ja prawdę mówiąc też i poprosiłem o rozwiązanie umowy z winy operatora - brak programów. Na początku mnie przekonywał że wyłączenie nPremium się nie kwalifikuje - ale w końcu to wpisał w komentarzu.

 

Więc może @wilos tez na pierwszej umowie nie masz podanej kwoty za multiroom - a potem się okazuje że trzeba za nią płacić dodatkowo?

 

 

PS wróciłem do domu i zobaczyłem że okres rozliczeniowy to 13 kwiecień. Czyli z tą datą wyłączą mi sygnał? Bo jeśli tak - to trochę dałem ciała - bo na obecnej ofercie chciałbym jeszcze zostać przynajmniej do końca kwietnia. Czy ktoś z was wycofywał wypowiedzenie bez podpisywania aneksu umowy? Jest to w ogóle możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS wróciłem do domu i zobaczyłem że okres rozliczeniowy to 13 kwiecień. Czyli z tą datą wyłączą mi sygnał? Bo jeśli tak - to trochę dałem ciała - bo na obecnej ofercie chciałbym jeszcze zostać przynajmniej do końca kwietnia. Czy ktoś z was wycofywał wypowiedzenie bez podpisywania aneksu umowy? Jest to w ogóle możliwe?

Umowę rozwiążą ci z końcem kwietnia. Okres rozliczeniowy nie ma tu nic do rzeczy. Rozwiązanie umowy zgodnie z regulaminem świadczenia usług następuje z ostatnim dniem miesiąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja migrowałem ale mnie przerobili i za Platinium mam zapłacić 139 zł. A ustalałem co innego. Może błąd jakiś :shock:

 

 

A masz multiroom? Bo ja dzisiaj bylem w salonie NC+ - dostałem ofertę Platinum + HBO za 129zł - na pytanie czy multiroom jest w cenie pan powiedział że zaraz sprawdzi. Zaznaczył multiroom premium i pokazało sie ze zamiast ceny jest puste miejsce (czyli ani 0 ani 20zł). Doszło do tego że wydrukowali mi już umowę, na której się okazało że też nie ma nic na temat wielkości opłaty za multiroom. Sami nie wiedzieli więc zadzwonili na specjalną infolinię dla salonów. Po 15 minutach oczekiwania (i zebraniu się paru osób w kolejce) pan zadzwonił na inny numer gdzie o dziwo od razu ktoś odebrał. Po 5 minutowej rozmowie na zapleczu pan wrócił i powiedział że pani sama do końca nie wie - ale jak w umowie nie kwoty to raczej nie będę płacił. Do tego doszło jeszcze że w pakiecie nie ma VOD seriale więc umowy nie podpisałem. Pan był lekko zyirytowany całą sprawą, ja prawdę mówiąc też i poprosiłem o rozwiązanie umowy z winy operatora - brak programów. Na początku mnie przekonywał że wyłączenie nPremium się nie kwalifikuje - ale w końcu to wpisał w komentarzu.

 

Więc może @wilos tez na pierwszej umowie nie masz podanej kwoty za multiroom - a potem się okazuje że trzeba za nią płacić dodatkowo?

 

 

PS wróciłem do domu i zobaczyłem że okres rozliczeniowy to 13 kwiecień. Czyli z tą datą wyłączą mi sygnał? Bo jeśli tak - to trochę dałem ciała - bo na obecnej ofercie chciałbym jeszcze zostać przynajmniej do końca kwietnia. Czy ktoś z was wycofywał wypowiedzenie bez podpisywania aneksu umowy? Jest to w ogóle możliwe?

 

 

Ustaliliśmy Platyna + multiroom + pace 500 gb - 119/msc - zostałem oszukany po prostu

 

W ICA wdnieje 139 zł ale jeszcze faktury nie można pobrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już to dziś ktoś podawał. jednak przed chwilą miałem telefon w sprawie migracji. Tym razem - platyna, MR i dekoder HD Philips za 129 zł. Podziękowałem gdyż płacę 99 zł za Superpremium plus HBO plus MR i dekoder.

 

Na pytanie o jutrzejsze kanały C+ uzyskałem odpowiedź:

 

Jest to otwarte okno ale tylko do końca czerwca. Jednak. Co będzie dalej /mam umowę do marca 2014r./ nie umiała odpowiedzieć. Nie ma żadnej decyzji w tej sprawie, nie wiedzą też kierownicy ani szkoleniowcy.

Julian wychodzi z założenia - jakoś tam będzie.

 

Jednak jak podał Routers, że jest bajzel w C+ i Vivendi!, sądzę, że Julian może powoli pakować walizki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS wróciłem do domu i zobaczyłem że okres rozliczeniowy to 13 kwiecień. Czyli z tą datą wyłączą mi sygnał? Bo jeśli tak - to trochę dałem ciała - bo na obecnej ofercie chciałbym jeszcze zostać przynajmniej do końca kwietnia. Czy ktoś z was wycofywał wypowiedzenie bez podpisywania aneksu umowy? Jest to w ogóle możliwe?

Umowę rozwiążą ci z końcem kwietnia. Okres rozliczeniowy nie ma tu nic do rzeczy. Rozwiązanie umowy zgodnie z regulaminem świadczenia usług następuje z ostatnim dniem miesiąca.

 

zapomniałem dodać że jestem abonentem nki a nie canal plusa

przejrzałem jeszcze raz pisemko z nki i jest tam napisane "Oświadczenie skutkować będzie na koniec Okresu rozliczeniowego, w którym oświadczenie zostało złożone" więc chyba za bardzo mnie poniosło z tym rozwiązywaniem umowy... no cóż jutro z rana zadzwonię na infolinie i się dopytam na czym stoję; normalnie chyba będę pierwszą osobą która będzie chciała cofnąć wypowiedzenie bez podpisania aneksu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś czuje że Julian i jego platforma NC+ już nie ma przyszłości w Polsce a tak miało być pięknie i drogo w końcu platforma dla klientów premium no cóż nie damy się Julian okradać w biały dzień.

 

nc+ ma przyszłość,ale tylko wtedy jak Julek wyjedzie do domu, a kompetentna osoba zastąpi jego,a także ogarnie bajzel który zrobił. :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem dzisiaj w centrum nc+. złożyłem wypowiedzenie. Pracownik nawet nie próbował mi przedstawiać ofert. Zapytał tylko o powód rezygnacji.

Przede mną starsze małżeństwo i następny po mnie facet też rozwiązywali umowy...

 

Z innej beczki: CP korzysta z sytuacji i podnosi cenę za full z 89 do 99 zł! Zahaczyłem o APS polsatu i już mieli nowe ulotki, chociaż na stronie wciąż widnieje 89zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości zadzwoniłem do Cyfry z pytaniem czy do wciąż jeszzce obowiązujących obowiązujących umów można dokupować opcje. Czekałem może z 5 min na połącvzenie. Zgłosił się miły pan i mówi że owszem można i nawet mówi że tak za 30 zeta i niepełny miesiąc za free. Na to ja się pytam czy w tym pakiecie jest full 6 canalów. On się zreflektował że chyba nie za bardzo się zna i poszedł sie spytać szefa. Okazało się tak jak się zresztą spodziewałem że opcji c+ już nie ma. Jednocześnie potwierdził że abonenci bez kanałów premium nie będą mieli obowiązku migracji, chociaż znów nie wiadomo czy wie co mówi:) Na koniec rozmowy zapytałem czy ma dla mnie jakąś ofertę migracyjną. On owszem że może mi zaproponować platyne za 99 zeta. Tak więc widać, że 99 zł jest do wzięcia od zaraz nawet z dzwonieniem do nich. Ja dziękuję jeszcze poczekam, wyśle wypowiedzenie a przede wszystkim poczekam na ramówkę c+.

W dniu wczorajszym pisałem już o podobnej sytuacji w tym wątku.

 

Drugiego kwietnia włączono mi (choć niechętnie) paczkę CANAL+ HD (bez zobowiązania) i nie wyobrażam sobie żebym od jutra nie otrzymał w zamian wszystkich programów C+ z "nowej" oferty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem dzisiaj w centrum nc+. złożyłem wypowiedzenie. Pracownik nawet nie próbował mi przedstawiać ofert. Zapytał tylko o powód rezygnacji.

Przede mną starsze małżeństwo i następny po mnie facet też rozwiązywali umowy...

 

Z innej beczki: CP korzysta z sytuacji i podnosi cenę za full z 89 do 99 zł! Zahaczyłem o APS polsatu i już mieli nowe ulotki, chociaż na stronie wciąż widnieje 89zł

 

 

na ulotce nie ma informacji że w cenie jest HBO GO za 10zł które można wyłączyć - dzisiaj też bylem w CP

za to jest jakieś promo że z ulotką umowa na 29 miesiecy w tym 6 miecy gratis lub 15 miesiecy w tym 3 miesiace gratis oraz oplata za multiroom 0zł w całym okresie trwania umowy - a więc po 3 miesiącach można wyłączyć HBO GO i zostaje 89 zł + 5 za dekoder PVR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@redlum Ja również składałem wypowiedzenie i zapewniano mnie, że umowa zostanie rozwiązana z końcem kwietnia.

 

 

w salonie też mi tak mówili ale że to był stary salon C+ to mogą się nie znać na wypowiedzeniach nkowych - więc wolę się dopytać; niedługo wyjeżdżam na tydzień i termin końca okresu rozliczeniowego jest własnie w czasie mojej nieobecności; a jak w tym czasie nagle się okaże że dzieciaki nie będą mogły oglądać bajek w TV to będę miał przechlapane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości zadzwoniłem do Cyfry z pytaniem czy do wciąż jeszzce obowiązujących obowiązujących umów można dokupować opcje. Czekałem może z 5 min na połącvzenie. Zgłosił się miły pan i mówi że owszem można i nawet mówi że tak za 30 zeta i niepełny miesiąc za free. Na to ja się pytam czy w tym pakiecie jest full 6 canalów. On się zreflektował że chyba nie za bardzo się zna i poszedł sie spytać szefa. Okazało się tak jak się zresztą spodziewałem że opcji c+ już nie ma. Jednocześnie potwierdził że abonenci bez kanałów premium nie będą mieli obowiązku migracji, chociaż znów nie wiadomo czy wie co mówi:) Na koniec rozmowy zapytałem czy ma dla mnie jakąś ofertę migracyjną. On owszem że może mi zaproponować platyne za 99 zeta. Tak więc widać, że 99 zł jest do wzięcia od zaraz nawet z dzwonieniem do nich. Ja dziękuję jeszcze poczekam, wyśle wypowiedzenie a przede wszystkim poczekam na ramówkę c+.

W dniu wczorajszym pisałem już o podobnej sytuacji w tym wątku.

 

Drugiego kwietnia włączono mi (choć niechętnie) paczkę CANAL+ HD (bez zobowiązania) i nie wyobrażam sobie żebym od jutra nie otrzymał w zamian wszystkich programów C+ z "nowej" oferty...

Ciekawe to co piszesz. Chyba jeszcze raz zadzwonię i powołam się na regulamin:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...