Skocz do zawartości

mediaBOX+ (ADB ITI-3740SX)


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odłączyłem dekoder od prądu z powodu burzy. Po ponownym podłączeniu mam jedynie komunikat: "Brak karty. Dekoder jest zablokowany. Proszę włożyć kartę do czytnika stykami do dołu." Oczywiście próbowałem kilka razy odłączyć i podłączyć, kartę czyściłem. Bez zmian. Wszędzie czytam, że te sposoby pomagają, albo wystarczy odczekać 10-15 minut. A u mnie nic.

Edytowane przez emdżej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem, podobny do problemu, o którym pisał 28 czerwca kolega @smett: krótko przed 20:00, gdy chciałem wejść w nagrania wyświetlił się komunikat: "Dysk został usunięty lub uszkodzony". Nie działa też VOD ani timeshift. Mam mediaboxa z wbudowanym dyskiem 500 GB. Chciałem tylko zapytać, czy wymienią mi go na taki sam, z wbudowanym dyskiem czy na inny? Nie ukrywam, że bardzo żałuję nagrań, miałem tam nagrane Eurowizje. Nie wiecie może, czy jest możliwość odzyskania nagrań z dysku? Pewnie nie, ale wolę zapytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w punkcie nc+ i facet powiedział, że musi sam sprawdzić, co jest nie tak. Wydał mi Wifibox+ zastępczy na dwa dni (bez dysku), jutro ma dzwonić ze szczegółami w sprawie. Jestem mocno niezadowolony, bo na nowym dekoderze nie ma uprawnień do kanałów tenis premium, które mam wykupione. Mam nadzieję, że wymienią mi mediabox na wifipremiumbox+ i że nie będą próbowali tego starego mediaboxa naprawiać. Bo jednak po czterech latach mogliby wymienić na nowy.

Edytowane przez kwakii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem o 15.00, a punkt jest czynny do 19.00

Następnego dnia facet stwierdził, że to wina softu i wymienił mi na nowego mediaboxa. Stwierdził przy tym, że na nowym dekoderze problem z dyskiem może się powtórzyć, do momentu aż nie zostanie udostępniony nowy soft, który wprowadzi poprawki. Gdy zapytałem, czy jest możliwość wymiany na premiumboxa odpowiedział, że tak, ale się nie opłaca, gdyż musiałbym dopłacić 200 zł.

Na szczęście nowy mediabox chodzi poprawnie, dysk również :)

Edytowane przez kwakii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko ja mam na mediaBOX+ wieczny problem z brakującymi informacjami na EPG i INFO-PILOT? To jest dekoder główny (teoretycznie lepszy) i takie cyrki, a na słabaszym dekoderze dodatkowym (wifiBOX+) nie ma tego!

Nie mam go co prawda w multiroomie, lecz solo. Sprawuje się bardzo OK. Problemy z EPG praktycznie się nie zdarzają, z wyjątkiem jakichś globalnych sytuacji, gdy brakuje EPG zarówno na media, jak i turboBOX+. To jednak rzadko ma miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze oplata 5zl mies., ale czy wymiana platna, np. 149zl, czy 199zl?

Edytowane przez Barti
Brak znaków interpunkcyjnych i przestankowych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne i przestankowe. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...