Skocz do zawartości

Nowości na platformie CANAL+ - przecieki, info niepotwierdzone


Mr. Orbita
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie widziałem opis dla netVOD+, pewnie tak tylko piszą, mogli by chociaż dać do Philipsa YouTube albo TVN Player. :D

Ciekawe informacje piszą na stronie NC+ o tunerach DVB-T: "Koszt zakupu urządzenia przystosowanego tylko do odbiory cyfrowej telewizji naziemnej to około 200-300zł." :lol2:

http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej- ... uner-dvb-t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym się różnią kolekcje VOD od netVOD? Rozumiem, że te drugie będą po podłączeniu dekodera do Internetu.

BTW, w All Inclusive+ powinno być, zgodnie z nazwą, wszystko - WIMP i wszystkie kanały (Mezzo, Da Vinci). A nie jakieś ukryte opcje dodatkowe.

Nie ma kanału Da Vinci w nc+, jest tylko kolekcja VOD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie widziałem opis dla netVOD+, pewnie tak tylko piszą, mogli by chociaż dać do Philipsa YouTube albo TVN Player. :D

Ciekawe informacje piszą na stronie NC+ o tunerach DVB-T: "Koszt zakupu urządzenia przystosowanego tylko do odbiory cyfrowej telewizji naziemnej to około 200-300zł." :lol2:

http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej- ... uner-dvb-t

 

to jest kpina co tam napisali . dekoder potrafi dodatkowo nagrywać programy z dvb-t na dysk :brawo: . prawie każdy dekoder za koło 100 zł do dvb-t to potrafi.

 

w tym nc+ non stop są jakieś problemy . przez 6 lat byłem abonentem n i przez prawie 10 lat miałem c+ . teraz co się dzieje jest to kpina . i wszystko podnoszą do rangi naj i przy okazji jest rzeczywistość naciągana .

tv 5 monde pl z hot birda , pewnie dlatego nie ma bo to by była konkurencja np. dla planete+

bo planete+ tez pokazuje filmy dokumentalne produkowane przez tv 5 monde .

nie zamierzam migrować do nc+ bo jest w tym bardzo dużo nie jasności i nie doróbek i za dużo jest koloryzowania rzeczywistości .

 

sportem się nie interesuje ale będzie ciekawie jak ludzie pokupują pakiet z canal+ sport , a oni część będą puszczać w ppv . na stronie ncplus też piszą o ppv. bo podobno canal+ sport 2,3,4 mają być włączane w razie potrzeby . i kto wie czy te canal+ sport 2,3,4 nie będą ppv. podpisując umowę z nc+ ja bym się tysiąc razy zastanowił .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo coś o kanałach Mezzo i France TV w ofercie nc+? Są one wymienione w regulaminach i oficjalnym układzie kanałów, którego udostępniono w TYM miejscu. Trochę się on różni od układów kanałów dla dekoderów ADB i byłej CYFRY+, np. TVN 24 nadal jest na pozycji 213, a na pozycji 213 w CYFRZE+ jest nSport (SD). Kanały obcojęzyczne się różnią, bo na 235 jest coś innego, a TV5MONDE EUROPE z polskimi napisami w ogóle nie ma w ADB. arte HD jest na starej pozycji, czyli 253. Dziwne, że pomyśleli o tym, żeby dać arte HD i SuperTennis HD bliżej na liście oraz dodać RT HD, RT Doc HD i KBS WORLD HD. RT Doc i KBS WORLD były uwzględnione w oficjalnej ofercie CYFRY+, więc wersje HD tym bardziej powinny być, które nadają jeszcze free-to-air. Oby szybko się przebudzili.

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Emil.1603, w sumie oferta d... nie urywa i do tego "wykastrowana" paczka Canal+. Ja po 1 kwietnia br wypowiadam umowę z powodu wyłączenia kanałów i wtedy będę negocjował. Teraz jak widać ciężko wynegocjować to, co się chcę, a oferty, które przedstawiają są po prostu śmieszne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie wiem czy czytaliście nowe informacje o nc+ ale ostrzegają żeby czytac listy od nich. Uwarzajcie kto odbiera telefon bo nawet dziecko może wyrazic zgodę na migracje i nie przysługuje możliwośc rezygnacji. Ten co się zgodził ma już cyrografik z nc+ i nic z tym nie może zrobic. Nawet wyłączenie kanałów nie jest podstawą do rezygnacji. Ci co podpisali cyrograf i przeszli mają 18 miesięczny pakt z diabłem ;). Pilnujcie się i nie dajcie się naciągnąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwarzajcie kto odbiera telefon bo nawet dziecko może wyrazic zgodę na migracje i nie przysługuje możliwośc rezygnacji. Ten co się zgodził ma już cyrografik z nc+ i nic z tym nie może zrobic....

Umowa zawarta telefonicznie z konsultantem jest tzw. umową na odległość. W takiej sytuacji konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni, bez konieczności podawania przyczyn. Oświadczenie o odstąpieniu musi być złożone w formie pisemnej, a do zachowania terminu wystarczy wysłać je przed jego upływem.

 

http://prawa-konsumenta.wieszjak.pl/konsument-telekomunikacja/221244,Zawarcie-umowy-przez-telefon-z-konsultantem.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem jakie są prawa konsumenta ale w tym przypadku nie obowiązują. Ja tego sobie nie wymyśliłem tylko przeczytałęm. Wczesniej nie mogłem wkleić linku bo pisałem z tela a teraz proszę.

http://www.spidersweb.pl/2013/03/nieczyste-zagrywki-nc.html

 

Patrz punkt 6.

 

 

Formularz kontaktowy na stronie nc+ już działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i to jest niestety prawda.

aneks to zupełnie co innego niż nowa umowa i nie obowiązuje 10 dniowy okres wypowiedzenia. Cyfra od dawna tak twierdzi.

 

pewnie można by się sądzić... ale kto ma chęci ?

bo np. taki PLAY respektuje te 10 dni mimo że też w moim przypadku był aneks.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie - http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=17 też jest dyskusja i też są różne zdania na ten temat. Pewnie jednym się uda coś zwojować, ale większość chyba odpuści. Mimo wszystko uważam, że skoro umowa jest na mnie, to nie może być tak, że zgodę wyraziło telefonicznie dziecko, żona lub inny członek rodziny i nie ma od tego odwrotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prawda da się rozwiązać umowę do 10 dni. Wy nie podpisujecie aneksów ! Ja już mam papierową umowę. Z niej jasno wynika. To jest nowa umowa, a stara jest rozwiązywana z dniem przejścia do ncplus. W umowie dostajecie obydwie strony czyli nowa umowa i rozwiązanie umowy z C+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeanalizowałem sobie wszystkie informacje, które docierały do nas z różnych stron (NC+, media, pracownicy NC+) i wydaje mi się, że przynajmniej po części zrozumiałem obecną politykę NC+.

Z tego co pisała jedna rozżalona pracownica pani Mońka uważa się za guru marketingu. Tak więc zasadnym jest przypuszczać, że będzie stosować wiele sztuczek marketingowych.

Dodatkowo sam prezes twierdził, że nie ma zamiaru walczyć z konkurencją na ceny, ale otrzymaliśmy informację o walce na utrzymanie klienta. I tutaj właśnie wchodzi marketing. Jak to zrobić, aby zmaksymalizować zysk i utrzymać klienta? Jest to stara sztuczka marketingowa, którą znają nawet dzieci/nastolatki. Aby ją zobrazować przytoczę pewną historyjkę:

W pokoju siedzi mama i jej 10-letni syn. Nagle wbiega starsza 15-letnia córka i woła. Mamo, mamo, mój chłopak zaproponował mi wyjazd na tydzień w Bieszczady! Będziemy spali sami w namiocie, chodzili po górach. Mogę jechać prawda?

Matka oczywiście kategorycznie zabrania. Córka płacze, protestuje, dąsa się przez 2 tygodnie. Potem z wyrzutem mówi: To chociaż daj mi pojechać z nim na ten koncert XXZ w tę sobotę. Matka w normalnej sytuacji też by nie pozwoliła, bo boi się co tam się może dziać, no i wrócą pewnie nad ranem, ale w końcu się zgadza bo lepszy już ten koncert niż tydzień pod namiotem z chłopakiem.

Tyle historyjki edukacyjnej. Jak się to ma do NC+?najpierw strzelili zaporowe ceny. nigdy nie mieli zamiaru tymi cenami pozyskiwać nowych klientów. Oczywiście, jeśli jakiś jeleń się trafi to go przyjmą, ale generalnie ceny były po to aby wywołać szok u obecnych abonentów.

Właściwie natychmiast po ich ogłoszeniu dają ceny średnio -20zł dla migrujących. wielu pomyśli "Rany! 119zł za platinum, tragedia, ale dostanę to za 99zł to już tak źle nie wygląda. Nadal jest fatalnie, ale może..."

 

No i teraz NC+ zbiera żniwo z tych co uznali jak ta matka z historyjki, że wybierają mniejsze zło.

ale zaraz! przecież pani Mońka powiedziała, że nie oddadzą ani jednego klienta. Jest więc całkiem prawdopodobne, że zaczekają do 20 kwietnia, gdy wpłyną wszystkie wypowiedzenia i wtedy zaproponują dopiero realną ofertę dla tych, których wydoić się nie dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Nie prawda da się rozwiązać umowę do 10 dni. Wy nie podpisujecie aneksów ! .... To jest nowa umowa, a stara jest rozwiązywana z dniem przejścia do ncplus.

 

Najpierw zacytuję to co istotne z kulawej ustawy:

 

Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1.

Art. 7. 2. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne).

Art. 7. 3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

Art. 10. 1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.

Art. 10. 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
1) Świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1.   
(dalsze punkty nie dotyczą usług pay-tv).

 

Art. 10. 3. jest batem na konsumenta. Wystarczy że w przeciągu tych 10 dni aktywują kartę, doślą uprawnienia. Chyba że masz non-public sposób na zmianę tych danych na karcie abonenckiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam z rana :)

Ze względu, że wiele Osób wczoraj nie czytało wieczorem co pisałem to informuję, że dostałem ofertę AI+(21) za 179zł miesięcznie - dzwoniłem do 3 różnych Call Center i w każdym inna Pani poinformowała mnie, ŻE NIE MA OPCJI NEGOCJACJI CENY. Jak mi nie pasuje to mam pisać wymówienie, że nikogo na siłę nie będą trzymać.

 

Miłego dnia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeanalizowałem sobie wszystkie informacje, które docierały do nas z różnych stron (NC+, media, pracownicy NC+) i wydaje mi się, że przynajmniej po części zrozumiałem obecną politykę NC+.

Z tego co pisała jedna rozżalona pracownica pani Mońka uważa się za guru marketingu. Tak więc zasadnym jest przypuszczać, że będzie stosować wiele sztuczek marketingowych.

Dodatkowo sam prezes twierdził, że nie ma zamiaru walczyć z konkurencją na ceny, ale otrzymaliśmy informację o walce na utrzymanie klienta. I tutaj właśnie wchodzi marketing. Jak to zrobić, aby zmaksymalizować zysk i utrzymać klienta? Jest to stara sztuczka marketingowa, którą znają nawet dzieci/nastolatki. Aby ją zobrazować przytoczę pewną historyjkę:

W pokoju siedzi mama i jej 10-letni syn. Nagle wbiega starsza 15-letnia córka i woła. Mamo, mamo, mój chłopak zaproponował mi wyjazd na tydzień w Bieszczady! Będziemy spali sami w namiocie, chodzili po górach. Mogę jechać prawda?

Matka oczywiście kategorycznie zabrania. Córka płacze, protestuje, dąsa się przez 2 tygodnie. Potem z wyrzutem mówi: To chociaż daj mi pojechać z nim na ten koncert XXZ w tę sobotę. Matka w normalnej sytuacji też by nie pozwoliła, bo boi się co tam się może dziać, no i wrócą pewnie nad ranem, ale w końcu się zgadza bo lepszy już ten koncert niż tydzień pod namiotem z chłopakiem.

Tyle historyjki edukacyjnej. Jak się to ma do NC+?najpierw strzelili zaporowe ceny. nigdy nie mieli zamiaru tymi cenami pozyskiwać nowych klientów. Oczywiście, jeśli jakiś jeleń się trafi to go przyjmą, ale generalnie ceny były po to aby wywołać szok u obecnych abonentów.

Właściwie natychmiast po ich ogłoszeniu dają ceny średnio -20zł dla migrujących. wielu pomyśli "Rany! 119zł za platinum, tragedia, ale dostanę to za 99zł to już tak źle nie wygląda. Nadal jest fatalnie, ale może..."

 

No i teraz NC+ zbiera żniwo z tych co uznali jak ta matka z historyjki, że wybierają mniejsze zło.

ale zaraz! przecież pani Mońka powiedziała, że nie oddadzą ani jednego klienta. Jest więc całkiem prawdopodobne, że zaczekają do 20 kwietnia, gdy wpłyną wszystkie wypowiedzenia i wtedy zaproponują dopiero realną ofertę dla tych, których wydoić się nie dało.

 

Dokładnie, ja jak dostane list z propozycją nie do odrzucenia to od razu wysyłam wypowiedzenie. Im więcej wypowiedzeń wysłanych, tym bardziej zmiękną. A jak nie zmiękną, to na 15 miesięcy kablówka albo CP. Na NC+ świat się nie kończy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dokładnie, ja jak dostane list z propozycją nie do odrzucenia to od razu wysyłam wypowiedzenie. Im więcej wypowiedzeń wysłanych, tym bardziej zmiękną. A jak nie zmiękną, to na 15 miesięcy kablówka albo CP. Na NC+ świat się nie kończy :D

 

Daj se luzu. Hejterowanie monopolisty nie daje żadnych rezultatów. Obecnie na rynku mamy duopol. Oferty Polsatu i NC+ adresowane do dwóch w większości rozłącznych grup klientów. HBO jako kanał premium praktycznie już się nie liczy. Tylko dwie wytwórnie filmowe bo trzecia ucieka. Reszta jest w C+. Sport - podzielony rynek pomiędzy Polsatem i NC+ Ta grupa wspólna jest niegwarantowana dla obydwu nadawców i jej po prostu nie biorą pod uwagę w kalkulacjach cenowych. Ponadto przy duopolu nikt inny nie wejdzie do gry - chyba że z możliwością długofalowego ponoszenia strat - bo na starcie musi zaoferować gorsza ofertę od dwóch monopolistów którzy sobie rynek podzielili między siebie.

 

Duże silne firmy mające monopolistyczną pozycję spokojnie olewają hejterstwo i negatywny wizerunek. Próbowano tak walczyć z Coca-colą, Microsoftem itd. Z jakim skutkiem?

 

NC+ ma wkalkulowaną w koszty grupę abonentów która zrezygnuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jojoro ...chłopie jakie żniwo? Co za głupoty. I sam to wymyśliłeś (bo nie dziwię się, że takie myślenie prezentuja dzieci- jak zresztą przyznajesz) bo jak tak to strata czasu...

Cóż, takich zagrywek uczą (a przynajmniej informują o nich) na studiach z marketingu i ekonomii. To są realne działania podejmowane przez wiele firm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...