Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

Jeżeli nie zmniejszasz pakietu to możesz już przedłużać umowę. Jeżeli chcesz zmniejszyć to musisz jeszcze 2 miesiące poczekać. Ale wypowiedzenie możesz już wysłać :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie wysłane za pomocą ICOK po jakim czasie dzwonią z ofertą przedłużeniową?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Gdy zarejestrują wypowiedzenie w systemie,to wtedy oddzwonią.Najlepiej odczekaj do jutra.Pod wieczór ewentualnie zadzwoń do DUK i zapytaj czy zarejestrowano twoje wypowiedzenie.Dzisiaj niedziela.

Edited by ARTIPAPK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy przy krótszym przedłużeniu na 12 lub 15 miesięcy można przejść na wyższy abonament za 120zł, który zawiera Polsat Sport Premium? Czy te kanały tylko dają dla dłuższych przedłużeń?

 

Ostatnio przedłużałem umowę z pakietem za 100zł i nie byłem zainteresowany tym Premium, ale coś konsultant wspominał o tym, że to dla dłuższych umów czy coś takiego, nie pamiętam dokładnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PSP tylko w umowach na 24m! :) A można mieć je taniej, a nie za 120 zł. :) Ja mam opcję z PSP za jedyne 80 zł. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli dobrze mi się obiło o uszy. :)

 

Czy to dotyczy tylko pierwszego przejścia na pakiet z PSP? A co będzie przy kolejnym przedłużeniu umowy... w razie posiadania PSP za każdym razem trzeba będzie odnawiać na 24m i nie będzie już możliwości na 12 czy 15m?

 

P.S. Za 80zł to rozumiem, że bez HBO?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każda umowa z PSP będzie na 24m. :)

Tak, bez HBO, Pornoli i VOD. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry.

Mam pytanie do forumowiczów.

20 lipca kończy mi się okres podstawowy umowy .Płacę 59.90 za  :

Pakiet Familijny Max HD 
 

Pakiet HBO HD HBO GO 
Opcja ON THE GO 
Pakiet Film HD 
Pakiet Cinemax HD 
Pakiet Sport HD 
Usługa Multiroom HD (2 dekodery) 
Pakiet Eleven Sports HD 
Katalog treści online .

 

Jest to opłata 50% za smart dom.

Przy przedłużeniu całego pakietu ,proponują mi 85zł na 29 m-cy.

Jeśli będzie się przedłużało samo co miesiąc to ponoć nie mam gwarancji ceny,mimo że mam dwa abonamenty w plusie jeszcze rok.

Czy ktoś wypowie się może co robić ? Przedłużać czy czekać....?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czekać, nic nie ruszać.Proponują CI rabat 25 zł w Smartdomie i tych miesięcy umowy zbyt dużo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak właśnie doradzał jeden konsultant,żeby czekać niech się przedłuża co miesiąc  i ceny nie powinni podnieść .

Natomiast inny twierdzi, że CP nie ma już w ofercie 50% i nalegał na podpisanie przedłużenia bo  to maks co mogą dać dla stałych klientów 

w ''smarcie''.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadza się, nie ma już 50% jest tylko 10 zł, ja i to straciłem bo ruszyłem umowę uprawniającą. Stosują łagodne przejście, na 25 potem 10 zł.

Masz okazję to korzystaj z niej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Kwestia była poruszona stronę wcześniej ale nie do końca jestem pewien czy dobrze zrozumiałem. Mam 6mc do końca według ICOK czyli chyba 5 jeśli dobrze rozumiem. Chcę złożyć wypowiedzenie i skasować miesiące przedłużając umowę. Pojawiły się 2 pytania

 

1. Czy jeśli poczekam jeszcze 1 msc aż w systemie będzie pisało 5 msc to mogę próbować obniżyć abonament? Teraz mam ten najwyższy.

 

2. Czy tak powinna wyglądać treść takiego wypowiedzenia:

 

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej  pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. dla numeru karty dekodującej XXXXXXXXXXXX z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy określonego w umowie.

 

Dobrze to napisane ? Coś dodać, coś ująć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie jeśli przedłużałem umowę w dniu 12 czerwca, a okres nowej umowy wchodzi 5 lipca a w icok mam 1 miesiąc do nowej umowy czy tak powinno wyglądać, bo za bardzo tym nie orientuję

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kończy mi się umowa na internet w Cyfrowym Polsacie (aktualna oferta to 90GB za 45zł) chciałbym coś tańszego będę net od CP traktował jako internet awaryjny?
Jakie mogę wynegocjować ceny przy jakiej paczce danych?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejka,

mam  wykupiony pakiet Polsat sport premium ale 3,4,5 i 6 kanal nie działa i  wyświetla się  komunikat tego kanału nie ma W twoim abonamencie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Złożyłem dziś wypowiedzenie poprzez icok o treści podanej kilka postów wcześniej. Dostałem taką odpowiedź:

 

Cytat

 

 

Uprzejmie informujemy, że oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy zostało skutecznie złożone. Przypominamy w tym miejscu, że zgodnie z warunkami Umowy obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia skuteczny na koniec okresu rozliczeniowego. 

 

 

 

Tak powinno to wyglądać? Teraz pozostaje czekać na ewentualny kontakt z DUK, zgadza się?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...