Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

oferta była dostępna przez telefon tylko, APSy mają inne umowy, dla stałych klientów lepsze oferty idą przez inforlinie, podpisując w APS nie masz prawa odstąpić od umowy sprzedaży, taka możliwość jest tylko przy podpisaniu poza siedzibą sprzedawcy ale skoro masz w umowie taki zapis to jest to święte, jeśli podpisując w APS dostałeś umowę w której masz zapisane że w ciągu 10 dni możesz zrezygnować o tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, ze nowy regulamin zniosl mozliwosc odstapienia od umowy w ciagu pierwszych 10 dni. Taka mozliwosc istnieje tylko w przypadku gdy umowa byla zawarta poza lokalem (np. infolinia).

 

Na nowych umowach w czesci B nie ma juz tego zapisu o odstapieniu - natomiast przy zmianie pakietu o dziwo w porozumieniu w czesci B znajduje sie przytoczony przez kolege zapis.

 

I tu ciekawa sprawa, bo na umowach zazwyczaj jest napisane ze wszelkie informacje znajduja sie w regulaminie swiadczenia uslug i cenniku, a tam juz paragraf 3 punkt 8:

"W przypadku zawarcia umowy poza lokalem lub na odleglosc klient ma prawo odstapienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie 10 dni od daty zawarcia..."

 

Podlaczajac sie do pytania kolegi tez chcialbym sie dowiedziec jak to jest. Wszystko byloby cacy gdyby nie ten zapis ktory przytoczyl kolega rzeczywiscie znajdujacy sie w czesci B porozumienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli gostek zapewnił mnie że ta oferta która mi przedstawił w dniu 27 będzie na 100% w aps ale pod innym kodem promocji to powinna być, cóż sami nie wiedzą co mówią,w cyfrze+ zaproponowali by mi już sami złożyć reklamację bo jak są nie jasności to trzeba to sprawdzić i wyjaśnić a nie tylko wciskają w cp kit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym momencie możesz przepisać umowę, wystarczy wysłać do CP pismo z prośbą o zmianę właściciela (w treści podajesz swoje dane i dane nowego właściciela - adres, pesel, imię i nazwisko) i do tego kopia dowodu osobistego nowego właściciela. Potem CP przesyła umowę, którą należy podpisać i odesłać. Z tego co wiem, to można to załatwić tylko listownie albo na Łubinowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wujek ma problem ponieważ pokazuje mu się na ekranie że nie ma zapłaconego abonamentu.Oni płacili już za 3 abonamenty,płacą w Aps Cyfrowego Polsatu.Raz z kwoty którą płacą(42,90) uciekło 8 zł.On jeździli po kilka razy do Aps i ludzie z Aps dzwonili do Cp.Rozmowy trwały czasami po 15 minut.W Cp nic nie wiedzą i mówią co jakiś czas aby zadzwonić za 2 minuty,później za 20 minut a potem za 2 godziny.Co mój wujek ma robić jeżeli zapłacił już za 3 abonamenty ponad?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój wujek zapłacił za 3 abonamenty i nie ma tej kwoty na koncie? Kiedy to było, koniecznie też sprawdź, czy wpłacił na właściwe konto, jeśli wszystko jest w porządku z jego strony to niech zadzwoni jeszcze raz. Ale nie daj się "spławić" - jeśli konsultant mówi by zadzwonić później, to jest to po prostu próba zbycia klienta, bo konsultantowi nie chce się sprawdzić dokładnie salda. Jeśli nie będzie potrafił wyjaśnić salda to poproś o rozmowę z przełożonym, albo o pisemne rozliczenie salda (koniecznie zapisz numer sprawy, by mieć pewność, że takie zgłoszenie rzeczywiście zostało przyjęte).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak czegoś się nie wie to lepiej nie pisać. wystarczy zadzwonić na infolinię nie wcześniej niż miesiąc przed końcem umowy na infolinie i zmienić na niższy pakiet, ale umowa na mini lub mini max będzie na 24 miesiące. do tego jakieś darmowe miesiące i wyższy pakiet przez kilka miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...