Skocz do zawartości

Pakiet Darmowy HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wracając do sprawy umów - ile się średnio czeka na nową umowę licząc od telefonu i rozmowy z konsultantem?

i drugie pytanko:

Czy można sprawdzić gdzieś bez dzwonienia czy umowa została już wysłana np. przez icok.

 

Czekam już tydzień i nie wiem czy oni śpią czy to normalne.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do sprawy umów - ile się średnio czeka na nową umowę licząc od telefonu i rozmowy z konsultantem?

i drugie pytanko:

Czy można sprawdzić gdzieś bez dzwonienia czy umowa została już wysłana np. przez icok.

 

Czekam już tydzień i nie wiem czy oni śpią czy to normalne.

 

Pozdrawiam.

 

Ja dostałem po miesiącu. Akurat tego dnia, którego zadzwoniłem się dopytywać co się dzieje i pewnie za miesiąc dostanę drugą...

 

A'propos, w papierach była informacja, że promocja "Nowy Cyfrowy Polsat - Elastyczna Darmowy HD2 P" obowiązuje do 22.07.2013 lub do odwołania. Tak że nie wiem, czy jeszcze da się ją wyrwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odesłałem do CP 1 egzmenlarz umowy w ich zwrotnej kopercie. Wziąłem ofertę DRH6.

Po jakim czasie wprowadzą ją do systemu?

Mój okres rozliczeniowy zaczyna się 14-go dnia miesiąca.

Zdążą? Dziś przelałem też 9,90zł :).

 

Pytanie dot. pakietu Mini HD za 4,90zł:

Żeby go otrzymać w 6 miesiącu zmienić w ofercie DRH6 pakiet na DARMOWY HD, a dopiero potem migrować na Mini HD przez DUK ?

 

Śpieszę donieść, że dziś ruszyła mi oferta DRH6 (oficjalnie rusza wg bilingu 08.08.) - 21 dni mam gratis :).

Aktywacja w ciągu 11 dni od momentu odesłania przeze mnie umowy to bdb czas !

Brawo ! :brawo::brawo::brawo:

 

Jestem też po rozmowie z DUK. Oferta TKA52 (Mini HD za 4,90zł) może być u mnie wprowadzona już 2-go dnia obowiązywania oferty DRH6, czyli w moim przypadku 09.08. :) - konsultant CC ma do mnie tego dnia zadzwonić - umówiliśmy się na telefon.

 

Czyli jednak można :P .

W sierpniu powiem Wam czy się udało :wink: .

 

Zgodnie z obietnicą piszę.

09.08. zadzwoniłem do DUK i bez żadnego problemu zmieniłem ofertę z DRH6 na TKA52 (Mini HD za 4,90zł).

Jedyna różnica jest taka, że ... ja zadzwoniłem do nich, a nie Oni do mnie :).

Dodam, że po 18 miesiącach jeśli nic się nie zrobi, umowa przedłuży się z automatu o kolejne 12 m-cy również za 4,90zł.

Chyba nawet warto nic nie robić. :jupi::jupi::jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z obietnicą piszę.

09.08. zadzwoniłem do DUK i bez żadnego problemu zmieniłem ofertę z DRH6 na TKA52 (Mini HD za 4,90zł).

 

Czy tylko mi wydaje się to cokolwiek dziwne, że coś co kosztuje 20zł przy wykupieniu na miesiąc (prepaid) można mieć za 5zł miesięcznie a wystarczy tylko zadzwonić i ładnie poprosić ? Czy w innych firmach też tak jest ? Chętnie obniżył bym sobie różne inne opłaty do 1/4 ceny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne to jest to, że jedni mający ofertę DRH6 mogą sobie ją zamienić na TKA52 a drudzy nie mogą tego zrobić.

 

Ja "walczę" i nie mogę :)

 

Takie dostaję odpowiedzi:

 

"Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że nowa Umowa na dekoder Samsung HD o numerze karty

.................. zaczęła Pana obowiązywać od 5 czerwca 2013 r. Obecnie nie

posiadamy oferty nowej Umowy na ww. numer karty o podanym przez Pana

kodzie. "

 

I znowu:

 

"Szanowny Panie

 

Ponownie informujemy, że oferta, której dotyczy zapytanie nie jest

dostępna przy Umowie, którą obecnie Pan posiada."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby jest - czyli znowu mają błędy w uprawnieniach :/

 

A ja dalej nie mam. Napisałem reklamację na email i oto odpowiedź:

Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że program TVP Historia jest dostępny od Pakietu Mini HD. ________________________________________

Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji Cyfrowy Polsat S.A ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

 

:brawo:

 

A ja z odpowiedzią, że na ich stronie jest wyraźnie zaznaczone, że ten kanał należy do Darmowego HD. Zobaczymy co odpiszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masło maślane:

 

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że program TVP Historia jest programem ogólnodostępnym w Pakiecie Darmowym HD, za który Cyfrowy Polsat nie ponosi odpowiedzialności.

 

 

________________________________________

Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji

Cyfrowy Polsat S.A

ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

tel.: 801 08 08 08; fax: (22) 356 66 77

kontakt@cyfrowypolsat.pl

www.cyfrowypolsat.pl

 

Zadzwoniłem na infolinię. Konsultantka informuje, że TVP Historia od pakietu Mini HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, opamiętajcie się. Przecież TVP Historia nie istnieje w żadnym PWU. Ani w Mini HD, ani w Premium. To jest kanał FTA i nie wchodzi w skład jakiegokolwiek pakietu, Zerknijcie sobioe tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/oferta-tv.cp?packageGroupId=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...