Skocz do zawartości

Cyfra+ Online


cytrynek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No cóż, pewnie problemem jest coś, co jest zainstalowane na jednej, a na drugiej nie jest.

Ale a dużo możliwości by chciało mi się bawić w sprawdzanie ich wszystkich.

W każdym razie nie chodzi zarówno pod IE, Firefoxem i Chrome.

I na wszystkich, zamiast komunikatu "pobieranie licencji", pojawia się komunikat o błędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz błąd 6013:

 

Wystąpił błąd o kodzie 6013

 

Przyczyna problemu :

 

Błąd o kodzie 6013 oznacza problem dotyczący prawidłowego odczytywania zawartości katalogu PlayReady, który zawiera plik mspr.hds będący bazą licencji DRM, taka sytuacja najczęściej występuje po wymianie podzespołów w komputerze.

 

Rozwiązanie 1:

 

Prosimy o wykonanie kilku czynności:

 

1. usunąć zawartość cache'a przeglądarki internetowej (najprościej można tego dokonać kombinacją klawiszy ctrl+F5);

 

2. poprawnie ustawić datę i godzinę w komputerze;

 

3. wyczyścić pliki cookies w swojej przeglądarce.

 

Prosimy także o zamknięcie wszystkich przeglądarek internetowych, a następnie sprawdzenie, czy w opcjach dodatku MS Silverlight w zakładce "Odtwarzanie" została włączona opcja "Włącz pobieranie i aktualizacje składników wymaganych do odtwarzania zawartości chronionej".

W tym celu prosimy o przejście następującej ścieżki Start->Programy->MS Silverlight->Silverlight, opcja dostępna jest w zakładce "Odtwarzanie".

Jeżeli ta opcja jest zaznaczona, a mimo tego nadal materiały nie odtwarzają się prosimy o jej odznaczenie, zatwierdzenie zmiany, następnie zrestartowanie przeglądarki i ponowne zaznaczenie opcji "Włącz pobieranie i aktualizacje składników wymaganych do odtwarzania zawartości chronionej".

 

Po wykonaniu powyższych czynności prosimy o włączenie przeglądarki internetowej i uruchomienie materiału testowego na stronie, np. http://vod.onet.pl/przetestuj.html.

 

Rozwiązanie 2:

 

Jeżeli pomimo wykonania czynności z punktu 'Rozwiązanie 1' problem z odtwarzaniem materiałów nadal występuje możemy zaproponować rozwiązanie problemu poprzez wyczyszczenie katalogu PlayReady. Jeśli jednak posiadają Państwo w na swoim komputerze licencje do innych materiałów wideo zabezpieczonych technologią PlayReady prosimy nie wykonywać poniższych czynności ponieważ wyczyszczenie katalogu PlayReady będzie skutkowało utratą tych licencji. Katalog PlayReady zawiera plik mspr.hds będący bazą licencji DRM, która zostanie ponownie utworzona po usunięciu.

 

Proponujemy wykonanie następujących czynności koniecznie przy zamkniętej przeglądarce internetowej:

 

Windows 7

 

Start -> Mój komputer -> Organizuj -> Opcje folderów wyszukiwania -> zakładka Widok -> Prosimy zaznaczyć opcje Pokaż ukryte pliki foldery i dyski (prosimy także odznaczyć opcje ukryj pliki systemowe) -> Zastosuj

 

Następnie prosimy otworzyć katalog PlayReady (C:/Program Data -> Microsoft ->PlayReady) i usunąć całą zawartość katalogu PlayReady (prosimy nie usuwać katalogu PlayReady) lub zmienić nazwę tego katalogu np. na PlayReady1.

 

Windows XP

 

Start -> Mój komputer -> Narzędzia -> Opcje folderów -> zakładka Widok -> Prosimy zaznaczyć opcje Pokaż ukryte pliki foldery i dyski (prosimy także odznaczyć opcje ukryj pliki systemowe) -> Zastosuj

 

Następnie prosimy otworzyć katalog PlayReady (C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Microsoft\PlayReady) i usunąć całą zawartość katalogu PlayReady (prosimy nie usuwać katalogu PlayReady) lub zmienić nazwę tego katalogu np. na PlayReady1.

 

Mac OS X

 

Prosimy o wykonanie następujących czynności:

 

1. Usunięcie pliku: mspr.hds, z tej lokalizacji (do kosza a następnie opróżnić kosz):

 

HD (dysk, w zasadzie partycja gdzie zainstalowany jest system MacOS X) > Library > Application Support > Microsoft > PlayReady > mspr.hds

 

2. Ponowne uruchomienie MacBook’a.

 

Następnie prosimy o włączenie przeglądarki internetowej i uruchomienie materiału testowego na stronie http://vod.onet.pl/przetestuj.html.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz błąd 6013:

 

.....

 

Następnie prosimy otworzyć katalog PlayReady (C:/Program Data -> Microsoft ->PlayReady) i usunąć całą zawartość katalogu PlayReady (prosimy nie usuwać katalogu PlayReady) lub zmienić nazwę tego katalogu np. na PlayReady1.

 

 

Dzięki, to co powyżej zadziałało w moim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cardinale czemu od razu z ironią wyjeżdżasz ;D ludzie nie obczajają co jest kłamstwem tylko wierzą na słowo a potem wychodzi

 

dwie ostatnie cyfry w nr abonenta np. 1232323-01 - 01 to numer umowy, zazwyczaj 01,02,03

 

swoją drogą wczoraj ekstra sie oglądało Gran Derbi . tylko jakas awaria minutowa byla tylko w C+online czy na tv też tak mieliście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem, nic nie pomogło, oni sami chyba nie wiedzą o co chodzi, ciągle tylko przyjmują zgłoszenia i proszą o cierpliwość... :cry:

 

jeśli 1.12. aktualizowałeś pesel, to czekaj cierpliwie, po prostu jeszcze IT musi zassać nową bazę danych do online'a, a to może potrwać od 24h do tygodnia mniej więcej. także nie ma rady, trzeba czekać :)

 

heh, chyba to jest problem innej natury :evil: u mnie już będzie prawie 2 tygodnie .... "Twoje żądanie nie może zostać przetworzone w tej chwili. Proszę spróbować później."

Mogli by w sumie napisać : "Twoje żądanie nie może zostać przetworzone w tej chwili. Proszę spróbować za 6 miesięcy..." :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...