Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Znaczy X-factor:D Oczywiście żart. Oglądałem ostatnio troszkę ten program i powiem tak: Kuba jest strasznie okrutny i nie liczy się z uczuciami uczestników. Oni naprawdę strasznie to przeżywają,a on się z nich ciągle zgrywa,mówi,że nie przechodzą ,a przechodzą. Widać,że chce każdą sytuację wykorzystać do lansu własnej osoby,a to uczestnicy powinni być najważniejsi,a nie jurorzy czy prowadzący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na TVN HD m.in. na starszych sezonach Smallville był efekt znaczka pocztowego, coś jak na tym zdjęciu:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... wboxed.jpg

 

Było tak też na niektórych filmach polskich, ale widocznie akurat nie na Kilerze.

W pillarboxie chyba leciał film pt. ,,Co mi zrobisz jak mnie złapiesz".

 

@viva-91_91

Film pt. ,,Kiler-ów 2-óch" poleci w tym miesiącu. Wtedy też powinien lecieć w HD, jeśli pierwszą część już odświeżono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawel85 Windowbox powstaje, gdy na ekranie albo na kanale o stałych proporcjach 16:9 wyświetlany jest program o formacie 4:3 letterbox. Windowbox nie jest formatem a efektem. I oto mi chodzi w gwoli ścisłości. Materiał letterboxowy wyświetlany na tv 16:9 lub kanale hd daje nam efekt znaczka pocztowego, czyli windowbox. Tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecież o tym samym od początku pisałem w kontekście kanału TVN HD, gdzie z początku wcześniejsze sezony m.in. Smallville czy Supernatural leciały w znaczku pocztowym czy też sporo filmów tak było nadawanych. Coś mi się skojarzyło że swego czasu także Kiler tak leciał, ale widocznie pomyliłem z jakimś innym filmem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Product placement jest ok, gdy używa się to z jakimś pomysłem. Tymczasem w Polsce dzieją np. takie rzeczy (m.in. ponownie orbit):

 

http://www.youtube.com/watch?v=xaWR5apdyso

 

A to już według mnie odnosi efekt odwrotny od zamierzonego.

 

Więcej na ten temat: http://natemat.pl/11219,seriale-krecone ... ek-reklamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, zresztą zauważam już od jakiegoś czasu że TVN emituje więcej reklam niż Polsat. Taki X Factor wczoraj był przerywany bodaj ze 3 razy i to naprawdę długimi blokami. Polsat np. w Got to Dance i Must Be the Music emituje reklamy w połowie programu i przed wynikami głosowania i to mi się podoba. Natomiast na TVN te reklamy pojawiają się zaraz po 1 wykonawcy, w połowie i przed głosowaniem. Za dużo zdecydowanie. Kolejny powód dlaczego prawie nie oglądam tej stacji. Kiler-ów 2-óch też oglądało się bardzo niekomfortowo przez tą ilość reklam i ich długość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, zresztą zauważam już od jakiegoś czasu że TVN emituje więcej reklam niż Polsat. Taki X Factor wczoraj był przerywany bodaj ze 3 razy i to naprawdę długimi blokami. Polsat np. w Got to Dance i Must Be the Music emituje reklamy w połowie programu i przed wynikami głosowania i to mi się podoba. Natomiast na TVN te reklamy pojawiają się zaraz po 1 wykonawcy, w połowie i przed głosowaniem. Za dużo zdecydowanie. Kolejny powód dlaczego prawie nie oglądam tej stacji. Kiler-ów 2-óch też oglądało się bardzo niekomfortowo przez tą ilość reklam i ich długość.

Ale przyznasz, że w czasie emisji filmów, reklam w Polsacie jest więcej, niż w TVN-ie (w nocy)? Dla przykładu: Film pt. ,,Magnolia" (emitowany w Polsacie) - sob., godz. 00:05-04:00, był przerywany 4 razy (to nie jest dziwne), lecz te przerwy trwały minimum 12-15 min. W TVN-ie oglądałem wielokrotnie filmy późnej nocy i bloki reklamowe trwały od 1-5\7 min. Na temat show nie wypowiadam się, gdyż ich nie oglądam.

 

@Activ

Dodając zapowiedzi, tych reklam nazbiera się do 15\16 min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o filmy to jest podobnie. Magnolia to bardzo długi film i to było do przewidzenia. Za to jeszcze jeśli chodzi o seriale, to zauważyłem, że np. Hotel 52 jest przerywany tylko raz tak pod koniec, a kiedyś 2 razy.

@Activ No właśnie tyle gdzieś jest. To na pewno nie jest 12 min na godzinę, tylko więcej. Ale KRRiT jest wyrozumiała jak widać. Zresztą tych za małych oznaczeń wiekowych, bo takie są na wielu kanałach też się nie czepia. Całe szczęście. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Boogeyman. Przepis w KRRiTV ,, . Reklamą jest przekaz handlowy pochodzący od podmiotu publicznego lub prywatnego oraz związany z ich działalnością, który promuje sprzedaż lub odpłatne korzystanie z towarów i usług. Do reklamy zaliczono również autopromocję. Przerwa między kolejnymi blokami reklamowymi w audycji w programie telewizyjnym ma wynosić 20 minut, natomiast w programie radiowym - 10 minut. Filmy fabularne i telewizyjne będą mogły być przerywane co 45 minut. Zakaz przerywania reklamami obejmie: serwisy info i magazyny na temat aktualnych wydarzeń, audycje o treści religijnej, audycje publicystyczne i dokumentalne krótsze niż 30 minut oraz audycje przeznaczone dla dzieci.''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Sentence. Oj liczyłem raz na stoperze parę razy wyszło 20 min reklama z zapowiedziami i to na TVN, no ale nikt nie wpada z KRRiTV na czas emisji, a potem nałożyć karę.

TVN i Polsat są akurat cały czas monitorowane przez KRRiT odnośnie długości reklam i limitów ustanowionych przez ustawę o rtv, więc nie poszaleją. W ciągu pełnej godziny zegarowej np. od 20 do 21 można wyemitować maksymalnie 12 minut reklam - w ich skład nie wchodzi autopromocja (ogłoszenie nadawcy), na którą chyba wyznaczono limit 2 min. w ciągu godziny (12+2=14 min.). Inną sprawą są zapowiedzi w zaopatrzone w czołówkę oraz napisy końcowe, które należy traktować jako oddzielną audycję. Aha i inaczej trzeba traktować jeśli blok reklamowy pod koniec pełnej godziny nachodzi się z tym umieszczonym na początku kolejnej, wtedy automatycznie przerwa się wydłuża. Weźmy jednak pod uwagę to, że za Polsat i TVN nie płacimy, więc muszą żyć z reklam. Dla porównania Tele 5 czy TV Puls wcale nie mają krótszych tych bloków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Tele5 czy TVPuls tak jak i inni nadawcy komercyjni żyją właśnie głównie z reklam. Niedawno obejrzałem na TV Puls jakiś film i tam przerwa reklamowa, razem z zapowiedziami filmów na cały tydzień (która to zapowiedź stanowiła niejako osobną audycję, żeby ominąć przepis o 2 minutach autopromocji pomiędzy programami) trwała prawie 22 minuty. Film miałem nagrany i reklamy przewijałem, stąd wiem ile trwała ta przerwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weźmy jednak pod uwagę to, że za Polsat i TVN nie płacimy, więc muszą żyć z reklam.

Niby nie płacimy, ale żeby mieć dostęp do tych kanałów na satelicie to musimy opłacać abonament. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...