Skocz do zawartości

Sagem ESI-88


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@długi - nie panikuj na początek odłącz go na chwile z prądu, a jak nie pomoże to przywróć mu ustawienia fabryczne i jeszcze raz zainstaluj- jak nie pomoże to raczej będzie wina uprawnień i wtedy lepiej dzwonić na dział techniczny CP a nie do tych baranów z partylane , a ewentualnie bierz go pod pachę i do APS- niech wymienią .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezmiennie od pierwszych uruchomień dekodera pojawia mi się po dłuższym nie używaniu przez dłuższe rozumiem 2-3h "brak sygnału" i pomaga tylko wyciągniecie wtyczki i tutaj pojawia się moje pytanie, stało już się to tak bardzo uciążliwe, że zbieram się do wymienienia dekodera powstrzymuje mnie tylko to, że na dysku mam nagranych bardzo dużo ciekawych rzeczy czy da się zamienić dekoder na nowy, a dysk zostawić ten sam w sensie podmienić go do nowego dekodera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki fezuj za radę. Jak wrócę do domu, to tak zrobię. Dzwoniłem jeszcze do punktu, gdzie zawierałem umowę, mogą mi jeszcze wznowić połączenie jak będę w domu, może to rozwiąże problem. Jak to nic nie da, to jutro idę wymienić dekoder.

Sam dekoder wygląda fajnie. Trochę jestem przyzwyczajony do menu z echostara ale to tylko kwestia czasu żeby się przestawić. Jedyne, co mogę od razu potwierdzić na minus tego dekodera, to pilot. Tandetny plastik, niemiły w dotyku rodem z Trabanta.

Dam znać jak się problem rozwiązał.

 

Problem częściowo rozwiązany. Postanowiłem sprawdzić mimo wszystko ustawienie konwertera. W tym miejscu wychodzi duża wada tego dekodera w porównaniu do takiego Echostara 400E. Na echostarze miałem konwerter mono, teraz zmieniłem na twina i zrobiłem to przy podłączonym Sagemie. Niestety, o ile siła sygnału jest pokazywana w %, to jakość już nie. Po ponownym podłączeniu Echostara okazało się, że jakość sygnału jest na 48% ( na ESI była wysoka jakość sygnału). Wyregulowałem ją na 80% i sprawdziłem na obu kablach. W ten sposób pojawiły się brakujące kanały HD. Jednak nadal mam odkodowane HBO, HBO HD i Cinemax, CinemaxHD. Sprawdzałem jeszcze raz umowę. Nie ma żadnych promocji na taki pakiet, tym bardziej, że nadal mam również dostęp do darmowego VOD. Teraz sprawdzam jak w takiej sytuacji będzie działało nagrywanie. Zobaczymy, nie chcę zmieniać dekodera jeśli wszystko działa, ale też nie uśmiecha mi się płacenie za kanały, których nie zmawiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 miesięcy bez opłat, a o jaką zgodę chodzi ? Mój dekoder nie nagrywa prawie każdego nagrania (czarny ekran).

 

Poczekaj do konca "promocji" i potem będzie już Tobie nagrywał. :jupi:

 

Ps.

Od wczoraj zdecydowałem się na drugiego Sagema podłączonego tylko do jednego kabla Sat.

No i dzisiaj zaprogramowane 3 zadania - 1 nagrał, 2 inne - tylko 2 min. Czyli - norma. Teraz tylko to czekanie - 6 m-cy i będzie po problemie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mariuszpk

Przedłużałem umowę z wymianą dekodera. Trochę mnie tylko dziwi to nagrywanie na jednym kablu. Ze starym Sagemem nigdy nie miałem problemu przy jednym połączeniu SAT. Ale przed chwilą skończyłem czytać na forum o zmianach programowych w CP i trwającymi pracami w zmianach zapisów w uprawnieniach abonenckich - może to stąd te problemy. Bo wczoraj nagrywałem i było OK, a dzisiaj - nie.

 

Poszukaj mój wcześniejszy wpis - tam wszystko opisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla nowych i obecnych abonentów Cp jest propozycja pakietu premium - Premium + HBO GO + iplaMix. To jest chyba jakaś kpina, bo o ile wiem to nie ma ipli na tym dekoderze. A może będzie po wgraniu nowego softu... A tak z innej beczki - obecnie mam full wypas od Cp i dostałem tylko 4 nowe kanały. Moje 104,90 zł za miesiąc jest chyba mniej warte od mniejszej kwoty za to samo dla nowych abonentów. Czy ktoś wie czy po zmianie kanałów z paczki Zone będzie można wypowiedzieć umowę, czy muszę czekać jeszcze 10 miesięcy do zakończenia mojej umowy - nie mam ochoty podpisywać nowej umowy na nowych warunkach na następne 15 miesięcy, żeby dostać np. Polsat Film HD - produkt, który wszyscy abonenci Cp od pakietu najniższego powinni dostać bez łaski - wszak to produkt Cp. Tak się dba o klienta...a tyle szumnych zapowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dawno tu nie zaglądałem :D

A bo wymieniłem sagecoma na echostara. Zero,zero i null problemów z echostarem. Polecam, nie ma co się podniecać że esi jest zgrabny a echo to klocek. Najważniejsze że klocek działa jak należy, a przystojniaczkowi najlepiej wychodzi nagrywanie czarnego ekranu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dawno tu nie zaglądałem :D

A bo wymieniłem sagecoma na echostara. Zero,zero i null problemów z echostarem. Polecam, nie ma co się podniecać że esi jest zgrabny a echo to klocek. Najważniejsze że klocek działa jak należy, a przystojniaczkowi najlepiej wychodzi nagrywanie czarnego ekranu.

 

W jaki sposób wymieniłeś ten dekoder ? Poszedłeś po prostu do salonu i tam go Ci bez problemu wymienili ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wymieniałem dekoder. Tylko HD5000 na Echostara. Napisałem maila do najbliższych APS z opisami usterek jakie trapiły HD5000. Z jednego odpisali, że mają na stanie kilka Echostarów i mogą mi na niego wymienić. Od tego czasu nie wiem co to jest zawieszenie dekodera. Nagrywa to co się zaprogramuje, zero problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie a ja mam taki problem z moim sagemcomem, że nie reaguje na pilota. Lampa migda, lecz nie zmienia kanałów. Dzieje się top często muszę wtedy albo wyłączyć z prądu, albo wyłączyć przytrzymując włącznik. Czy z takimi objawami mogę wymienić go na inny model np echostara 7400

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Poczekaj do konca "promocji" i potem będzie już Tobie nagrywał. :jupi:

:wink:

 

A dlaczego miałbym czekać do końca promocji skoro i tak później będę mieć wszystkie pakiety ?

 

A dlatego, że teraz masz pakiety promocyjne zapisane w uprawnieniach aboneckich ograniczone czasowo, a później będziesz miał inny zapis w uprawnieniach do tych pakietów, tzn. nie określone do kiedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja teoria o problemach z nagrywaniem związana z zapisami uprawnień abonenckich dalej się potwierdza. Jak pisałem w kilku postach wcześniej o braku nagrań na nowym Sagemie podłaczonym do jednego SAT, tak dzisiaj sprawdzałem nagrania na starym Sagemie z nocy 21-22 listopada podłączonym do 2 SAT - i tam również tylko 1-2 min. nagrania. Ale od 23 listopada mam dodatkowe kanały, na których przedtem pojawiało się info - tego kanału mie ma w Twoim abonamencie. No i nagrania znowu są całe na obydwu Sagemach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoria Jaro w 100% potwierdzona zachęcam do podłaczenia dekodera pod dwa źródła sygnału .. rozpoczęcie nagrywania jakiegokolwiek kanału i równoległe włczenie kanału promocyjnego - jeśli taki posiadacie a następnie cofnięcie tego kanału o kilka sekund - efekt - komunikat na ekranie: tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Na skutek źle nadanych uprawnień abonenckich i prawodopobnych błędów w oprogramowaniu dekodera uzytkownicy tracą ok 60% nagrań. Jednak po zakończeniu okresu promocyjnego i kożystania z pakietów które macie w umowie problem znika i staje się marginalny.... ja tracę wówczas max 5% nagrań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co się orientuje VOD jest pakietem promocyjnym w pierwszym okresie gdy zawieramy umowę... ewentualnie moze być dodany promocyjnie gdy umowę przedłuzamy - natomiast jeśli płatoność regulowana jest cyklicznie jest to w "naszym" rozumieniu pakiet wchodzący w skład oferty programowej na którą decyduje się klient tak więc jeśli Veron ma trudności z nagrywaniem proponuje na miesiąc wyłaczyć pakiet VOD i znów go aktywować - może to pomóc w przypadku niewłaściwie nadanych uprawnień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...