tyrla Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Mogliby przywrócić pakiet "bez reklam", a nie żądać 30 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudkers Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Ten nowy pakiet sportowy za 40 zł całkiem spoko. PSP, PS, Eleveny, ES i te z grami. Wart rozważenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 6 minut temu, Zuzia napisał: Dopiero dziś dodali komunikat perzy logowaniu: Ale powinni w takim razie zwrócić Iplę tym, którzy przedwcześnie zalogowali się w niedzielę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieświadomy Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 16 godzin temu, Wodnik Szuwarek napisał: Tak, stare pakiety cykliczne zakupione w Ipla będą działać dalej w PBG. Pomyliłem z jednorazowymi. Jedno i drugie rozwiązanie nie zadowoli wszystkich. Jak ktoś chce mieć wszystko, to ma teraz taniej, a jak kogoś interesuje mniejszy pakiet z Ipla za 10-15 zł, to ma czas do jutra aby włączyć płatność odnawialną w Ipla i zmigrować to do PBG. Na TV jeszcze korzystam z Ipla, bo byłem zalogowany przed migracją do PBG. W przeglądarce już nie mam dostępu do Ipli. Ipla Premium po migracji do Polsat Box Go nie działa. Część materiałów tak, ale większość wypluwa komunikat o konieczności kupna pakietu Premium. W zakładce Moje dostępy jest Premium Mix, kolejna data pobrania kasy ale nic to nie daje bo i tak większości nie mogę obejrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Ten nowy pakiet sportowy za 40 zł całkiem spoko. PSP, PS, Eleveny, ES i te z grami. Wart rozważenia.działa jak trzeba, czy nadal wzorem z IPLI 25 klatek/s i pokaz slajdów zamiast płynnego obrazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 2 godziny temu, swordfish napisał: Czy prawdą jest, że cena za pakiet Premium oraz Sport to teraz promocja? Ponoć to Premium normalnie kosztuje 40 zł, a Sport 50 zł. A co do tych "promocji". może być tak że te ceny podstawowe to taka pro forma. TVN24 GO oficjalnie kosztuje bez promocji 30 zł miesięcznie. W praktyce nigdy tyle nie kosztował, bo by nikt nie wybulił 30 zł za dwa kanały. W Playerze przy zakupie też są jakieś kosmiczne ceny przekreślone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Pełen dostęp w Unii Europejskiej Podaj numer telefonu zarejestrowany u dowolnego krajowego operatora i ciesz się dostępem do Polsat Box Go we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Numer posłuży tylko do weryfikacji dostępu i nie zostanie nigdzie zapisany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salva Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 22 minuty temu, cidik napisał: 27 minut temu, Dudkers napisał: Ten nowy pakiet sportowy za 40 zł całkiem spoko. PSP, PS, Eleveny, ES i te z grami. Wart rozważenia. działa jak trzeba, czy nadal wzorem z IPLI 25 klatek/s i pokaz slajdów zamiast płynnego obrazu? Klon Ipli. Identyczne parametry. Polsaty Sport 25 fps i bitrate 5 Mb/s z małym hakiem. Ogólnie lipa. Viaplay lepiej wgląda, już nie mówiąc o paczce C+ (jak mają dobry sygnał źródłowy) w C+Online. Janusze jednak wiedzą swoje, bo dla nich liczy się jedynie rozdzielczość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Czyli wszędzie lepiej i taniej niż u źródła. Standard wg Polsatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Godzinę temu, michael112 napisał: Ale powinni w takim razie zwrócić Iplę tym, którzy przedwcześnie zalogowali się w niedzielę. Też tak myślę. Albo niech naprawią usuwanie karty i rezygnacje z pakietów, bo teraz kompletnie nie ma jak zarządzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 (edytowane) Ja tu czegoś nie rozumiem . Hasło kampanii Polsat Box to "Wybierz swoje wszystko" i "Ty rządzisz". A tu Ipla zablokowana na amen, A aplikacji Polsat Box Go czy jak to tam się nazywa jak nie ma, tak nie ma. Czyżby znowu abonenci nie zrozumieli oferty ? PS : I jeszcze te nowe loga ...ludzie dajcie spokój Edytowane 30 Sierpnia 2021 przez danielpes5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominoDoman Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 (edytowane) 10 minut temu, danielpes5 napisał: , A aplikacji Polsat Box Go czy jak to tam się nazywa jak nie ma, tak nie ma. Uspokój się, bo już drugi raz o tym piszesz. Aplikacja jest już na urządzenia mobilne i Apple TV, za chwilę pojawi się na Smart TV. Start usługi to 1 września, a do tego czasu dostęp jest testowy, Ipla rzeczywiście zostaje zablokowana, tyle że o obu tych rzeczach miałeś wyraźną informację po wejściu na stronę i nikt ci nie kazał się już teraz logować. Edytowane 30 Sierpnia 2021 przez DominoDoman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 (edytowane) Nie uspokoję się W życiu. Za długo w tym siedzę, PS . na Androidzie TV tyż ni ma bo zima. I ja się pytam gdzie tu podejście do klienta ? Edytowane 30 Sierpnia 2021 przez danielpes5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominoDoman Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 (edytowane) 4 minuty temu, danielpes5 napisał: Nie uspokoję się W życiu. Za długo w tym siedzę, PS . na Androidzie TV tyż ni ma bo zima. I ja się pytam gdzie tu podejście do klienta ? Ale czego ty nie rozumiesz w tym, że usługa startuje od 1 września? Teraz masz dostęp testowy, o czym zostałeś wyraźnie poinformowany. Jeżeli w środę aplikacja również się nie pojawi, wtedy twoje narzekanie będzie rzeczywiście uzasadnione. Edytowane 30 Sierpnia 2021 przez DominoDoman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Nieprawda. Ja nie zostałem wyraźnie poinformowany że po zalogowaniu w PBG nie można się zalogować ponownie do Ipli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 (edytowane) Testy testami a podejście do klienta Polsatowskie. Mnie już nie nie jest w stanie zaskoczyć, 2 minuty temu, michael112 napisał: Nieprawda. Ja nie zostałem wyraźnie poinformowany że po zalogowaniu w PBG nie można się zalogować ponownie do Ipli. Dokładnie tak. Zero informacji na ten temat. Edytowane 30 Sierpnia 2021 przez danielpes5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominoDoman Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 (edytowane) 5 minut temu, danielpes5 napisał: Testy testami a podejście do klienta Polsatowskie. Mnie już nie nie jest w stanie zaskoczyć, Mnie zaskakuje brak umiejętności czytania ze zrozumieniem w dorosłym wieku i zrozumienia frazy "dostęp testowy do 31 sierpnia". 6 minut temu, michael112 napisał: Nieprawda. Ja nie zostałem wyraźnie poinformowany że po zalogowaniu w PBG nie można się zalogować ponownie do Ipli. Oddaję rację, że teraz takiego info rzeczywiście już nie ma, ale na samym początku (w niedzielę po 13) takie info wisiało w centralnej części głównej strony, nie wiem czemu zostało zdjęte. Edytowane 30 Sierpnia 2021 przez DominoDoman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 1 minutę temu, DominoDoman napisał: Mnie zaskakuje brak umiejętności czytania ze zrozumieniem w dorosłym wieku i zrozumienia frazy "dostęp testowy do 31 sierpnia". Oddaję rację, że teraz takiego info rzeczywiście już nie ma, ale na samym początku (w niedzielę po 13) takie info wisiało w centralnej części głównej strony, nie wiem czemu zostało zdjęte. Rozumiem że Polsat odda pieniądze za brak dostępu do usług ? Szkoda że w telegazecie tego komunikatu nie napisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominoDoman Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 (edytowane) 4 minuty temu, danielpes5 napisał: Rozumiem że Polsat odda pieniądze za brak dostępu do usług ? W Polsacie nie pracuję, ale myślę że @Specjalista Cyfrowy Polsat ci odpowie. Choć dostępu nie masz chyba tylko na TV Samsunga, więc tym bardziej bym się tego nie spodziewał. Edytowane 30 Sierpnia 2021 przez DominoDoman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 (edytowane) No nie tylko na TV Samsunga. Na Adroidzie TV też. A co do "Specjalisty Cyfrowego Polsatu " to nie liczę w żaden sposób na jego pomoc ,bo jest zwyczajnie bezwartościowa. Tak jak całego supportu Ipli. Edytowane 30 Sierpnia 2021 przez danielpes5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomik1 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 I zaczyna się identyczna sytuacja jak z Viaplay. Wiecznie coś nie pasuje i są narzekania. Usługa nawet oficjalnie nie wystartowała a już na nią psy wieszają. Malkontenci jak zawsze - do wszystkiego trzeba się przyczepić 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Przy migracji do polsatboxgo.pl brak było informacji o bezpowrotnej utracie dostępu do Ipla. W nowym serwisie zarządzanie kartą i przeniesionymi pakietami w ogóle nie działa. Rozumiem wersja testowa, ale to już lekka przesada, oby 1 września podstawowe funkcjonalności działały. Wisienka na torcie. Próba obejrzenia czegokolwiek z przeniesionych pakietów kończy się błędem "An unexpected error has occurred.". W Ipla wszystko było w porządku, złe mnie podkusiło do migracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysocz92 Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 (edytowane) 7 godzin temu, danielpes5 napisał: Rozumiem że Polsat odda pieniądze za brak dostępu do usług ? Szkoda że w telegazecie tego komunikatu nie napisali. Jak możesz mieć pretensje do operatora, na stronie pisało o testach PB GO, usługa startuje 1 września. Edytowane 31 Sierpnia 2021 przez Krzysocz92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truedomel Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Migracja z Ipli zrobiona, Ipla nie działa a aplikacji na Smart Tv i android w tel nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Pakiet IPLA TV aktywny, ale w PolsatBoxGo przy próbie włączenia Polsatu i TV4 info: cena w pakiecie za 30 zł. W PolsatGo są dostępne bez opłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.