Skocz do zawartości

Polsat Sport News HD


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Czy u was też występuje przycinka obrazu na Polsacie Sport News HD? Właśnie oglądam biathlon i nie da się na to patrzeć. Dekoder Evobox. Czy może ktoś sprawdzić jak u niego z obrazem?

Edytowane przez Barti
Przeniesiono dyskusję do bardziej odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy u was też występuje przycinka obrazu na Polsacie Sport News HD? Właśnie oglądam biathlon i nie da się na to patrzeć. Dekoder Evobox. Czy może ktoś sprawdzić jak u niego z obrazem?

 

Problem znany od 2 miesięcy.

Cały transponder 12284 czka, oprócz Polsat Sport Fight.

Ostatnio zaczął czkać również Nsport na TP NC+

 

Róbcie reklamacje u operatora.

Nie każdy dekoder cierpi na taką przypadłość - ma to związek pewnie z jakimś niestandardowym nadawaniem strumienia DVB-S.

Kanał puszczony z timeshiftu nie tnie.

 

Tak to wygląda:

https://gfycat.com/DisgustingParchedDeinonychus

Edytowane przez dddl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak wygląda ten obraz, jak przedstawiłeś. Ale jak temu zaradzić? Wymienić dekoder, poprawić sygnał? Czy to nie zależy od sygnału? Ja mam jeszcze podobne problemy na Eleven Extra. Czy też te problemy zauważyłeś na tym kanale?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy u was też występuje przycinka obrazu na Polsacie Sport News HD? Właśnie oglądam biathlon i nie da się na to patrzeć. Dekoder Evobox. Czy może ktoś sprawdzić jak u niego z obrazem?

U mnie jest tak samo od początku emisji PSN w HD - pisałem już o tym wielokrotnie tu na forum. :)

 

O, a tu pierwszy post o którym o tym pisałem. ⬇ :-)

 

Czy u was też tnie PSN HD? Bo u mnie tak i ewidentnie jest to wina zbyt dynamicznego bitrate. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Złożyć reklamacje

2. Mieć cierpliwość aby przebić się przez beton idiotów pierwszego wsparcia którzy każą wymieniać, dekoder, karty, resetować, ustawiać anteny.

3. Złożyć reklamacje

do skutku.

 

Na Eleven Extra tego nie ma, jak jest okazjonalnie to wynika z awarii dosyłu u nich.

 

Cały TP 12284 jest przez Polsat błędnie skonfigurowany, problem proszuszałem na forum OpenPLI

https://forums.openpli.org/topic/46537-hotbird-13e-12264v/

Polsat Sport Extra HD też ciął ale naprawili, nie wiem czy klienci składali reklamacje czy kablówkarze pobierający sygnał z satelity.

 

Problem występuje jak wymagana jest szczegółowość obrazu (większy bitrate), obecnie na Eurosport 2 leci bundesliga w jakości mydło 3,5Mbit więc tego nie widać.

Polsat Sport Fight to jedyny kanał który nie tnie.

Edytowane przez dddl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzwoniłem do Cyfrowego Polsatu zgłosić ten problem, a Pan konsultant odpowiedział mi na to że to pierwsze takie zgłoszenie. Nikt wcześniej o takim problemie nie mówił i że u nich jest wszystko  porządku. Przeszedłem drogę naprawy (telefonicznie) od przywrwócenia ustawień fabrycznych po sprawdzanie siły sygnału i wyjmowanie kabla HDMI, ale nic to nie dało. Ich ostateczna porada to wymiana dekodera w punkcie. Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz dużo czasu do idź do APSu, niech podłączą drugi dekoder na którym będzie to samo, potem trzeci, czwarty, piąty, dziesiąty aż w końcu stracisz nerwy.

 

Najgorsze to jak pisałem wcześniej, przebić się przez beton idiotów z pierwszej linii wsparcia wyuczonych ze skryptu :-|

 

Kablówkarze pobierający sygnał z sat mogliby pewnie więcej - oni mają dedykowaną linie na której siedzą mądrzejsi ludzie... (Czkający PSE HD na 12265V ogarnęli bardzo szybko)

Ewentualnie może redakcja satkuriera podejmie interwencje i wyskrobie artykuł na głównej stronie...

Edytowane przez dddl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.02.2017 o 16:21, Sportowymaniak napisał:

Właśnie dzwoniłem do Cyfrowego Polsatu zgłosić ten problem, a Pan konsultant odpowiedział mi na to że to pierwsze takie zgłoszenie. Nikt wcześniej o takim problemie nie mówił i że u nich jest wszystko  porządku. Przeszedłem drogę naprawy (telefonicznie) od przywrwócenia ustawień fabrycznych po sprawdzanie siły sygnału i wyjmowanie kabla HDMI, ale nic to nie dało. Ich ostateczna porada to wymiana dekodera w punkcie. Co wy na to?

Nie słuchaj tego co mówi konsultant tylko wymuś przyjęcie reklamacji. Ja również złożyłem reklamację kilka dni temu więc albo im każą tak mówić albo oni po prostu nic nie wiedzą. Nic nie rób ze swoją instalacją bo to tylko szkoda Twojego czasu. Skoro poprawili problem na PSE HD to mają poprawić i resztę. To już nie jest tylko jeden model tunera a wychodzi na to, że już mamy przynajmniej 4 (VU+, MiracleBox, Octagon, Evobox) + niektóre TV z modułami. Liczę, że redakcja nam choć trochę pomoże w analizie problemu - podobnie zresztą jak w przypadku problemów podczas EURO 2016 (https://satkurier.pl/news/129706/dlaczego-widzowie-krytykuja-transmisje-euro-2016-w-polsacie.html).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia czemu to występuję na jednych dekoderach a na innych nie ... Czy wyżej wymienieni producenci robią sprzęt który nadaje się tylko do idealnego HD w SKY DE ? opatentować znak "tylko idealne HD" i każdy by wiedział co kupuje.... a tak to wydaje się np 2400 na Ultimo 4K i napotyka się na problemy jak w Evobox itd.... :wink:

Otóż posiadam kilka tunerów i problem ten nie występuje na Dreambox ani na Technisat. Może trzeba założyć jakiś margines na błędy w strumieniu dvbs ? Skoro inni mogą to np VU+ też mogłoby się tego nauczyć....

 

Moim zdaniem wina jest po obu stronach jak już.... CP który tak zapchał te swoje transpondery że tunery nie wyrabiają - też złoże reklamację. Czy jest możliwość przesłać im drogą @ ? czy koniecznie trzeba tam dzwonić i słuchać tego ich skryptu odp ? Tutaj największą rolę odegrają raczej reklamacje od tych co posiadają dekodery ich produkcji i takie osoby powinny KONIECZNIE reklamować sprawę.

 

Ale chyba do NC+ też bo widziałem w zeszłym tyg jak wyglądała transmisja meczu Real - Napoli na NsportHD i to było coś takiego jak na PSN HD.

 

Przydała by się interwencja SATKURIERA - techniczna analiza problemu. Mają dekodery w Hollexie. Dziwne że nie zabierają Panowie głosu....Może to nie leży w interesie.... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interwencja była ale cicha więc podziękujcie na ręce @Mr. Orbita całej redakcji SATKURIER oraz tym którzy zgłaszali reklamacje bo efekty pokazują, że w takich przypadkach warto reagować i tutaj wymieniać informacje.

 

Co do nSport to już inna sprawa i raczej nie w tym temacie - dotyczy innego dostawcy więc nowy temat. Sprawa jest już w toku, trzeba czekać.

 

 

--------------------------------------------------------------

edit: Eurosport 2 HD (12284H) nadal tnie niemiłosiernie czyli nie wszystko poprawili.

Edytowane przez Mr. Orbita
Tylko przekazałem ;) W temacie E2 HD - przekażę, nSport+ został zgłoszony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę przedwczesne te laurki niestety. Dziś chwilę oglądałem CBS Europa HD i nadal przycinał momentami, a film najnowszy nie leciał. :wink: Jakby puścili np. "Transformersów" to chyba trzeba by było w ogóle zmienić kanał na pilocie. :/ Sytuacja wygląda dobrze natomiast na PSN HD i Extreme, które wcześniej miały tzw. "czkawkę"... Jeszcze dużo pracy przed technikami naszych platform, ale tak to jest, jak się chce upychać po 20 i więcej kanałów na transponderze....

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...