Marcin0103 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 jeśli tak miałoby być, że za każdą zmianą pakietu dodatkowego obowiązuje nowe PWU, to zakładając, że ktoś podpisał umowę np w marcu na Familijny HD + 2 pakiety dodatkowe, korzystał z nich załóżmy do września, a następnie przeszedł na sam Familijny HD, to wtedy już w jego PWU, powinien być TVN HD+1 i powinien mieć prawo do rozwiązania umowy, a takiego prawa do rozwiązania jednak nie ma, bo według Konsultantów CP ważne jest PWU z dnia podpisania umowy (a w marcu TVN HD+1 w PWU nie było) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Tak. Taka jest procedura oddawania dekoderów. Trzeba je wysłać do warszawy, ale pisma potwierdzającego umowę możesz nie otrzymać. Z tego co pisza to na forum, to żadko kto je dostaje. Nie ma już takiej procedury. Dzwoniłem do BOK i tuner można oddać w autoryzowanym punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 W APSie przyjmują tylko dekoder jeżeli przedłużasz umowę i wymieniasz na inny. Jeżeli wypowiedziałeś umowę i masz zwrócić dekoder to sięgnij do Regulaminu, tam masz napisane, że musisz dekoder dostarczyć na Łubinową (osobiście lub wysłać) i nic w tym temacie się nie zmieniło. Żaden APS takiego dekodera nie przyjmie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Ile mam dni na odesłanie dekodera ? Drugie pytanie. Jeśli wyślę wypowiedzenie w lutym to umowa z Polsatem zostanie zerwana 29 lutego ? Tzn jeśli zapłaciłem za luty to już tyle z moich opłat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Każdy kto ma dekoder w dzierżawę dostaje pismo o terminie zwrotu sprzętu. Umowa skończy się z końcem okresu rozliczeniowego w którym takie wypowiedzenie dotrze do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 No dobra, teraz ja zadam swoje pytanie. Otóż w grudniu 2011 roku, przedłużyłam umowę, z moim Samsungiem HD, dobierajac Multiroom. Obecnie posaidam nowy pakiet Familijny HD+Extra HD+ Sport HD. Do października, mam zdeklarować, czy pozostaję przy tym zestawie, czy też zostawiam Familijny HD +1 pakiet. Płacę obecnie 59,90. Od października dochodzi mi opłata 5 zł za multiroom. Pytanie: czy wtej sytuacji, po zniknięciu kanału Polsat Futbol, będę mogla wypowiedzieć umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 I tak każdemu z osobna trzeba będzie mówić, jak macie PF w PWU to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 No dobrze, a co w sytuacji jeśli ktoś podpisał umowę np. 4 lata temu, po roku dołączony został jakiś tam kanał , a teraz jest wycofywany. Przecież w PWU sprzed czterech lat nie będzie wyszczególnionego tego kanału. Trzy lata oglądam ten kanał, wypada on następnie z oferty i co? Nie można wypowiedzieć umowy? Jest to pytanie oczywiście czysto teoretyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Cztery lata temu to nie było Promocyjnych Warunków Umowy. Kanały wchodzące w pakiet, na który została podpisana umowa były wyszczególnione w głównej części umowy. A wracając do Twojego pytania to nie będziesz mógł wypowiedzieć umowy, gdyż w Twojej umowie ten kanał nie był wyszczególniony. Chyba, że przez te cztery lata dokonywałeś jakiś zmian warunków umowy, ale to już Ty musisz wiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Faktycznie, chyba dawniej kanały gwarantowane wypisane były w umowie. Jeśli jednak ktoś ma umowę na czas nieokreślony, kilka lat jest abonentem, to nie może wypowiedzieć umowy jeśli zniknie jakiś kanał dołączony w czasie trwania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Nie może, gdyż nie miał go gwarantowanego w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam Jestem prawie pewien że mogę rozwiązać umowę z winy CP ale chcę się upewnić Umowę zawarłem w dniu 29.01.2011 na Familijny HD (z tego powodu nie mogę rozwiązać), ale 13.08.2011 zmieniły mi się warunki umowy. Zmiana ta dotyczyła również pakietu Familijny HD, więc w sierpniu 2011 TVN+1 był już gwarantowany. Niżej trzy skany papierów. http://i39.tinypic.com/99gcpx.jpg http://i41.tinypic.com/9gj62a.jpg http://i41.tinypic.com/20kry3p.jpg co o tym sądzicie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Zmartwię Cię kolego, ale nie masz podstawy do wypowiedzenia umowy. Zmiana warunków umowy, to włączanie/wyłączanie dodatkowych pakietów, ale nie wpływa to na PWU, cały czas obwiązuje Cię to z dnia zawarcia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jawor86 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Jeszcze jedno pytanie dotyczące rozwiązania umowy z Polsatem z powodu zniknięcia kanału TVN HD+1. Ma znaczenie czy proszę o rozwiązanie czy wypowiedzenie umowy, pytam, gdyż w wątku przewija się często stwierdzenie wypowiedzenie, również pojawia się nawet wzór wypowiedzenia na tym forum, jednak punkt w regulaminie do którego się odwołujemy, dotyczy rozwiązania umowy. Po prostu chciałbym się zapytać czy będzie mieć znaczenie czy napiszę rozwiązanie umowy czy wypowiedzenie, bo moim zdaniem w kontekście zniknięcia TVN HD+1 i tego konkretnego punktu w regulaminie bardziej pasuje stwierdzenie rozwiązanie, ale do końca tego nie wiem. A nie chciałbym znaleźć się w sytuacji, kiedy napiszę wypowiedzenie we wniosku, następnie zostanie zachowany termin wypowiedzenia oraz będę zmuszony zwrócić np. koszt okresu promocyjnego, za który nie płaciłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 To nie ma znaczenia jak napiszesz. Kosztu okresu promocyjnego nie zwracasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Masz rację, bardziej adekwatne jest "rozwiązanie" ale w praktyce nie ma to znaczenia... Zabraliście TVN HD+1 więc chcę skończyć umowę z wami, też by pewnie przeszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietek007 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 To ja dorzucę to, rozwiązuje umowę z powodu braku kanału E ponieważ moja dziewczyna oglądała codziennie. To młody chłopak przyniósł do mojego punktu w celu sprawdzenia ja powiedziałem pas i się okazało że rozwiązał umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jawor86 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Masz rację, bardziej adekwatne jest "rozwiązanie" ale w praktyce nie ma to znaczenia... Zabraliście TVN HD+1 więc chcę skończyć umowę z wami, też by pewnie przeszło Do końca nie byłem przekonany czy by przeszło, dlatego wolałem spytać na forum. Gdyby nie ono przeoczyłbym możliwość rozwiązania umowy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Zapytam za kolegę któremu przysłano umowę do popisania i odesłania do CP. W PWU do umowy ma TVN HD+1. Umowa wysłana 15.10 a umowę zarejestrowano 28 listopada bo dekoder który ma na własność (Prepaid) ma okres rozliczeniowy od 28. Czy w tym przypadku jest możliwe rozwiązanie umowy z powodu wycofania TVN HD+1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Jeżeli TVN HD+1 jest w PWU, to oczywiście można umowę rozwiązać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 @mentoris, dzięki za szybką odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Dziś dzwonił do mnie konsultant z CP i proponował mi dekoder Mini HD 2000. I nie zrywam umowy tylko z braku TVN HD+1 jeszcze dodałem o brak ustawienia swojej listy ulubionych i jak ja chciałem dekoder HD to mnie wyśmiali w APSie - że w MINI HD nie ma takiej opcji, bo muszę min. Familijny HD, oraz chciałem tylko 1 kanał dla dzieci Disney Junior, to dostałem odpowiedz tylko w Familijnym HD za 39,90zł. A na koniec podziękowałem mu za te lata co byłem od 12,2006 - 02,2012. I kończę umowę 20.02.2012r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Opowiem Wam ciekawą historię, będzie to również przestroga dla dzwoniących do BOKU Polsatu. Zacznę od tego, że na tych samych warunkach rozwiązaliśmy umowę z Polsatem z powodu wyłączenia TVN+1. Pismo wysłaliśmy w tym samym terminie na tej samej poczcie 7 lutego i doszło już 9. Wczoraj moja kobieta dzwoniła do BOK i trafiła na bardzo kompetentnego Pana, który dokładnie wytłumaczył jej na jakich zasadach zostanie rozwiązana umowa i poinformował, że nie będzie musiała już regulować żadnych zobowiązań ponieważ za okres rozliczeniowy w którym rozwiązana będzie umowa kwota została uregulowana. Pan dokładnie jej wytłumaczył jak ma oddać sprzęt i w jakim terminie oraz zaproponował jej warunki pozostania w CP. W dniu dzisiejszym ja postanowiłem się upewnić co do rozwiązania umowy z CP. Dzwonie, odbiera Pani i pytam czy pismo doszło.. Pani odpowiada, że tak i że obowiązuje Pana 3- miesięczny okres wypowiedzenia szok.. tłumacze więc, że to w związku z wycofaniem TVN+1 ta po krotkiej zadumie i sprawdzeniu potwierdziła, ze faktycznie obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenie i że umowa zostanie rozwiązana 10 kwietnia.. i tu kolejne moje zdziwienie, więc uświadamiam Panią, że jest w błędzie.. ta znów sprawdza i mówi, ze faktycznie.. umowa wygaśnie 10 marca, dodatkowo kazała mi wcześniej jeszcze zapłacić jeden rachunek ale gdy jej wytłumaczyłem co Pan powiedział mojej kobiecie ta znów przyznała mi rację Pomijam to, ze nie dostałem żadnej oferty utrzymaniowej.. Bez cienia wątpliwości żegnam się z CP i jutro idę po Cyfrę+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asder Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 u mnie też ''ciekawa'' historia - wysłałem wypowiedzenie 03 koniec okresu 07 i łudziłem się że rozwód dokonany a tu ścigają mnie sms za brak płatności - dzisiaj dzwoni panna i jest niezwykle ciekawa kiedy im zapłacę - po moim stwierdzeniu że wypowiedziałem umowę twierdzi że tak ale z okresem 3 miesięcznym - po sprecyzowaniu dlaczego zmienia zdanie i przyznaje że z miesięcznym i sprawdza a tu wypowiedzenie NIE ZOSTAŁO ZAREJESTROWANE ---- i tu pytanie - pal 6 kolejny miesiąc zapłacę ale jak nie zarejestrują w ciągu 30 dni od zmiany - a na to się zanosi to co wtedy --- czy ''skuteczne'' jest nadanie na poczcie poleconym wypowiedzenia czy jego REJESTRACJA- bo zdaje się że jakiś myk robią z rejestrowaniem naszych wypowiedzeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietek007 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Listy z wypowiedzeniem wysyła się za potwierdzeniem odbioru wysłałeś tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.