Vampi Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Umowę przedłużałem gdzieś w marcu. Czy przysługuje mi wypowiedzenie bez konsekwencji? Chodzi oczywiście o wyłączenie z oferty ESPN Classic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpolak99 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Sprawdź w umowie czy kanał ten jest oferowany Ci w stałej ofercie czy na jakiejś zasadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Umowę bez ponoszenia konsekwencji będą mogli rozwiązać ci abonenci, którzy mieli w swoich umowach kanał ESPN Classic. Przypomnę, że stacja nie jest gwarantowana i nie jest wyszczególniona w umowach od 25 maja 2013 roku. Tak więc sprawdź w swojej umowie, czy masz ten kanał zagwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 a może być taka sytuacja, że ktoś w umowie nie ma wyszczególnionych kanałów ? np. umowa podpisana w czerwcu czy lipcu 2012 na pakiety Familijny HD i Sport HD (ale w umowie nie ma wymienionych kanałów, które na tamtą chwilę wchodziły w skład tych pakietów), co wtedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Napisali Ci powyżej,że ESPN jest gwarantowany w umowach podpisanych do 23 maja 2013-mozesz rozwiązać.A wykaz kanałów gwarantowanych powinieneś mieć w PWU, które były dodawane razem z umową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vampi Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Sprawdziłem umowę i nie mam tam wypisanych kanałów. Natomiast umowę podpisałem 26.03.2013, więc mam nadzieję, że się uda Pytanie tylko kiedy najlepiej napisać wypowiedzenie, dopiero jak wyłączą, czy najlepiej od razu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Powinno się udać. Sam podpisałem umowę po Tobie i mam ten kanał w gwarantowanych w Sport HD, więc pewnie też masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Pytanie tylko kiedy najlepiej napisać wypowiedzenie, dopiero jak wyłączą, czy najlepiej od razu? Wypowiedzenie należy wysłać wtedy, gdy kanał zostanie usunięty z oferty, czyli po 1 sierpnia br. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Po co się pytasz skoro parę postów wyżej masz oficjalną odpowiedź od CP. Nie daję głowy ale pewnie dlatego że nie zauważyłam Mam pytanie okres rozliczeniowy mam 14 każdego miesiąca. Jeżeli wyśle wypowiedzenie 1 sierpnia to czy umowę będę miała do 14 sierpnia czy września? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 teoretycznie jeśli wyślesz 1 sierpnia to umowa wygasa 14 sierpnia i od tego dnia masz 30 dni na oddanie dekodera (czyli jeszcze jeden miesiąc promocyjny - bo CP nie ma w zwyczaju wyłączać uprawnienia z karty na której nie ma umowy, zawsze jest szansa, że w ciągu tych 30 dni zdecydujesz się przedłużyć z nimi umowę ponownie). Natomiast praktyki CP są takie, że sekretariat zwleka z księgowaniem niewygodnych pism jakimi są wypowiedzenia napływające masowo i jest wysoce prawdopodobne, że zaksięgują twoje wypowiedzenie po 14 sierpnia przez co będziesz w ich mniemaniu musiał zapłacić za jeszcze jednen okres rozliczeniowy (a promocyjne 30 dni zaczną być liczone od 14 września) Można z nimi polemizować w tej kwestii ale czy gra jest warta świeczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brolly666 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Hymm a jeśli wyślę rezygnację to są jakieś szanse, że oddzwonią z lepszą ofertą czy dać sobie spokój? Dodam, że mam pakiet premium z multiroomem i płacę bodaj, że 104 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 @wojtek Nie musiał tylko musiała Dla mnie jest gra warta świeczki bo akurat z dniem 1.08 się przeprowadzam więc było by mi na rękę pozbycie się polsatu (po co płacić dwa abonamenty ) Wyśle na wszelki wielki 30 żeby napewno do nich trafiło 1. Czyli reasumując jeżeli uda mi się rozwiązać umowę to już nie muszę opłacać abonamentu? @brolly666 na pewno dadzą coś ekstra by zatrzymać klienta, a w każdej chwili możesz anulować wypowiedzenie umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brolly666 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Tylko co to może być skoro mam full pakiet bez "fikołków" to co mogą jeszcze dorzucić? Dodam, że mam Iplę na cały okres umowy za free z czego i tak nie korzystam a HBO GO też mnie jakoś specjalnie nie kręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 To nie wypowiadaj...i "problem" z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeksc Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ja mam pytanie odnośnie zlożenia rezygnacji,mianowicie podpisywałem umowę przeszło 2 lata temu z 9 miesiącami gratis i teraz,czy jeśli złoże wypowiedzenie to czy nie jest czasem tak że musiałbym zwrócić wartość udzielonego rabatu na te właśnie 9 miesięcy?Albo mi się zdaje a może się mylę że gdzieś mi się takie coś obiło o uszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Jeśli miałoby to związek z wycofaniem ESPN Classic i masz ten program gwarantowany, to nie ponosisz żadnych konsekwencji. Wartość udzielonego rabatu musiałbyś zwrócić gdybyś umowę chciał wypowiedzieć/rozwiązać bezpodstawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeksc Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ok dzięki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Wartość udzielonego rabatu musiałbyś zwrócić gdybyś umowę chciał wypowiedzieć/rozwiązać bezpodstawnie. Rabatu się nie zwraca jest to po prostu promocja z miesiącami gratisowymi. Jak się zrywa umowę bezpodstawnie to opłaca się karę w wysokości zależnej od miesięcy do końca trwania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal88 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 SummerCruisin nie wysyłaj wypowiedzenia 31 lipca bo na stęplu pocztowym będzie data właśnie 31 lipca i ci mogą naliczyć karę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Jak się zrywa umowę bezpodstawnie to opłaca się karę w wysokości zależnej od miesięcy do końca trwania umowy. Pewnie tak. Pomerdało mi się z operatorami telekomunikacyjnymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ja miałem wysłane wypowiedzenie z końcem okresu podstawowego z zachowaniem trzymiesięcznego wypowiedzenia. Dziś wysłałem aneks do wypowiedzenia w którym wycofałem stare wypowiedzenie i jednocześnie złożyłem kolejne powołując się na wycofanie z oferty ESPN. Zobaczymy czy w najbliższym czasie będzie jakiś telefon z DUK, czy raczej będą robić jakieś problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 teoretycznie jeśli wyślesz 1 sierpnia to umowa wygasa 14 sierpnia i od tego dnia masz 30 dni na oddanie dekodera (czyli jeszcze jeden miesiąc promocyjny - bo CP nie ma w zwyczaju wyłączać uprawnienia z karty na której nie ma umowy, zawsze jest szansa, że w ciągu tych 30 dni zdecydujesz się przedłużyć z nimi umowę ponownie). Natomiast praktyki CP są takie, że sekretariat zwleka z księgowaniem niewygodnych pism jakimi są wypowiedzenia napływające masowo i jest wysoce prawdopodobne, że zaksięgują twoje wypowiedzenie po 14 sierpnia przez co będziesz w ich mniemaniu musiał zapłacić za jeszcze jednen okres rozliczeniowy (a promocyjne 30 dni zaczną być liczone od 14 września) Można z nimi polemizować w tej kwestii ale czy gra jest warta świeczki? Takie pisma jak np. wypowiedzenie umowy CP wysyłaj zawsze z "Potwierdzeniem odbioru" i wtedy liczy dzień w którym podpisali zwrotkę a kiedy oni to zaksięgują to już mało istotne - ważny jest dzień wpływu do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal88 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 jeżeli wyśle się list ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru to oni mogą później mówic że tam nie było wypowiedzenia? trzeba mieć jakąś kopie u siebie nie wiem podbita przez pocztę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artilodz Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Potrzebuję małej pomocy. Ja wiem i zapewne każdy na tym forum mi potwierdzi iż : Okres rozliczeniowy mam do 22 każdego miesiąca. Czyli w tym wypadku do 22 sierpnia. Przed momentem dzwoniłem do kochanego CP i miła Pani na infolinii powiedziała mi iż umowa zostanie zerwana dopiero 22 września gdyż ze względu na wyłączenie kanału jest miesięczny okres wypowiedzenia. Czy ktoś mi może to wyjaśnić bo z tego co ja wiem umowa powinna zostać rozwiązana 22 sierpnia. Jedyna chyba dobra informacja to taka iż dekodera nie trzeba odsyłać do Cp tylko można zanieść do najbliższego APS. To również informacja od miłej Pani No chyba że mi kit cisnęła Dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Ta pani się myli o ile chodzi o czas rozwiązania umowy. Nie potrzeba miesięcznego okresu wypowiedzenia ze względu na wycofanie kanału. Jest tylko miesiąc czasu na wysłanie wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.