Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Umowę bez ponoszenia konsekwencji będą mogli rozwiązać ci abonenci, którzy mieli w swoich umowach kanał ESPN Classic. Przypomnę, że stacja nie jest gwarantowana i nie jest wyszczególniona w umowach od 25 maja 2013 roku.

 

Tak więc sprawdź w swojej umowie, czy masz ten kanał zagwarantowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

a może być taka sytuacja, że ktoś w umowie nie ma wyszczególnionych kanałów ? np. umowa podpisana w czerwcu czy lipcu 2012 na pakiety Familijny HD i Sport HD (ale w umowie nie ma wymienionych kanałów, które na tamtą chwilę wchodziły w skład tych pakietów), co wtedy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co się pytasz skoro parę postów wyżej masz oficjalną odpowiedź od CP.

Nie daję głowy ale pewnie dlatego że nie zauważyłam :D

 

Mam pytanie okres rozliczeniowy mam 14 każdego miesiąca.

Jeżeli wyśle wypowiedzenie 1 sierpnia to czy umowę będę miała do 14 sierpnia czy września?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie jeśli wyślesz 1 sierpnia to umowa wygasa 14 sierpnia i od tego dnia masz 30 dni na oddanie dekodera (czyli jeszcze jeden miesiąc promocyjny - bo CP nie ma w zwyczaju wyłączać uprawnienia z karty na której nie ma umowy, zawsze jest szansa, że w ciągu tych 30 dni zdecydujesz się przedłużyć z nimi umowę ponownie). Natomiast praktyki CP są takie, że sekretariat zwleka z księgowaniem niewygodnych pism jakimi są wypowiedzenia napływające masowo i jest wysoce prawdopodobne, że zaksięgują twoje wypowiedzenie po 14 sierpnia przez co będziesz w ich mniemaniu musiał zapłacić za jeszcze jednen okres rozliczeniowy (a promocyjne 30 dni zaczną być liczone od 14 września) Można z nimi polemizować w tej kwestii ale czy gra jest warta świeczki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wojtek Nie musiał tylko musiała :P

 

Dla mnie jest gra warta świeczki bo akurat z dniem 1.08 się przeprowadzam więc było by mi na rękę pozbycie się polsatu (po co płacić dwa abonamenty :P )

Wyśle na wszelki wielki 30 żeby napewno do nich trafiło 1.

 

Czyli reasumując jeżeli uda mi się rozwiązać umowę to już nie muszę opłacać abonamentu?

 

 

@brolly666 na pewno dadzą coś ekstra by zatrzymać klienta, a w każdej chwili możesz anulować wypowiedzenie umowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie odnośnie zlożenia rezygnacji,mianowicie podpisywałem umowę przeszło 2 lata temu z 9 miesiącami gratis i teraz,czy jeśli złoże wypowiedzenie to czy nie jest czasem tak że musiałbym zwrócić wartość udzielonego rabatu na te właśnie 9 miesięcy?Albo mi się zdaje a może się mylę że gdzieś mi się takie coś obiło o uszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wartość udzielonego rabatu musiałbyś zwrócić gdybyś umowę chciał wypowiedzieć/rozwiązać bezpodstawnie.

Rabatu się nie zwraca jest to po prostu promocja z miesiącami gratisowymi.

Jak się zrywa umowę bezpodstawnie to opłaca się karę w wysokości zależnej od miesięcy do końca trwania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem wysłane wypowiedzenie z końcem okresu podstawowego z zachowaniem trzymiesięcznego wypowiedzenia. Dziś wysłałem aneks do wypowiedzenia w którym wycofałem stare wypowiedzenie i jednocześnie złożyłem kolejne powołując się na wycofanie z oferty ESPN. Zobaczymy czy w najbliższym czasie będzie jakiś telefon z DUK, czy raczej będą robić jakieś problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie jeśli wyślesz 1 sierpnia to umowa wygasa 14 sierpnia i od tego dnia masz 30 dni na oddanie dekodera (czyli jeszcze jeden miesiąc promocyjny - bo CP nie ma w zwyczaju wyłączać uprawnienia z karty na której nie ma umowy, zawsze jest szansa, że w ciągu tych 30 dni zdecydujesz się przedłużyć z nimi umowę ponownie). Natomiast praktyki CP są takie, że sekretariat zwleka z księgowaniem niewygodnych pism jakimi są wypowiedzenia napływające masowo i jest wysoce prawdopodobne, że zaksięgują twoje wypowiedzenie po 14 sierpnia przez co będziesz w ich mniemaniu musiał zapłacić za jeszcze jednen okres rozliczeniowy (a promocyjne 30 dni zaczną być liczone od 14 września) Można z nimi polemizować w tej kwestii ale czy gra jest warta świeczki?

Takie pisma jak np. wypowiedzenie umowy CP wysyłaj zawsze z "Potwierdzeniem odbioru" i wtedy liczy dzień w którym podpisali zwrotkę a kiedy oni to zaksięgują to już mało istotne - ważny jest dzień wpływu do CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję małej pomocy.

Ja wiem i zapewne każdy na tym forum mi potwierdzi iż :

Okres rozliczeniowy mam do 22 każdego miesiąca. Czyli w tym wypadku do 22 sierpnia. Przed momentem dzwoniłem do kochanego CP i miła Pani na infolinii powiedziała mi iż umowa zostanie zerwana dopiero 22 września gdyż ze względu na wyłączenie kanału jest miesięczny okres wypowiedzenia. Czy ktoś mi może to wyjaśnić bo z tego co ja wiem umowa powinna zostać rozwiązana 22 sierpnia.

 

Jedyna chyba dobra informacja to taka iż dekodera nie trzeba odsyłać do Cp tylko można zanieść do najbliższego APS. To również informacja od miłej Pani :) No chyba że mi kit cisnęła

 

Dziękuję za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...