Vaniliovsky Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Może @Specjalista Polsat Box będzie wiedział coś w tym temacie. Bo HBO odsyła w sprawie ceny i dostępności HBO Max do swojego operatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Polsat dostanie nową umowę do podpisania, podpisze albo nie stad informacja o tym, od tego zależy co będzie oferował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @LorDx czyli jeżeli podpisze nową to będzie można wypowiedzieć umowę bo zmieni się regulamin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Z tego co czytałem na forum HBO Max to cena nie zmieni się względem zabonowanych użytkowników, którzy się zarejestrowali do 31.03.2022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) Jeśli coś się zmieni to regulamin promocji dla nowych umów i pewnie cena, dla umów już istniejących będzie po staremu, HBO migruje dane i masz wszystko po staremu, póki jest ciągłość HBO z serwisem online w abonamencie. Różnice mogą wnikać co kto oferował w regulaminie HBO i jak napisał regulamin i co gwarantował. Edytowane 2 Lutego 2022 przez LorDx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Haha a po co te spekulacje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliho Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Cześć, 31/01 w icok wprowadziłem wypowiedzenie o treści : Proszę o wprowadzenie wypowiedzenia z powodu wycofania kanalu lifetime z 30 dniowym terminem obowiazujacym w umowie. Jak długo się czeka na jakieś potwierdzenie ze strony polsatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @oliho podaj nr karty na priv to sprawdze co sie dzieje. Juz powinienes mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Master2012 Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 (edytowane) Ze skutkiem natychmiastowym. Czy z okresem 1 miesięcznym. Jeśli że skutkiem natychmiastowym. To czy można cofnąć jeśli się rozwiązała. Czy już po ptakach I trzeba oddać dekoder ? Edytowane 4 Lutego 2022 przez Master2012 Zmiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastonecatch Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 Jeśli posiadam pakiet L, w którym kanały Canal+ powinny być dostępne, a nie są, to w takim wypadku jest to niezgodność z umową i można bez kary zrezygnować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Witam. Które kanały dokładnie masz na myśli? Proszę ponowić uprawnienia na dekoder, logując się do konta iPolsat Box. Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastonecatch Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Kanały tj. Canal+ Kuchnia itp. Ponawiane były już nie raz przez icok oraz telefonicznie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friedelandre Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 (edytowane) Mam podobny sytuację i problem z AleKino+. Pakiet L - uprawnienia ponawiane poprzez icok. Plansza z komunikatem o braku kanału w abonamencie. Edytowane 8 Lutego 2022 przez Friedelandre 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Zanim zrobicie ponowienie sygnału to odłączcie zasilacz dekodera z prądu na około mimutę. Na Evoboxie PVR to mi pomogło 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 19 godzin temu, lastonecatch napisał: Jeśli posiadam pakiet L, w którym kanały Canal+ powinny być dostępne, a nie są, to w takim wypadku jest to niezgodność z umową i można bez kary zrezygnować? Gdyby to dotyczyło znacząco większej grupy abonentów, i co ważniejsze problem zostałby nagłośniony, to można by szukać podstaw do rozwiązania umowy lub chociaż rekompensaty ze strony PB, ale w tym przypadku kierując się prostą logiką ciężko udowodnić, że faktycznie w momencie wysłania wypowiedzenia wspomniane kanały były zakodowane. Ale zawsze można zabrać dekoder do lojalnego punktu APS, i tam szukać rozwiązania problemu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastonecatch Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 W takim razie czekam na zmianę na HBO MAX, może będzie można zrezygnować. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 20 godzin temu, lastonecatch napisał: Jeśli posiadam pakiet L, w którym kanały Canal+ powinny być dostępne, a nie są, to w takim wypadku jest to niezgodność z umową i można bez kary zrezygnować? A z kiedy masz tą umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastonecatch Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Z czerwca 2021 roku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 To co jest niezgodne z Twoją umową wytłumacz wszystkim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastonecatch Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Do pakietu L kanały te miały być dostępne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Masz to w umowie którą podpisałeś w czerwcu 2021 roku?Gdy kanały pojawiły sie dopiero ok grudnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 Wycofanie life time przedluzone do końca lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk33344455 Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 Czy tylko ja mam ten problem ze posiadam pakiet l a nie działa mi alekino+ Canal+ kuchnia domo itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu_97 Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 Ja miałem ten sam problem. Zadzwoń pod 22 212 72 22 i poproś o ponowienie uprawnień. U mnie działają wszystkie kanały, ale w ciągu miesiąca dzwoniłem do nich prawie 10 razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk33344455 Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 2 godziny temu, Michu_97 napisał: Ja miałem ten sam problem. Zadzwoń pod 22 212 72 22 i poproś o ponowienie uprawnień. Teraz dzwoniłem że mam czekać 20min na Polsacie i potem włączyć novelas i powinno działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.