kondzik88 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Heja, mam pakied Familijny HD, Extra HD, Sport HD od 14.05.2012 r. i wtedy raczej nie mialem takiego kanalu jak LOVE, wie pytanko czy weading TV (może zmieniło nazwe) jaki mialem gwarantowany to to samo??? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Możesz wypowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Zobaczymy. Na FB na profilu Telewizji Love nic nie wiedzą, wręcz dziwią się o wycofaniu kanału z oferty CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Zobaczymy. Na FB na profilu Telewizji Love nic nie wiedzą, wręcz dziwią się o wycofaniu kanału z oferty CP. To niech się dziwią dalej, ale fakt jest taki, że już od jakiegoś czasu kanału Love nie ma ani w CP, ani w UPC, więc kanał wyłączono i można wypowiadać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 teraz będzie przez 15 stron prośby o napisanie wypowiedzenia, 15 stron różnych wypowiedzeń i pytanie czy coś takiego może byc i 15 stron pytan czy w mojej umowie tez był ten kanał gwarantowany. uwielbiam polaków, którzy ruszyc glową nie potrafia. Skróćmy czas wyszukiwania : Wzór: Dane osobowe - Miejscowość/dataPESEL: Nr.umowy: Nr karty dekodera podstawowego: Nr seryjny dekodera podstawowego: Nr karty dekodera dodatkowego: Nr seryjny dekodera dodatkowego: Cyfrowy Polsat SA ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa WYPOWIEDZENIE UMOWY ABONENCKIEJ Rozwiązuję umowę nr . (………….) podpisaną dnia (………) między (………..) a (ID przedstawiciela)-(………..) , z powodu wyłączenia (Weeding TV/Love), który miałem zagwarantowany w pakiecie (………….) , w związku z tym rezygnuję z Waszych usług bez przysługującego mi wypowiedzenia( lub proszę o kontakt w celu zaoferowania oferty mogącej zrekompensować brak usuniętego kanału.) Podstawa prawna wypowiedzenia: Rozdział 5 § 7 Regulaminu Świadczonych Usług, który reguluje sytuację zaistniałą w dniu 20 listopada 2013r. i stanowi że: „ w takim przypadku abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązanie Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. Jednocześnie zobowiązuję się do dostarczenia dekodera wraz z kartą w nienaruszonym stanie w terminie do 30 dni od daty zakończenia łączącej strony umowy abonenckiej do jednego z Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Z poważaniem ……………………… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 @ Ceberebek -Ja stosuje krótszą wersje i działa:) Oczywiście góra tak jak u Ciebie a reszta to tak > Rozwiązanie Umowy W związku z wycofaniem kanału XXXXXX, który były integralna częścią usług gwarantowanych przez CP w umowie Nr XXXXXXXX Zaistniały fakt łamie tę umowę i tym samym wypełnia warunki Regulaminu Świadczenia Usług –Rozdział 5 §7 punkt 5. W związku z tym rozwiązuję w/w umowę z winy Cyfrowego Polsatu z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego . Z poważaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-1986 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Mi na infolinii próbowali pocisnąć bajer z tym, że Love tylko na miesiąc jest odłączony. Powiedziałem kolesiowi,że nie ze mną te numery i chcę rozwiązać umowę. Dziś mają dzwonic do mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenk Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam Czy jest możliwość zerwania umowy w trakcie promocji? Umowa podpisana w sierpniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Jedno drugiemu nie przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 tylko najwazniejsza kwestia do kiedy ten kanał był gwarantowany? bo coś czuje, że po rebrandingu na love już mógłby nie byc gwarantowanym kanalem, ale dostępu do pwu nie mam, więc mogę tylko gdybać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Lepiej poczekajcie z wypowiadaniem umów z CP , bo okazuje się , że nadawca LOVE nie wiedział o wyłączeniu ich kanału z oferty CP . Poczekajcie kilka lub kilkanaście dni , bo jeszcze może okazać się , że nie będziecie mogli rozwiązać umowy , bo LOVE wróci na tp 10758 V . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 tylko najwazniejsza kwestia do kiedy ten kanał był gwarantowany? bo coś czuje, że po rebrandingu na love już mógłby nie byc gwarantowanym kanalem, ale dostępu do pwu nie mam, więc mogę tylko gdybać. Był bo ja mam umowę z 26.08.2013 i jest wymieniony w PWU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Dokładnie-mam tak samo.Umowa z sierpnia 2013-pewnie tak jak powyżej po wypowiedzeniu ze względu na ESPN i jest gwarantowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Czy komuś już ktoś z CP potwierdził telefonicznie, że można w tym wypadku rozwiązywać umowe? Moze ktoś już wysłał wypowiedzenie? Myślałem o tym by juz dziś wysłac ale nie chcę się pospieszyć. Może CP zająłby oficjalne stanowisko w tej sprawie??! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Masz na wysłanie 30 dni-spokojnie,poczekaj,nie denerwuj się... I tu masz swoje potwierdzenie ze strony CP: http://tvpolsat.info/news.php?readmore=5699&c_start=0 ...Olga Zomer wyjaśniła nam również, że klienci mają prawo do wypowiedzenia umowy w związku z końcem emisji stacji LOVE (osoby z pakietami od Rodzinnego HD w górę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Przed chwilą dzwoniłem do CP i uzyskałem info, że nie ma możliwości wypowiedzenia ponieważ jest to czasowy brak kanału Love w ofercie CP i ma on powrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poziom Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 I pewnie dlatego usunęli go ze swojej strony z wykazu kanałów. Bujdy na resorach abyś się rozmyślił i zapomniał o całej sprawie. UOKiK powinien dowalić za takie działania milionową kare. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Czy komuś już ktoś z CP potwierdził telefonicznie, że można w tym wypadku rozwiązywać umowe? Moze ktoś już wysłał wypowiedzenie? Myślałem o tym by juz dziś wysłac ale nie chcę się pospieszyć. Może CP zająłby oficjalne stanowisko w tej sprawie??! Widzę że co niektórzy wręcz sr*czki dostają na wieść o wyłączonym kanale Gdzie Wam się tak spieszy Na wypowiedzenie jest 30 dni, akurat trafiło że to się wydarzyło przed św. BN - za parę/naście dni zacznie się przedświąteczny czas promocji, poczekajcie trochę bo w/g mnie naprawdę warto Dziś konsultanci mogą zaproponować to co mają aktualne a wkrótce to się może znacznie zmienić - CP dokupił pół transpondera, na pewno dojdą nowe kanały a te warto mieć na PWU choć by ze względu na takie super kanały jak ten co wyłączony, który (jak wszystkie z tej niszy) był moim ulubionym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dnb8 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 na infolini przyjeli moje zgłoszenie ze chce zerwać umowe, pani konsultantka powiedziała ze jutro beda do mnie dzwonić z CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Hmm, na infolinii? A to nie trzeba przypadkiem wysyłać pisemka z wypowiedzeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dnb8 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 pewnie tak ale może pierw będą dzwonić nowa extra oferta żeby mnie zatrzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 @Fezuj Być może niektórzy mają swoje powody by jak najszybciej się uwolnić z tego dziadostwa (dekoder szwankujący non stop, dużo gorsza jakość kanałów HD w stosunku do n-ki itp.). Ja np. mam okres rozliczeniowy do 26 listopada więc wysyłając w dniu dzisiejszym być może zdążyłbym z rozwiązaniem umowy właśnie w tym okresie rozliczeniowym. Szkoda tylko, że brak oficjalnego potwierdzenia, ale wydaje mi się, że milczenie ze strony CP oznacza, że można wypowiadać...gdyby nie można było to już dawno wydali by oświadczenie o braku możliwości tak jak miało to miejsce wcześniej w przypadku rebrandingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolinskim Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Ludzie ślijcie wypowiedzenia to na pewno nie zaszkodzi a udać się może. Ja od polsatu sie uwolniłem pare miesięcy temu i jestem bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Hmm, na infolinii? A to nie trzeba przypadkiem wysyłać pisemka z wypowiedzeniem? Gdy dzwonisz na infolinię w sprawie Love i zapowiesz im, że wyślesz wypowiedzenie, to proponują Ci na drugi dzień rozmowę telefoniczną. Mają dzisiaj do mnie zadzwonić. Jeżeli nie zadzwonią bądź zadzwonią, ale oferta będzie kiepska, to jutro będę chciał wysłać wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro25 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Na infolinii mówią że nie można wysłać wypowiedzenia bo ten kanał został wyłączony i za miesiąc powróci do Cyfrowego Polsatu a jeśli ktos wyśle wypowiedzenie to będzie naliczony 3 miesięczny okres wypowiedzenia i zostanie naliczona kara finansowa nie wiem co o tym myśleć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.