Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a czy ja moge zaryzykowac wyslac wypowiedzenie (mam abo. z gory zaplacony tj. kwota cos kolo 1100zl) czy nie wyroluja mnie z kasa? czy powinno byc ze strony CP bez problemu ze zwrotem nadplaty za abo. ? czy mial ktos podobnie przy odstapieniu/zerwaniu umowy a mial abo. z gory zaplacone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Powołując się na Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu (Rozdział 5. Warunki Świadczenia Usług § 7) proszę o rozwiązanie mojej umowy.

Decyzję tą motywuję tym iż brak kanału „LOVE” w pakiecie z którego korzystam i na który podpisywałem umowę z Cyfrowym Polsatem sprawia, że Wasza oferta staje się dla mnie nieatrakcyjna i niekorzystna.

Proszę o jak najszybsze i bezproblemowe rozpatrzenie mojej prośby. "

 

Może być coś takiego? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu Macie wzor wypowiedzenia umowy. http://dokumenty.nf.pl/Dokument/482/Rez ... wiedzenie/

tylko ze robisz male modyfikacje piszesz z jakiego wzgledu rezygnujesz wypowiadasz umowe tj. usuniecie kanalu musi byc dokladna nazwa kanalu, i ponizej zamiast 3-mies. wypowiedzenie piszesz to "ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta

o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia" i wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Powołując się na Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu (Rozdział 5. Warunki Świadczenia Usług § 7) proszę o rozwiązanie mojej umowy ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia .

 

Decyzję tą motywuję tym iż brak kanału „LOVE” w pakiecie z którego korzystam i na który podpisywałem umowę z Cyfrowym Polsatem sprawia, że Wasza oferta staje się dla mnie nieatrakcyjna i niekorzystna.

Proszę o jak najszybsze i bezproblemowe rozpatrzenie mojej prośby. "

 

Trochę zmodyfikowałem według zaleceń kolegi wyżej to co podałem wcześniej. Chyba może być. ;)

 

A swoją drogą, czemu operatorzy zarówno telewizji jak i telefonii, czy internetu nigdy nie podają na swoich stronach wzorów wypowiedzeń? Czemu umowę można zawrzeć w kilka minut przez internet, są do tego specjalne formularze, a do wypowiedzenia umowy nie ma nic? Trochę to nie fair. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Decyzję tą motywuję tym iż brak kanału „LOVE”

 

Trochę zmodyfikowałem według zaleceń kolegi wyżej to co podałem wcześniej. Chyba może być. ;)

mysle ze jak napiszesz w ten sposob to wystarczy

Decyzje tą-czy tez-Swą motywuje tym iz z oferty usunieto Kanal "LOVE" bez wiekszego rozpisywania sie. ewentualnie to co pisales ze przy zawieraniu umowy miales go jako gwarantowany kanal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SummerCruisin moze ty cos wiesz i mi powiesz?

a czy ja moge zaryzykowac wyslac wypowiedzenie (mam abo. z gory zaplacony tj. kwota cos kolo 1100zl) czy nie wyroluja mnie z kasa? czy powinno byc ze strony CP bez problemu ze zwrotem nadplaty za abo. ? czy mial ktos podobnie przy odstapieniu/zerwaniu umowy a mial abo. z gory zaplacone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...