lwasikowski Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Witam, Panowie poda ktoś jakiś wzór wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 czy ktoś wie jak jest z wypowiedzeniem umowy przy multiofercie(telewizja i telefon) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Witam, Panowie poda ktoś jakiś wzór wypowiedzenia? Poszukaj tu na forum-były całkiem ładnie i logicznie napisane-dotyczyły ESPN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 a czy ja moge zaryzykowac wyslac wypowiedzenie (mam abo. z gory zaplacony tj. kwota cos kolo 1100zl) czy nie wyroluja mnie z kasa? czy powinno byc ze strony CP bez problemu ze zwrotem nadplaty za abo. ? czy mial ktos podobnie przy odstapieniu/zerwaniu umowy a mial abo. z gory zaplacone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Witam wszystkich jutro wysyłam rezygnacje , chyba ze zadzwonię i powiem o co chodzi może cos się skubnie dobrego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Lepiej najpierw wysłać a później gdy widnieje w systemie ewentualnie stawiać żądania:) większa szansa na powodzenie. Ja również w dniu jutrzejszym wysyłam wypowiedzenie nie ma na co czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazimierz Siarka Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Witam Panów przed chwilą telefonicznie rozmawialem z konsultanten w sprawie LOVE odnośnie wypowiedzenia umowy - nie otrzymałem żadnej odp. Nic nie wie.Więc wysłałem maila i czekam na odp.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Dajcie jakiś wzór jak ma to wypowiedzenie wyglądać. Szukam po forum, ale nic nie mogę znaleźć. Też chcę się pozbyć CP. Głównie ze względu na ten ich badziewny dekoder, który doprowadza mnie do szewskiej pasji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 a co za problem napisać, że wypowiadasz umowę w związku z wycofaniem kanału Love który był gwarantowany od pakietu Rodzinnego HD, zgodnie z rozdz.5 regulaminu, co uprawnia do wypowiedzenia bez konsekwencji finansowych itd..... trochę inwencji:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 "Powołując się na Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu (Rozdział 5. Warunki Świadczenia Usług § 7) proszę o rozwiązanie mojej umowy. Decyzję tą motywuję tym iż brak kanału „LOVE” w pakiecie z którego korzystam i na który podpisywałem umowę z Cyfrowym Polsatem sprawia, że Wasza oferta staje się dla mnie nieatrakcyjna i niekorzystna. Proszę o jak najszybsze i bezproblemowe rozpatrzenie mojej prośby. " Może być coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Tu Macie wzor wypowiedzenia umowy. http://dokumenty.nf.pl/Dokument/482/Rez ... wiedzenie/ tylko ze robisz male modyfikacje piszesz z jakiego wzgledu rezygnujesz wypowiadasz umowe tj. usuniecie kanalu musi byc dokladna nazwa kanalu, i ponizej zamiast 3-mies. wypowiedzenie piszesz to "ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia" i wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 teraz będzie przez 15 stron prośby o napisanie wypowiedzenia, 15 stron różnych wypowiedzeń i pytanie czy coś takiego może byc i 15 stron pytan czy w mojej umowie tez był ten kanał gwarantowany. uwielbiam polaków, którzy ruszyc glową nie potrafia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 "Powołując się na Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu (Rozdział 5. Warunki Świadczenia Usług § 7) proszę o rozwiązanie mojej umowy ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia . Decyzję tą motywuję tym iż brak kanału „LOVE” w pakiecie z którego korzystam i na który podpisywałem umowę z Cyfrowym Polsatem sprawia, że Wasza oferta staje się dla mnie nieatrakcyjna i niekorzystna. Proszę o jak najszybsze i bezproblemowe rozpatrzenie mojej prośby. " Trochę zmodyfikowałem według zaleceń kolegi wyżej to co podałem wcześniej. Chyba może być. A swoją drogą, czemu operatorzy zarówno telewizji jak i telefonii, czy internetu nigdy nie podają na swoich stronach wzorów wypowiedzeń? Czemu umowę można zawrzeć w kilka minut przez internet, są do tego specjalne formularze, a do wypowiedzenia umowy nie ma nic? Trochę to nie fair. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Myślicie, ze bym coś zyskał wypowiadając umowę i podpisując taką samą na inny dekoder własnościowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Decyzję tą motywuję tym iż brak kanału „LOVE” Trochę zmodyfikowałem według zaleceń kolegi wyżej to co podałem wcześniej. Chyba może być. mysle ze jak napiszesz w ten sposob to wystarczy Decyzje tą-czy tez-Swą motywuje tym iz z oferty usunieto Kanal "LOVE" bez wiekszego rozpisywania sie. ewentualnie to co pisales ze przy zawieraniu umowy miales go jako gwarantowany kanal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Dobra, to zaraz to wydrukuję i jutro w drodze do pracy skoczę na pocztę wysłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian.tcz Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Witam czy osoby które mają w umowie zapisaną stacje gwarantowaną wedding tv czy również mogą w tym przypadku wypowiedzieć umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Tak, mogą. Powiedzcie mi jeszcze jedną rzecz. Termin płatności mam do 1 grudnia, czyli jak przed końcem listopada list z wypowiedzeniem do nich dojdzie, to 1 grudnia nastąpi ten koniec umowy? I czy za grudzień mam jeszcze zapłacić, czy już nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 @pawel1710 najlepiej zadzw. do nich i spytac czy wypowiedzenie maja juz w systemie czy moze juz (przyjete) powinno to wygladac tak ze 1grudnia placisz za listopad a grudzien juz jestes wolny. ale jak w praktyce jest to na 100we nie powiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 No chyba najlepiej będzie zadzwonić. W sumie chyba jak coś to sami się upomną. Kiedyś źle wypełniłem rachunek, miałem 2 zł niedopłaty, to poleconym przysłali mi wezwanie do zapłaty tych 2 złociszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 @pawel 1 grudnia juz nie będziesz opłacał abonamentu czy ktoś wie jak jest z wypowiedzeniem umowy przy multiofercie(telewizja i telefon) Treść wypowiedzenia wygląda tak samo tylko oprocz numeru karty musisz podać msdisn telefonu (699xxxxxx) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 @SummerCruisin moze ty cos wiesz i mi powiesz? a czy ja moge zaryzykowac wyslac wypowiedzenie (mam abo. z gory zaplacony tj. kwota cos kolo 1100zl) czy nie wyroluja mnie z kasa? czy powinno byc ze strony CP bez problemu ze zwrotem nadplaty za abo. ? czy mial ktos podobnie przy odstapieniu/zerwaniu umowy a mial abo. z gory zaplacone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Bez problemu jest to zwracane. Skladasz wniosek w APS lub przez infolinie o zwrot nadplaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Podziekowal za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.