Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koniec umowy z końcem lipca. Wymówienie wysłane w połowie czerwca a jedyny telefon dostałem pod koniec czerwca ale tak jak wspomniałem nie byłem do tej rozmowy przygotowany więc poprosiłem o telefon za tydzień, którego się nie doczekałem. Postanowiłem więc zadzwonić osobiście i ta jak napisałem wcześniej, że rozmowa była szorstka gdyż dwukrotnie byłem bliski zakończenia tej rozmowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mu odpowiedziałem, że jak nie ma jak Canal+ brałem w poprzednim miesiącu i nie płaciłem za niego, to się rozłączył.

 

Nie Tobie pierwszemu. Kolega dzwonił 2 razy, 2 razy ich zagiął i 2 razy rozmowa skończyła się przed czasem.

Co jak co ale jakichś niewychowanych chamów teraz tam zatrudniają; kilka lat temu taka sytuacja była nie do pomyślenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało ludzi pisze coś na temat pakietu Superpremium, a on by mnie interesował. Jeżeli ktoś przedłużył umowę na ten pakiet w lipcu to proszę o info na jakich warunkach. Mi zaproponowano go za 109PLN (w rozbiciu pakiet 99PLN + PACE PVR 0PLN + multiroom 10PLN). Ja chcę to wszystko za 89PLN (pakiet za 89PLN i reszta za 0PLN). Ewentualnie pakiet za 99PLN i reszta za 0PLN. Tak więc proszę o info osoby, które przedłużyły ten pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mi właśnie udało się przedłużyć - umowa do końca lipca 2012, wypowiedzenie wysłane 2 tygodnie temu. 3 telefony jeszcze przed wysłanym wypowiedzeniem - ale nic ciekawego nie proponowali; 1 telefon w zeszłym tygodniu - mega bezczelna kobieta, nie chciało mi się z nią nawet rozmawiać, wysłałem maila z moją propozycją:

 

Pakiet Canal+Optimum HD - 53.50 zł przez 9 miesiecy, 107 - ostatnie 3 miesiące.

Opcja Optimum HD Promo - 0 zł;

Najem PACE PVR - 0 zł.

 

Dzisiaj telefon, nie było problemu z przedłużeniem, zgoda na moje warunki. padła jeszcze propozycja tego pakietu za 75 zł - stała cena, ale mnie nie interesowała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pablo1974

Ja dostałem w ubiegłym tygodniu Superpremium za 99 + Multi za 0 pln. Sprzęt mnie nie interesował. Pewnie za 0 pln byś wytargował.

Ale nauczony doświadczeniem w sobotę zadzwoniłem na info. No i oczywiście kicha. :evil: Jest naliczenie za multi 10 pln. W trakcie rozmowy ,,pińcet,, razy była mowa o zero pln, łącznie z czytaną umową (zniżka 20 pln). :/ Złożyłem oczywiście reklamację. Tak czy siak mają ludzi za [beep]i. To tak jak w ofercie internetowej dla mnie.Wybrałeś pakiet za 53.5 pln a maluśkim tekstem że tylko na 6 miesięcy. Tam to nigdy uczciwości nie będzie. Polska to dziki kraj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coz, dopoki nikt ne zmieni tego ze regulamin i promocja maja byc ta sama czcionka i nieogwiazdkowane, to zawsze takie rzeczy beda sie dziac. Ale o to mozna miec pretensje do tego ktory to wymyslil i na to zezwala, a nie do tych ktorzy to wykorzystuja i stosuja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A spróbuj sprawdzić w ICA. U mnie sytuacja wygląda podobnie, tyle, że mam darmowy najem dekodera Pace PVR, gdzie w aneksie nie mam o tym wspomniane, ale naliczenia w ICA są prawidłowe i zgodne z wyliczeniami jakie podawał konsultant telefonicznie przy przedłużeniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

umowę mam do końca lipca,wymówienie wysłałem pod koniec maja,w czerwcu 2 telefony z ,,śmiesznymi'' propozycjami,

dziś telefon, rzeczowa rozmowa z kompetentnym konsultantem i szybciutko bez problemów dostałem co chciałem:

Umowa na 12 miesięcy:

C+optimum HD - 9 miesięcy 53,50 zł, 3 miesiące 107 zł, po 9 miesiącach możliwość negocjacji nowych warunków,

optimum HD - 12 miesięcy 0 zł,

multiroom - 12 miesięcy 0 zł,

PVR PACE 500 - 12 miesięcy 0 zł.

pozdrawiam :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 miesiące przed końcem umowy mamy prawo do przedłużenia umowy, może na lepszych warunkach. Na pewno zyskuje się jakieś rabaty, zniżki itp. co powoduje, że nie trzeba płacić pełnych stawek.

 

czyli rozumiem, ze trzeba to zaproponować konsultantowi podczas rozmowy? Dziwne, ze tak się godze,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...