Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Opłaca się Tobie? No chyba, że chcesz kupić kolejny tuner na własność. Zadzwoń i po prostu zejdź z pakietem na start za dopłatą 10zł. Ja tak zrobię w grudniu zejdę do pakietu start, no chyba że coś ciekawego mi zaproponują ... Nie ma się co podniecać tymi promocjami.

Opłaca się. Jeśli w poprzednich pakietach byłby Start z C+ HD to nie brałbym Kompaktu (teraz mam nawet Optimum dla MR). Obniżyć nie mogę bo jestem w okresie minimalnym umowy.

Jeśli dekoder masz na bezpłatnym użytkowaniu, to taki pozostanie. Jeśli rabat procentowy - będziesz za niego płacił. Jeśli będziesz chciał kupić Sagema HD, to PVR-a zdajesz i do pakietu Start Canal+ jest za 198zł.

Nie mam opcji bezpłatnego użytkowania dekodera zapisanej w umowie, dostałem go tylko na czas obecnie obowiązującego aneksu. Jednak po rozpatrzeniu mojej reklamacji dostałem właśnie taką odpowiedź, że udostępnią go bezpłatnie na czas trwania abonamentu (wg mnie na cały czas trwania aktualnej Umowy o Abonament).

Co do Sagema - dlaczego muszę po raz kolejny płacić aktywację? :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mozna sie dowiedzec pod jaki numer najlepiej zadzwonic z informacja ze chce sie wypowiedziec umowe z powodu podwyzki....

azeby byla mozliwosc ze ktos zaoferuje cos co mnie przekona na pozostanie ? czy wogole jest taka mozliwosc ?

 

i jesli mozna dostac numer dzialu utrzymania klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do telefonu do działu utrzymania klienta raczej nie dostaniesz, chyba ze konsultant cie przełaczy ...

 

Ten wpis z 18 marca czyli dosc swieży powinien Ci dac troche do myślenia 8)

 

Zadzwoniłem dziś na 22 310 45 60 i prosto z mostu wywaliłem, że podobają mi się bardziej nowe pakiety i chcę z nich skorzystać nie czekając do końca umowy. Nadmieniłem także, że wiem o możliwości rozwiązania umowy oraz, że chciałbym pominąc drogę wypowiedzenie - oferta - wycofanie wypowiedzenia - aneks. Konsultant się poradził mądrzejszego i .... zaprosił mnie do kontaktu w przyszłym roku.

Zaraz idę na pocztę :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@djopis

Ale jeśli nie wyślesz wypowiedzenia to nic nie dostaniesz, więc lepiej się śpiesz z wysłaniem stosownego pisma, bo za tydzień możesz obudzić się z ręką w...

Cyfra już tak ma, że bez pisma z wypowiedzeniem w systemie nie można na nic ciekawego liczyć, a już tym bardziej jeśli Twoja umowa nie kończy się naturalnie w najbliższym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie nie widzialem nowego regulaminu ktory przyszedl bo zona patrzyla ale cos mi sie wydaje czytajc opinie z https://satkurier.pl/news/64128/c-wiecej ... a-cen.html ze obecni abonenci nie maja podwyzek zadnych zostaja na atarych zasadach bo dotyczy to nowych z drugiej strony jako pierwszy podpunkt aneksu jest przy abonamencie kwota rabatu w procentach ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@djopis

Jeżeli podpisywałeś umowę przed 18 marca i nie była to promocja z telewizorem to możesz złożyć wypowiedzenie z powodu zmian w regulaminie, ponieważ na 100% nowy regulamin Cie obejmie. A skoro masz procentowy rabat to i podwyżki Cie dotyczą. Więc nie ma co się zastanawiać, tylko wysyłać pismo z brakiem akceptacji zmian regulaminu :) Takie wypowiedzenie w razie czego można do końca kwietnia wycofać, a zawsze może uda się coś ugrać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam umowę do ostatniego dnia Listopada 2011.

Prestiż HD+ rabat 30%(na cały okres umowy)+wynajem dekodera 20zł,około 137 płacę.

I się zastanawiam czy warto teraz coś kombinować,wysłać np wypowiedzenie z końcem marca..i czekać co będzie na święta wielkanocne.

Czy jednak na koniec mojej obecnej umowy,nie będzie jednak czegoś znacznie ciekawszego(święta).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ale trochę śmieszni jesteście z tą wiara że można cokolwiek ugrać czy wyrwać od C+, jeżeli zadacie sobie trud i poczytacie posty z ostatnich kilku miesięcy to tak naprawdę nikt niczego nie ugrał a tym bardziej nie wyrwał, zresztą to chyba nie o to chodzi. Sprawa jest banalnie prosta, C+ sprzedaje określoną ofertę programowa za określoną cenę, jeżeli komuś oferta ta odpowiada, albo wręcz nie może bez niej żyć, czy może raczej nie widzi alternatywy to ją po prostu kupuje za tą cenę. Ja zakończyłem swoją, zresztą bardzo długą przygodę z C+ z końcem 2010 roku i nie tęsknię, oglądam dokładnie to co chcę i co mi pasuje. Świadomie dokonałem po dogłębnej analizie takiego właśnie wyboru i jestem bardzo zadowolony, polecam zrobić to samo, zastanowić się dłuższą chwilę nad tym czego tak naprawdę chcemy i potrzebujemy, co jesteśmy w stanie zaaprobować i za jaką cenę, jakie mamy alternatywy, a nie liczyć na jakieś tam ugrywanie z którego i tak nic nie będzie. Szkoda waszego czasu. :D

PS. I czasu konsultantów też szkoda, chociaż niby od tego są :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@valdir

Weź pod uwagę, że dla niektórych dostanie choć by standardowej oferty jaką mają nowi klienci to już jest wystarczająco dużo. Albo zgodnie z tym co piszesz, że powinno się płacić za to co się chce oglądać, ktoś chciał by zmniejszyć pakiet i teraz ma taką możliwość. Np właśnie ja chcę zejść z prestiżu do pakietu canal+start i do tego wziąć n'kę. A czy zejdę w ramach oferty utrzymaniowej, czy też w ramach podpisania nowej umowy to zobaczymy za miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ja źle widzę, ale na liście do abonentów widnieje takie zdanie:

"Przypominamy, że do czasu zakończenia promocji na pakiet, z której obecnie Państwo korzystają, cena abonamentu pozostaje bez zmian."

Także: Jaka podwyżka??

 

U mnie też tak jest napisane (do tego jest napisane, że nowe ceny (a więc pewnie również nowy regulamin) wchodzą w życie 1 maja), ale mimo wszystko to też nie uniemożliwia chyba wypowiedzenia umowy:

Ale umowę możesz wypowiedzieć nie tylko ze względu na zmianę ceny, ale również z powodu wprowadzenia nowego regulaminu...

 

Jeżeli chciałbym wypowiedzieć umowę ze względu na zmiany w regulaminie to powinienem wysłać do nich pismo do 1 maja? Czy też jest może jakiś okres wypowiedzenia? Z tego co czytałem tu na forum to jest 3 miesięczne wypowiedzenie, ale to w przypadku wypowiedzenia z powodu końca umowy, a jak będzie z wypowiedzeniem z powodu zmian w regulaminie?

 

Jeżeli Podpisałem umowę na 18 miesięcy w dniu 23.12.2009, to ta umowa kończy się z dniem 31.06.2011, czy 23.06.2011?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja umowa terminowa kończy się 30.06.2011 o ile wyslesz w terminie jej wypowiedzenie.

 

W terminie to znaczy do 30.03.2011?

 

Jeżeli podpiszę nową umowę (powiedzmy jako nowy klient) w trakcie miesiąca, to za tą część miesiąca też będzie opłata, czy też dopiero za następny pełny miesiąc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafał K: troche mieszasz :)

1) jezeli nie planujesz robic nic w kwestii szybszego zakonczenia (wypowiedzenie - nowy regulamin) umowy to Twoja umowa trwa do 30.06.2011 i jezeli na miesiac przed jej koncem (do 31.05.2011) nie wyslesz wypowiedzenia to przejdzie na czas nieokreslony. Jak jest na czas nieokreslony to wowczas wypowiedzenie jest ze skutkiem 3 miesiecznym gdybys kiedys stwierdzil ze jednak rezygnujesz z C+

2) jezeli chcesz zrezygnowac z umowy ze wzgledu na nowy regulamin to wypowiedzenie musisz wyslac do 31.03.2011. Umowa zostanie zakonczona 30.04.2011.

3) jak nie masz z TV to nie zaprzątaj sobie glowy "co by bylo gdyby bylo" bo i po co.

4) niepelny miesiac nie jest platny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieszam, bo nie wiem co zrobić, a raczej nie wiem co wybrać :)

 

Mam 2 wyjścia:

1. Najpóźniej do 31.05.2011 wysłać wypowiedzenie i rozwiązać umowę 30.06.2011. Wtedy pod koniec czerwca podpiszę nową umowę na nowego klienta. I wszystko byłoby dobrze, tylko trochę obawiam się, że wtedy nie będzie już takich korzystnych promocji jak obecnie? Dlatego zastanawiam się na innym rozwiązaniem:

2. Do 31.03.2011 wysyłam wypowiedzenie z uwagi braku akceptacji nowego regulaminu i umowa kończy się 30 kwietnia 2011. Na początku kwietnia podpisuję nową umowę na nowego klienta (zakładam, że na wtedy te korzystne promocje które są obecnie jeszcze będą). Wówczas ostatnim miesiącem starej umowy za który zapłacę będzie 04.2011, zaś pierwszym miesiącem nowej umowy za który zapłacę będzie dopiero maj 2011. No i co najważniejsze będę mógł skorzystać z tych promocji.

 

Co więc wybrać? Ile mogą się utrzymać te promocje, które są obecnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo przedłuż sobie od razu w marcu (jeżeli mogą, bo chyba nie zawsze mają oferty dostępne), to będziesz miał już od kwietnia warunki promocyjne i 19 mcy umowy, bo z tego co wiem nie sumuje się w tych ofertach z pozostałościami z poprzednich tak jak bywało kiedyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...