Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Woo1976 napewno umowa nie kończy Ci się 6 marca tylko z końcem miesiąca. Oprócz oferty jak dla nowych niedawno były umowy na 13 miesięcy z czego 12 z 30% rabatu. Myślę że napewno będą do Ciebie dzwonić.Najlepiej wytrzymaj ich do ostatnich dni umowy wtedy duża szansa że wytargujesz najlepszą ofertę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejzalem kilka stron i nie znalazłem

od 15.01 do 15.02 była promocja "pakiet wyzej" i miałem prestiż zamiast optimum hd

gość z cyfry dzwonił z zapytaniem czy aby nie chcem pakietu HBO HD w super extra promocji, stanowczo odmowilem

po 15 wszystko wruciło do normy, ale dzisiaj sie zorientowałem że znowu mam prestiż HD, przeoczyłem coś, znowu jest jakas promocja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś ma/miał podobny problem? :

przedłużałem przez telefon umowę pod koniec stycznia, -50% wszystko, 2 lata, blablabla i darmowy PVR. konsultant zaproponował mi darmowego pvr'a, powiedział tylko, że tego nie będzie w aneksie, bo to oni już wewnątrz po prostu usuwają naliczenie za dekoder. no i dostałem właśnie korektę rachunku, a tam jak byk 20 zł za dekoder PVR :/

we wcześniejszym aneksie tez miałem pełny rabat na dekoder, nie było tego na aneksie, ale opłat nie naliczali. dzwoniłem do CTA, złożyłem reklamację i zażądałem odsłuchania rozmów (na wszelki wypadek też mam nagrane te rozmowy ;) ) - myślicie, że zachowają się uczciwie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kuzyn 4 dni temu przedłużył właśnie na 13 miesięcy, więc są.

 

Hmm, no nie wiem, bo ja w ostatnich dniach miałem już wręcz kilka telefonów z CYFRY+ (umowę mam do końca lutego br., wypowiedzenie nie wysłane) i za każdym jednym razem mieli dla mnie tylko JEDNĄ JEDYNĄ ofertę: umowa na 19(!) miesięcy, w tym 50% zniżki na pakiet Optimum, który mam, na okres 9 miesięcy, a pozostałe 10 miesięcy pełnopłatne. :roll: "Podziękowałem" im za taką ofertę... :lol2:

Twój kuzyn wysłał wcześniej wypowiedzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już tyle razy było o tym pisane, że umowy na 13 miesięcy są tylko dla osób z wypowiedzeniem :!: Ludzie czytajcie trochę zanim coś napiszecie :|

 

@Barti Bez wypowiedzenia nic innego nie dostaniesz, bo oni tylko czekają abyś przeszedł na czas nieokreślony i płacił pełną stawkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@taiszo

OK, rozumiem. Jeśli jutro wyślę wypowiedzenie (dzisiaj nie dam rady, bo jestem w pracy, a kończę późnym wieczorem) to obejmie mnie jeszcze jednomiesięczny okres wypowiedzenia czy też już trzymiesięczny? Umowę mam do końca lutego br. Wiem, że chyba już o tym tutaj wcześnie było, ale chciałbym się upewnić. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo, tego to ja się domyślam. Chodziło mi tylko właśnie o ten okres wypowiedzenia.

W takim razie jutro wysyłam do nich to pisemko. :read:

Oby tylko jeszcze w tym miesiącu do nich doszło... :/ A że jutro już czwartek, a potem w poniedziałek jest ostatni dzień lutego to boję się, że może być już za późno... :roll:

No, ale nic. Wyślę wypowiedzenie i już. W najgorszym wypadku "chwyci" mnie okres trzymiesięczny to wówczas też przecież będą wydzwaniać z ofertami, aby mnie zatrzymać. :) Tylko, czy wtedy też zaproponują umowę 13-to miesięczną? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos wie co z tym odkodowanym wyzszym pakietem? teraz startuje liga i mam zamiar kupic orange ale jezeli w ten wekend bedzie nadal odkodowane to zamowie na poczatku marca i dostane miesiac gratis moze ktos potwierdzic mi do kiedy bedzie wyzszy pakiet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OFICJALNA INFORMACJA OD KONSULTANTA CYFRY+ W SPRAWIE PROMOCJI "OGLĄDAJ WIĘCEJ"

 

Przyczyną takiego stanu rzeczy jest awaria serwera uprawnień, która potrwa jeszcze kilka dni. Serwer ów jak łatwo się domyślić, odpowiada za odkodowywanie/zakodowywanie kanałów. Więc niektórzy mogą się cieszyć, że mają więcej kanałów, inni - jeśli teraz podłączają opcje dodatkowe, muszą poczekać, ale konsultant ma obowiązek na infolinii o takim opóźnieniu poinformować.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...