Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie. Czy jak na miesiąc odłaczę opcje dodatkowe CANAL+, HBO, CINEMAX, NAT GEO HD I FILMBOX to zapłacę 20 zł czynszu za PACE PVR HD 250 GB? Bo w umowie mam zapisane, że na cały okres dostaję bezpłatne urzytkowanie sprzetu. A na stronie Cyfry widziałem, że jest napisane że to dekoder dla osób którzy mają choć jedną opcję HD a ja nie będe mie żadnej przez najbliższy miesiąc lub więcej, dlatego nie wiem czy mi naliczą opłatę za czynsz czy też nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę (Optimum, 5 x HD, Canal+HD, PVR). Dostałem propozycję umowy na 19 miesięcy:

PVR 15zł przez 15 miesięcy, następnie 20zł

Optimum HD 42,45zł przez 9 miesięcy, następnie 84,90zł

Canal+HD 15zł przez 8 miesięcy, następnie 29,90zł

Srednia opłata miesięczna wyniesie 104,50zł

Dostajecie lepsze propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w nawiązaniu do poprzedniego postu.

Przedłużenie Prestiż HD na 13 m-cy

12 miesięcy 132 zł,

13 miesiąc 182 zł,

Dekoder w cenie

multiroom 7,50 do sierpnia

od pierwszego września 27,50

To zaproponowano a mnie się nie spieszy - wypowiedzenie zrobione.

Pozdrawiam

 

 

jak dla mnie cienka już lepiej masz jak podpiszesz nowa umowę

 

prestiż 139+pace hd 17+multiroom10zł=166zł na stałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie. Czy jak na miesiąc odłaczę opcje dodatkowe CANAL+, HBO, CINEMAX, NAT GEO HD I FILMBOX to zapłacę 20 zł czynszu za PACE PVR HD 250 GB? Bo w umowie mam zapisane, że na cały okres dostaję bezpłatne urzytkowanie sprzetu. A na stronie Cyfry widziałem, że jest napisane że to dekoder dla osób którzy mają choć jedną opcję HD a ja nie będe mie żadnej przez najbliższy miesiąc lub więcej, dlatego nie wiem czy mi naliczą opłatę za czynsz czy też nie?

 

Nic Ci nie naliczą. Opcję HD trzeba mieć tylko w momencie wynajmowania dekodera, aby system to przepuścił a później można ją sobie odłączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby promocja trwała do 15 lutego a u mnie jest coś takiego że z wyższego pakietu (optimum) 16.02 odcieli wszystko prócz BBC knowledge, Cartoon n, sci fi, disney channel ale dzisiaj wróciły kanały z wyższego pakietu animal planet i D.World ktoś ma podobną sytuacje, ja sie ogólnie nie martwie kosztami ale to jest dziwne że w jeden dzień usuwają program z promocji a nazajutrz ten program wraca i jeszcze jedno czy ktoś miał w dniu dzisiejszym problem ze stroną ICA bo mi pojawia sie że brak dostepu do bazy danych

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie wiem czy nie powinienem pisać w dziale Multiroom, ale sporo osob ma identyczna sytuacje jak ja bo przedluzali umowe w styczniu (klient od ponad 2 lat, platnosc z karty kredytowej od zawsze). Zlozylem reklamacje i mam pseudo odpowiedz (chociaz jak żadalem jej na piśmie to mi nie chca tego przeslac). W styczniu przedluzalem na 25 miesiecy Optimum HD a opcja MR miala byc po 1zł przez caly okres umowy. W aneksie zrabatowali MR do 1zł (rabat 14zł) co przy planowanej podwyzce MR (potwierdzonej podczas rozmowy wczoraj) jest dla mnie nie korzystne (wowczas zamiast 1zl placilbym 21zł miesiecznie co daje 378 dodatkowo sumarycznie za MR po podwyzce do konca umowy). Wczoraj łaskawie Cyfra+ telefonicznie poinformowala mnie, ze odsluchano rozmowe nagrywana przy aneksie i faktycznie mam racje. Konsultant mowil o 1zł przez 25 miesiecy. Poczatkiem lutego dostalem tez maila, ze na moim kontrakcie sa nastepujace dane:

- pakiet Optimum HD w 50% promocji przez okres 9 miesięcy,

- bezpłatny wynajem terminalu HD PVR przez okres 24 miesięcy,

- usługa Multiroom w cenie 1 zł przez okres 25 miesięcy.

I bylo by pieknie, gdyby nie to ze zaczely sie schodzy. Cyfra dala mi aż 2 opcje wyboru, a decyzje trzeba podjac podczas rozmowy telefonicznej !! 1) albo sie godze na warunki z aneksu (czyli w domysle skazuje sie na placenie za MR wiecej o 378zł jezeli nie bede chcial zrezygnowac z MR a zrezygnowac nie bede chcial bo nie po to go bralem, albo 2) nastąpi rozwiązanie umowy w wyniku blednego aneksu z winy C+. Umowa zostaje zakonczona zgodnie z wypowiedzeniem 31.01.2011 (antydatuja zakonczenie umowy). Jest to o tyle dziwne, ze ktos tutaj na forum pisal, ze jego reklamacje tez rozpatrzyli i ... do konca umowy nie musi placic nawet 1zł miesiecznie za ten MR. Nie wiem o co tej Cyfrze+ chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Krzychooo

Podpisywałem umowę na początku lutego i w moim aneksie dotyczącym multiroomu ceny obowiązują nie do końca sierpnia 2011r tylko do 31 grudnia 2015r. Można więc wnioskować, że we wrześniu powinien wejść w życie zbliżony cennik do tego, który ja posiadam. I owszem pojawia się cena 35zł, ale jest też adnotacja, że dla klientów którym minął okres 12 miesięcy od zawarcia umowy, cena za multi wynosi 15zł/miesiąc. Oraz: "W wypadku zawarcia Umowy o Abonament na Okres Minimalny równy lub dłuższy niż 18 pełnych miesięcy kalendarzowych jednocześnie wraz z Opcją CYFRA+ Multiroom - Abonent uiszcza specjalne promocyjne opłaty obowiązujące do dnia 31 grudnia 2015 roku"

Więc myślę, że raczej nie powinno Ci grozić nagłe zwiększenie ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po prostu niesamowite, że nawet w tym, że macie za free więcej kanałów dłużej niż miało być, doszukujecie się jakichś czarnych intencji Cyfry+. Może czas na wizytę u specjalisty, jeśli ma się tego typu fobie?

 

Przyczyną takiego stanu rzeczy jest awaria serwera uprawnień, która potrwa jeszcze kilka dni. Serwer ów jak łatwo się domyślić, odpowiada za odkodowywanie/zakodowywanie kanałów. Więc niektórzy mogą się cieszyć, że mają więcej kanałów, inni - jeśli teraz podłączają opcje dodatkowe, muszą poczekać, ale konsultant ma obowiązek na infolinii o takim opóźnieniu poinformować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Proszę trzymać się tematu promocji dla obecnych abonentów :read:

 

P.S. Wszystkie posty w stylu "u mnie działa, a u mnie już nie, a mi tak itd..." poleciały do kosza, opanujcie się :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie promocje: czy jak w ICA dodam sobie opcję dodatkową dnia 1 marca to opłata za marzec będzie już naliczana czy dopiero od kwietnia? Od 2 marca to wiem że nie będzie, ale interesuje mnie 1 marca. Pisze tam jak byk, że opłata będzie obowiązywać od następnego miesiąca po miesiącu w którym dokonano zmiany. Sugerowałoby to że nie będzie. Ja jednak mam wątpliwości, bo zawsze mówiło się że podwyższać pakiet/dodawać opcje należy najkorzystniej 2 dnia miesiąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dziale Finanse to ja mam zawsze zapłacone dopiero koło 10-tego. Można sprawdzić tylko ujemne saldo jeśli się już pokaże. Ale warto sprawdzić w Symulacjach, jeśli 1-szego nie uwzględnia już bieżącego miesiąca to chyba znaczy, że opłata będzie po starych stawkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dziale Finanse to ja mam zawsze zapłacone dopiero koło 10-tego. Można sprawdzić tylko ujemne saldo jeśli się już pokaże. Ale warto sprawdzić w Symulacjach, jeśli 1-szego nie uwzględnia już bieżącego miesiąca to chyba znaczy, że opłata będzie po starych stawkach.

 

Nie chodzi Mi o to czy masz już zapłacony ten konkretny miesiąc, tylko czy masz wyświetloną kwotę za ten miesiąc do zapłacenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na tym forum.

 

6 marca kończy mi się 13 miesięczna umowa z cyfrą. Pakiet kompakt + opcja Canal plus. Dekoder Sd Strong. Więc przed 6 lutego wysłałem do nich polecony z rezygnacją. Po kilku dniach miałem od nich telefon (z numeru 22220180), lecz nie mogłem akurat odebrać, bo byłem w pracy. Od tej pory cisza :(

 

Chciałbym wymiany dekodera na któryś HD, może z nagrywaniem oraz pakiet kompakt HD z pakietem canal plus HD. Czy mogę zaproponować mi lepsze warunki niż dla nowych klientów? Czy mam cierpliwie czekać na kolejny telefon od nich czy sam mam tam zadzwonić? Szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia co mam im powiedzieć jeśli sam tam zadzwonię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam.

Aktualnie (moim zdaniem) można przedłużyć umowę w APS na warunkach lepszych niż dla nowych klientów.

Oczywiście przez infolinię bywa możliwość większej negocjacji.

 

Pozdrawiam,

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...