Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Człowiek chce wydać u nich ponad 180 zł miesięcznie (bez promocji) i nie może kupić dekodera, który umożliwi odbiór kanałów HD. Więc po co mi ten multiroom ?

Kolor czerwony to nas ulubiony kolor! Zatem proszę już go więcej nie używać.

Więcej o tym jest w Regulaminie.

 

ok, będę pamiętał na przyszłość, dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dziś pod numer 223104565 w sprawie przedłużenia.Pan stwierdził że na dziś nie jest w stanie mi dać takiej oferty jaką miałem rok temu (50%Komfortowy,Opcje HD,Canal+HD,5xHD ,PVR free) i bardzo prosił o telefon w grudniu bo wtedy "mają być zdecydowanie lepsze opcje przedłużeniowe".Poczekam zatem do grudnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich chciałbym się dowiedzieć czy mogę wysłać wypowiedzenie emailem i jak ono ma brzmieć ???? (umowa do końca stycznia)

 

Musisz wysłać na skrytkę pocztową podaną na ich stronie conajmniej miesiąc przed końcem umowy (decyduje data stempla pocztowego wg tego co mi powiedzieli na infolinii).

Treść przepisałem z tej strony bo nie chciałem online zostawić danych:

http://doku.pl/wypowiedzenieumowycyfra.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było by wtedy dobrze. (tez dziś dostałem taki list) do tego jeszcze dorzucili Multiroom za 7,50zł + Canal+ przez 8 miesięcy z 40% rabatem. Nie wiem jak dla was ale dla mnie jest to słabe, czekam dalej.

ostatnio wspominałem ze dzwonią z cyfry i odbieram i nikt się nie odzywa po czym połączenie zostaje przerwane ( dzwonią już tydzień codziennie po 2 razy)- w czwartek w końcu pani jakaś się zgłosiła i powiedziała czy mogę rozmawiać bo może rozmowa potrwać kilka minut to powiedziałem że za pół godz może zadzwonić bo jestem zajęty, następnie zadzwonił tel po 20 minutach i znowu ani widu ani słychu - tak jest do dnia dzisiejszego. Wypowiedzenie wysyłam w następnym tygodniu, gdyż jeżeli nie umieją zadbać o klienta to klienci zadbają o kogoś innego ( w tym wypadku inna platformę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dzowniono ponownie.

Zaproponowano prestiż HD + w promocji przez 11 miesięcy. Dekoder Philips PVR na wynajem tym razem (uwaga zmiana!) za free przez cały okres trwania umowy (19 miesięcy). Do tego jednak chciałem multiroom i okazuje się że do multiroomu mogą mi sprzedać dekoder Philips HD za 499 zł.

Co o tym sądzicie ? Dobra oferta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem dziś spytać czy już dotarło moje wypowiedzenie. No i już jest zarejestrowane, karte i dekoder muszę oddać do końca lutego. Przy okazji zapytałem czy nie ma może dla mnie jakiejś promocji ;) Obecnie mam KOMPAKT, 5xHD, PVR free. Miła Pani powiada, że już nie ma 5HD no i teraz tylko KompaktHD. Nagle kobieta się rozłączyła (połączenie przerwane). Dzwonie kolejny raz: Kolejna miła Pani powiada, że owszem mogę mieć ten 5xHD ale za 16zł (poprzednia mówiła, że tego nie ma) oraz dekoder PVR za 15zł miesięcznie. Pakiet KOMPAKT przez 7miesięcy z 40% zniżką. Łącznie wyszło ok 58zł. Umowa na 19 miesięcy. Grzecznie podziękowałem i czekam na coś lepszego.

 

Dziwi mnie jedno: jak to jest, że jedna Pani powiada, że nie ma 5hd a druga oferuje mi to za 16zł. To albo to jest albo nie ma - robią ludziom mętlik w głowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też po rezygnacji dostałem list i zadzwoniłem. Pan zaoferował umowę na 19 m-cy. Jednocześnie dodał, że jeśli się zdecyduję to od tego momentu mam 30 dni na zmianę umowy na lepszą jeśli taka się pojawi w ich ofercie. Nie wiecie czasem czy to prawda, bo jeśli tak to zaoszczędziłbym na grudniowym abonamencie, a po wejściu ciekawszej oferty w grudniu przeszedłbym na nią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś półgodziny gadała ze mną konsultantka i na siłę chciała mi wcisnąć umowę na 19 miechów pakiet Optium Hd i do tego Canal +hd za 61zł przez 9 miechów plus PVR za 10zł rzez całą umowę i jakaś znizka na canal + przez dalsze miesiące od 10 do 19ego miesiąca Obecnie mam PVR250gb za free ,hd mix za 8zł i Canal+hd ze zniżką 5zł ,pakiet optium .Powiedziałem jej żeby zadzwoniła koło 15 grudnia to zobacze czy przedłuże umowe.Do konca stycznia mam umowe.Trudno,albo dostane po d...,albo dostane coś lepszego przed świętami.Mam jeszcze pytanie.Czy istnieie jeszcze pakiet Optium Hd + za 114,9zł,bo Pani mówiła że z tego pakietu się wycofali i go już nie bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak chcę zostać z cyfrą bo nie widzę lepszej alternatywy. 30 dni wystarczy do wejścia oferty świątecznej, jeśli taka się w ogóle pojawi. Bo jak nie na święta to raczej do końca mojej umowy już innych okazji nie będzie. Tylko pytanie czy te 30 dni to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak chcę zostać z cyfrą bo nie widzę lepszej alternatywy. 30 dni wystarczy do wejścia oferty świątecznej, jeśli taka się w ogóle pojawi. Bo jak nie na święta to raczej do końca mojej umowy już innych okazji nie będzie. Tylko pytanie czy te 30 dni to prawda?

 

Prawda prawda

mam tak samo 30 dni na zastanowienie się albo zostaję w cyfrze przechodzę na lepszą ofetę /o ile się takowa pojawi/ lub definitywnie można zrezygnować z cyfry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są dwie różne usługi, nie wprowadzaj w błąd. Notezowi, jako abonentowi, któremu umowa nie kończy się w tym miesiącu, została zaproponowana propozycja "best deal", czyli możliwość zmiany warunków do 30 dni od aneksu. Tobie, z racji tego, że kończyła Ci się umowa w danym miesiącu, w którym przedłużałeś - zaproponowano usługę "best deal" oraz "try&buy" - ta druga jest możliwa tylko wtedy, gdy w miesiącu, w którym przedłużasz, kończy Ci się umowa i pozwala na rezygnację z umowy z końcem następnego miesiąca na wniosek telefoniczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w pażdzierniku przedłużyłem umowę właśnie na warunkach takich jak mówi deadprince czyli "best deal" oraz "try&buy". Mam czas do końca listopada na podjęcie decyzji czy zostaje na warunkach przedłużeniowych (kompakt i C+ za 54,46 przez 10m-cy i 3 m-ce za 68) czy good bye. Ciekawe czy coś lepszego wejdzie do końca listopada w ofertach przedłużeniowych....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam pakiet Optimum,5xHD,najem dekodera razem 63.90zł.Dzisiaj dostałem pisemko ze moge przedłuzyc umowe na nastepujacych warunkach--40% rabatu na wybrany pakiet przez 11 miesiecy,multiroom 7,50zł.,8 miesiecy Canal + 40%.Doradzcie co wybrac czy lepiej zrezygnowac i brac nowa oferte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) propozycja "best deal", czyli możliwość zmiany warunków do 30 dni od aneksu.

 

Rozumiem, że ewentualna zmiana warunków umowy, będzie się odnosić wyłącznie do pakietu, który wybraliśmy w ramach propozycji "best deal" ? (tzn. jeśli się przykładowo zdecyduję teraz na pakiet optimum, to w ciągu 30 dni mogę zmienić warunki w ramach pakietu optimum bez możliwości zejścia na pakiet niższy, czy dobrze wnioskuję ?).

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...